-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
EQMontoya
veterán
válasz molnarpeter #149354 üzenetére
205/55 R16, szoval eleg kommersz, foleg teliben.
zoo8800: 2000/db volt az ara.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
veterán
válasz EQMontoya #149350 üzenetére
BTW legutóbb az autoalkatresz.hu/gumi-felni oldalról vették meg (DOT 2018).
Tavaly elment egy 1997-es megvigyázott szett is, ilyesmit csak a jofogásra teszek fel. Értelmes ember vitte el, nem reklamált.Más:
Valakinek van esetleg amatőr horpadás-javító készlete, amit tud nélkülözni pár napra? (főleg a Bp. XI. - XII. vonalon)Nem látható helyen lévő (alsó emelési pont mellett) horpadást szeretnék s.k. javítani.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
Jovok haza, nyitom a garazskaput tavolrol, erre latom, hogy a bejarora tettek egy kontenert. Rengeteg hely lett volna mashova tenni. Leparkolok idegbol, hivom a foepiteszt, hogy ez mi. Meg ott van? Igen. Mar el kellett volna vinni. Egyetertek. Hivjam fel a kontenerestt, ha gondolom. Felhivom, ma mar LEHET, hogy nem jonnek. Dehogynem. Igyekeznek. Remelem.
I humbly and respectfully decline™
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #149352 üzenetére
3 honapja hirdetek ket 3 eves, keveset futott (5-10e km) Michelin Energy savert 195/65/15 meretben. Van 4 szinten keveset futott, de mar koros (9-10 eves) Vredestein is ebben a meretben, 8-ert hirdettem a 4 db-ot, rohad a garazsban azota is.
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz EQMontoya #149348 üzenetére
Ma adtam el 4db 2011-es continental TS 830 at 15 eFt-ért
5000Ft-ra volt felrakva/db.
Egy órája vittem házhoz.
Ami hozzá tartozik, hogy egy leharcolt rozsdás lemezfelnin volt.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
GoTReX
őstag
Sziasztok!
Első autós kollégának régebbi Mazda 323f megérett egy Hajtáslánc és Kuplung cserére. Körülbelül milyen kiadásra készülhet?
[ Szerkesztve ]
XBOX ID: GoTReX #4839 KERESEK: JÓÁRASÍTOTT BLUE Switches billentyűzetet
-
#89309696
törölt tag
válasz BigBlackDog #144555 üzenetére
Opel Rekord az alapja, Fantom a neve. A 70-es években készítette Pandula László, minden papíros, legális, megtervezett, forgalomba került volna. Nem fejezték be végül, de üzemképes volt, elkerült autóversenyekhez felvezetőautónak, áruháznak reklámautónak majd Balatonfüreden lomisoknál kötött ki, onnan vette meg egy Tapolcai szerelőműhely főnöke aki ritka autókat, motorokat tart. 15 éve ott áll az udvaron. Tartja a kapcsolatot a készítővel aki már nyugdíjas, elvileg össze akarják rakni véglegesre, gyakorlatilag nem tudni mi lesz vele.
A múltkor mikor váltót kerestem a kocsimba bukkantam rá az egyik szerelő udvarában, akkor mesélte el mi ez.
-
GoTReX
őstag
válasz MasterMark #149363 üzenetére
Én írtam rosszul elnézést. Kötelező vezérlés csere. Km-ben nem , de években elérte a javasoltat. A kuplung viszont már nagyon fent fog, ami elég rossz helyzeteket szülhet pl emelkedőn elindulásnál.
XBOX ID: GoTReX #4839 KERESEK: JÓÁRASÍTOTT BLUE Switches billentyűzetet
-
Magnum_
nagyúr
válasz MasterMark #149365 üzenetére
Ha megirom cimet privat uzenetben, idejossz es elhuzod Te?
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
-
pècsimunkás
addikt
válasz EQMontoya #149348 üzenetére
Nem tudom ...
Én pikk-pakk eladtam - igaz gyakori méret , egy 175/65r 14 - es Conti premium 5 - ös szettet 10 k forintért , a postaköltség 4-6 k forint körül volt , és a vásárló telefonon keresztül megköszönte a gumikat .
A másik egy Dunlop nyár szett volt , apám Carina E - jéről . Az kb 1 hónap után ment el . Az kopottab volt , de kb 2 szezont kibírt még .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
tonyrulez
őstag
Sziasztok!
2004 Daewoo Nubira Estate-nél előjött az a hiba hogy a nyitott ajtó lámpa nem teljesen alszik ki, hanem csak halvány lesz. Végignyomogattam az ajtókapcsolókat (igaz a csomagtartóét nem találtam), azok jók. És mivel halványabb lesz, nem csak úgy marad, gondolom nem ezzel van a baj. Mégis mi lehet a gond?
4 8 15 16 23 42
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MasterMark #149363 üzenetére
Van egy megérzésem, hogy vezérműlánc a téma
-
#89309696
törölt tag
Most mondta muter, hogy mikor vizsgán volt a kocsi és visszagurultak vele a garázsból az udvarba (lejtős) akkor recsegett jó pár méterig mire behúzták a kézit. Hogy az mi. Mondom az van, hogy a jó
kurva anyját a kibaszottszerelőnek, guruló autót húzta be P-be és a retesz recsegett végig és arra húzta a kéziféket. Ha ott lettem volna biztos hogy hátbabaszom érte az illetőt.Egyébként nem 100%-os a váltója, D-be rakva picit ránt hidegen, melegen is. És váltogatás közben bólintgat. Tudom, hogy ilyen viselkedéssel már meg sem szabad venni egy automatát, de ez egy Szutyukli 40 ezerért. Egyébként dolgozik rendesen. Illetve hát... Ha egy nagy gödörből kell kijönni akkor kell neki gáz, mert mászni akarna, de nem megy neki, mondjuk ez még lehet normális, abból a gödörből nekem is bazinagy gázzal jön csak ki.
80-nál 3000-ret pörög, 3 fokozat az ennyi. Nem nagyon érzem mikor a wandler zár és fordulatot ejt, olyan mintha végig olajjal mennénk. Lehet nincs is benne még mechanikus kapcsolat? Egy olajcserét megérne, de hol találok én embert aki kicseréli.Egyébként baromi nagy perverzióm ez az automata téma, többet mentem vele, mint a sajátommal mikor hozzám került. Elképesztő felszabadulás. Mikor előzgetek vele és felhörren, vraammmmmm. Felzabálja maga előtt az utat. Pedig lassabb a Meganenál ez egyértelmű és egyszerűen nem zavar, csak élvezem. Az ablakot lehúztam és nem ment vissza többet, nincs műszerfal, nem kattog az indexrelé, bár indexelni indexel szerencsére. Alig férek el benne, mint egy elefántbébi, undorító ez a Swift, valami hányadék. És mégis imádom, ez az amit a steril Megane nem tud a buzis kéziváltójával. El fogom adni most már biztos.
K.rva sok választás nincs 400 ezerből automatát, nagyon jó 1.6 sedan Swiftek vannak ennyiért és azok már 4 sebis verziók. Minden veszélye ellenére kezdenek tetszeni. -
veterán
válasz #89309696 #149374 üzenetére
Egy videó segítene; de simán elképzelhető, hogy ez a nem éppen mai 3 sebességes még nem zárja fixre a fokozatokat.
Olajcsere: ahogy olvasom, sok mindent megjavítasz magad; egy normál olajcsere az automatán nem sokban különbözik a motorolaj cseréjétôl. Láttam mikor a Saabomon cserélték.Azt kell kideríteni, mennyit kell beletölteni. Meg tudod mérni, hogy mennyi folyt ki, ugyanannyi menjen vissza (tippre 2 és 3 liter között).
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz focvis #149376 üzenetére
Ha csak sima olajcsere, mint egy kéziváltóson is akkor nem probléma. Csak ne kelljen szétszedni hozzá, mert van olyan is. Bár szerintem a Swift az nem ilyen. Még a nívót nem találtam meg, keresnem kell tovább. Ugye hiába picike motor, ha egyszer a motortér is kicsi amiben van, eltart egy ideig mire végigkutatom. Egy nyestriasztó volt benne azt kiszedtem, mert túl kínainak tűnt.
Sajnálom a Megane-t, mert nyilván sokkal modernebb, biztonságosabb, fejlettebb, rozsdával se kell foglalkozni, egy csomó lett ráköltve, megbízhatóra összerakva és csak egy vérbeli idióta adna el egy ilyen autót egy régebbire ami visszalépés is minden tekintetben, de ez nekem nagy fájdalmam, hogy nem automata. A kicsi motorja is az, de egy automata még azt is el tudja fedni.
A másik az, hogy totál felesleges egy kombi mikor egyedül használom. Kutyáknak kényelmes eredetileg azért lett kombi, de nem viszem őket messze, azt az 1-2 Km-t kibírják egy hátsó ülésen is. Ha egyszer egy kombi ekkora felár akkor nem lehet megengedni, nyilván ha másfél millióm lenne rá akkor nem lenne probléma. De ez a kombi/automata/nagy motor trió ez nem fog menni, csak az egyik ami megvalósulhat. Kombi most van és nem vagyok vele kisegítve, egy nagy motorral se vagyok kisegítve, marad a harmadik opció. Minden porcikája fasza az autónak, nagyon szeretem és sajnálom is, de se kihasználva nincs és még nem is szeretem vezetni.
Megane árban nem sok választás van viszont. Illetve a nem működő klíma, meg a jó pár bokorba álltam az árnyék miatt karcolással nem kérhetek érte 500-at, csak 4-et. Ennyiért vettem és kb. 200 lett ráköltve. Mármint olyan ami kellett, fékek, gumik, vezérlés, olajcsere stb. a többit nem számolom rá ami az én hülyeségem volt. Nem egy jó deal ezt eladni. Főleg ha amit veszek helyette szar lesz.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz focvis #149381 üzenetére
Az L és a 2 az amúgy milyen fokozat? Mert eddig még ezeket nem láttam. Mivel a D alatt vannak közvetlen így gyanítom menet közben áthúzható, az L talán adott fokozat Lock, a 2 nem tudom. Kettest minek fixálni, a legelső meg a legutolsó fokozatot esetleg még megérteném.
Egyébként most reggel a hidegben is mentem vele és eléggé pörgetni kell a vánszorgáshoz 2000 fölé, ahogy melegszik úgy lesz jó. Ez normális? Ha odalépek neki megugrik persze csak hideg motort nem rúg az ember háromezer fölé általában. Szerintem az olaj viszkozitása már nem olyan, mint ami kéne. Le kell cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
Erről mit gondoltok? HHO Agent Motortisztítás
Most dobta fel a FB ads.
"A tisztítás, a motorban lévő lerakodások égése által következik be az általunk bevezetett oxy-hidrogén segítségével, amely végig járja motorja égésrendszerét a kipufogó csőig."Nekem nem tűnik annyira jó ötletnek, főleg egy dízel esetén.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
válasz barnam_ #149387 üzenetére
Szerintem egy rendeszeres olajcsere nem oldja meg azt, ha egy autó nem megfelelően van használva (alacsony fordulat, sok rövid út, etc).
Ennek ellenére én sem neveznék be ilyen tisztításra, inkább kikormolom pályánWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Reggie0
félisten
válasz gzbotii #149385 üzenetére
Hat, ha a kipufogo csoig eljut a HHO, akkor mar nagy gond van, annak elsosorban kene elegnie. A leirt hatasok is ennek megfeleloen hihetoek. Amugy nagyon egyszeru leellenorizni a sztoirt: nekem meg a gaztuzhelyen a keresztben levo femekre egett kormot sem szedi le a lang, szoval egy olyan helyen ahol allandoan kapja a gyujtast es megmarad a korom, ott egy talan picivel tobb ho nem fogja leszedni. Foleg, hogy dizel eseten a picivel nagyobb hot megkapja akkor is, amikor regeneralja a dpf-et.
A szen/korom/grafit azert eleg makacs egy cucc, csak ugy nem eg el. Grafit ontoformak rohogve birjak a 800 fokot barmifele gyulladas nelkul, az egyszeru amorf szen is min. 300 fokon indul be, legkori oxigenszinten, ami azert jobb, mint egy EGR-ben.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #149389 üzenetére
No one, ever, de kellemes threadek jöttek belőle popcornos olvasnivaló.
-
Qru
MODERÁTOR
-
veterán
Kicsit unatkozom, régen költöttem már az autóra, meg amúgy is van benne 202 ezer km (a motorban kb. 150 e. városon kívüli km lehet), aztán a minap felugrott egy google-ad, hogy vegyek Xado Stage 1-et.Bárkinek bármi véleménye, tapasztalata, hallomása a cuccról?
2 óra múlva megvenném. Thx! -
sutszi
veterán
válasz focvis #149395 üzenetére
Ha autóra akarsz költeni... Nálam van pár fejlesztendő terület...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatás
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Foxpost
- Renault, Dacia topik
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Raspberry Pi
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel