-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MrSealRD
veterán
válasz Magnum_ #148401 üzenetére
Nem vedd magadra. Volt egy <5 éves fekete is... az túlzás nélkül F1-be képzelte magát a 3-as főúton Visonta környékén ahol 2 sávra bővül. Ilyenkor bánom, hogy nincs még dashcamem. Ott egy ducato törte neki az utat(Ezt nem is értettem) Meg volt mögötte egy Mercedes valami... így konvojban tolták lefelé a népet. Elég koporsó pozitívnak nézett ki...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Akos1994
aktív tag
Sziasztok!
Fényszóró polírozásra tudnátok ajánlani viszonylag olcsó terméket ami probáltatok már és bevált? Mannol szettjét néztem, nem tudom hogy 4 ezerért lehet-e már jót kapni. -
Magnum_
nagyúr
I humbly and respectfully decline™
-
pit stop
addikt
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #148385 üzenetére
Nem vészes ez annyira. Malac is 10 körüli autópályás fogyasztásról számolt be, pedig az “csak” v6.
De nincs ingyen ebéd, meg csoda, két tonna ekkora homlokfelülettel, az nem
tud keveset enni.Az IS300 is 10 fölött van vegyesben, pedig ez “csak” másfél tonna, meg sokkal kisebb homlokfelület. Nyilvan ez benzin, szoval alma körtevel, de nagy motor nagy autóban fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
veterán
válasz EQMontoya #148410 üzenetére
Főleg a varosi (Keszthely) 18-20 liter akasztotta fel a szememet; bitpork mintha 10-11 litert említett volna kíméletes városi használat mellett.
Extra dugóban a GTI-vel is lehetett 16 litert produkálni a szokásos 8-9 kilométeres távomon (start-stop mindig kilőve); a villany ebben jó. -
EQMontoya
veterán
válasz aero. #148414 üzenetére
Lehet persze fennakadni a 10-15 literes fogyasztásokon, de ezen a szinten tényleg érdemes kicsit számolni: ha saját célra kell az autó, és megnézed, hogy azon az évi 15.000km-en mennyi a költség, beleértve a súlyadót, biztosítást, amortizációt, szervizköltségeket, akkor kiderül, hogy a 10 vagy 15 közötti fogyasztás különbsége éves szinten igazából kerekítési hiba. Mert lehetne persze újabb X5-öt, vagy 530D-t venni, és kevesebbet enne, de az a gyanúm, hogy év végén a szumma nagyon fájna.
Ha valaki évente 30-cat megy, az persze más, de az nem is 3+ literes, 6+ hengeres autókkal fogja ezt a mutatványt előadni.
Same rules apply!
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #148415 üzenetére
“Ha valaki évente 30-cat megy, az persze más, de az nem is 3+ literes, 6+ hengeres autókkal fogja ezt a mutatványt előadni.”
Dehogynem amint teheti, atul valami ilyesmibe, mert ezek kenyelmesek, csendesek, extrasakA nagy fogyasztas pszichologiailag megterhelo a legtobb embernek, mert gyakran kell jarni tankolni viszonylag sokert (altalaban 70+ literes tankok vannak ilyen kategoriaban) es ez azonnal jelentkezo kiadas, mig a kettostomeguturbobefecskendezo felmillioert csak egy tavoli lehetoseg a fejekben.
-
Magnum_
nagyúr
Full meg vannak orulve az autosok Bp-en ma reggel.
Tobb, mint 20percet jottem meloba es 7.00 elott indultam.I humbly and respectfully decline™
-
aero.
veterán
válasz EQMontoya #148415 üzenetére
Aki értelmes ember és ilyet vesz, szerintem tisztában van ezzel, de ennek ellenére is azért sokkoló egy 28,45-ös etap hallásra, ez ennyit tud. 2.5 tonnát mozgásba hozni egy v8-cal benzinből. Magyarországon amúgy is minden átlagpolgár jajveszékel a 2 liter feletti motoroktól, mert megeszi a családi kasszát, holott nem.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Magnum_ #148417 üzenetére
Engem a Waze elvitt tereprallyra Szigetszentmiklóson, élmény volt az LWB kisbusszal dagonyázni a sárban. Egyszerűen botrányos, hogy mennyire nincs felkészülve az úthálózat ennyi autóra (és ha kész lesz az M0, akkor sem lesz sokkal jobb, mert a bevezetőt utak ugyanilyenek maradnak...)
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
-
CactuS
Arcképgyáros
Nálam olyan 5 liter
volt a Priussal, de a hörcsögnek elnézem a mostanit is, mert bírom.Amúgy megtaláltam a kis RS utódját, ha eljön a villany ideje (bár a Zoé nekem kimaradt, hogy beleférek-e egyáltalán):
Nekem a szélesítésekkel bejön a pofája, kár, hogy egyelőre csak Concept.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Szoszo94
őstag
Jövőre mindenképp menni fogok, sosem árt tapasztalatot gyűjteni, pláne kontrollált körülmények közt
#148241 Reggie0
Nálam egy ételfutáros hibrid Toyota próbálkozott be itt. Épphogy narancs lett a lámpa, már padlózta is, na mondom racse van nehogy lekéssem Mentem utána, bejött elém belsőbe, én kimentem külsőbe. Tudtam, hogy a következő lámpa csak akkor vált zöldre, mikor az előzőtől elindulva 60-as tempóban mész, egyébként pirosod lesz még. Megelőztem külsőben, és még bőven féktávon belül fékeztem, még ABS sem darált. Ő megörült, hogy vissza tud előzni, de elmérte a kocsija fékerejét, fékezve becsúszott a kereszteződésbe, piros lámpánál ofkorsz.... Tudom, tudom, b*zi aki elveszi, meg a fék is nekik való, de ott szívem szerint adtam volna pár sallert neki. Szerencsére nem jött oldalról semmi, berakta rükibe, de mire visszatolatott már váltott a lámpa és indultam is. Kövi piros lámpásnál én már a kanyarodósávba mentem, ő egyenesen, de ahogy mellém ért nem volt természetes a mosolya#148274 Qru
10%-al már ki is egyeznék, az már észrevehető lenne Első körben viszont a hangjával kell majd valamit kezdenem, sportlégszűrő miatt már morgósabb lett picit, de még mimdig nagyon halk - van egy srác, JDM IS250-el, az gyárilag jóval hangosabb.#148313 focvis
Akkor nekem is egy (dögnehéz) matchboxom van 7,8kg/LE és a kidörgő sem JDM#148423 Qru
Szintén 10L körül volt a határ, bár most kicsit felette vagyok. Napi használós autónál ez még belefér nálam.#148424 CactuS
Egész pofás, kis zsebrakétának néz ki, városi mászkálósnak jöhetne Nem is áll rosszul neki ez a kék-sárga kombó.Mustang-féle eSUV-ról kinek mi a véleménye? Nem szeretem a SUV-okat, de biztos pofás lesz, viszont nálam ez már a régi Mustang meggyalázása kategóriához közelít - pláne, ha tényleg Match1 lesz a neve.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Szoszo94 #148425 üzenetére
Hát, Fordosok mondták anno, hogy amíg megoldható, addig lesz V8 a Mustangban, de haladni kell a korral, ha eljön az ideje, akkor lesz villany mustang is. És ez így van jól. Én imádom a Mustang GT nyers hörgését és még a Transit kezelőszervek sem tudják elvenni tőle a kedvem, de ha egyszer villanyos lesz, ám legyen.
Városban ezért nem állok már bele
nagyonsenkibe, mert többször láttam már, hogy lemegy a vörös köd és nem számít semmi, a saját anyjukat is elütnék, hogy ők nyerjenek. Anno, amikor a Stinger V6-ossal jártam egy kicsit, akkor azt is mindenki kóstolgatta, azzal szigorú voltam, nem mentem bele a mókába - 4.5 sec alatt van 100-on, nem kell a fájás - a városban. Városon kívül azért párszor eljátszottam a pilótákkal, de ott is volt, aki nem bírta elengedni. Az 51-esen rendre elmaradt egy karikás kolléga, ahogy tudtunk menni, látszott, hogy nem egy liga a két autó erőben, Taksony előtt elvettem a gázt, hogy a városba már kb. 60-70-es tempóval érkezzek, mert a tábla után egyből házak vannak, a baromja meg ugyanúgy kb. 150-180-as tempóval kielőzött és berongyolt, nem normális az ilyen.Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
LZs?!
aktív tag
Sörözgetés köben az autók felé fordult a beszélgetés, és szóba jött ismerős hobbiállata: 2007 Civic TypeR.
Elezdtünk belemenni a technikai részébe (már amennyit én értek belőle), és a fő különbségek...
iVTEC: port injection, 4-1 leömlő, 1 első és 1 hátsó lambaszonda, single CAT, 200LE/190Nm, 0-100 7s, 6S, 0W30/5W30
JTS: direct injection, 4-2-1 leömlő, 2 első és 2 hátsó lambaszonda, twin CAT, 165LE/200Nm, 0-100 9s, 5S, 10W60
A lemömlő-katalizátor kombón merengtünk egy darabig: a leömlőben 2-2 hengerre van egy-egy CAT és hozzájuk egy-egy szonda, és utána rögtön összefutnak a rezonátorban.
1) Viszont tökmindegy, hogy melyik ág megy ki, az egész leömlőt cserélni kell, mivel bontani nem lehet, ergo felesleges szétválasztani a monitoring-ot...
2) Másrészt ez az egész felállás valószínűleg csak a 'szép nyomatékgörbéhez' kellet, viszont ez szintén tökmindegy, mivel elegendő nyomaték lent így sincs, 2.5-3.5k rpm között van, de ahhoz nem kell bűvészkedni, afölött meg úgyis erőből dolgozik...
Előkerült az ultimate question: mi értelme is van egy gyengébb, komplikáltabb és körülményesebb, drágábban fenn- illetve karbantartható konstrukciónak? Erre annyit tudtam mondani, hogy: ehm, izé...hát jah...de enyém szebb, bi-bi-bi! Pff...
Nevermind...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz LZs?! #148429 üzenetére
A gyorsabb, egyenletesebb bemelegedést szolgálja (hidegüzemben a legnagyobb a károsanyag kibocsátás), és persze tisztább üzemű lesz a dupla katival. A szervizelés költsége meg nem a gyártóank fáj, hanem a juzernek...
Viszont az, hogy a tesztpadon mennyit pöffent ki az nagyon is nem mindegy a gyártónak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
félisten
M0-n 45 perce allok a dugoban...baleset.. a repcsit kerdes, hogy erem el :/
-
LZs?!
aktív tag
Oh, köszi...naívan azt hittem esetleg van praktikusan értelmes oka is... #IstandwithGreta
Ugyanakkor melegedni tényleg szépen melegszik, még mínuszokban is...bár lehet, ehhez megint kár volt túlbonyolítani a dolgokat, mivel a JTS akkor is forró, ha áll...ez egy ilyen inherit design
flawfeature.PS: a post-ban az lambdaszonda akart lenni, sry...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #148431 üzenetére
Motor taxi és ismerős aki az autót elintézi?
-
veterán
válasz Szoszo94 #148425 üzenetére
A 7kg/Le-t* a száraz november jegyében mondtam be, felőlem 8 kg is lehet. De a 150 le csak megvan?
A Volvo most 4,93-on áll, viszont ez sok macerával jár, kábelekkel kell szórakozni 1-2 naponta.*Egyes biztosítók húzták meg 7 kg/le-nél a határt, alatta feláras a biztosítási díj.
Szerk.: Egy másik - nem általam kitalált - hüvelykujj-szabály például, hogy ha állóból az 1 km-t 30 sec alatt tudja, akkor már nem lusta.
[ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
válasz focvis #148434 üzenetére
A ménes tagjai meghaladják a 200-at, úgyhogy azzal nincs gond. Az 1635kg plusz sofőr az, ami lehetne barátságosabb is
Ezt az 1km 30s-t mondjuk érdekes lenne kipróbálni. Na majd google térképen keresek valami utat, ami pont ilyen hosszú aztán mérek egyet, de elméletileg bőven meg kell lennie 30sec alatt már közel 200-nál jár a mutató
Szerk.: a "pont ilyen hosszú"-t ne szó szerint vegyétek, kell hely megállni is
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
kisza25
félisten
Másoknak is emelkedett a kötelező? Tudom nekem így sem vészes, de 16-ról 20-ra az 20%-os emelkedés és máshol sem olcsóbb.
Más: sokan nem értik, hogy ilyenkor mitől párásodik az autó
Ma 2x öntöttem ki a vizet a gumiszőnyegről
[kép][ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Szoszo94
őstag
válasz rbalint88 #148441 üzenetére
Nem olvastad ezek szerint a szerkesztést - utólag esett le nekem is, hogy szó szerint értve mit írtam
Amúgy meg kinek is való a fék? Majd olyan utat keresek, ami szántóföldbe végződik[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
tboldi
nagyúr
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Szoszo94 #148442 üzenetére
Anno, amikor ez a videó felkerült a YTra, akkor elég sokat pörgettük ezeket mondatokat. Egyik cimbora elég komolyan vette a "csapatós" Fiatjával, és az egyik kanyarban annyira beleélte magát a mit fékezel, b*zi vagy? kontextusba, hogy érintőre vette az árokpartot az egyik balos kanyarban. Nagy gond nem volt belőle, de a kihúzást nehezítette, hogy mindenki sírt a röhögéstől, főleg, amikor a mentésre érkező haverok is végighallgatták az eseményláncot.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Szoszo94 #148446 üzenetére
Naná. Ez se most volt, még a 20-as éveinkben, akkor nyilván könnyebben vettük az életet, na meg az az autó is minden volt csak nem egy sportos valami, természetesen az adott típus legolcsóbb, leggyengébb, változata volt, kellően lelakva az előző tulaj által. Ma már nyilván nem csinálnánk ezt meg. (Amúgy ez de sz*r szöveg, tiszta gáz, hogy már annyira öreg vagyok, hogy én is azt mondom, hogy a mi időnkben ez még belefért.... )
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
-
LZs?!
aktív tag
Egyébként egyetértek a kislánnyal; mármint nem konkrétan vele, hanem azzal az alapüzenettel, hogy túltoljuk a fogyasztósdit anélkül, hogy állnánk a cechet ; ahogy más is, úgy én is és nincs is különösebb lelkifurkám (sic!) miatta - olyan ez, mint a dohányzás: tudom, hogy önmagában rossz és végkimenetelében is rossz, de úgy egyébként annyira jól esik...
Másrészt egy hanyagságból, illetve racionális számításból kiegyensúlyozatlan rendszert szerintem nem lehet helyretenni irracionális idealizmussal, illetve az utóbbi által motivált cselekvéssel; igazából az csak felesleges turbulenciát okoz, ami újabb bizonytalanságot visz rendszerbe.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest