-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #149100 üzenetére
Pont azért van pénzem mert dolgozom, legalább az árammal lehúzom a céget még pluszba
A vásárolgatással egyet értek, ott kő kövön nem marad ha az asszony beszabadul. Nincs az az ingyen töltés amivel jól jön ki valaki
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
gzbotii
veterán
Ugye jól gondolom, hogy ezt itt meg lehet bontani és lehet bele desztillált vizet önteni? (Tippre azt mondanám, hogy a kupakokat fel lehet nyitni roncsolás nélkül).
Ha jól tudom, pl benzinkúton kapható sima desztvíz is jó bele - valaki megerősítené? Addig kell töltetni, hogy ellepje az akkucellák ólomlemezeit, az megvan.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Integrale #149104 üzenetére
Venti szerintem gyakran kontaktos is, múltkor olvastam, hogy valakinek nem működött, kesztyűtartó alatt lábbal rásegített, és megjavult Váltó meg ha még használható, egy olajcsere, vagy legalábbis plusz olaj rátöltés nem ártana szerintem, hátha kicsit ki lehet tolni az élettartamát. Nekem is meg kéne néznem, M32 vagy F40 van-e benne, kapcsolási érzettel meg vagyok elégedve (1.3 Mjet, 6M).
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #149105 üzenetére
Írtam oda is. Kösz
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #149102 üzenetére
Van, de inkább nem használom, mert az amúgy is gyorsan romló akkumulátor zuhanni kezdeni. Én is csak sima 2,3-ról és 3,7-ről töltöm mindig. Chademo-n tudna 22kW-ot. Fél óra alatt fel lehet tolni 80%-ra. Tovább nem is lehet.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
EQMontoya
veterán
Erdekes ez az otthoni autoszerelesrol szolo cikk. A topik tapasztalatai alapjan szerintem ennek leginkabb nem penzugyi okai vannak, hanem az, hogy annyi pek van, hogy csomo dolgot jobb, ha magamnak megcsinalok.
Same rules apply!
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #149106 üzenetére
A tultoltest nagyon ajanljak, bar az alulmeretezett csapagyak nem javulnak meg tole. 2011-ben valtoztattak a valton, illetve a Fiat el is hagyta szerencsere, es visszatert a sajatokhoz C514.6 neven asszem.
"Bad reklám is reklám too"
-
dj79
senior tag
válasz EQMontoya #149110 üzenetére
Valahogy így. A jó szagembörök pedig drágák / nem tudnak időpontot adni / nem vállalják.
Fékbe és futóműbe soha nem piszkálnék bele, de a korábbi autókon megcsináltam pár dolgot, általában időhiány miatt.
Mondjuk volt egyszer olyan gondom is, hogy csak márkaszerviz vállalta volna 3 héttel későbbre, 84e anyagár, 132e munkadíjon, merthogy ez annnnnnnyyyyyyyyira speciálisan hatalmas, óriási nagy munka, hogy 8 óra kell rá két embernek.
Ja. 5 óra alatt végeztem vele, alap szerszámokkal, 25e anyagárban, ugyanazzal a gyári alkatrésszel.
Köszi márkaszerviz mégegyszer. -
dj79
senior tag
válasz EQMontoya #149116 üzenetére
Tavaly december elején az utastéri fűtőmotor elment nyaralni a megane 2-ben, ez a leírt összegért január elején tudták volna vállalni....
Nyilván örültem, decemberben ritkán párásodik az utastér, továbbá a lehellet sem szokott ráfagyni az ablakra.
Kérdeztem a munkafelvevőt, hogy hámostakkómivan, mondta, hogy annyi munkájuk van a márkaszervizben, hogy 3-4 hétre elő vannak jegyezve, szerinte addig így ne használjam a kocsit.
Mondomkösziviszlát.Hazaér, jutub videó keresés, megnézés háromszor, Bárdiba befutottam, megvettem a fűtőmotort meg az előtétellenállást. Másnap reggel beálltam a fűtött helyszínre (munkahelyem pincéje), műszerfal alját, pedálsort lebontottam, kijátszottam a régi fűtőmotort, utána háromszor vissza (nagy a hely), hogy ne törjem össze az újat. Vidám anyázás közepette helyére tettem az újat, ellenállást kicseréltem, teszt, utána mindenvissza, öröm-boldogság.
Való igaz, megküzdöttem vele, de kezdtem érteni, hogy miért van ennyi elhanyagolt használtautó (csakeznemműködik, csakpárezerajavítás). Egyszerűen rengeteg embernek hiányzik az a pici műszaki érzék, hogy bármi apróságnak neki merjen állni, pl izzócsere, ablaktörlő lapát cseréje, aztán vagy van pénze szerelőre, vagy pedig jólvanazúgy.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz EQMontoya #149116 üzenetére
Én múltkor szervó folyadékot cseréltem a Golfban, egyrészt, mert hűtő cserekor meg lett bontva, és után kellett volna tölteni, másrészt pedig 300 ezret elkerülte nemrég. Konkrétan egy fogó volt az összes szerszám szükséglet, és megspóroltam a szerelő oda-vissza utat időben és pénzben
-
válasz BigBlackDog #149100 üzenetére
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
MasterMark
titán
Nem rég szedtem szét a féket, és amellett, hogy rosszul volt beillesztve a fékbetét, az alsó vezetőszár fixre be volt rohadva. Pedig a tárcsa és a betét is új, nem hiszem el, hogy nem vették észre amikor csinálták.
Youtube-n meg láttunk rá példát, hogy kormányműnél a szerviz a jobb oldali összekötőt rakta bal oldalra, és fordítva.
Szóval nem kell ezektől se félni, egy rugó vagy gátló csere nem nagy dolog. A lényeg hogy ha futóműhöz nyúl az ember akkor futóműbeállítás, ha meg a fékhez akkor le kell méretni utána és ennyi.
Switch Tax
-
veterán
válasz molnarpeter #149118 üzenetére
Te Peti!
Mit csináltál a Golf SDI-vel? Gyanús óracsoport van benne, ezek után belefabrikáltad még a General Motors M32-es váltóját is?A F40 az rendes Opel váltó, ahol a 40-es szám azt jelöli, hogy ~ 400 Nm nyomatékra tervezték. A kedvenc chipszes (200 / 430) Vectrámra 210 000 km-ig láttam rá, gond nélkül tette a dolgát.
-
nagyúr
válasz molnarpeter #149106 üzenetére
Nem akados, nem az a gond, hanem egyszerűen takony az a váltó. Hosszan jar es nem pontos.
-
nagyúr
Masik, probaltam este tolteni az akkujat a lidlis toltovel, radugtam a +/- csatit az akkura közvetlen, bedugtam a toltot, de csak annyit irt ki hogy error es nem toltott semmit. Nem jottem ra hogy miert. Nem tunik halottnak az akku, csak fel evet allt kb, gondoltam feltoltom rendesen.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #149122 üzenetére
Kicsit átírtam ceruzával a forgalmit 6 évvel FIATalabbra meg lesíkoltattam pár centit a blokkból, aztán 1.3 lett Közben lett pár elektronikai nyűg, csomagtartó is összement, biztos ezek a hidegek... mondjuk valami adásvételit is dobtak utánam
Köszi az infót - sajnos ha most néznék alá, nem úsznám meg szárazon ebben az esőben
-
veterán
válasz molnarpeter #149126 üzenetére
Érdekes sztori, de jól hangzik!
-
tboldi
nagyúr
Mosonmagyaróvár elesett, pedig nincs itt semmilyen elnök, csak esik az eső...
-
Magnum_
nagyúr
Bp is, botrany.
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz molnarpeter #149131 üzenetére
Megnezek ma egy felnit, de mondtam az eladonak, hogy csak 19.00 utan megyek, pedig kozel van
I humbly and respectfully decline™
-
ilyenkor nyugtázom, milyen jó is vidéken lakni
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
molnarpeter
nagyúr
Ha már mindenki dugóban ül, akkor közérdekű közlemény: vettem valamiKet. Kivételesen mindkettőnek van kereke, nem alkatrész
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #149141 üzenetére
2 talicskát?
-
Magnum_
nagyúr
válasz molnarpeter #149145 üzenetére
Mivel en tudom, nem veszek reszt a jatekban
I humbly and respectfully decline™
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #149145 üzenetére
A #149146 alapján:
Saint_ E46-ja?
-
#89309696
törölt tag
válasz tboldi #149076 üzenetére
Sose szerettem a kisautókat, fizikailag képtelenség biztonságossá tenni. Pár példánytól eltekintve. A régi Swiftet (kettes, hármas) pláne nem értettem miért majmolják, mert hírhedten szar volt szerkezetileg a kisautók között is. Anyám most vett egy 98-as hármast magának, élőben megvizsgálhattam. Tényleg felháborítóan gyenge. Az a híres japán precizitás sehol nincs ebben, nemcsak szerkezetileg egy gyenge fos, a beltere is úgy szétpusztul igazolt 90ezer Km után vigyázva, hogy az valami hajmeresztő, minden második elem amire ránézek lóg vagy ha hozzáérek leesik. Minősíthetetlen. Mit imád ezen annyira a magyar ember? Nem biztonságos, nem elpusztíthatatlan, ismerten szétzabálja a rozsda annyira, hogy a kerekei képesek kiesni. Egyedül a hajtáslánc jó, de vannak ismert hibái azoknak is. Innentől kezdve nem értem mit kell ezen szeretni, mikor a kisautók között is szar, a legfontosabb dolog a biztonság pedig minősíthetetlen szar benne. Mit kell ezen akkor dicsérni?
Terveztük, megbeszéltük már, hogy veszünk egy ferdehátú Meganet muternak, erre megvette ezt a foshatár nullbiztonságú Swiftet.
Elszórta rá a pénz egy részét, úgyhogy ebből már nem lesz Megane... Gyönyörűen elintézte az egészet. Kap majd egy rózsafüzért a tükörre, hátha megvédi. -
Új hozzászólás Aktív témák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000