-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
Akkor feszültségszabályozó lesz ami fordulat függvényében össze-vissza dolgozik. Ha beindítod reggel és rámérsz alapjáraton kevés lesz, ha mész vele akkor fordulaton meg túltölti, utána mikor megméred alapjáraton megint azért mutat nagyobb értéket, mert az akku pár órán át képes megtartani 15V-os értéket is, de erről visszaesik a normál 12.7V-ra. Hosszú távon viszont tönkreteszi, meg kipárologtatja belőle a desztillált vizet, mivel jobban pezseg, mint normál körülmények között.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Az nem jó, 13,8V körül kéne lennie, ha AGM-es akksid van akkor 14,5V is oké (mondju az sem tartósan) de a 15,5V baromi magas. Ekkora feszültség mellett beindul a gázképződés az akksiban és akár fel is robbanhat ha zártcellás akksid van (ha nem akkor meg elpezsegteti a desztvizet benne és azért megy tönkre).
Sürgősen keress fel egy autóvillamosságist.#nincsbennetarcsi
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #149606 üzenetére
Igen, pont ezert. A fesszabalyzokat ugy tervezik, hogy ott van mogotte az akku, ami a simitashoz szukseges pufferkapacitast adja.
-
kaszaking
tag
Mazda 6 2005ös kiadás 104kw motorral van valami típus betegsége amire érdemes odafigyelni? Elvileg GG típusjel. A rozsdát leszámítva. Köszönöm
-
Integrale
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kaszaking #149609 üzenetére
Milyen autót vegyek-ben sztem előbb kapsz rá választ.
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #149612 üzenetére
Olaszokban a 90-es evek ota van kiegeszito elektromos futes, hogy futes mar legyen, uzemmeleg viz nelkul is.
De ez celpiaconkent elterhet."Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
sutszi
veterán
Az új Mustang MAKI -t is bedobták a tudatba...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #149618 üzenetére
Levegőt, egy elektromos egységen keresztül.
Viszont most végiglapoztam az ePert, és GP-ben nem találtam ilyesmit.
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz Integrale #149620 üzenetére
Szerintem a tipoban sincsen
Bár van egy gyanús jelölés a hőszabályzó tekerőjén, ha kopra tekerem az a jel van, mint a szélvédő párátlanításnál[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
barnam_
nagyúr
válasz Peter.70 #149619 üzenetére
Visszatölt a motor is valamennyit.
Nekem szimpatikus nagyon, de én elfogult vagyok a típus iránt, egy fapad E osztállyal is beérnémVályi Pista bemutatója szerintem jobb ugyanerről az autóról
-
Úgy látom még nem volt. Mekafull másfélért
-
válasz dellfanboy #149627 üzenetére
Veletlen privatban kuldtem, berakom ide is. A digok, lefutott kereskedok csalogatoszava (rossz helyesirassal) a hasznaltauto hirdeteseknel, azt jelezve, hogy minden extra benne van az autoban (nem). Kb annyira elhasznalt kifejezes, mint a gamergep.
[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
Sziasztok
KATT
Fiam első igazi kalandja volt a vassal. Nyilván utazott már benne, de utoljára kb 1 évesen. Akkor még nem tudta igazán értékelni. A kör után nem akart kiszállni az autóból pityergett, hogy ő lent marad a micuban
Amikor hazaimádkoztuk, azt mondta: "hozzuk fel ide a micut a szobába!" 2. emeleten lakunk.
Azóta is imádja, mindig kéri, hogy tüsszögjön a micu! De azért picit vesztett már a varázsából, nincs ekkora kacaj. Azt hiszem már csak a gyerek megelégedésére is időről-időre bele kell pakolni pár lovat a szekérbe
Lesz valamikor tali?Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
#89309696
törölt tag
válasz Integrale #149610 üzenetére
Ja, összekevertem a kettessel. Hátul csak erőhatároló, elől termo csatrántó két fokozatú és erőhatároló.
Hiányozni fognak ezek a fícsőrök, meg az autó jól megtervezett passzív védelme. Azért egy G Astra vagy a linkelt 323 Mazda ami egy idős vele nem ennyire jók. Pláne, hogy a Mazdában ABS sincs, meg klíma se. Az ABS azért fájó pont. Cserébe húgylé olcsó még elvileg felújítva is.
Tuti, hogy az új autóval fogok majd árokba menni ami visszalépés biztonságban...[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz #89309696 #149632 üzenetére
Foleg, hogy a Megane egy nagyon eros rancfelvarrason atesett Renault 19, a G Astra pedig egy uj, jelentosen modernebb szemlelet szerint tervezett targy.
Hetvegen voltam vezetestechnikai treningen, elottem ment egy srac ABS nelkuli autoval, meggyozott, hogy hetkoznapi hasznalatra nekem nem kell olyan.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
#89309696
törölt tag
válasz Integrale #149635 üzenetére
Ehhez képest a G Astra 25 pontot kapott, a Megane meg 30-at, az Astrában a bábún van 2-3 narancssárga rész, a Meganenál csak egy ilyen terület van. Bár mindkettő 4 csillagos.
Mondjuk én időnként nem tudok eligazodni ezeken a teszteken...Érdekes lenne egy teszt úgy is, mikor próbálja a féket nyomkodni is határon nem csak taposni, hogy mennyit javít ABS nélküli autónál. Bár vészhelyzetben senkinek nem lesz annyi lélekjelenléte, hogy még határon fékezzen is, pont ez a legnagyobb előnye a rendszernek.
Továbbá érdekes lenne megnézni, hogy hón, esőn és száraz úton mennyire csökken le az ABS előnye. Nekem az a bajom az ilyen műgyantás tesztekkel, hogy brutál szélsőséges helyzetet generál, mikor van nálunk a 365 napból olyan útfelület. A sima vizes aszfalt meg közel sem csúszik annyira.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz Pttypang #149639 üzenetére
Hát igen. A Megane viszont pont nincs szitává rohadva, azon kevés autótípusok egyike ami ma is 4 csillag és nem gyűrődik rám. Emiatt krvára nincs kedvem eladni. De nagyon megutáltam a pici motort meg a kéziváltót.
A kasznizott Mazda is biztos, hogy nem úgy hajlik ahogy a mérnökök megálmodták, hiába hegesztette ki akár szépen is a Jóska bá a műhelyében. Ilyenkor felmerül bennem a kérdés egyáltalán egy kijavított kaszni ér-e többet, mint egy lyukas, a műszakin kívül. Hiába na, a végszó az végszó, 500 ezerből nem lehet minden dolgot megvenni. Vagy nagyobb motorja lesz meg normális váltója, vagy biztonságosabb meg felszereltebb. Nekem ez volt két évig, megutáltam. Most jöjjön a másik véglet. Legfeljebb két év múlva megint cserélek (egyébként érdemes is gazdasági szempontból), aztán remélhetőleg nem rakom bele az árokba, fának, kamionnak és más se rakja belém.[ Szerkesztve ]
-
-
Integrale
veterán
válasz #89309696 #149640 üzenetére
Az akkori negy csillag, az ma -10.
Pont az a lenyege ezeknek, hogy szelsoseges helyzetet teremt, mikor van nalunk 365 napbol olyan utfelulet? Eleg ha egyszer van (egyebkent telente nem ritka), es mar tudod/sejted hogy mit kell csinalni.
Tovabba nem csak Magyarorszag letezik, es aki vezet, plane aki sokat, az legyen csak felkeszulve szelsoseges helyzetekre."Bad reklám is reklám too"
-
Peter.70
őstag
válasz Tsebacsi #149629 üzenetére
Én úgy értettem, hogy a nagy cm3-es zöld rendszámos autók ( nagy bmw, audi, merci,stb ) sofőrjei többnyire nem foglalkoznak szerintem a töltéssel. A zöld rendszám Nekik az előnyök miatt kell. Ezzel nem az autót akarom büntetni, csak pl egy bizonyos teljesítmény felett nem adnék zöld rendszámot
-
#89309696
törölt tag
válasz Integrale #149643 üzenetére
Jah, csak arra értettem, hogy az ABS nélküli autó a szélsőséges pályán indokolatlanul le van húzva, olyan helyzetbe van téve ahol egyértelműen vesztes, de valós/normális/átlagautós körülmények között korántsem ilyen bénák. Ettől függetlenül én se ülnék be ABS nélküli autóba. Ez bánt a Mazdában is, mert már lehet rég itthon lenne, ha volna benne. Annak idején a Meganet se akartam megvenni, mert nem volt bennük ESP és ez zavart mivel kicsúszni nem csak fékezés közben lehet hanem akármelyik random kanyarban a Teszkóból hazafele, de szembesülnöm kellett vele, hogy 400 ezerért semelyikbe nem lesz.
Most meg azzal, ha a fő kritérium az automata váltó akkor nem lesz mellette három betűs szó egy sem, fél millióból. -
nagyúr
-
nagyúr
válasz #89309696 #149638 üzenetére
Érdekes lenne egy teszt úgy is, mikor próbálja a féket nyomkodni is határon nem csak taposni, hogy mennyit javít ABS nélküli autónál. Bár vészhelyzetben senkinek nem lesz annyi lélekjelenléte, hogy még határon fékezzen is, pont ez a legnagyobb előnye a rendszernek.
Nekünk ugye még azt tanították az 1990-es évek közepén, hogy hát az ABS működését le lehet szimulálni. Eddig kétszer volt olyan helyzet, amikor kellett volna csinálni, nem sikerült. Az oktatóm mondta, hogy aki sokszor kerül ilyen helyzetbe, és van gyakorlata, mondjuk egy autóversenyző, annak sikerülhet ezt esetleg elsajátítania...Továbbá érdekes lenne megnézni, hogy hón, esőn és száraz úton mennyire csökken le az ABS előnye.
Vannak erre tesztek utána lehet nézni. Az ABS legnagyobb előnye alapvetően az, hogy irányítható marad az autó (kivéve jég vagy jeges hó, ahol ugye tök mindegy, csúszol előre a lendülettel, bármit is csinálsz...)...Nekem az a bajom az ilyen műgyantás tesztekkel, hogy brutál szélsőséges helyzetet generál, mikor van nálunk a 365 napból olyan útfelület. A sima vizes aszfalt meg közel sem csúszik annyira.
Egy ismerős az M7-es érdi lejtőjének alján lévő vízfolyáson dobta el az autóját. Brutál szélsőséges?Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
K Norbi
addikt
YT Alert
Ez igen HIGHWAY 3 (Part 2) BMW E60 V10 M5 Police chase in StockholmTiszta NFS
The Audi RS4 is back!! Police chase[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #89309696 #149646 üzenetére
TDI Golf kell
Amúgy azon gondolkodtam, hogy mivel nagyon keveset mész, igazából ha vételkor jól vált az automata, valószínű később sem lesz bajod vele. Bár sejtem, hogy nem hagynád annyiban olajcsere nélkül Emiatt talán Passat is opció lehet - ha nem kopog a futómű, jó darabig nem fog.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000