-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mandleee
tag
válasz BigBlackDog #149729 üzenetére
Király ez a hely, nekem is volt itt fotóm a régi megane I-emről. Nem fog leérni az alja, legalábbis 2 éve nekem nem ért le.
-
dellfanboy
senior tag
válasz MasterMark #149801 üzenetére
a kobe az 1 biztosito egyesulet...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
MasterMark
titán
-
dellfanboy
senior tag
válasz MasterMark #149805 üzenetére
Tagdijat fizetsz ami lehet csak par ezer forintViszont ha a kobe szar uzletpolitikat folytat es mondjuk csodbe megy a tagokon, siman behajthatjak a lovet.Par eve voltak likviditasi gondjai MNB meg is buntette oket, szerencsere a tagokat nem koteleztek potdij befizetesre.
Jovobe nem latok, hogy mennyire eselyes egy Quastor-hoz hasonlo story nem tudom de mint tag mas a kapcsolatod a biztositoval mintha ugyfel lennel.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
veterán
Nem egyszerűsítem le a problémát; csak a véleményemet (koncepciómat) írom, hogy én mit tennék a politikusok helyében; röviden ismét:
- muszáj lesz a dugódíj;
- a helyi szavazókat meg akarják kímélni a bp-i politikusok, az ingázók nem érdeklik őket, ők majd kidühönghetik magukat a bivalybasznádi, jászapáti önkormányzati választáson;
- lehet dolgozni a fenti településeken is, meg lehet lakni a Havanna lakótelepen is .
Ha valaki nem akar szarmelót falun, vagy panelban lakni és nem veti fel a zsé, az kiköltözött falura, de bejár Bp-re dolgozni - gyártja a dugót az egész városban. Emiatt a XI. kerületi lakos cumizik, mert kihull a haja míg beér az 5 kilométerre lévő, XIII. kerületi munkahelyére. Támogatni fogja azt a politikust, aki beveti a díjat.Mindenki fizetni fog a koncepcióm szerint, csak a hely lakosoknak, azaz a választóknak adnak mondjuk 90% kedvezményt.
-
nagyúr
válasz focvis #149807 üzenetére
Akkor innentől kezdve ez totál értelmetlen szócséplés, hiszen a csak a saját nézeteidből akarsz konzekvenciákat levonni, figyelmen kívül hagyva minden egyéb tényezőt, körülményt, véleményt.
Részemről lezárva.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
-
Reggie0
félisten
-
MasterMark
titán
válasz dellfanboy #149806 üzenetére
Most megnéztem az első három biztosítot amit a netrisk ad, mind megbüntette az MNB a közelmúltban.
szerk.: A negyediket is.
Az ötödiekt is.[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Reggie0
félisten
válasz MasterMark #149812 üzenetére
Csakhogy tagkent te is kotelezettseget vallasz a biztosito tetteiert, mig ugyfelkent nem. Tehat, ha a kobet bunteti az MNB akkor te is fizethetsz a vegen.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz MasterMark #149815 üzenetére
Lehet B10 az elvaras es abbol szamolnak mindent
-
nagyúr
válasz brumi1024 #149817 üzenetére
Sokan olyan szarrágók, hogy a cégtől plusz pénzt akarnak majd a homeoffice-ért, lásd plusz áram, internet, telefondíj címén.
Sok cégnek (vezetőnek) a haja hullik a homeoffice-tól mert akkor nem tudja szemmel tartani a dolgozót.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
rbalint88
addikt
válasz brumi1024 #149817 üzenetére
Amig a legtobb cegnel az a hozzaallas, hogy az dolgozik, aki a helyen ul, addig ez nem is fog erdemben valtozni. Mondjuk en is tapasztalom, hogy ha adminisztrativabb jellegu munkaim vannak, akkor hatekonyabb, ha bejovok az irodaba. De heti 2-3 nap home office siman mukodne, sot, jobb is lenne.
focvis otletet es erveleset is tamogatom, alapvetoen a dugodij a penzbeszedesen kivul arrol kellene szoljon, hogy a helyi lakosokat vedje azokkal szemben, akik csak atjarnak a teruleten vagy ott dolgoznak.
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #149807 üzenetére
Egyebkent ezzel alapvetoen egyetertek, mondjuk ehhez nyilvan az is kellene, hogy a BP kornyeki telepuleseknek legyen ertelmes tomegkozlekedese, hogy ne csak kocsival lehessen bejarni.
Ott van Berlin, erdemes megnezni, hogy mennyi metrovonal van. 10 vonalon 173 allomas. Nalunk ugye 4 vonalon van 52.
Abbol kovetkezik az, hogy a meglevo 10 is joval hosszabb, kimegy a kulsobb teruletekre, tehat van realis alternativa bejutni a belvarosba, ami nem az auto.Viszont a belvaros parkolasi problemai abbol kovetkeznek, hogy minden helyi lakos ingyen parkol. Ezert hiaba van rengeteg, rohadt draga parkolohely a belvarosban, a 80%-at a helyi lakosok hasznaljak, kozel ingyen.
Same rules apply!
-
tboldi
nagyúr
válasz mycso #149809 üzenetére
Májusnál előbb semmiképp szerintem. Szívem szerint már megcsináltattam volna, de napi használatban van, nincs időm letámasztani a karosszériásnál.
Bővebben: [link]
(#149810) Reggie0:
Az előző légszűrőm így néz ki fél év és ~3500 km után. Oké, ez Mosonmagyaróvár, nem Budapest.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz tboldi #149821 üzenetére
A légkörben lévő por jó része a szilárdfűtés (szén, fa) és a különféle szabadtéri égetésekből (hulladékégetés, stb.) származik. Ilyen téren a vidék nem feltétlen jobb, mint a főváros.
Tizenéve a helyi szárító kapcsán volt légszennyezettség-vizsgálat felénk, és kijött, hogy bár a nitrogénoxidok és hasonlók terén nincs probléma, de por terén határértéken túl volt a téli szezonban, mert a környéken sokan fűtenek fával és szénnel, illetve hát avart, sőt, tarlót is égettek...
Szóval especiel a levegő porszennyezettsége speciális eset.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rbalint88 #149819 üzenetére
Csak azt értsétek már meg, hogy a dugódíj nem erről szól. Valószínűbb az a forgatókönyv amit valaki korábban is írt, hogy simán a környezetvédelmi normáknak megfelelően lesznek az ársávok. Bár az itthoni jogalkotókat elnézve nem is tudom, hogy mit gondoljak. Anno az M0 fizetőssé tételénél is olyan nyugati példákat hoztak, amik orbitális ferdítések voltak.
Tsebacsi: Jaja, pedig láttam olyan cégeket, ahol egymás hegyén-hátán dolgoznak, vagy olyan multinál is, ahol kitalálták, hogy a nagy közös tér milyen rohadt jó ötlet. Egy csöndesebb munkakörnyezet ennél jóval hatékonyabbá tud tenni. Plusz stresszmentes, mert nem sz*psz a közlekedésben a sok
helyi( - Bocs ) mazsola miatt.brumi1024: Ja, én már gyúrom a főnökömet egy ideje erre. Legutóbb is majd 10 év után kérdezte meg, hogy amúgy én mit is csinálok a cégnél. Mondtam neki, hogy ha 10 évig nem érdekelt, akkor most már nem mindegy?
MasterMark: Nekünk volt sok éve egy ilyen csodás biztosítós esetünk, még a cég alakulása után. Volt egy baleset (ügyfél kitolatott egy motoros elé) és közben bedőlt a biztosító, akinél a kötelező volt. Sok év pereskedés után zárult le, mert annak ellenére, hogy kifizettük az eredeti összeget a motoros ápolására és a motorra az Uniqa beperelt minket. A pert végül elvesztette, de elég sok macerával járt. Nem éri meg azt a pár ezrest.
sutszi: Na látod, pont ez az, egyik "oldalnak" sem kéne, mert mindig vannak kivételek.
Ez előbb majdnem sikeresen magam alá gyűrtem egy mercit a nagy Jumperrel. Papóka a buszsávban gyorsított a lámpától és nem zavarta, hogy mellette jövök. Satufék után, amikor mellé értem, akkor még neki állt feljebb, hogy mit kerestem mellette. Sajna siettem, de szívesen meghallgattam volna a magyarázatát, amikor a rendőrnek elmeséli, kezdve azzal, hogy mit keresett a buszsávban.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MasterMark #149826 üzenetére
Igen, a nevére már nem emlékszem, de igen. Szóval amit anno nyertünk rajta, azt többszörösen elbuktuk, akár időben, akár pénzben nézzük. Azóta már nyilván más a helyzet, mert jóval nagyobb a flotta és külön flottás biztosításunk van, nem egyedi autónként, de ha adna is a köbe ilyet, akkor se választanánk azt.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
sutszi
veterán
Hogyan ugrik négyszeresére az autód kötelezője?
Ezt saját bőrömön sikerült megtapasztalnom és elolvasva a cikket jól összefoglalja a problémát... Hiába fizettem ki a minimális okozott kárt. Remek kis duplázós korrekciót kaptam. De megoldottam máshogy.
Viszont az külön pofátlan és durván aránytalan, hogy miközben a Bonus besorolás nem terjeszthető ki több autóra, addig a baleset esetén a károkozói megy mindegyikre automatikusan. Mivel a bonus autóhoz kötött a károkozói meg személyhez. Milyen elcseszett egy rendszer ez?!
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz sutszi #149828 üzenetére
Flottánál sincs másképp, nálunk éves szinten tízmilliós "tartalékok" vannak, amit belevesznek a kárhányadba, ha kifizetik, ha nem. Évek óta több az éves casco és kötelező, mint az okozott kár (most passz, hogy hány tíz mFt), de minden évben így csinálják. Van pl: egy személyi sérüléses kár, ott a biztosító tartalékol mondjuk 1 millát a másik autójára és 5 millát a személyi sérülésre. Ebből jövőre kiderül, hogy kifizetett mondjuk 500k +1 millát, azaz a 6 helyett mindössze 1,5 milliót, mégis úgy köt szerződést, mintha azt a 6,5-öt kifizette volna. És megtehetik. Plusz ők egyébként semmilyen statisztikát nem adnak ki, hogy hogy áll a kárhányad, csúnyán fogalmazva hazudnak, amíg nem kezdjük el tételesen boncolgatni a számokat. Undorító banda.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz sutszi #149828 üzenetére
Dunno, éppen nézegettem tegnap a Union-nál a kötelező biztosítást, és itt kérik a meglévő autóm bónusz-besorolását is, ha legalább B04-es, és befolyásolja az ajánlatot (most megnéztem). Lehet, hogy ez biztosítófüggő is?
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
EQMontoya
veterán
válasz Magnum_ #149830 üzenetére
Nagyon sok van, de evek ota ugatja mindenki, hogy ez igy nem oke.
Az kulonosen nem oke, hogy ket automra ket biztositast fizetek.
Sok szempontbol nem oke, egyreszt mert ha tenyleg csak en hasznalom, akkor aranytalanul sokat fizetek, elvegre nem tudok ket kocsiban ulni egyszerre.
A masik oldalrol pedig, ha borkaiznek egy 18 eves, friss jogsis csajt, akkor siman tudna az en nevemen levo autoval kozlekedni ugy, hogy van rajta bizti.Same rules apply!
-
veterán
válasz EQMontoya #149820 üzenetére
Ezert hiaba van rengeteg, rohadt draga parkolohely a belvarosban, a 80%-at a helyi lakosok hasznaljak, kozel ingyen.
Egyértelműen benne van a pakliban; ill. én is ismerek 1-2 embert, aki havi 30-at fizet(ett) a parkolóőrnek és nem veszik észre az autóját a banknegyedben.
Nem tudom, mit lehet tenni a belvárosi lakók autójával. A lakást már megvették, az autót már megvették. Tokióban erre van a kei-car szabály: ha nem tudod igazolni a garázst (?), akkor csak pöcsköszörűt vehetsz.[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
senior tag
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #149834 üzenetére
Illetve a masik jo moka az utcan parkolni ingyen, mikozben kiadjuk az amugy tulajdonunkban levo garazshelyet berbe jo dragan. Ami igazi tarsadalmi eloskodes, legyunk oszintek.
Az tuti, hogy megdragitanam a lakoknak a kozteruleten parkolast, kedvezmenyes dij mondjuk evi 100k. Masodik autora 200k. Draga? Igen, az, de fizetos kornyeken egy garazs boven tobb.
Lehet mondjuk 50k kedvezmeny annak, aki igazolni tudja, hogy olyan hazban lakik, aminek sem az udvaran nem lehet parkolni, sem garazs nem tartozik hozza.Same rules apply!
-
Magnum_
nagyúr
válasz EQMontoya #149836 üzenetére
Ezzel egyebkent egyetertek, csak az meg a tulajdonjog korlatozasa lenne :-)))
Kiegeszites: nem mindenkinek marad penze parkolot venni a tarsashazban, attol meg, hogy kotelezo annyi parkolo, ahany lakas van, illetve nem minden epitteto teszi kotelezoe a parkolohely vasarlaat ezen okbol (persze nem.marad eladatlan parkolo ). Nekem is igy lett hazon belul 2 parkolom.
I humbly and respectfully decline™
-
EQMontoya
veterán
-
veterán
válasz Magnum_ #149838 üzenetére
Erről jut eszembe az "ingatlancápa" haverom; 11 db garázs-, ill. beállóhelyet vett nem fizetős lakóövezetben Zuglóban; ebből 10 hely mindig ki van adva. Egyszerűen több az autó, mint a közterületen rendelkezésre álló hely.
Nekünk egy kiadó garázsunk van, szintén nem fizetős lakóövezetben; 4,5 éve bérli egy srác. Már kifizette rá az autója árát (ne ázzon a Milleneum Fabia).
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dellfanboy #149806 üzenetére
Pont ezért nem kötöttem hozzájuk KGFB-t, hiába a legolcsóbbak. Nem bízom bennük.
#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #149763 üzenetére
Ja. Már egy idege gondoltam rá, de nem volt kedvem egy autó eladásával és egy másik vételével járó nyűgökkel vacakolni. Ehhez nem igazán volt életenergiám, viszont most télen én is jobban ráérek, ismerőseim is jobban ráérnek, jön a karácsony talán könnyebb eladni, meg ha megkapom az év végi bónuszt azt hozzátehetem az autó pénzhez stb. most van rá a legmegfelelőbb alkalom lecserélni.
-
Magnum_
nagyúr
válasz EQMontoya #149839 üzenetére
Ez -egyelore- keruleti epiteshatosagi hataskor (persze a kormany el akarja vonni ezt a hataskort az onkormanyzatoktol a par napos hirek alapjan) es az adott kerulet hozhat olyan epitesi rendeletet, hogy az ujep. lakashoz kotelezo venni parkolot is. Es ebben az epitteto hirdetheti ugy, hogy parkolohely vasarlasa kotelezo (a 10/2029. (X. 28.) önkormányzati rendelete a Budapest Főváros LCIII. Kerületi Onkormanyzat 14.$ alapjan), ami mar egy kvazi aszf es a vevonek igy kell gondolkodnia es akkor nem kerul korlatozasra a tulajdon ugy, ahogy irtad.
Focvis: a parkolohely szerintem jo biznic.
I humbly and respectfully decline™
-
gzbotii
veterán
Napi idióta: megelőz városban, majd miután elém került szó szerint 50 méterrel, letér jobbra. Persze egy szűk kis utcában, így szinte állóra kell fékezni előttem.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz tboldi #149847 üzenetére
Másik kedvencem, amikor sorban haladunk, én vagyok a 4-5 -ik autó (utolsó), aztán valami okos úgy dönt a stopnál, ő eleget állt, és kivág elém. Csak győzzek fekezni.
Utánam meg ellátni a szomszéd megyéig.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
#89309696
törölt tag
Milyen motorolajat meg automataváltó olajat tegyek a Swiftbe? Le akarom cserélni. Megnézem, hogy D/R-be rakáskor a rántás meg a váltásoknál a bólintás megszűnik-e az olajcserétől. Bár ez a clutch nélküli hirdovezérelt őskövület váltó lehet ilyen normális esetben is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel