-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #152747 üzenetére
Alapvetően, minden kocsinak van pozitív és negatív oldala. Én tudok nagyon szélsőséges lenni és ahogy te is mondod nagyon csapon gongok sokszor ide oda. Ismerem magam és ezért is írtam, hogy eléggé hülye tudok lenni.
Legyen példa DSG. Szerintem egy nagyon jó váltó arra amire kitalálták. Ha megfelelő szoftver van rajta akkor bármilyen embernél gyorsabb és kevesebbet fogyaszt. 1.4 TSI és 130-nál forog hatodikban 2600-at. Szuper jó mérnöki munka.
Másrészről meg, nagyon drága a javítás és karbantartása egy E-CVT-hez képest. Ezért vagyok hülye, mert mindig csak egy oldalt látok Ha fárasztom a társaságot akkor szóljatok nyugodtan, a jövőben lényegesen tárgyiasabb leszek(#152751) focvis: Neked simán elhiszem
R-t vegyél. A GTE neked nem fog többet nyújtani a GTI-hez képest. A GTD meg ugyanmár, azt majd a traktorokba Amúgy ha élvezed a villanyos menést, akkor érdemes lehet ránézned a GTE vonalra. De majd megnézed azt eldöntöd. Szombaton megyek fel IKEA-ba. Ott lesz töltőn a kocsi majd. Nézzél ki ha ráérszA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
BigBlackDog
veterán
Na, Leon elment, Polo megjött. Eddig tetszik.
Doki16: Grat az új szekérhez!
[ Szerkesztve ]
-
Saccco
nagyúr
válasz #89309696 #152749 üzenetére
A 8-ason jobban haladsz. Valószínűleg a part nyugis és lassabb.
Inkább egyik úton se mennék oda.
Ha már ott vagy nézd meg Peremartont is, talán 7 utca összesen és mindegyik virágnév.█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Peter.70
addikt
válasz BigBlackDog #152754 üzenetére
Fotót kérünk
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #152754 üzenetére
Értem én, hogy gőzgép, de mi hajtja? Hogy-hogy kisebb kategória?
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #152754 üzenetére
Pics or didn't happen
-
Doki16
addikt
Egyébként ha megnézed ugyanakkora a GTE és sima TSI csomagtartója. Csak annyi, hogy a villanyos verziónál nincs a padló alatt plusz hely, ezért kevesebb 100 literrel. Mert a gyártók ügyesen beleszámolják az összes helyet amit vízzel lehetne csak feltölteni
Tény ami tény, nagyon messze van a Passat csomagterétől [link]A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz Doki16 #152761 üzenetére
Annyi különbség még van, hogy a normál Golfban egy szinttel lejjebb tudod tenni a csomagtartó padlóját. És akkor még elfér az alá a pótkerék is.
Előző hsz-re: persze, hogy tetszik az elektromos suhanás, ezért hajlandó vagyok feláldozni azt a 100 litert a csomagtartóból.
A V60 PHEV-é is csak 310 liter, ami különösen vicces egy kombitól.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #152754 üzenetére
Néked is gratulálok!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #152761 üzenetére
Az a poén, hogy a sokkal kisebb Jazz-é 350 liter szükségpórkerékkel. Pedig az azért jóval kisebb autó.
Tudom a fogyi senki nem érdekel, de azért leírom, hogy a burgenlandi kört 8,57-el abszolválta Bubi (E5 powa).
BBD: Gratula neked is!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
A golfban például nagyobb az első és hátsó utasoknak is a hely. így sajnos a csomagtartó lett kisebb. Az Aurisban például óriási csomagtartó van a kategóriájához képest, de hátulra meg kínszenvedés beülni. Ez a valamit valamiért elv Van egy 8,7kWh-ás akkumulátor és egy 40 literes tank. Csodák nincsenek egy ötszemélyes középkategóriás kocsinál
(#152765) máyköl: Igen, oda megyek
(#152754) BigBlackDog: Gratula neked is. Képet, képet!
(#152762) focvis: Jah igen, azt láttam a képeken. Hát ennél már csak a padlólemez van és kis akkumulátor, más nem fér oda be. V60-nál nem a legjobban van megoldva az akkumulátor elhelyezés sajnos. Sok hely kell hátul a villanymotornak, hűtésnek és az elektronikának.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Faith
aktív tag
Üdv!
Október legelején elkelt az autóm egy Golf 7 1.4 TSI DSG-vel (138k km). Az autót többször is megnézték, illetve jött a vevővel autószerelő is hibakódot olvasni stb. Az autó elindulásnál mindig remegett egy kicsit ha nagyobb gázzal indult el, ezt tudta a vevő is és beszéltünk is róla illetve emiatt engedtem is az árból. Nekem a szerelő erre azt mondta, hogy a következő olajcserénél érdemes váltóolajat is cserélni benne, valószínűleg ez megoldja majd a problémát. Illetve egy képet mutatott nekem egy programról miszerint a váltónak nincs baja. [Váltó]
Azonban a tegnapi nap folyamán felhívott az új tulaj, hogy kuplungot kellet cserélni a váltóban és emiatt szeretne velem találkozni.
Igazából az érdekelne, hogy ilyen esetben mi a helyes "eljárás"? Mivel még sosem volt ilyen problémám, hogy pár hónappal később felhívtak az eladott autóval kapcsolatos hibával. -
félisten
válasz EQMontoya #152770 üzenetére
Ez már a gyártó hozzáállásán múlik. Ahogy most a kocsivásárlás kapcsán olvasgattam és tanulgattam a dolgokat, azt kell látnom, hogy leginkább a japán gyártók (Toyota 1.33-as, 1.8-as eset például) áll normálisan a témához és a tervezési hiba esetén a garanciaidőn túli vállalásokig. A németek inkább nem (sem a BMW, sem a VW csoport, de sokszor még a Daimler sem), a franciák még kevésbé (THP motorok a PSA-nál például...). Amin meglepődtem, az az, amit Dare2Live írt a Hyundai/Kia csoport viselt dolgairól... Úgy tűnik a Koreaiak sem fedhetetlenek, hogy finoman fogalmazzunk...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
félisten
válasz Faith #152771 üzenetére
Ha jól értem két magánszemély között jött létre az adásvételi. Érdemes lenne végigolvasni mit tartalmaz. Ha szerepelt benne a hibajelenség, engedtél is miatta az árból és az Ő szerelője mondta azt, amit, akkor hiába beszélne veled, ez már a vásárló kockázata, szerintem.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Faith
aktív tag
válasz MasterMark #152775 üzenetére
Október elején kelt el az autó és tegnap hívott fel szóval kb 2,5 hónap. Sajnos az adásvételin nincs feltüntetve mivel az adásvételit a MerkantilBank intézte mert a vevő hitel felvétellel vásárolta az autót.
(#152774) Cifu: Igen, két magánszemély. A váltót én nézettem meg a saját szerelőmmel (BOSCH szervíz) még az eladás előtt az aktuális olajcserénél.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Faith #152776 üzenetére
Szerintem kezdetnek semmit se bizonygas, csak tudd meg, hogy szerintuk mi a hiba es a kivalto oka. Csak a rejtett hibaert felelsz, ami nem lett volna felismerheto kello korultekintes mellett sem. Ha a hiba okanak olyasmit jelolnek meg, ami ellenorizheto lett volna, ha pl. a szerelo kello alapossaggal jar el(es nem kell csavarokra bontani a kocsit hozza, azaz gyakorlatilag is gazdasagos, racionalisan vegrehajtato), akkor az eleve nem is rejtett hiba. De szerintem nem erdemes belemenni elore, mert ha elore elkezded reszletezni, hogy szerinted miert, hogy nem a te dolgod, akkor ennek megfelelo hibat talalhatnak ki. Ilyenkor a legjobb, diplomatikusan meghallgatni a masik felet es gondolkodasi idot kerni, semmit sem megerositeni vagy cafolni, hogy csak egy iranyban aramoljon az informacio es ne adj tamaszpontot.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #152779 üzenetére
A Subaru is cserélte a bedöglött EE20-as motorokat gariban (szintén új fűzött blokkot kapott). A BMW meg leszarja, hogy lépten nyomon kiégnek a kocsijai. Nem túl szimpi hozzállás. De nekünk az 1.8 TSI-vel is volt egy körünk: meg kellett várni, hogy a 1l / 1000 km olajfogyást átlépje és csak akkor csinálták meg gariban.
#nincsbennetarcsi
-
freeknight
őstag
válasz Faith #152771 üzenetére
A kuplung hiába drága, de kopó-fogyó alkatrész, aki autót tart fenn annak számolnia kell ezek cseréjével. Legközelebb majd az olajcserét akarja rajtad behajtani? Röhej.
Tudott a hibáról, le is lett szállítva az ár, ennek tudatában is megvette, eltelt 2,5 hónap is, ráadásul nem egy gazdasági totálkár összegű "hiba" nem is értem mit akar? Én helyedben biztos nem lettem volna ilyen nyugodt.
Aki nem akar kuplunggal fékkel futóművel foglalkozni az vegyen új autót. -
kisza25
félisten
válasz freeknight #152781 üzenetére
Én ezért adtam el még garisan az autókat, márkaszervizbe voltak hordva, ráadásul nepper vitt el a legutóbbi 4 autómból 3-at
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz freeknight #152781 üzenetére
Volt múltkorában használt garanciás cikk, ott a tárcsa kopó volt (így fedezet nélküli), a lendkerék rejtett hiba. Persze így, hogy a hiba el lett mondva, mindegy is, bár remélem, voltak fültanúk. Mondjuk ilyen jelenség akku és mechatronika nagyságrendben lehet egy s más, de ha utóbbi, akkor is I.J.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz molnarpeter #152783 üzenetére
Én azért beleírtam volna a szerződésbe a hibát, nem is értem miért nem lehetett ezt belevenni.
Szóban elhangzottat bebizonyítani... hát sok sikert. -
rbalint88
addikt
válasz tboy93 #152785 üzenetére
Plusz aki szan 5 percet az internetes utanajarasnak, az tudja, hogy a szarazkuplungos dsgben max 150k-nal kuplungcsere aktualis. Plusz ugye a kuplung kopo-fogyo alkatresz, maximalis I.J. kartya. Ha mechatronika baja lenne, akkor lehetne jogos a pampogas, de igy...
Szerelo is jo fej, majd cserelunk benne olajat pekek kezeben a szakma!!! -
-
MrSealRD
veterán
Új:
Mindeközben oda-vissz megvolt BP-Eger. Full köd. Mindenki felkapcsolt minden fényforrást amihez tartozott kapcsoló. Mindegy, hogy főút, városon belül, vagy autópálya.
Ez Kerecsend-Eger között készült a 25-ös úton.:
És nem az egyetlen ilyen volt...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
tboldi
nagyúr
válasz MrSealRD #152796 üzenetére
3-4 héttel ezelőtt ugyanilyen volt az M1 Móvár és Győr között, plusz még az eső is esett. Lámpa nélkül közlekedőket szerencsére nem láttam, viszont a prémium SUV-ok sorra húztak el mellettem min. 150-nel. Én meg nem mertem 100-nál többel menni, olyan kicsi volt a látótávolság.
-
Doki16
addikt
Azt hiszem kalkulálok egyet. Meglátjuk, hogy mit dob a Golfra. A kötelezőm az most 27k Ft lett egy évre erre a kocsira.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs