-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
őstag
Mondjuk a sima hibridre lehet hogy érdemes ránézni ha valamikor ősztől lesz. Ha minden igaz Toyota technikai tudás alapján készül. Ha jelentősen olcsóbb mint a Rav4 (és nem felejtik el a kerekeket rendesen leszigetelni mint a teszt autóban), és jobb a hifije (bármennyire mást szeretnék megtudni, majd mindenhol az olvasom hogy a JBL prémium hifinek nagyon harmatosa RAv4-ben) akkor még érdekelhet is.
-
nagyúr
válasz Szoszo94 #162600 üzenetére
Utána közvetlen egy kabrió négyes BMW következett. Nincs bajom a japán autókkal, sőt! De mondhatni, h német autó párti vagyok. De abból sem minden, mert most a BMW-vel is úgy vagyok, h ez volt nekem az első és valószínűleg jó pár évig az utolsó is.
Nekem semmi bajom nem volt az IS-sel, a kötelező szervizeken kívül egyedül az első féktárcsákat és betéteket kellett rajta cseréltetnem. Őszintén szólva soha nem volt még dolgom ennyire megbízható autóval. Pedig tele volt mindenféle elektronikai jósággal, szval lett volna minek elromlania benne. Nálam volt sok-sok éven át, de hibátlan állapotban, sérülésmentesen adtam el 90valahány ezer kilométerrel. Szval lehet, h ezért.. Ez a kép eladás előtt készült kb két és fél évvel ezelőtt:Az IS-F-re nekem is fájt a fogam anno, de nem igazán engedhettem meg volna magamnak. Volt itt a környéken egy, amivel napi szinten találkoztam - imádtam azt az autót! 5.0 V8 - ettől számomra már nincs feljebb.
[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
válasz bulikavagyok #162605 üzenetére
"Őszintén szólva soha nem volt még dolgom ennyire megbízható autóval. Pedig tele volt mindenféle elektronikai jósággal, szval lett volna minek elromlania benne. Nálam volt sok-sok éven át, de hibátlan állapotban, sérülésmentesen adtam el 90valahány ezer kilométerrel."
Körbeírtad az autót amit nem szabad eladni.
-
-
Szoszo94
őstag
válasz aero. #162601 üzenetére
A-a, közbetlen befecsis. A 350 ami szívócső ÉS közvetlen befecsis.
Bulikavagyok:
Akkor alig volt benne méter, nem is szabadott bajának lennie. Viszont konstrukciós hibás volt a 220d-kben a hengerfejtömítés, úgyhogy te még időben adtad el Én is a dízelt néztem először a sok hosszútáv miatt, de pont emiatt a hiba miatt tettem le róla.
mályköl:
Pont jókor adta el[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
-
Szoszo94
őstag
válasz aero. #162609 üzenetére
Mindig a tulajnak higyj
Feltétlen! FB csoportban volt egy, 170e méter volt benne, elég durván lerakódott volt. Enyémben 143e van most, 127-el vettem tavaly. Nálam szinte csak 100-as megy bele, de előző tulaj ki tudja mivel tankolta...aztán néha már jelentkezik a beeső alapjárat, ami az első jele annak, hogy koxos a szívósor és szelepek.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
EQMontoya
veterán
válasz Szoszo94 #162608 üzenetére
Szerintem nem valo bele a 220d.
Az elso szeriaval ellentetben nem is egy sportos gep, inkabb finom. Jol megy, de inkabb arra van, hogy kenyelmesen tartson 150-es utazot, es csendben duruzsoljon a v6, nem a szerpentinre vagysz vele.
Ebbe meg valahogy nagyon nem illik a dizel.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz EQMontoya #162612 üzenetére
Ha meg sokat mész, országok között... Jah igen, akkor németet veszel, mert abból van dízel
Gyakorlatilag tök jól helyettesíti a hibrid a dízelt a kínálatban, de kíváncsi lennék, mi lett volna a történet, ha a 2.0 D-4D motort használják. Gondolom ebben a generációban kellett még a takarékos alternatíva, aztán a következő már kapott hibridet...
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz molnarpeter #162613 üzenetére
Arra jo egy 1.9 dizel Oktav is, es akkor nem hiszed el, hogy premiumban ulsz.
Vagy, ha mar premium, akkor legyen egy tisztesseges, 5-6 hengeres dizel, szoval minimum egy 2.4-es Volvo.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Szoszo94
őstag
-
molnarpeter
nagyúr
Punto segít: ma egy lemerült akkus, 7.4 literes traktort kellett indítani, vastag kábellel rátöltöttem, és indítás előtt lecsatlakoztattam, hogy ne essen kár a kis olaszban ("házon belül" történt)
Mondjuk így utólag belegondolva, abban a gépben egy henger kb akkora, mint a Fiat összes hengerűrtartalma (1.25)
[ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
Felfüggesztésre gondolsz a ráköltés alatt? Attól tartok egyedül én is, kettős keresztlengőkar elöl, multilink hátul, ha szilentezni kell a gatyám rá fog menni Más gondjuk ezeknek nagyon nem lehet, az említett kokszolódáson kívül, de ez minden direkt befecsisnél előjön előbb-utóbb.
Tréningre egyszer nekem is el kell jutnom, de azt majd új, normális gumikon - nem a mostani 9 éves nyárin, amin bár minta van, de jobban megy keresztbe mióta felraktam a nyári szettet, mint a télivel szar időbenLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szada85
aktív tag
válasz tboldi #162618 üzenetére
Sajnos a motor erösítése során az egyel combosabb motor (C20XE) kipurendszere került fel aminek a felfogatási pontjai is máshol vannak mint a 8 szelepesnek, emiatt nem áll úgy, mint a gyári sajnos. De már otthon pihen egy gyári XE dob, azzal jobban fog állni.
Pucolva nem szokott lenni vala, ez Euro1, vagy 2, ennek már mindegy.@molnarpeter:
Sajnos mindkét oldali javítóívnél megjelent újra a rozsda már, május elején kezdödött volna a komplett rendberakása komplett oldalfalcserével, telifénnyel mindennel, de most emiatt a nyavaja miatt tolódik sajnos a hazamenetel. -
Doki16
addikt
Végre van tükröm. Igaz, hogy jobb oldali közlekedésre van kitalálva de legalább van és eredeti gyári VW. [kép]
Több mint egy hónapig vártam rá, hogy legyen készleten valahol az országban, de mindenhol hiány. Gondolom ennek is a vírus tett be.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Jó ez a fekete szín, 2napja van nálam, eddig 2x mostam le
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
tboldi
nagyúr
válasz vans? #162624 üzenetére
Most olcsóbban dolgoznak, mert nincs melójuk és így csábítják magukhoz a magyar ügyfeleket, ha már nem jöhetnek a külföldiek. Nekem is 85k-be került az egész 130-140 helyett.
(#162625) Szada85: Nyugi, az Euro 4 sem jobb.
Azért ezzel a véggel csak elegánsabb.[ Szerkesztve ]
-
válasz Gergőke88 #162632 üzenetére
Kereskedő hozta be haver feleségének (2019-06), vezetett szervízkönyves számlákkal, egyből csináltak rajta egy nagy szervízt itthon (vezérlés, folyadékok, szűrők, fékek), de most megszorúltak ők is, csajnak megszünt a meló a vírus miatt, így bevitték neki eladni. Szóval kereskedőnél volt, de egy magánszemélytől vettem (egy 40-es csajé volt).
Amúgy kedden vonatták volna ki, akkora kaptak időpontot.
Ezért is tudtam ilyen gyorsan elhozni, mert forgalomban volt.
Ugye most időpontot kell kérni a kormany ablakba mindenhez.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Szada85 #162625 üzenetére
Akkor csak a javítás utánra - az ív mentén belül érdemes a ficakot végighúzni karosszériatömítővel, hogy ne legyen hol megállni a piszoknak. Ha nincs gyárilag dobbetét, esetleg azt is meg lehet nézni, nekünk a Jumperhez utólagos lett berakva, mert eredetileg semmit nem tettek oda (csak eszembe jutott, mert az is hasonló korú járgány, de ha van benne gyárilag, akkor bocsi)
[ Szerkesztve ]
-
válasz molnarpeter #162634 üzenetére
Szerencsémre ezt nem tudták, így holnap már. A kormányablakban csücsülök.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Szada85
aktív tag
válasz tboldi #162631 üzenetére
Ilyen a gyári hátsó dob (dupla kocka véggel), nem hivalkodó, sportos.
Mindenképp gyári dobra akarok visszaváltani amin GM jel, gyári szám rajta van,
mert az utóbbi idöben sajnos repkednek a GSi forgalmik is otthon, eléggé célkeresztben van a többi "tuningautóval" együtt, és nyilván a kipuff/felni/ültetés az, ami szemet szúr.S mivel az enyémen is elég sok technikai módosítás történt / még lesz is csinálva, ezért szeretném külsöleg minél gyáriasabb stílusban hagyni, hogy ne keltsen feltünést.
Aztán ha összeáll a motor is, akkor jöhet majd szépen mindennek a beíratása, hogy ne piszkálhassanak.
-
Gombinyó
őstag
válasz pècsimunkás #162640 üzenetére
Sokáig bírta... nekem két hónap után 5-6 kavics nyom a fényzésen plusz 2 a szélvédőn és kapott egyet az elején a logo plexije is, ami mögött a szenzor van, az végig van repedve.
Elengedtem az aggódást
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #162643 üzenetére
Az olyan bosszantó, hogy vigyázol a cuccodra más meg telibe...
#nincsbennetarcsi
-
válasz BigBlackDog #162641 üzenetére
az igen, mondjuk én végig néztem, nem volt túl izgalmas, de mit kellett ezen szöszölni 40 percet...
sky11: A tipo amíg nálam volt megúszta (15 hónap)
Az ibizával az udvarról ki sem mozdulva találom egymas után a hibákat, de most vigasztal, hogy egy 10 éves használt harmad áron.
Ma megszüntettem benne két zörgést, most egész csendes lett. A csomagtartóban a pótkerék felett furnérlemez+filc azért elég puruttya megoldás, pedig ez az autó 10 éve került annyiba, mint most a tipo, abban 2cm vastag merevítő+szivacs+filc volt.
Az 1999- es honda civicben láttam utoljára ilyet[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
válasz Szada85 #162639 üzenetére
Értelek, én sem válnék meg a gyári dobomtól, csak kapott egy szebb véget, semmi több.
Engem még nem állítottak meg, de nincs is semmi hivalkodó az autón, igyekszem a gyárias jelleget megtartani. Ha meg mégis megállítanának, akkor sem félek, hogy repülne a forgalmi. Ültetés bejegyezve a forgalmiba, gumik gyári méretűek, felniknek csak az ET-jük kisebb, de nem lógnak ki a kasztni alól, fóliáról van műbizonylat, illetve a spoiler és a hátsó lámpák gyári alkatrészek.
......................................................Más: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
Estét!
Olajteknő tömítéssel mentem szervizbe, komplett vezérlés cserével fogok eljönni, ugyanis eresztett a vízpumpám is -ezért fogyott a kiegyenlítő tartályból, igaz nem jelentős mértékben, 1 év alatt csak 3-4 dl-t kellett rátölteni-. Az autóban 93000 km van.
Legalább lesz új olajam, amit utoljára decemberben, 4000 km-rel ezelőtt cseréltettem, egy hibátlan autóm és 1500€-val könnyebb péztárcám 💪😎😆A csereautóm egy 2017-es, 1.2 Tsi, 110 LE-s Touran. Hát ilyen fiatal autót még nem vezettem, már már űrtechnika nekem, de teccik. Elég jól mozgatja ez a kis motor ezt a nagy bódét. Kézi 6-os váltó, 6,8L/100km-es fogyasztás. Kéne
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr