-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz parandroid #164500 üzenetére
Tök jó ötletek ezek szerintem, különösen az tetszik bennük, hogy _megvizsgálják_, _elemzik_, _felmérik_, meg hogy egy évre előre tervezi a bevezetést, és nem csak úgy nekiugrunk, mert a főnök azt mondta, hatástanulmány, felmérés nincs, ha valakinek nem tetszik, akkor az apja malomtulajdonos kulák szeretője volt.
Pontosan. Meg nem mintha sokkal gyorsabban lehetett volna haladni pesten mostanában - a koronavírus előtt persze. Most 140es zóna lett minden Megfullad már a város az autóktól, szerintem jó az irány.
-
nagyúr
válasz parandroid #164500 üzenetére
Engem különösebben nem érint, mert falusi vagyok, de van egy olyan érzésem, hogy ezért megcsinálják Karácsonyt elölről és hátulról is. Leginkább az alternatívát hiányolom (nem most, vírusidőben nyilván) az autósközlekedés mellől. Pl. ha a városban van dolgom, beállnék egy parkolóba a város határában, felszállnék a HÉV-re, metróra, azt jónapot. De parkoló nincs, a tömegközlekedés a belvároson kívül meg kb. vállalhatatlan időbe kerül.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Jorus #164504 üzenetére
Így van, nincs alternatívája. Megértem az embereket, hogy inkább ülnek a 25 éves klímás autóban, mint az 50 fokos héven. BKVztam elég sok éven át, nyáron mire kiértem Csepelre már nem kellett zuhanyoznom...
Másrészt a gyalogosok védelme érdekében lehet inkább ki kéne venni a telefont a kezükből és büntetni kéne a szabálytalanul közlekedőket, főleg azokat, akik pl:. gyerek kezét fogva rohannak át a piroson a hév előtt, hogy fel tudjanak rá ugrani...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz Jorus #164504 üzenetére
Nem is annyira a menetidőkkel van a gond, inkább a minőséggel. Frankfurt kb feleakkora, mint BP, de itt 9 metróvonal van, elővárosi vonatok minden irányban, működő, civilizált villamos-rendszer, kulturált buszok (amiket majd megvesz BP, ha már belekerült néhány millió km, mint legutóbb), p+r parkolók, és a németeknek így is sír a szája, hogy minden késik (max 5-10 percekről van szó általában), meg drága. Ez utóbbi mondjuk tény, belső körös bérlet 100, agglomerációból 150 eur körül van havonta. Kb ugyanennyiért tudsz parkolóhelyet is bérelni frekventált helyen parkolóházban. Dugók így is vannak, persze, de alapvetően élhető a rendszer. Ja, és az összes kis utca 30-as, főbb utak 50-esek, 70-es, vagy afölötti az max az autópálya bevezető, vagy a zárt keresztülmenő, de azok mind 2-3-4 sávosok irányonként, és tényleg teljesen zártak.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz parandroid #164507 üzenetére
Ilyen dolgokra itthon nincs igény a fenti körökben, a kék villogó dugótlanít. Látványmeló kell, 0 befektetéssel, úgy adja ki a matek...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz parandroid #164507 üzenetére
Igen, a minőség is sokat dobna az utazási kedven, de az én esetemben az utazási idő az, ami vállalhatatlan lett volna. Amikor annak idején még volt a cégnek irodája, és be kellett menni, akkor megnéztem, hogy mi lenne, ha BKV-val mennék. Persze nem itthonról, hanem csak a város határából. Érden lakom, tehát praktikusan az Etelén tenném le az autót, onnan tömegközlekedés. Namost az ottani P+R kb. reggeli fél 7 magasságában megtelik, tehát ez kapufa. De ha mondjuk meg tudok állni, akkor az Etele térről átjutni Rákospalotára alsó hangon 1 óra, ha nem történik semmi extra, meg 3 átszállás és 1 km séta. Ugyanez a 14 km autóval a nem reggeli idősávban 15 perc. Ez naponta másfél óra differencia, és akkor az utazási komfortot még nem említettem.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Arra már nem térnék ki, hogy az autók motorja véleményem szerint nem 20-40km/h sebességre van belőve fogyasztás és kibocsájtásügyileg. Elég sok lámpát is át kéne állítani, vagy akkora dugók lesznek, mint soha. Ja de most se tudnak rendesen lámpát beállítani => Hagyjuk inkább ezt az egész hülyeséget, és ahogy írtátok, kéne némi hatástanulmány.
A BKV nem alternatíva, a melóhelyről 3 átszállással jutnék haza alsó hangon 1 óra legalább, Párom alapból rühelli, mert ide 16-ba kicsit körülményesebb kijutni, és simán vannak dugók itt is. Felejtős.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
CactuS
Arcképgyáros
Na, ebben van tartalék, ha esetleg előzni kell. (Kár, hogy manapság már megfizethetetlen kategória lassan egy sima jobbos 2JZ is, balos meg már kb. nem is létezik)
Aggregátor: Gondolom ott kint se úgy csinálták ezt az egészet, hogy egy nap arra ébredt a városvezetés, hogy este álmodott egyet arról, hogy ez így most jó lesz és bumm, másnapra már mindenhol 40 volt a limit. A 4-6 vonalán mai napig szarok a lámpák, évek óta nem bírják normálisan beállítani, bele se merek gondolni, hogy mi lesz ezután.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
#89309696
törölt tag
A parkolás ingyenes most igaz? Szóval nem kell jegyet vennem holnap a Kormiablaknál mikor megállok.
Még sose parkoltam párhuzamosan a Swifttel, félek, hogy el fogok veszni a parkolóhelyben. -
nagyúr
válasz barnam_ #164511 üzenetére
Nem életszerű, nekem az a bajom. A belvárosi részeken támogatnám a 30-at a nem főutakon, de pl. a Rottenbiller-t, Király utcát és hasonlókat meghagynám 50-esre. A külső kerületekben így is sok utca 30-as, kibírható, de ez a terv így ahogy van szar.
Az autópálya 20km hosszan fog dugulni a városhatártól, mert 100-ról 50-re lassulsz, belül 30-ra. Jó persze nem az összes 70-es utat akarja megszüntetni, de pont azért lettek ott, ahol kitalálva, mert a hely és az igény engedte.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #164519 üzenetére
Nem szállítom már a kutyákat csak dokihoz ha kell, oda meg elég a hátsó ülés.
Egy normális kutyabox ekkora méretben 100 rugó egyébként.
Nem kell céges, ha van anyamobil, az a cégesnél is jobb. Anyuci Swiftje. Anyuci automata Swiftje. Jeeee.[ Szerkesztve ]
-
válasz MunezXBK #164501 üzenetére
az tök jó, hogy azt harmadikban tudja a legtöbb autó, az 50-et meg 4-ben, biztos kisebb lesz a fogyasztás/káros anyag kibocsátás
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Tfsi frasz sorozatot lattatok? Van 2. Resz is
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Pttypang #164527 üzenetére
Nekem 2006-os volt, az óra szerint tudott 160 felett is menni, ha volt elég hely felgyorsulni. Ami furcsa volt, hogy a 130 az pont kellemetlen tartomány volt zaj szempontjából. Vagy 110 vagy 140 volt az elviselhető tempó. Azt aláírom, hogy nem nagyon beszélgettünk benne, amikor így utaztunk.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
stickermajom
addikt
"Az Audi a szezon végén kiszáll a német túraautó-bajnokságból, a DTM-ből, és a jövőben minden motorsport tevékenységét az elektromos Forma-E versenysorozatra kívánja összpontosítani."
Így múlik el a világ dicsősége.
-
veterán
válasz #89309696 #164528 üzenetére
75 lovas 16 szelepes.
Obd-n akartam egyszer megnezni, hogy milyen hang mellett milyen fordulatszamon megy, hogy legalabb tudjam mihez parositani, de nem akarta felismerni az olcso elm, tovabb meg nem szorakoztam vele.(#164529) CactuS
2004-es 16 szelepes az enyem, a 8 szelepes elvileg sokkal halkabb.
Megy 170-et is gps szerint, az oran az mar 18x, de mar 110-nel se nagyon beszelget benne az ember.
170-nel meg mar nem is igazan tudod, hogy mi a hangosabb, a szelzaj, a motor bogese vagy a gumi hangja .(#164530) Integrale
Ezt a gyerekkel hatul, 150-el levillogo, kormanyt rangato volvos apukanak remelem egyszer valaki megemliti.Everybody lies.
-
szimi57
őstag
Benzines 115 lovas motornál 30-45-ig 3. fokozat, 45-70-ig 4. fokozat. Városban, ha a forgalom engedi, 2-ből kihúzatva egyből 4.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
veterán
Én nem tudom, automata váltós és nem írja ki. De ahogy észrevettem, 60-nál tud 5-ösben is lenni a 7-ből. 50-nél sztem 4-es.
Manuális módban akkor használom, ha élmény módban tolom, ami magába foglalja a gyorsulást a hungárián vagy a vácin (lol), szerpentinezést és a rendes versenypályázást, amire csak egyszer volt lehetőségem.[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
válasz Integrale #164533 üzenetére
A motor hangja alapjan nem alacsony a fordulat 55 kornyeken mar, csak semmilyen egyeb visszajelzesem nincs rola.
Teljesitmeny gorbeket nem neztem hozza.
A 45-nel valtas az gps szerint, oran az 50-51. Ora szerint 45-nel azert 4-esben huz.[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
veterán
A városi 30-ozáshoz tényleg a villanyos az ideális. Nem promózni akarom.
Ennek tényleg mindegy kb. hogy mennyivel mész; dugóban araszoláshoz sem tudok jobbat elképzelni - nem gyilkolja a technikát, nem melegszik, nem kopik a kuplung, se a fék; csak a csend van. -
Flashback
addikt
KIA Ceed SW-röl mi a vélemény? Elég megbízhatónak írják...
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Pttypang #164532 üzenetére
16 szelepes volt az enyém is. Megy annyit, de ahhoz már nagyon nagy táv kell, hogy odáig elérjen, meg ideális körülmények. Volt kolléganőmnek 8v volt, amikor először beleültem, akkor kb. sokkot kaptam, hogy mennyivel halkabb az övé, nem egy kategória a kettő.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
EQMontoya
veterán
válasz Magnum_ #164538 üzenetére
Főleg, hogy általában kell melle egy második autó, amivel el is tudsz menni a városhatárnál messzebbre.
Amivel meg az a baj, hogy ha mar két autóm van (mint ahogy van), akkor annyira keveset megyek velük darabonként, hogy arra tényleg nem éri meg villanyt venni. Egy Leaf árából kapsz egy Mx5-öt, meg tankolod par évig. Persze, nem olyan környezetvédő, de nem kérdés, hogy melyiket választom.
Szoval az elektromos csak akkor éri meg, ha napi szinten ingázol kocsival, tehát mondjuk agglomerációból meg város széléről.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
veterán
válasz Magnum_ #164538 üzenetére
Okay, valóban nincs 2,5 M alatt, és az még a játékautó kategória. De ami késik, nem múlik.
(#164539) molnarpeter Általában.
(Vannak kivételek, nem a károsanyagra koncentrálva; a kedvenc Vectra C GTS 1.9 CDTI-nél tapasztaltam azt, hogy 100 alatt darabos / lötyög az úton - nem tudom jobban leírni - felette viszont szépen összeállt.)[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Magnum_ #164543 üzenetére
Hát, ez eléggé emberfüggő szvsz, nem csak munkaterület. Én otthonról el tudom végezni a munkámat teljes mértékben, mégis a főni azt szeretné, ha mindenki bent lenne az irodában. Nevezhető rossz, elavult berögződésnek vagy bizalmatlanságnak, de vannak ilyenek. Mondjuk én még maradok egy ideig 3 nap HO, 2 nap melóban, de a többi kolléga már teljesen bentről tolja...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
veterán
válasz Flashback #164540 üzenetére
melyik generáció, melyik motor? egyébként nagy gondok nincsenek vele, én is nézegetem a 2016-2017 körülieket (most egy 2008-as 1.6 crdi pro ceedem van, azon kívül, hogy egyszer menet közben elfolyt belőle az olaj, meg párszor megállt a rail cső hibája miatt megbízható ) , ha nem aurist veszek, akkor valószínűleg egy ilyen lesz.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Szoszo94
őstag
válasz Oppenheimer #164535 üzenetére
Nálam óra szerint 70 (65GPS) meleg motornál már felpakolja 6-osba magát (6-ból). Igazából automatánál annyira nem releváns, ha kicsit odalépsz úgyis visszavált és nem gyilkolja alacsony fordulatnál a motort.
Füleket én is csak akkor használom, mikor szerpentinezés a program, vagy épp útba esik teljesen véletlenül mondjuk egy cseszneki körLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Sebaj minden létező helyre el lett küldve a levél, atommal mentem a rendszernek. Meg sem várom mit mond az ismét felkeresett biztosítóm.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...