-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz cappa72 #165196 üzenetére
Egyébként a Jazz FB-csoportban is a napokban volt téma a csipsz. Linszter Péter szerint -akinek az oldalát linkeltem az előbb - a Bosch ECU-k is írhatók, pedig úgy tudtam, hogy nem, de ahogy egy másik tag is rávilágított, az i-DSI-nél az a baj, hogy 8 gyertyás létére csak az első 4 van vezérelve, a hátsók tulajdonképpen csak úgy vannak, úgyhogy szerintem nem kizárt, hogy ellendolgoznának, és a végeredmény rosszabb lenne.
szerk.: A hátsókról ráadásul simán le lehet húzni a stekkert, a motor olyankor kicsit jobban remeg, de abszolút hibamentesen jár tovább.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz tboldi #165201 üzenetére
Gondolom a chippelésben benne van az is, hogy onnantól 4 gyertyával kell mennie és arra lesz állítva, megszűnik a remegés is, a 4 kiegészítőgyertya meg eleve nem fog működni, nem zavar semmibe. Bár nem tartom lehetetlennek, hogy van külön kapható vezérlőegység azokra is, jó soksoksok pénzért és akkor működhet 8 gyertyásan is.
Nem csípem az ilyen konstrukciókat. Köbcenti kell meg henger, V alak, nyomórúd, flathead és karbi. -
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #165172 üzenetére
Szoknom kell mert teljesen más a fogáspontja a DSG-nek mint Kormié volt. Kormi jobban csúsztatta alacsony tempónál (menőverezésnél) és ha állóból indultál akkor hamar zárt. Na itt pont fordítva van. Állóból nagygázra sokat csúsztat, parkolásnál meg hamar zár. Pont ezért nem érződik erősnek állóból rajtnál, mert nagyon elkeni a nyomatékot (nyilván azért, hogy le tudd tenni az útra) és még kettesben is csúsztatja, soká lesz "lockup". Hármasban már oké.
Cserébe kevésbé buta a váltó szoft, városban jobban kitartja a fokozatokat így kevesebb a felesleges fel-le váltogatás. Pl elindul a sor Kormos már 40-nél kapcsolt harmadikat de feleslegesen mert megálltál újra vissza kettő és vissza egybe. Itt kitartja jobban, így egy fel-le váltást megspórol magának a váltó. Persze nem gondolatolvasó de lehet a radarral is nézi a forgalmat.#nincsbennetarcsi
-
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #165206 üzenetére
Kevesebb baja lenne, az biztos.
Ennél a Honda-féle 1.5T-nél csak az olaj benzinnel való telítődésére kell figyelni, gyakoribb olajcsere kell. Habár nem tudom, az európai L15BA-nál mennyire jellemző, a legtöbb panasz Amerikából érkezik, ott L15B7 van (nem tudom, mi a különbség).
-
Qtya123
őstag
válasz Magnum_ #165197 üzenetére
Én meg ma az olajcsere közben megállapítottam, hogy nagyszerű találmány a nem univerzális, hanem méretpontos olajszűrő leszedő, amit a MANN-FILTER-hez rendeltem: [link]
Ezentúl olajcserekor nem 10x küldöm el a gyermek alkarral és kézfejjel rendelkező japán mérnököket a búsba, csak 2x. Azért olyan hú de egyszerű nem lett tőle a dolog, mert annyi hely van, hogy a racsnis kulcsot rátéve éppenhogy 1 kattanásnyit lehet mozdítani, így megindítani most sem 2 másodperc, de legalább nem csúszik le róla, nem fordul el rajta stb...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz cappa72 #165169 üzenetére
"...ütközésmegelőző/figyelmeztető is van benne, de azt inkább nem próbálnám ki ténylegesen." - pedig valószínűleg előbb utóbb ki fogod, ha akarod, ha nem! Eleinte nekem extra sokszor jelzett be, sőt, többször fékezett olyankor is amikor megindítottam egy előzést. Nem mondom, h centizem a többi autót, de gyakran elég közel megyek hozzájuk. Na ezt annyira nem tolerálják az ilyen rendszerek.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz cappa72 #165177 üzenetére
400Nm@1900-3300 és mellé 190Le@3500-4000. Papíron 1614 kg és 8,4 a 0-100 de érzésre nem megy nagyot lendületből sem. Persze jó a zajcsillapítás meg nagy a tér, így csalóka érzésre.
1.5T az oké, kollégámnak is az van Kuga kasztniban, ő is elégedett vele.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #165215 üzenetére
Nekem is jól jött volna a hétvégén. Első próba leszedő elszakadt. Második próba egy erősebb láncossal. Az meg elgörbült. Harmadik próba a félméteres svéd(cső)fogóval. Na ez már sikeres volt, de mint egy összegyűrt papírhenger úgy nézett ki a szűrő Esélytelen lett volna levenni, ha nem ekkora hely van. [kép] Ez volt az én kocsim.
A Passatról meg tök könnyen lejött. Azt nem tépte meg valami állat szerencsére. Konklúzió, mindenképpen megéri megvenni.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tboldi
nagyúr
válasz Zizmand #165221 üzenetére
Eredetileg erre akartam válaszolni: (#165213) Qtya123
Nekem ilyen van. A Hondánál szerencsére hasonlóan könnyen hozzá lehet férni, mint Doki Golfján, egy ilyen leszedővel gyerekjáték letekerni. A WagonR-hez viszont annyira nem jó, függőlegesen áll a szűrő, és útban van az olajteknő, meg a stabilizátor rúd, oda jó lenne ez a Mann-féle cucc.
[ Szerkesztve ]
-
vans?
őstag
sziasztok,
jo esellyel Nemetorszagba fogunk koltozni 2-3 honapon belul, tudom, hogy vannak itt Nemetorszagbol is, lenne autos kerdesem a temaban.
Koltozest autoval oldanank meg (mar at lehet lepni a hatart majd), es vinnenk az autot magunkkal a kinti elethez termeszetesen.
Amig nem telik le a probaido (cegen belul valtok, szoval a kockazat kisebb), magyar rendszammal hasznalnam, utana viszont at kell iratni nemetre, jol gondolom? Ez hogy mukodik? Az itthoni biztositast mikor mondjam le es milyen modon (szeptemberben jar le, eves)?
Elore is koszi a valaszokat.
hábm bábm
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #165220 üzenetére
Nem volt. Baromira le van burkolva az alja. Alig poros csak minden benne ahogy a képen is látod. A Passat is ugyanez a motor meg minden. Az is ilyen volt. Azt nem fényképeztem. Így, hogy két teljesen egyforma kocsi van könnyebben lehet referenciát venni :)
A kép egyébként meg a csere előtt készült. Most már még tisztább :)
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Czimby
addikt
Köszi a választ!
A többieknek is!Engem csak az út minősége érdekelne.
Az nem gond ha kicsit lassabban halad a forgalom.
De ültetés, nagy felni, kis gumi nem szereti a rossz utat.A Kerepesi teljesen jó számomra ott voltam a közelmúltban is, de Nagy Lajos elég rossz minőségű volt pl mikor utoljára arra jártam(2-3éve)
Akárcsak a Hungária.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
tboldi
nagyúr
válasz Integrale #165225 üzenetére
Nincs. Csak szikráznak bele a nagy világba az elsődleges gyertyákhoz képest egy bizonyos fix idővel eltolva, de nem felügyeli őket az ECU egyáltalán, nem is dobnak hibakódot, ha tönkremennek (szoktak). Magasabb fordulatszámon meg az elülsők időzítését igazítja a hátsókhoz, hogy egyszerre legyen szikra.
A remegősebb járás inkább a tökéletlen égés következménye, mert 1 gyertyával csak a dugattyú egyik oldalán történik meg a robbanás.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Kb. pariban van az S60-al. 400 nyúlmókus, 185 ló, 1560 kg (ha jól rémlik) és 8.2 sec a 0-100. Azon sem lehetett érezni, hogy annyira feltépné az aszfaltot, de azért tudott tolni méltóságteljesen. Mondjuk 2000 rpm alatt halott volt, akkor berobbant és tartott 3500-4000 rpmig.
[ Szerkesztve ]
-
válasz vans? #165223 üzenetére
Bemész a helyi Zulassungsstellébe az autód papírjaival, meg egy biztosítási szerződésszámmal (azt előre meg kell kötni), és gyakorlatilag ők mindent intéznek. Szemrevételezik az autót (szériaszámok), leveszik a rendszámot, elkérik a forgalmit, adnak róla egy igazolást, kapsz helyette egy ugyanolyat német verzióban, meg egy papírt, amivel helyben, 15 perc alatt legyártathatod az új rendszámodat. Azt még vissza kell vinned, tesznek rá hitelesítő matricát, és kész is. Német lakcím, és bankszámlaszám kell hozzá. Gépjárműadót valamiért a vámhivatal vonja évente egyszer, ezt a károsanyag-kibocsátás alapján határozzák meg. Kelleni fog még egy Grüne Plakett a szélvédőre, hogy a városokba is behajthass (Umweltzone), ez 5 eur, és gyakorlatilag bármelyik szerviz megcsinálja a forgalmi alapján. Én valamiért még otthon bementem az okmányirodába, és kivonattam a forgalomból, de már nem tudom, ezt miért kellett. A hologramos matricát mondták, hogy kaparjam majd én le...
Ennek már 8 éve, de lényeg ugyanez maradt. Valaki legyen veled, aki valamennyire beszél németül, ha te nem.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
vans?
őstag
válasz parandroid #165230 üzenetére
Es ha magyar rendszammal jarkalsz honapokig, az mennyire problemas?
[ Szerkesztve ]
hábm bábm
-
pècsimunkás
addikt
válasz vans? #165223 üzenetére
Én 2,5 évig jártam magyar rendszámmal, senki sem szólt semmit. Van olyan ismerősöm aki 6 éve jár ide magyar rendszámmal, neki sem szólt még senki semmit. Mi Türingiában vagyunk.
Lehet egyszerűbb lenne autót cserélni, mint át íratni németre az autót.Szerk.: látom szépen leírták mit kell csinálni. Előbb akartam írni, de a " küldés" gomb nem működött. Vagy csak bénáztam
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
válasz tboldi #165212 üzenetére
Kapott egy szoftver frissítést, mert hideg járat alacsony fordulaton fordul elő, hogy üzemanyag kerül az olajba, megemelték az alapjáratot, állítólag a fogyasztás így meg nőt vagy fél litert, most meg ezért nyüsszögnek
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #165229 üzenetére
Foraglmi szerint 1514 kg de a manual 1611-1814 kg-ot ír felszereltésgtől függően 75 kg-os vezetővel. A forgalmi szerinti súlyt a 1611-75 sem adja ki, arról nem is beszélve, hogy ez nem fapad. Mindegy a dsg sokat elken érzésre ezért csalóka de ha mellé tenném Bubit akkor ahhoz lehetne mérni, hogy mennyit ver rá.
vans?: A környezetvédelmi matricát itthon is kiválthatod és akkor nem kell kint rohangálnod utána illetve ha eleve olyen zónába kell behajtanod (ügyintézni, a kéródhoz, stb) akkor nem rizikózod a büntetést ha már megvan.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Az autóm konkrét felszereltséggel 1025 kg, forgalmiban meg 1100kg van, mondjuk utóbbi lehet 75kg-os vezetővel.
Amúgy ma néztem valamit és előre hátra tologattam az autót, biztos, hogy könnyű, mert nagyon lazán ment, meg amúgy is egész jól mozgatja ez a kis motor, meg kanyarokba bele lehet menni elég nagy sebességgel, viszont a gumi tutira kuka, meg sem nyekken oldalcsúszás közben, kemény már szegény[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
vans?
őstag
válasz pècsimunkás #165232 üzenetére
Koszi, mivel kint nem lenne ismeros, aki ert az autokhoz, nagyon rizikos lenne cserelni, meg szeretjuk is. Inkabb vegigragom a procedurat a honositassal majd.
@Qru, neked is!
hábm bábm
-
válasz vans? #165231 üzenetére
Azt hiszem, fél év a türelmi idő, de szerintem ez nem hivatalos. 3-4 hónapért tuti nem szólnak. Viszont német rendszámmal biztos nem vesznek ki a forgalomból az autópályán, nekem a magyar rendszámmal egyszer átkutatták a kocsit a vámosok - teljesen normálisak voltak, végezték a munkájukat, nem panaszkodásképp mondom. Német rendszámmal határokon is átintenek, meg az esetleges ellenőrzőpontokon is, az osztrákok, meg a németek is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Nem egy nagy rohangálás, bemész az első útba eső szervizbe, ahol kint van a logo, hogy tüv prüfungsstelle (minden szakadt faluban van vagy két ilyen), és 2 perc az egész. Mo-n amúgy szerintem drágább is, nem 5 eur.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Integrale
veterán
válasz kisza25 #165236 üzenetére
Kezikonyvben nem reszletezi, hogy milyen adat, mikent ertendo?
Nekem a gyorsulas van ugy megadva pl, hogy ket szemellyel es 40 kg csomaggal. :D
Az ontomeg pedig folyadekokkal feltoltve, na de hogy az 6 vagy 12 hangszoros, elektromos uleses vagy sem, azt mar nem reszletezi."Bad reklám is reklám too"
-
válasz vans? #165243 üzenetére
Használt autót németeknél márkakereskedésből kell venni, 2-4% az éves kamat, kifizetni sem érdemes egyben, mindig friss műszakival adják, átvizsgálva, szervizelve, legalább 2 év garival. Persze ha valaki ragaszkodik a magyar használtautó kereskedések hangulatához (szereti az orális szexet aktívabb résztvevőként), akkor van egy rakás délszláv nepper, hajrá! Magánszemélytől meg kb ugyanakkor rizikó itt is autót venni, csak nagyobb a piac, ezzel a kínálat is. Nekem ez nem opció, mert teljesen hülye vagyok hozzá.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- DXRacer használt szék eladó
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen