-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz AMD Power #172946 üzenetére
A 2.2 a gumiszerelős ökölszabály, mindent annyira fújnak, mert az átlag kocsik 99%-a elgurulgat annyin.
Illetve a csóróbb régi autók nyomása szokott ez lenni, a 13/14 colos felnin a ballonosabb 175/185-60/65/70 gumik az ezer kiló környéki kocsikon. De még a Swifté is ennyi.
A könyvében lesz benne vagy ha fiatalabb akkor a B oszlopon, esetleg tanksapkán. Vagy tippelgetni lehet súly, kerékméret, súlyeloszlás alapján vagy neten kalkulátor is megmondja.[ Szerkesztve ]
-
3L1T3
addikt
válasz tboldi #172934 üzenetére
Aztán még se sikerült!
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
válasz AMD Power #172946 üzenetére
az a normál, de mostanában a gyártók bevetnek mindent, hogy kisebb legyen a fogyasztás/co2 kibocsátás:
pl.:eco gumi 2,5-2,8 bárra fújva
defektjavító készlet, pótkerék helyett (-10-15kg)
kisebb tank 50 helyett 35 literes (-10-15kg) stb
a felsoroltakkal ingyen nyernek 20-30kg-ot és 2-3dl-t[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
brumi1024
veterán
válasz 3L1T3 #172952 üzenetére
Attól függ mit nézünk. 100-ig jobb a Tesla, negyedmérföldön már nem. Kanyargós útra/pályára meg szintén nem kérdés melyiket vinném.
[ Szerkesztve ]
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz 3L1T3 #172952 üzenetére
Hát... Gyári adatok esetén az amerikaiak máshogy mérik a 0-60-at, mint nálunk a 0-100-at. Másrészt Tesla esetén egy menüben turkálást követően tudsz csak akkorát gyorsulni és azt sem feltétlenül többször.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
rbalint88
addikt
válasz barnam_ #172944 üzenetére
Bizony, szomszednak volt Porsche 968, az is 2-bol indult alapbol, pedig csak 4 gangos. Csak nagy gyorsulasnal hasznalta az egyest. Ehhez kepest a Volvo geartronic mindig egyesbol indul, pedig hat gangon jatszhat. Gondolom meg lehet fogni kb egy litert a fogyasztason azzal, hogy nem keveri annyira az olajat, anno a passatom is 1.8T tiptronic komboval 14litereket evett Bp-i hasznalatban mondjuk ez most megy az audinak is kezivel, csak ez nehezebb 400kiloval, erezni is varosban, hogy nincs kedve mindig lenduletbe hozni ezt a nagy testet
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #172956 üzenetére
A Skodában meg PRNDSM van. Bár M-be csak a motorfék miatt szoktam áthúzni (erős lejtőn M1-ben jövök le mert amúgy D-ben felvált 2-esbe).
#nincsbennetarcsi
-
ivana
Ármester
válasz #89309696 #172951 üzenetére
Régen legalább nem rohadvány nehéz malomkereket raktak az autókra. Gondolkodtam, hogy a lanciara kéne 15-ös alufelni, aztán rájöttem, hogy amilyen szarok az utak sokkal jobb a gyári 14-es (185/60-as gumi kell rá).
Ja igen úgy tűnik a szerkezet nem igazán szereti az E10-et, a teletank 100-as benzintől elmúlt a motorhiba visszajelzős probléma.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Coyot #172975 üzenetére
Persze a benzines is bonyolultabb lett de akkor is sokkal kevésbé nyírja DMF-t, sokkal kevésbé kormol, így a GPF is sokkal hosszabb élettartamú és egyáltalán nincs SCR... Sokkal kevésbé érzékeny a benzines a rosszabb üzemanyag minőségre. Ismerős a Samsungnál melózik, van üzemük Romániában is. Ott ki van adva, hogy Romániában nem tankolhatnak gázolajat mert sorra bemattoltak tőle a céges KIA-k.
#nincsbennetarcsi
-
Coyot
őstag
Én csak a saját és ismerősi tapasztalatból indulok ki. A 20 éves szaromba 300k km-nél cseréltem először kéttömegűt. Ez alapban kiszolgált 2 tulajt 15 év alatt. Akinek van köreimben DPF-es autója 250k km felett járnak a gyári DPF-el. Ez csak annak szopóág aki így veszi meg ezeket az autókat (vagy 500k ról 130-ra visszatekerve ugye).
Nem kamionból kell tankolni a c*gány csávótól a nagyfalu szélén és akkor egyik üzemanyaggal sem lehet probléma. Az hogy a románok ott mit csináltak a gázolajjal gondolom megint egyedi probléma, mivel rájuk is vonatkozik feltételezem a sok előírás ezzel kapcsolatban.
Utoljára dízel üzemanyag érzékenység a nagysikerú első szériás 1,5dCi Clionknál volt - a gyárilag rosszul választott üzemanyagszűrő miatt.[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Scarabeus
tag
Sziasztok! Opel Astra G, 1.6 benzin (XEL motorkód), 2000-res. (380 ezer km, csak gondolom páran ezután azt mondjátok majd, hogy az egész autót selejtezni kéne..) Az a helyzet, hogy gyorsuláskor az autó rángat, van hogy nagyobbakat, van hogy kisebbeket. Főleg a 2-es de méginkább 3-as sebességben 40 km/h környékén. Ha felér 50-re majd utána 60-70nél nem produkálja annyira, de néha itt is.
Gyújtótrafócsere történt tegnap bontott összetört Astrából, hazafelé a 25kmen érezhetően sokat javult, majd ma már ismét olyan, mint a csere előtt. Ezelőtt pedig 4 gyertyacsere történt.
Valakinek valami ötlete miért csinálja, rossz irányban tapogatózunk? Mi lehet a megoldás?
[ Szerkesztve ]
Oneplus One --> Samsung S7 Edge --> Oneplus 7 Pro 8/256 --> Samsung S22 Ultra 12/256 --> Oneplus 11 16/256 // "Y2XSXW7" kuponkód a WOLT-on 2x 1000 ft kedvezményért!
-
Scarabeus
tag
válasz oliwire #172980 üzenetére
Az a helyzet, hogy nem tudom, mivel 2000res a kocsi és csak OBD II volt kéznél, ebayen meg OBD 1et sehogy se találok így nem tudtunk ránézni. De rendben, megnézzük mindenképpen. Köszi a segítséget.
A lambdaszondát hol találjuk? Magunknak kitudjuk cserélni? Ugyanis a gyújtótrafó 4 csavar, 5 perc volt, ezért 20 ezret egy szerelőnek nem szívesen adnánk ki. :)
[ Szerkesztve ]
Oneplus One --> Samsung S7 Edge --> Oneplus 7 Pro 8/256 --> Samsung S22 Ultra 12/256 --> Oneplus 11 16/256 // "Y2XSXW7" kuponkód a WOLT-on 2x 1000 ft kedvezményért!
-
oliwire
őstag
válasz Scarabeus #172982 üzenetére
szívesen! Ha jól emlékszem, 2 is van benne, egy elől a motortérben, egy meg hátul a kipufogórésznél. Legalábbis így emlékszek rá, 4 éve volt egy 1.4-es G Astrám, de a motorkódra már nem emlékszek.
Szerk.:
A motortéri szerintem könnyebben megoldható, de a hátsót nem kellett bütykölni rajta, így annak a nehézségét nem tudom megmondani.
Ez talán segíthet, nem néztem végig, csak bele-bele tekergettem, de hasznosnak találom: [link][ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
válasz ivana #172930 üzenetére
ESC off, fék+gáz és finoman megindulni előre, forgó kerekekkel.
brumi1024: 210km/h-ig nekem is 3/3.2bar (elöl/hátul), fölötte 3.2/3.4
Váltó: nálam is akad kapcsoló, PWR/Normál/Snow, utóbbinál kettesből indul. Egyébként PRND+S, az S állás a kormányváltós kapcsolgatós mód. Ezt szerpentinezéshez használom, hosszabb kanyaroknál a pwr módban is képes felváltani - pedig egyébként egész sokáig tartja a fordulatot és nyomatékcsúcsra váltogat olyankor vissza fékezésnél. Ja meg keresztbe menni is jobb a manual mód, az automata már viccelt meg drift közben felváltással
Fogyi 11.8 lett, ebben benne van a fertőszentmiklósi drag is.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
grizlisandor
addikt
válasz Scarabeus #172979 üzenetére
Opel topik, biztos tudnak segíteni, sok GAstra tulaj is van.
-
Scarabeus
tag
válasz oliwire #172983 üzenetére
Ez a videó biztosan nagyon sokat fog segíteni, tényleg köszi!
#172985 grizlisandor: Köszi szépen, betettem oda is, a lambdaszondának pedig még ma neki esünk.Oneplus One --> Samsung S7 Edge --> Oneplus 7 Pro 8/256 --> Samsung S22 Ultra 12/256 --> Oneplus 11 16/256 // "Y2XSXW7" kuponkód a WOLT-on 2x 1000 ft kedvezményért!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz 6030D #172973 üzenetére
Kecsó mellé kellett lejönni, erről beszélek: 6.1 bc szerint
És nem kell AdBlue-val szarakodnod meg ilyenek. Én meg pancsolhatom a bele az ammóniás lópisit.
Viszont mióta átállítottam sport módba a radaros tempomatot sokkal jobb. Nem vár olyan sokat a visszagyorsítással, nem fékez túl korán sem mint eddig.
A végén még megkedvelem...[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
ivana
Ármester
válasz Zoli-bácsi #172990 üzenetére
Rohadt drága hozzá a trafó, nem kéne azt cserélni anélkül, hogy ismerten hibás lenne. Gyertyakábel meg nincs benne.
-
Scarabeus
tag
válasz Zoli-bácsi #172990 üzenetére
Mint leírtam, az új trafó és a gyerták cseréje megtörtént.
Oneplus One --> Samsung S7 Edge --> Oneplus 7 Pro 8/256 --> Samsung S22 Ultra 12/256 --> Oneplus 11 16/256 // "Y2XSXW7" kuponkód a WOLT-on 2x 1000 ft kedvezményért!
-
Scarabeus
tag
válasz Zoli-bácsi #172993 üzenetére
Az normális működés, hogy a gyerták megtisztítást követően 1 nap után tiszta kormosak?
A trafó nem hiszem hogy hibás lenne, mert közvetlen csere után úgy suhant, mint újkorában, aztán 1 nap után jött vissza a rángatás.
[ Szerkesztve ]
Oneplus One --> Samsung S7 Edge --> Oneplus 7 Pro 8/256 --> Samsung S22 Ultra 12/256 --> Oneplus 11 16/256 // "Y2XSXW7" kuponkód a WOLT-on 2x 1000 ft kedvezményért!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Scarabeus #172979 üzenetére
Ismerős autójában a légtömegmérő okozott rángatást. Ha lenne hibajelzés a műszerfalon, azt ki lehetne villogtatni diagnosztikai eszköz nélkül is, vagy esetleg fb csoportokban körül lehetne nézni, hátha van valakinek megfelelő eszköze a környékeden. Selejtezni? Azt kéne még, hogy lenne úgy meg a millió km?
Lambda hiba a fogyasztáson is meg szokott látszani, abban volt mérhető változás? Olajat nem eszi?
[ Szerkesztve ]
-
-
#89309696
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Konzol Screenshot
- Diablo 3
- Vicces képek
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Noble Chair EPIC
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest