-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
tboldi
nagyúr
válasz Zoli-bácsi #187620 üzenetére
Próbáltam, nem vált be, flex lett belőle, aztán sikerült kiszedni a rugóstagot, és jött a következő meglepi:
Meglett a hang oka, el van törve a rugó.
A végére rá van húzva egy gumicső (gondolom, zajcsökkentés céljából), és ezen belül van két darabban, azért nem látszott kívülről. Ez kb. 3/4 fordulat a tekercsben. Már az fura volt, hogy lötyögött a két rugótányér között, de érdekes módon menet közben nem éreztem ebből semmit.
A csapágy is karcosan mozog amúgy, de mindegy is, mert a lengéscsillapító végén lévő imbusz kulcsnyílása is elnyalódott. Ilyen szar megoldást...Szóval akkor kell két új lengéscsillapító, mert ugye párban illik cserélni, két stabrúd, meg még egy toronycsapágy szett. A rugókkal nem tudom, mi legyen, mivel ültetőről van szó, úgyhogy vagy vissza lesz alakítva, vagy rendelnem kell egy másik H&R szettet, mindkét esetben ez 4 db-ot jelent ugye. Oh fuck.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz #89309696 #187627 üzenetére
Megoldom, zsír új alkatrészekkel és egy valag pénzzel.
(#187635) molnarpeter: Már ezen túl vagyunk. Az új alkatrészek meg remélem, könnyen egymásba csúsznak.
(#187656) Peter.70: Legalább a műszakit tudom tolni, ha még az is sürgős lenne, eret vágnék.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #187568 üzenetére
Öszintén valóban nehéz érveket felhozni, a Cupra alapvetöen elég jól tudja, amit kell, ár-érték arányt is figyelembe véve pedig még egyértelmübb a kérdés.
A 4x4 mondjuk úgy, hiányzik is, meg nem is, most a téli hónapokban a nyirkos, hüvös aszfalton némiképp nehezebb tapadást találni egy-egy combosabb Enter esetén. Cserébe nyilván bizonyos sebesség felett meg inkább "hátrány".
Igazából a Golf formára kívül-belül "komolyabb autó" benyomását kelti szerintem, és jobban bejön, illetve közel 10k km használat után azért "picit hiányzik" a Golf összeszerelési minösége.
-
tboldi
nagyúr
Azt is meg kell venni.
Ezekkel jött Dajcslandból 2015-ben, nincs hozzá másik.De amúgy szeretem így ültetőrugókkal, nem csak szebb, hanem valamivel keményebbek is, nekem jobban tetszik így az ütfekvése.
Egyébként itt éppen eksönben van.szerk.: Még olcsóbb, még a szállítás is.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz BigBlackDog #187647 üzenetére
Ilyesmi lehet, a bimmert a mai napig isteníti, mennyire penge gép, igazából eladná, de annyit kér érte - lehet direkt -, amennyit sose fognak érte adni.
-
tboldi
nagyúr
Hmm... Itt van csak első tengely is (VA).
Csak nincs felsorolva Ungarn a szállításnál.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #187672 üzenetére
Amúgy is határérték közelében van, nem érdemes megmenteni. Csak idáig halogattam, de most már muszáj lesz.
A hátsókat már cseréltem Kayabára, most előre is az menne, illetve két Meyle stabilizátor, meg még egy Kayaba toronycsapágyszett, ami összesen ~74k Ft.
Meg még akkor a rugókkal kell dűlőre jutni.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz nandow #187676 üzenetére
Így is leért múltkor a koptató itt lefelé jövet.
A StreetView-n annyira nem látszik, de a lejtő térkő után az a kis betonos rész emelkedik, ahhoz ért hozzá, amikor a kerekek a lejtő legalján voltak. -
mamboo
tag
Alvazszam alapján tud valaki cikkszamot adni izzitogyertyahoz? Több méretet hoz a bmn motorkódhoz.cilletve milyen gyertya legyen es a cserenel kell valami tomitest is cserélni? Szelepfedel?
Illetve lenne egy észrevételem ami remélem kurvara nem lesz drága mulatság. A váltóm egyre kezdi elveszíteni feszesseget, pontosságot és olyan mintha mintha az 1-3-5 "egy helyen" lenne es ez igaz az a többi sebbesgre is lenn.
Valtopersely ami kikophatott? Egyébként nem dobja ki a sebességet vajpuha a kuplung minden más valószínű rendben van. -
molnarpeter
nagyúr
válasz tboldi #187675 üzenetére
Felújítás sem játszik?
Fiat alól KYB hátsó lengéscsillapító jött ki - volt cserélve pár éve -, KavoParts került be, mert viccesen olcsó árban adta a kauffer. A régi terhelés után nyomott ki olajat, kiszedve látszott, hogy volt rozsda a króm szárakon is. Azért elraktam, hátha fel lehet/kell újítani Szinte ugyanakkor traktor hidraulika munkahengernél is ilyen bajunk volt, hogy a bevonat sérült, pár új O-gyűrű és új rúd után kiválóan működik megint.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #187679 üzenetére
Egyszerűbb újat venni.
-
tboldi
nagyúr
válasz Zoli-bácsi #187681 üzenetére
Nincs. De a Fékmesternél eleve olyan árak vannak, mint az Unix-Bárdi párosnál kedvezménnyel, nem igazán lenne olcsóbb.
Lengéscsillapító 2* 25k, stabrúd 2* 6-7k, toronycsapágy szett 11k (felnyomták, én még 7560-ért vettem az elsőt).
-
tboldi
nagyúr
Jól elbeszélgetek magammal.
Vogtland vagy H&R?
Előbbi kicsit olcsóbb, -4 cm, és talán itthon is beszerezhető, utóbbi meg -3 cm, és ez van konkrétan beírva a forgalmiba is.
Az adatokat tekintve elég hasonlók, bár a keménységükre vonatkozóan nincs semmi infó. Mondjuk a H&R-t ismerem, milyen érzésre, viszonylag feszes a kanyarokban, de napi közlekedésre is teljesen jó, nem rázza ki a belem.[ Szerkesztve ]
-
Peter.70
őstag
-
MC Pite
veterán
válasz tboldi #187669 üzenetére
Maradj a beírtnál ha szereted, vagy ha zavar hogy már leér, sima utángyártottal se lesz baj műszakin.
Vagy következőleg tüvözd le feketére az ültetőt.
Én a Janódobra nem kértem, gyárias volt, sose kötöttek bele.
Az első oldalsó ablakokon van 90-es műbizonylatos fólia, azzal kötözködtek. Műbizonylat nélkül nem vették volna észre. Mert elől Picasson a hetvenest, most meg a 80ast nem is veszik .[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html