-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!!
Van valakinek tapasztalata az utólagos napfénytető beszerelésről?
A nejemnek a cirkálójába (Suzuki Splash) szeretnék meglepinek egy napostetőt.Joe
-
ngaba
aktív tag
válasz tboldi #187806 üzenetére
Szeged. :)
A többieknek is köszönöm. Reméltem, hogy Auchan / Praktikerszerű helyen szokott lenni.
Ez csak ilyen műszaki vizsga előtti szintehozás lesz, itt a garázs nélküli panelben még egy porszívózás is sci-fi, a benzinkutas porszívók pedig semmit nem érnek szőrre. A kefés porszívófej tényleg jó lenne, apámnál (családi ház) azzal szoktuk, és az ér valamit.
Karácsonyra kaptam (kértem) felnitisztítót és gumiápolót, arra kíváncsi leszek. :)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #187799 üzenetére
Aki menetkozben ezt olvasgatja az meg is erdemli.
Vhogy mindig utban vagyok vele ezek szerint. Bezzeg Kormi soha nem serult a sok-sok ev alatt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
addikt
2007-es Polo 4-em 3 és fél éve van meg.Előtte mikor volt benne akku cserélve, azt nem tudom. Az elmúlt egy évben alig megyek vele a járvány miatt, home office van. Tavaly tavasszal 5 hétig állt, mert én máshol voltam elzárva.
Azóta is csak heti egyszer mentem vele boltba ételért, vagy ha nem, akkor is 1-2 hetente azért beindítottam, hogy az akkumulátor ne menjen ki teljesen. Néha két hét is kimaradt. Nehezen, de beindult mindig. Most kevesebb volt közte, csak 6 nap, mégis most nem indul be. De most hidegebb van, mint eddig volt. Próbálkoztam, de ennyi, kiment minden, az óra is lenullázódott. Utána ha újra felrakom a gyújtást, már megint égnek a lámpák, újra erőre kap egy kicsit, de annyi erő nincs benne, hogy a motort beindítsa.
Talán ezt nem -5 fokban kellett volna megpróbálnom. Szerintetek ha ezt holnap próbálom meg, amikor délutánra +3 fokot jósolnak, beindulna? Vagy beindult volna, de most így, hogy most a próbálkozással mégjobban lemerítettem, így már úgy sem fog?[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Citroware #187816 üzenetére
Ha kis tavokat mesz az rosszabb mint ha egyaltalan nem mesz vele. Az inditashoz kiveszed belole a kakaot de rovid uton nem tudja elegge feltolteni a kocsi generatora.
Toltsd fel az akksit igy 90%, hogy nem fog beindulni holnap hiaba lesz +3 fok.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #187819 üzenetére
Kollegam is vett egyet, azota minden nap
porszivozik
nalunk a robotporszi a nagy liebling, az is xiaomi. Babaval nagy aldas, de azt nem kell bemutatni nektek se, hogy gyerek mellett mennyire nincs ido -
barnam_
nagyúr
válasz Citroware #187814 üzenetére
Annyit tennék hozzá, hogy a helyben járatás helyett, vedd le a csatlakozót az akkuról, ha tudod hogy nem fogod használni huzamosabb ideig.
Jó állapotú, feltöltött akkuval hónapok után is be kell indulnia (mármint ha semmi nem fogyasztott). De ahogy a többiek is írják, a sok rövid táv sokat kivesz belőle, és nem tudja vissza tölteni. -
addikt
válasz #89309696 #187822 üzenetére
Értem, sőt, az én ismerőseim is ezt mondták, hogy ez nem elég hogy visszatöltse, sem a helyben járatás, sem az 5 perc boltba menés.
Ezzel ellentétben azonban én azt tapasztaltam, hogy ha ezt megtettem, és utána még aznap valamilyen más okból mégis újra be kellett indítani az autót, sokkal könnyebben beindult, mint előtte.
-
sagesz93
addikt
válasz Citroware #187814 üzenetére
Vegyél egy Aldi/Lidl egyéb helyen kapható okos akksi töltőt 4-5k körül , kénytelen leszel tölteni az akksijat, így a jövőben is megkíméled magad a rövid távokon való eroltetestol. Inkább menj el ritkábban de akkor nagyobb távokra, és lehetőleg ne dugóban ácsorogj akkor sem.
-
addikt
válasz sagesz93 #187832 üzenetére
A helyzet bonyolultabb ennél. Nem lehet és nem is akarok menni vele még egy jó darabig, amíg home office-ban vagyok. Ez lehet még fél év, vagy több is akár. Addig csak itt fog állni, vagy maximum a boltba mennék. Így megy már majdnem egy éve.
Ausztriában egész napos kijárási tilalom van, nincs ok céltalan közlekedésre, nincs hova menni, ráadásul magyar rendszámmal nem is akarok okot adni hogy lássanak, mert most már vagyok itt annyi ideje, hogy megszóljanak, miért nem váltottam még át osztrák rendszámra (és a csak figyelmeztetés itt a szerencsésebbik eset...), de átregisztrálni nem akarok ezzel az autóval már, ezt majd eladom Magyarországon és itt veszek egy osztrákot. Majd egyszer, ha kinyitnak a határok teljesen.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz MunezXBK #187826 üzenetére
Bent a cégnél kinyitottam a csomagtartót, hogy kiszedjem a cuccaimat, na onnantól le sem lehetett többé csukni a csomagtérajtót. A tető hátsó kereszt elemén - amihez hozzá vannak csavarozva a csomagtérajtó zsanérjai - is repedések keletkeztek.
Bármit is csinálnak vele, én nem szívesen ülök már vissza ebbe a kocsiba.Kaptam ideiglenesen egy pár ezret futott Golf Sportsvant 1.5 TSI-vel, kézi váltóval. Szóval kavargathatom újra a levest. De ebben legalább ergoActive ülések vannak, ez is valami..
"Less but better" - Dieter Rams
-
-
gzbotii
veterán
válasz Citroware #187816 üzenetére
Ha több a rövid táv, akkor minden héten rárakom Aldis okostöltőre 3-4-6 órára. 4,5 éves Rombat akkumulátor (román budget márka) és eddig még bírja.
Más: Ma meglett a szélvédőcsere. Kicsit aggódtam, hogy csak 5 órát tud száradni majd, de azt mondták, annyi is elég. Utána jött egyből 2*60km út. A régin sok apró karc volt (jegkaparás nyomai - ezért használok én hideg csapvizet). Hazafelé persze egy szembejövő teherautó pattintott egy kavicsot . Remélem reggel sem lesz semmi nyoma...
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz stickermajom #187841 üzenetére
A kettő teljesen más. A magasabb ocs ciklus az emissziós normák miatt van, az el nem végzett, csak kiszámlázott ocs-k meg nem a gyár hibája. Ellenben javítás esetén biztos, hogy túlbiztosítják magukat a későbbi perek elkerülése érdekében.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #187841 üzenetére
Lakatolásnál nem merik megjátszani, azért ott ha egy újabb ütközés miatt lesz baj nagyon csúnyán megkexizik őket. Persze lehet nem lesz színhelyes meg ilyesmi de szerkezetileg patent lesz.
#nincsbennetarcsi
-
TigerDzsó
tag
Sziasztok!
Osram Night Breaker Laser H7 + Osram Cool Blue Intense W5W
vagy
Philips WhiteVision Xenon Effekt H7 + Philips WhiteVision Xenon Effekt W5W
páros az ajánlottabb? Esetleg más? -
-
MC Pite
veterán
válasz TigerDzsó #187845 üzenetére
Nightbraker, mert legalább világosabb. A Whitevision lófüttyel fehérebb, kb nincs előnye egy normál izzóhoz képest (főleg H7nél). Egy Sportlight, de még egy Megalight (70 vagy 90) is szemmel láthatóan fehérebb (és utóbbi erősebb fényű is).
A Coolblue W5W nagy király,beltéren csak azt használok, kintre sajnálnám. Igaz, ez legalább 4000K, ellenben a Philipsével.
Vagy főfénybe LED, főleg, ha projektoros.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Politika
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Autós topik
- További aktív témák...
- Deltaco Smart Home SH-LE27 RGB Színes WIFI okos izzó E27 9W Tuya Smart 3db
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -
- Fém bútor fogantyú 15 db