-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ngaba
aktív tag
válasz AMD Power #187600 üzenetére
Hát, ha a "PSA házasság" azt jelenti, hogy mostantól Opel logóval árulják a PSA EMP platformos autóikat (szerintem efelé haladunk), akkor az csak annyi, hogy most már Opel néven is lehet kapni Peugeot-t.
Remélem, a Fiattal nem így lesz, vesznek át technikát tőlük... Például a Fiat legalább tud benzinmotort is gyártani.
A Dacianak meg igazából nincs nagyon konkurenciája abban, amit csinál (olcsón a minimumot), nem csoda, hogy aránylag erősek, pláne Magyarországon.
-
#89309696
törölt tag
válasz BigBlackDog #187603 üzenetére
Duster itt is nagyon menő, van vagy 3 is a faluba', de más Dacia is van. Sokat nyom nekik a vevőknél, hogy Rönó. Dacia ellenfele a Lada lehetett volna ha mélyen van az ára akkor kapós lenne, csak kidobták az EUból és annyira nem volt olcsó, hogy el lehessen viselni. Bár ha választani kéne én is Daciat vennék inkább drágábban, pedig nem igazán csipázom. Inkább az a szomorú, hogy ma már egy Suzukit se tudunk megvenni.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz #89309696 #187604 üzenetére
Hát, azért a Lada még nagyon nem volt pár éve a Dacia szintjén. Mondjuk árban kedvezőbben adták az autóikat. Szalonban beülve egy Ladába olyan igazi, keletiautós érzés jött elő belőlem. A Dacia inkább hasonlít egy 15-20 éves Renaultra, mint régi, keleti vasra szerintem. Legalábbis sok hasonló alkatrészt véltem felfedezni az öreg Thalia és pl. egy új Dokker/Lodgy belterében.
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
-
veterán
válasz #89309696 #187604 üzenetére
+1 az utolso mondatra, pont ezt beszeltem egy baratommal, hogy igazabol mar egy 3 millios autonal huznam a fogam, ha ki kene fizetnem :/ szuleim mar a masodik daciat tapossak, 15 ev utan adta el az elso generaciosnlogant valami 250k-ert, vettek helyette egy sanderot, hogy az majd kiszolgalja oket. de szomoru, hogy meg akar egy suzuki sem johetett szoba az ara miatt
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #187606 üzenetére
Előző évben csak úgy unalomból összedobtam egy 4-es Megane kombit, automata, 1.4 tce 140 lóval, talán az ülésfűtés, a teljes pótkerék meg a csomagtérrács volt amit bedobtam extrába meg a tolatókamera, oszt 7 milla fölé ment.
Ha lenne 7 millám beülök egy 10 éves prémiumba a maradék milliókból meg kijavítom a hibáit. Az új autó vásárlást kinyírják teljesen, majd 1-2 évtized múlva a saját autó tartást is. Azok a TDI Golf 3-ak, Swiftek nagyon sokáig velünk lesznek legalábbis vidéken ahol nem lesznek kitiltva környezetvédelmi besololás miatt, majd feltalálják a rozsdaszilárdítót hozzá ami összetartja a 98-as Swiftet, Golfot 2040-ben is.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
Ha már az elmúlt napokban mindenkit zavart mindenféle fény, bedobok én is valamit: tököm tele, hogy a kijárási tilalom miatt az lett az új divat, hogy reflektorral közlekednek városon belül. Látja, hogy ott a gyalogos, de nem venné le. Tegnapi KFC-s futár már kapta a stroboszkópot az elemlámpából, de nyomta tovább..
-
Gombinyó
őstag
-
Integrale
veterán
válasz ngaba #187601 üzenetére
Fiattol a Giorgio platformot veszik at, Fiat pedig az EMP-re epiti a Puntot, a kicsi SUV-okat.
Fiatnak ott van a FireFly es a Pratola Serra, ebbol szerintem egyiket sem veszi at a PSA, de nem is szuntetik meg, nem felvasarlas, csak fuzio.Opelnak jot tett a PSA felvasarlas, jobbak az eladasok, mint korabban.
"Bad reklám is reklám too"
-
Gombinyó
őstag
válasz #89309696 #187608 üzenetére
Renaultnál a listaárból egy 10-15%-ot nyugodtan levonhatsz. Úgy se olcsó, de tavaly az 1.33Tce kombi jól felszerelve, már ledes fényszórókkal, metálfénnyel olyan 6 körül elhozható lett volna. Nem volt rossz ajánlat, kb ceed, corolla árban volt nagyjából azonos felszereltség mellett.
-
rbalint88
addikt
válasz pècsimunkás #187606 üzenetére
Ja, csak a corolla 6,6-ert se nem hibrid, se nem automata. Ugy mar rogton 8,5...
-
Qru
MODERÁTOR
Koruton nagy show-t nyomott egy 1-es BMW. Beallt a pirosnal ele 2 motoros futar. Zoldre valt a lampa az egyik motoros elindult erre a bmw is de a masik motoros bebambult es allva maradt. Na szepen geptetore is vette a bimmer.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
Jól indul a szerelés, rögtön az első lépésnél akadály.
A stabilizátor rudat úgy kellene oldani, hogy egy 14-es csillagkulccsal tekerem az anyát, a közepét meg fogom egy 5-ös imbusszal. Már majdnem a végére értem, mikor elnyalódott az imbusz nyílás. Az egy dolog, hogy vehetek új rudat is, de ezt hogy fogom leszedni? Maximum flexszel. -
Zoli-bácsi
senior tag
válasz tboldi #187619 üzenetére
Ne haragudj hogy nevetek, de pont erről beszéltem. És szinte biztos voltam, hogy már a kutyacsontnál "elakadsz".
Hogy honnan tudom mindezt? Én is szoktam itthon szerelni.
Egyébként csőfogóval lehet meg tudod fogni hogy ne forogjon el és a gumiharang se sérüljön.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz AMD Power #187600 üzenetére
Elérhető az szerintem a Dacia.
A Suzuki abban az árban játszik, ahol a Kia.
Azonos felszereltséggel kicsit olcsóbb az S-Cross mint a Ceed, de utóbbi minimum 1 nagyságrenddel igényesebb. A Megane már picit fentebb van (az 1.33 TCe-nek köszönhetően).
2018 telén még akartam új S Crosst 4,35t GL+ metálfénnyel, kb annyit ért is. 5,8ért biztos nem azt vennék.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Integrale
veterán
válasz Zoli-bácsi #187620 üzenetére
Pedig nem torvenyszeru, hogy igy legyen.
"Bad reklám is reklám too"
-
-v-
addikt
válasz Zoli-bácsi #187625 üzenetére
Alap [link]
-
szabonagyur
félisten
Nem a BMW-sek hete...
Ennel benabb drift probalkozas ritkan van.
[link]Bar par eve meselte szerelom, hogy reggel elso ho utan ment a srac, hogy nem erti miert de kigyulladt a legzsak ikon az auton...utolag kiderult hulyen kapott el valami padkat drift kozben
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
-v-
addikt
válasz szabonagyur #187629 üzenetére
-
ngaba
aktív tag
válasz Integrale #187613 üzenetére
Opelnak jot tett a PSA felvasarlas, jobbak az eladasok, mint korabban.
Gondolom a Skoda és a Seat eladásainak is jót tett a VW-felvásárlás, csak kérdés, hogy van-e értelme még Skodáról és Seatról beszélni, ha az érdemi műszaki tartalom ugyanaz, mint egy VW-ben, csak a design / hangolás más. (Az is igaz persze, hogy az átlag vásárlót nem feltétlenül érdekli annyira a műszaki tartalom, illetve az autógyártásnak van egy legózás jellege is.) Majd a Seat csoportokban megpróbálom kideríteni, hogy milyen a seatos életérzés, mert én sokkal inkább volkswagenesként tekintek magamra.
Az Opellel szerintem simán piacot vásárolt a PSA, az "elegáns francia" (Peugeot), a "bohém francia" (Citroen) mellé jó lesz a palettába egy "precíz/puritán német" (Opel). Vicces amúgy, hogy minden Opel reklámban, amit mostanában hallottam, még mindig szajkózzák, hogy német mérnökök stb.
És a Fiat is jól illik a portfóliójukba ("vagány sportos"). Igaz, a szaksajtóban nem olvastam utána, hogy pontosan milyen feltételekkel egyesülnek (meg nem is értek a multicégek működéséhez), de a vége azért mégiscsak az szokott lenni, hogy van valami igazgatóság, és a többség dönt... De valamiért én is sokkal optimistább vagyok a Fiattal kapcsolatban, mint az Opellel voltam, ez egy más helyzet azért.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz ngaba #187633 üzenetére
Volt valaha Seat eleterzes? A Fiat es a spanyol állam hozta létre a Seatot. Ami nem Fiat alapu modell, az mar VW.
Gyakorlatilag amiota van autogyartas, azota megszokott dolog az, hogy egy platform, tobb modell, mas hangolas, mas igenyekre szabva."Bad reklám is reklám too"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboldi #187619 üzenetére
Been there, done that előkaptam a vasfűrészt, kényelmesen elfért a kialakult résben. Mondjuk útban volt a stabilizátor maga, szóval külön kellett befűzni a fűrészlapot, aztán bebújtatva a keretet összerakni, de így pont kiadta. Utólag belegondolva egyszerre akartam letekerni, ott volt a hiba: ilyen korrodált és/vagy szennyezett menetet egyet előre-kettőt hátra módon kellett volna megjáratni, hogy az anya ki tudja dolgozni, ami nem oda való, már a szorgalmas drótkefe és csavarlazító spray használat mellett. Ha elég hosszú a menet, hogy végigérjen az anyán, akkor el is lehet vágni mondjuk, de ha egyszerűbben sikerül leszedni, akkor simán lehet egy lapos csavarhúzónak vágni nútot bele aztán jóidő, mehet vissza a helyére (természetesen a régi anyával, szakadásig ráhúzva, aztán vissza fél fordulatot ). Ha van betört csavar kiszedőd, azt is be lehet hajtani a beletört imbusz helyére, hátha... Nekem amúgy az új már hátul rendelkezett hatlapú kiképzéssel, szerelni jobb. Ami kijött (imbuszos) az TRW gyártmány vala, mintha rémlene is valami 5.5 mm nyílás, ami helyett 5-öst használtam talán, és azért ugrott át olyan könnyen (halvány emlék, lehet mégsem).
[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz Integrale #187634 üzenetére
Illetve az is igaz, paradox módon, hogy a kapitalizmusban az a hatékony (és anyagilag a vásárlónak is jó), ha kevés szereplő (de 1-nél több) versenyzik egymással.
Infós példával élve, nagyjából ugyanannyi processzorvásárló lenne akkor is, ha nem 2, hanem 10 asztali PC processzorgyártó lenne. És ugyanennek a vásárlói körnek kellene kifizetnie a 10 különböző architektúra kifejlesztésének költségét, 2 helyett 10 menedzsmentet, párhuzamos gyártói kapacitásokat, és a "kompatibilitási problémák áthidalásának költségét". A 2 szereplő is csak azért kell, hogy legyen verseny (a profitot valami lefelé nyomja). Bár negatívum, hogy így könnyebb a kartell. Ez abszolút nem kapcsolódik ide, de ez a felismerés meglepett, amikor rájöttem (külföldi magánbuszos szolgáltatók, kontrollálatlanul -> túl sok szereplő -> kihasználatlan buszok -> drágább buszjegyek).
Attól még, hogy így van, érzelmi alapon nem tetszik. Ahogy az elektromos / önvezető autókkal teli jövőkép sem. Értem, hogy kell, de lelkesedni nem tudok érte. (Mint amikor egy balesetveszélyes házat lebontanak, de emlékek kötődnek hozzá.) Bár eddig mind mérnöki, mind "akadémiai" oldalon inkább olyan hangokat hallottam komoly emberektől, hogy zsákutca az elektromos autó. Majd kiderül, a Tesla már sok mindenre rácáfolt.
-
veterán
-
#89309696
törölt tag
válasz focvis #187637 üzenetére
Ez egy Babetta, számít az aerodinamika és a doboz légáteresztő képessége is, hogy el tudja érni a 30-at.
Én a bicikli elejére egy sima műanyag gyümölcskosarat gyorskötözőztem fel, na de az majdnem gyári kinézetű, ez meg ha jól tippelek a mintájából egy Hajdu Energomat dob. -
nagyúr
válasz rbalint88 #187599 üzenetére
+1 Ismerős is arra cserélte a régi Astrát a 3 gyerek mellé
#187629szabonagyur: Az utolsó 30 centit nem értem, már kávzi megállt a kuka-járda előtt, de mintha a hülye piruett közben hátramenetbe tette volna, és gázt adott volna, majd úgy tarolta le a kukát...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
molnarpeter
nagyúr
Traktor vs Peugeot baleset volt már? [link] Ezért mondom, hogy Rába-Steiger kell.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Ja, hát a középdob ezen is ki volt.... Rohadva. Attól volt hangja.
Ezer éves videó, ekkor még nem kellett leadni az autókat forgalomból kivonás után, faterék udvarában ötösével álltak az ilyen romok.
1.8 szívóbenya, valami 95 lóerő talán, ez volt a teteje, illetve ennek a turbós verziója. 8 szelep, de már MPI volt. Mai trendektől eltérően elsőkerekes volt és a hátsót lehetett kapcsolni, +felező. Gyári gallytörő az elején, keret nélküli ablak. Nagyon menő volt.[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #187596 üzenetére
Hehe, pedig hasonló itt is van.
Alattunk lakó nyugdíjas bácsinak is van egy e39 530 dezsöje, tavaly beújított mellé egy fél éves Golf Sportsvan-t, majd az azóta a mélygarázsban áll, és továbbra is az e39-cel jár.Egyedül arra használja, hogy amikor elmegy a bömbivel, akkor a Golffal kiáll az utcára, hogy "örizze" a BMW helyét, mert "az az Ö parkolója".
Nem ez volt élete befektetése szerintem. -
Qru
MODERÁTOR
Jah ha már a féklámpán ment a pörgés a szabálytalan ködzáró használatért is járna a nekifutásból tökön rúgás. Addig villogtam a belterületen ködzáróval előttem menő Citroen-re amíg félre állt. Nem értette meg mi a baj(om).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #89309696 #187645 üzenetére
Elég lassan jöttek meg a Subaru polgári modellekbe a lovak. Aztán mire beértek volna a EU szabályok kinyírták. Pl kijött az 1.6 turbó 170/250-el, gyártották pár évig aztán ment a levesbe mert csak a 2.0i-vel (150/196) tudták hozni a normát. Most meg már ez sincs csak kamuhibrid (e-Boxer) meg az 1.6i benzin. Egyedül a kifutó Outback-ben van egy 2.5i motor (175/235) és ami szintén elég gyenge ahhoz a nagy hodályhoz... Az üresen is 1,6t.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Házimozi belépő szinten
- Hardcore café
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -
- Fém bútor fogantyú 15 db
- Új, bontatlan Siguro RC-R301W Rice Master digitális rizsfőző pároló kosárral - Még 2,5 év Alza gari!