-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #187102 üzenetére
Yep.
-
-
-
BigBlackDog
veterán
Mondjuk a G145 "csak" a 145 lovas, kétliteres szívó. A 6-os Mazdánál azért a 2.5-es, 192 lovas változatnál sem éreztem azt, hogy letépné a fejemet az Polo 1.0 csíje után. Jobban ment, elég volt már bőven a bódéhoz, de azért nem volt tüzijáték. Viszont az automatája padlógázas gyorsításoknál érezhetően gyorsabb és értelmesebb volt, mint a "nagyszerű" DSG.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Jazz leadva. Elmentünk a szerelővel egy próbakörre, hogy meghallgassa ő is a ropogást, és pont most nem akart. Azért egy kattanást sikerült előidézni.
Azt mondta, hogy szeretné ma befejezni, mert neki is útban van, ha az emelőn marad, de az alkatrészboltokon múlik, mi milyen gyorsan érhető el. -
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #187108 üzenetére
Bármikor viheted előbb olajcserére csak a max időtartam/km van meghatározva. Látod a bejáratás utáni olajcsere sem okoz(ott) garivesztést. A koksztalanítás meg kb 100k km-enként esedékes az kibírható.
Nálunk amúgy rugalmas olajcsere periódus van már a régi fix 25k km (gari lejárta után átálltak 20k-s periódusra). Persze volt, hogy "elfelejtettek" olajat cserélni szóval volt amikor 40k-t mentünk egy olajjal...#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #187110 üzenetére
Egy olyan 192 lovasat megnéznék a Bubi ellen. Állóból lenyomnám de lendületből sztem nem.
Chip jó 5let de sztem nem fog erre költeni. Pár céges kapott nálunk chipet, vezettem is olyat (közvetlenül a saját nem chipesből átülve) és nem érzetem semmi különbséget. Aztán kiderült miért, mert csak placebó chip van benne (ABT).#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz kisza25 #187107 üzenetére
nem gondolom, hogy te (vagy barmelyikunk) olyan extrem igenybevetelnek tenne ki egy ilyen autot h barmi baja legyen, hasznalatra terveztek
mai teszt 4 fokban, 1.6 crdi kia proceed dizel: a mammuttol indulva mire epp felerek a margit hidra elkezdi fujni a meleget a kocsi. amig beerek dolgozni a hutoviz kb 71 fokot mutat (oktogon).
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #187110 üzenetére
Szívóknál azért ritka a tüzijáték, sokkal kiegyensúlyozottabb szokott lenni a teljesítménygörbe, nem? Kivéve régi vtec
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #187124 üzenetére
Nem ültem még V8-ban, de látatlanban én ott is azt képzelem el, hogy nagyot tol, de lineárisan épül fel, szóval nem hátbabaszósan. Persze javítsatok ki ha tévedek.
Elkurvultál a turbótól
-
-
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #187133 üzenetére
Yep, de célszerűbb lenne inkább egy EP3-at venni, az alatt még rendes futómű is van.
-
-
nandow
aktív tag
válasz BigBlackDog #187110 üzenetére
Meg kell csippelni a 2.5-ös Mazdát is.
-
-
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #187110 üzenetére
Az azert egy szivo, nyilvan forgatni kell, hogy igazan menjen. De szerintem kozutra boven eleg.
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Autós topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Célegyenesben a Yettel TV
- Mobil flották
- További aktív témák...
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -
- Fém bútor fogantyú 15 db
- Új, bontatlan Siguro RC-R301W Rice Master digitális rizsfőző pároló kosárral - Még 2,5 év Alza gari!
- elado lakas lagymanyoson bme mellett