-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
Azért a Focus-t ne vegyük ide bele, az a beltér olyan szinten gáz, hogy röhögve szálltam ki belőle a kereskedésben. Szégyen! Én végül egy Leon 1.4Tsi-t foglalóztam be, jövő héten megyek átvizsgáltatni. Szerintem ez még az a kategória, ami vállalható, a hengerlekapcsolásos verziókat már kerülném. Próbáltam a Civic-et is és a Mazda3-at is. A Mazda jóval szűkebb, mint a Leon és az az 1.6 elég gyenge, a Civic pedig nagyon más anyaghasználat, az egyel újabb már rendben lenne, de abból egy jó 1.8-as példány minimum 500-al több lett volna.
-
-v-
addikt
válasz diegho #186804 üzenetére
Nekem oké a focus beltere, semmi bajom vele. A focus 1 beltere is oké volt.
Ha nagytermetű embereknek kell akkor nem a legtágasabb az tény, de nem mindenki 185+anyaghasználat
Ez (nem) meglepő módon a legtöbb embert nem érdekli, de ha érdekli is, nem az a kérdés jobb-e, hanem megér-e ez valakinek ennyi milliót (ha egyáltalán van rá).
Ott legyen jó az anyaghasználat, ahol kell (pl. egy vezérműláncban ), ezt a kopogós-e a műszerfal dolgot sose értettem, nem bejárati ajtó, nem kell kopogtatni a könyökömet ne nyomja meg a kormány ne legyen undorító anyagból, a többi nekem nem számít. Nem sértődöm meg, ha jobb, de pénzt pont nem ér.[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz focvis #186806 üzenetére
A probléma nem azzal van, hogy ezek annyira nagyon drágultak volna, inkább az a gond, hogy itt élünk és nem nyugatabbra. Az országunk teljesen a 22-es csapdájában van. Ha elkezd erősödni a forint, netán bevezetik az eurót, akkor a sok külföldi multinak nem éri meg ide jönni, nem lesz munkahely. Jelenleg ezekkel az évi 5-10%-os euró-forint árfolyamváltozásokkal simán tudják kompenzálni a béremeléseket (hiszen forintban fizetnek) és még marad is, ha ez megszűnik, akkor lesz baj.
-
-v-
addikt
válasz focvis #186806 üzenetére
Van ennyiért accord, mazda 6, kia meg hyundai is .. épeszű igényeket kiszolgáló, nem szétesős technika, minden más efölött szerintem nem létszükséglet, úgyhogy ott fokozottan bejön szerintem az ár érték arány, kicsit több nyomatékért (meg cserébe viszont jóval szarabb gázreakcióért) nem biztos megéri ennyivel több milliót kiadni. Nem mintha egy 130 vagy 150 lovas ilyen 1.5 TSI nagyon megváltaná a világot.
-
silver10
aktív tag
Én mint inkább csak read only topiklakó jelentem nálunk vidéken is beköszöntött az autós újév. BUÉK! Édesanyám, hármat Toyota tyúk!
Noha tojt, majd nevel Fiat is! Amíg kotlik zavard Kia hímeket, nem kell a kakaSkodás! Figyelj az örzésükre, akkor senki nem lOpel belülük egyet se! Aztán ha csirkék megnőnek , elNissantjuk a nyakukat. Az lesz a dógod, hogy jó áron forgalMazda baromfi húst. Ha átkóricának a határos telekre, nem gond, hisz az anyjuk is a szomszéDaewoot. Ha nem itt kapirgának, legalább Porsche lesz előttünk. -
diegho
nagyúr
A vezérműláncot ki tudod cserélni, a teljes belső kárpitozást is, csak 10x annyiba fog kerülni, mint a lánc
Természetesen az A3 15 millióért egy ökörség, de az általad említett 3 autó sem éppen a megtestesült álom. Focus... borzalmas anyaghasználat és belső, Mazda3 rohad, Civic meg zörög. Megnéztem egypár autót az ősz óta. Ezek mind benne voltak, de amikor beültem egymás után a Golf6, Focus, Civic hármasba, akkor teljesen egyértemű volt, hogy hol érzem jól magam. A 10 éves Golf-ban egy nyöszögés sem volt 162k után, a Civic legalább 3 helyen nyöszörgött és rezgett, pedig jóval kevesebb volt benne, a Focus meg olyan amilyen, nekem nem kellene. Ezért döntöttem el, hogy vagy egyel újabb Civic vagy VW konszern lesz, itt jött a képbe a 3-as Leon a legjobbnak mondott 122 lovas 1.4TSI szíjas motorral 81k km-el. Minden ott van benne, ahová raknám, jók az ülések, jó vezetni. Nekem nem közlekedőedény kellett, hanem valami, amibe jó beleülni. -
-v-
addikt
válasz diegho #186814 üzenetére
Hát, örülök, hogy jó vételt csináltál, de most amúgy az új autókról volt szó.
Az a 3 autó meg példa volt van még abban az árkategóriában sok más, elhiszem hogy egyik sem 100% kompromisszummentes, a felvetés alapja az volt, kinek ér meg + 5-8 milliót hogy egy pl. új octaviába átüljön.
Elhiszem, hogy vannak azért páran olyanok, de én nem érzem a jó ár érték arányt, de szerintem egyre kevesebben.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Nekem a Mazdáról sajnos egyből a rozsda villan be, annál nagyobb típushiba nincs, gyakorlatilag GTK a mai világban.
Tegnap a milyen autót vegyek topikban dobta be valaki a Hunyadi Velostert, az pl. tökre egyedi vas. Mondjuk versenyzöld színben.
Ha valaki olyant venne, van hozzá felesleges nyári gumim (Bridgestone T005).[ Szerkesztve ]
-
-
diegho
nagyúr
Azért nem 10, egy Mazda 3 újonnan 8 alatt is megvan, az új VW-eket pedig nem merném vállalni benzinben amíg nincs elég tapasztalat. Van a cégnél egy 1.5TSI Kodiak, nekem abszolút nem tetszik maga az autó, nem kellene, az árát elfogadnám, de ennyiből teljesen mást néznék.
-
-v-
addikt
válasz diegho #186824 üzenetére
Mondjuk egy leont vagy octaviat 1.5 tsi-vel második felszereltségi szinten 9.5M-nek ír a konfigurátor .. 3-mas mazdát is inkább 9M-ért látok értelmeset, ami nem az alapmotoros belépő - azért előbb vennék 2-3M-ért valamit ami megy is, mint 8M-ért 120 lóerőt
[ Szerkesztve ]
-
veterán
amiket összerakosgattam, az octaviából megállt kicsivel 10 alatt, leonból kb 10.5 és golfból pedig 11+. mondjuk akkor már inkább az rs octavia, ha az valóban elhozható 10.5-ért, ahogy valaki írta itt korábban. ha ezekből lesz valamelyik, akkor az valószínűleg az 1.5 tsi-vel.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
7Sony7
addikt
Srácok, hol találok olyat, hogy melyik autónak milyen magasan van az ülőlapja?
-
-
diegho
nagyúr
Nekem még mindig egy 140 lovas 1.4 TSI DSG lenne az ideális, mint a céges Octavia, de a váltót nem mertem vállalni, ott azért bele lehet futni rendesen a szopórollerbe. Maradt a manuális. Nekem jobban bejön az 1.4 7-es száraz, mint az 1.8 4x4 6-os olajos kombó, van mindkettő a cégnél.
-
-v-
addikt
válasz bandus #186830 üzenetére
Én az ár érték arányról beszélek változatlanul.
11+ egy nem is GTI nem is csúcsfelszereltség, semmi extra golf .. annál igen, én jobb ár érték arányúnak érzem 15ért a model 3mat, vagy 12ért az id3-mat.
Pont, hogy ha 10 milliót szánsz autóra, megnézed szerintem az ár érték arányt, hogy használtan ami van 5M-ért, annál mivel tud többet egy új szalon golf 8as, meg ami többért van 15M-ért mondjuk az mivel tud többet, és pont kapufa szerintem ez a 10 milliós oktávia meg golf, még mindig azt mondom .. használtan jóval kevesebből kapok olyat aminél nem tud többet, ha meg többet költök akkor többet is akarok, arra megint nem jó, akkor (ha van rá) már megéri többért valami olyat ami tényleg többet is tud. Ha meg nincs rá akkor kevesebből megkapni használtan ami tudja amit kell.[ Szerkesztve ]
-
veterán
így már értem az érvelésed. 5 millióért én is inkább boldog lennék egy használt 7-essel vagy leonnal, vagy octaviával. sajna ez a 8-10 milliós kategória az ár/érték arány bajnokságtól messze van most :/
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
gzbotii
veterán
válasz pit stop #186833 üzenetére
...és a használtautók ára (főleg a pár éveseknek) nőni fog.
Mint a Vitara egy időben, hogy 2-3 éves nulla bukóval vagy akár többért is el lehetett adni (hibrid miatti átállás után, volt egy jókora kiesés a gyártásban, elég sokat is kellett várni).When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
nagyúr
válasz focvis #186806 üzenetére
Visszatekintve nem volt szar a Civic, csak megint ismételni tudom magam, összehasonlítva egy 3 gen fl Focussal:
- A Civic futóműben stabilabb, kvázi beton, cserébe kemény, sprőd. A Focus az ST-line futóművel is kemény kicsit, de még mindig élhetőbb.
- Civicben a Sport-nál már volt piperevilágítás, kesztyűtartóhűtés, hátulsó középső kartámasz, a Focusba ezek az ST-line-ba nem is voltak rendelhetőek
- Civicben bluetooth rádió se volt. Ford legalább ilyen szempontból friss.
- Civic 1.8 motor elpusztíthatatlan, jó, mai szemmel a 9l vásori fogyi simán elviselhető volt. Csak taposni kellett, és akkor meg üvöltött, mint a sakál (max. 30 éves korig ajánlott )
- Focus motor dinamikus, jó a hangja, de mind manuállal, mind automatával sokat eszik. Meg szar... Ha másfél literrel kevesebbet enne és nem szarna be alattam még meg is tartanám...
- Civicben több volt a hely, jobb a térérzet, jobban variálható belül.
- Mindkettő tud recsegni az úthibákon, civic futóműve kényesebb a szar utakra. Vili: Azért kell puha műszerfal, hogy ne kezdjen kopogni a szar utakon 5k km után.
- Mai ésszel lehet Civic-et vettem volna, még azzal a fos CVT-vel is. Már csak a motor miatt is. A kombi jó de tényleg nem mindig kell. Vagy Hunyadit...
- Aki most ebben az ársávban néz autót, az a Civic-el csak jól járhat.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
6030D
Ármester
válasz focvis #186806 üzenetére
Haveromnak pont ilyen motoris TypeS van,megkímélt, első gazdás hobbiautó volt. (sógorától) nekem marha nagy csalódás volt, nem nagyon gyorsul, gázra csak hangosabb, mindegy, hogy 3 vagy 6000 a fordulat. Ok, malomkerék van rajta, de akkor is.
Vili, ahhoz a hondához képest a fos tsi jobban megy egy fêl méterrel nagyobb kasztniban is, és 2 literrel kevesebbet eszik, mindenhol. Tudom, ez nem számít, de ha évente csak 15e km megy a kocsiba, akkor az évente 100e ft, abból mondjuk el lehet járni pályázni (nem sz említett kocsikkal) vagy tréningezni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
tboldi
nagyúr
Fék - 3. évad, mittudoménhányadik epizód:
Du. fogtam magam és szétszedtem, a kéziféknek semmi baja, és az úszónyereg csúszkái is szépen mozognak, csak a dugattyú van teljesen beállva, ahogy először gondoltam, se ki, se be nem bírtam tekerni.
Enyhítés gyanánt lepattintottam mindkét betét hátuljáról a rezgéscsillapító lemezkéket, így már nem fog be, sőt, szerintem egyáltalán nem is fog a jobb hátsóm. De legalább a szervizig el tudok így a 3 maradékkal gurulni vele.
Szerencsére a betétek megúszták, nincs szükség csiszolásra.[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Sziasztok!
Lassan el fogom adni az Astra-t közel 7 év után. De szinte semmi papírját nem találom meg. Törzskönyv, adásvételi. Szerintem a költözéskor lett valami azzal a mappával amiben voltak az autó papírjai. Ilyenkor az "új" törtkönyvet honnan tudom kérni? Okmányiroda?Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Szada85
aktív tag
válasz pit stop #186833 üzenetére
Azért a cégektöl szerintem tisztességes mennyiségü autó kerül a piacra (mi cégünk is bezár 6 telephelyet, elbocsát 20-30 ezer embert, de a cég "eszei" decemberben megkapták az új kontingenst - X5-ök tömkelege, RS7, CLS GLC AMG-k, XC90-ek, spórolni úgyse magukon fognak..), a bérautós cégek is elég gyorsan rotálják az autókat általában max 30 ezres futással, illetve sok szalonban halomban állnak a "Tageszulassung"-os autók is.
Nyilván a privát vásárlók száma csökken(ni fog), különösen ha itt is beüt amit egyre többen jósolnak.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Deltaco Smart Home SH-LE27 RGB Színes WIFI okos izzó E27 9W Tuya Smart 3db
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -
- Fém bútor fogantyú 15 db