-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
Nekem villanyautó kell, abba nem kell buzulni semmilyen váltóval.
-
C0d3r
addikt
-
-
rbalint88
addikt
válasz bandus #186461 üzenetére
céges vagy saját? flotta kedvezmények sokkal jobbak, mint amit magánszemélyként el lehet érni általában. skoda és seat szvsz még drágább, mint a ford. én egyébként a proceed-et is scope-ban tartanám, mint a legdögösebb kombi jellegű kommersz tárgyat.
én ezt venném a proceedből: 160 lovas gt line pro, metálfénnyel, dct-vel, napfénytetővel, listaáron 8,8M
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz rbalint88 #186462 üzenetére
amit en magamnak osszekonfiguraltam, azok a konfiguratoros kedvezmennyel megalltak kicsivel 10 alatt, abbol nem tudom mekkora flottakedvezmenyt lehet majd lecsipni meg. az alom a 3008-as pug lenne amugy jah, ceges, sajat penzbol nem nezegetnek uj autokat az tuti. Proceeden sem gondolkodtam eddig, vegulis kiat valtana... megnezem azt is. Meg jovo ev elejen talan 1-2 tesztvezetest is meg tudok ejteni.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
Sziasztok! Használtan vásárolt autóban van egy tuningbox. Rajta egy egyszerű poti. Jól gondolom, hogy óra járásának megfelelően tekerve nő a "tuning" mértéke, azzal ellentétesen pedig csökken?
Sima railcsőre dugós, feltételezem alacsonyabb nyomásjelet küld hogy növelje a valós railnyomást.
Picit visszavennék belőle, mert elég kormos.
Illetve állítani járó motornál is lehet/szabad, vagy szigorúan csak levett gyujtással?
Akkusarut le kell venni a ki/beszereléshez?https://tinyurl.com/rasoapro
-
rbalint88
addikt
válasz bandus #186464 üzenetére
az a tapasztalat, hogy flottakedvezményt a listaárból számolják, a konfigurátoros kedvezménnyel ne kalkulálj. legalábbis hyundai esetén ez volt.
egyébként a 3008 egy nagyon szép autó, de a futóművét mindenhol szidták.ha meg már suv vonal, kifutó tucson is jó alternatíva lehet akár. btw én nem vennék suvot, ha nem muszáj. többet eszik, nincs benne több hely, jobban ráz, kevésbé stabil, stb stb. -
tboldi
nagyúr
Lassacskán beletolom ezt az autót a Lajtába. Nem elég, hogy ropog a jobb féltengelycsukló, még a jobb hátsó fék is elkezdett befogni.
Lassan körbeér, a bal hátsóval, majd a bal elsővel is eljátszotta már ugyanezt.
-
tboldi
nagyúr
Mindegy, 4-én úgy is akartam időpontot kérni az SV Autócenternél* a féltengelycsukló miatt, akkor megmondom nekik, hogy nézzenek rá a fékre is.
*A WagonR-en 2x is szép munkát végeztek a szerelőik, a Jazz meg a karosszériaműhelyükben volt áprilisban, azzal is elégedett vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz tboldi #186475 üzenetére
Üssetek agyon, de szerintem a G Astranak nem rossz a váltója. Elég sok autót (és traktort) vezettem, váltási élményben volt pár rossz, de az Opel nem tartozik közéjük.
Legrosszabb címet egy '72-es Dacia viszia.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
#89309696
törölt tag
[ Szerkesztve ]
-
-
#89309696
törölt tag
Jól szoktam hallani amúgy, hogy néhány kocsinál előzésnél egyesével vált vissza szünetekkel? Majd mikor befejezte az előzést és elengedi a gázt akkor egy másodpercig még ordít, vált, egy másodperc kisebb ordítás, megint vált és akkor fejezi be.
Ez lenne a fogyatékos DSG viselkedés? De gondolom csak D-ben ilyen, S-ben nem. (?) -
veterán
válasz focvis #186470 üzenetére
Tudom, annyi a lényege, hogy a rail nyomást alacsonyabbnak mutatja, így a kocsi magasabbra állítja és erősebb lesz. Kérdés, hogy a potit mennyire szabad állítgatni? Most kivettük, de vissza akarom tenni csak gyengébbre venni, fekete füst szerintem már túlzás.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
MC Pite
veterán
válasz pècsimunkás #186467 üzenetére
Ez meg így erős általánosítás. Corolal Versoé meg a 2007es szedán Corolláé a cégnél ... khm, nem volt erős eresztés. Mostani autómnak meg egész jó a váltó (ill a kapcsolási érzet).
Igaz, hogy régebben szartak a kapcsolási érzetre, de marhaság azt mondani hogy x gyártó jó, y gyártó meg szar váltókat tud.Amúgy meg kézi vs autó... Aki ügyesebb egy olcsó automatánál, az kézizzen.
Aki nem alkalmazza a revmatchinget, alacsony fordulaton basztatja a motort, úgy vált hogy kiesik a motor a helyéről, hát annak jobb lenne egy közepes automata is.
Van amelyikkel elvagyok, de sok automata nem lopta be magát a szívembe, főleg motorféket tökéletesen nélkülöző változatok (320d még kirakta neutrálba is eco módban, a többiben sem volt motorfék, a vezérlést is úgy hangolták - a tökéletesen élettelen kormány mellé ez így istencsapása volt ).
De pl mikor Picassot (kettes C4P) akartam venni, akkor a Aisin féle hidrodinamikus az már befért a 'jöhet' kategóriába. Asszem 3. vagy 4.től összekuplungol, a lenti fokozatoknál meg az olaj viszi át, van kúszás, fülekkel felülbírálás. A korábbiban próbált robotizált kuplungost azt nem nagyon vette be a gyomrom.tbodi: Hondának időnként sikerül foglalkozós féket/lengéscsillapítókat letennie az asztalra, de a legtöbb japánautós fékprobléma amivel találkozok user error.
Aki újonnan vette, meg aki utána, azért vette (adott japánt), hogy csak tankolni kelljen, és pont ennyit tartják karban. Fékolajcsere? Néha kiszedni a betétet és megtakarítani a pályát? Minimumom lévő betétet és tárcsát cserélni hogy ne szoruljon be a fék? Áááá, minek.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz rasotamas #186492 üzenetére
A chiptuning nagyon nem ezt csinálja.
Furi hogy üa nyomást emel csak a box, de ha tényleg így van, akkor ne csodálkozzunk hogy korom formájában tolod ki a gázolajat hátul, még minimumon is ez várható, hisz a korábbi mappelést ez átvágja. A poti a kicsit vagy a nagyon füstölt fogja így állítani.
A chip pont hogy úgy van megcsinálva, hogy tudja az ECU pontosan mi merre hány méter, csak lazítanak bizonyos (jellemzően környezetvédelmi) határokon, és ésszel megírt programnál egy gramm korom nem jön pluszban. Más kérdés hogy ilyen kevés helyen van, az olcsó helyeken erre nem fordítanak nagy figyelmet, csak toljon nagyot. Haverom is most szólta el magát hétvégén, hogy a megölhetetlen AFN tádé az már kertben van, kellett egy másik motor. Igaz, az igénytelen tuningot és a nehéz lábat még 5-6 évig azért bírta így is .[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #186493 üzenetére
Áááh... Az enyémnek csak az a baja, hogy német származású, az oxidáció lesz a bibi.
Tavaly szeptemberben cseréltem saját kezűleg az összes tárcsát és betétet EBC Premium Disc-re és Yellowstuff-ra, illetve meg is kentem minden porcikáját, amit meg kellett Liqui Moly pasztával. Tippre a dugattyúnál lesz probléma, mert a porvédőgumiját én igazítottam meg, de ki tudja, meddig volt meggyűrve, bejuthatott oda sok nedvesség. Hát eddig bírta.
Végül is nem ért meglepetésként.szerk.: A fékfolyadék cseréje már esedékes lenne, nyáron volt 2 éve, de azért azt sem mondanám, hogy el volt hanyagolva.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
MC Pite
veterán
válasz rasotamas #186497 üzenetére
Röviden, van ECUja, mert be se induln anélkül, és gyárilag figyelnek arra, hogy ne adjon hozzá több gázolajat, mint amiből úgyse tud energiát kihasználni, csak a környezetbe eregeti. nagyon régen ezt mechanikusan állították, de ennél már rég elektromosan.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
#89309696
törölt tag
Mi az a revmatching?
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple notebookok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Nők, nőügyek (18+)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- TCL LCD és LED TV-k
- Projektor topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...