-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MasterMark
titán
válasz Dluinet #185098 üzenetére
Mikor előszőr vezettem autót, ezt jobb lábbal is tudtam produkálni. Bicikli fékhez voltam szokva, ott meg úgy működik, hogy sokáig kell húznod, hogy felkeményedjen, és csak utána kezd el fogni. Hasonló módon benyomtam jobb lábbal a fékpedált, majd mindenki a műszerfalra esett.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Reggie0
félisten
válasz barnam_ #185096 üzenetére
Ha veszfekezel es elkezd mukodni az ABS, az azt jelenti, hogy a kerek hirtelen elkezd lassulni, amikor megcsuszik. Ilyenkor akar egy pillanatra meg is allhat a kerek. Namarmos, ha nem nyomod ki a kuplungot es egy pillanatra megall a kerek, akkor az azt jelenti, hogy egy pillanatra megall az egesz hajtaslanc is. Persze ilyenkor kevesbe fog megallni. A kinyomott kuplung nelkul a motorelektronika a fekezes es az ABS ellen dolgozik, mert probalja megakadalyozni, hogy lefulladjon a motor, valamint megnoveli a kerekek fele jelentkezo tehetetlenseget a hajtaslancnak, tehat a beavatkozas frekvenciaja lelassul(lassabban all meg a kerek, tehat kesobb detektalja, es lassabban porog fel, amikor elengedi a fek), a megcsuszas merteke pedig novekszik.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz Dluinet #185098 üzenetére
Ja, ballal nem vagyok túl ügyes, mind szerpentinezés (aminek már semmi értelme, mert ballábfék esetén elveszik a gázt a elektromos gázpedálos autók, ellenben segítenek a revmatchingben) még ijesztgetésnél is próbáltam, elég darabos volt
Btw a kb függőleges támla, hátra csusszanás és övráhúzás minden beszállásnál(mintha négypontost tépné magára az ember), kabát Off, combot lehetőleg kicsit megtartó magasság, üléstávolságnál figyelni arra, hogy a váltó távolabbi fokozatához se kelljen előre hajolni, és ehhez állítani a kormányhosszt (lapocka az ülésnek, csukló éri a karimát) setup/rutin sokaknak hibázik
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz nandow #185092 üzenetére
Jah az kemény. Egyszer jártam, úgy hogy megálltam a zebránál villantottam a gyalogosnak. Az elindult de szemből jövő meg nem állt meg. Szerencsére távolabb álltam meg a zebrától így volt annyi hely, hogy átrántva a kormányt a sávomba ki tudta kerülni. De az nagyon necces szitu volt.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
Emiatt nem szoktam zebrán kifejezetten jelezni (kézmozdulattal, villogással) a gyalogosnak, hogy menjen. Megállok szépen a zebra előtt és várok. Szerintem így nagyobb eséllyel néz körül mindkét, vagy az összes irányba, mielőtt lelép az úttestre. Pluszba, ha jelzek neki, azt inkább bátorításnak érzi, hogy neki már nem kell körülnéznie és sokszor mennek is nagyvidáman előre.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #185104 üzenetére
Ballal én is béna vagyok, gyakorolni kéne. A csere Skodában nem volt auto hold (de legalább start-stop sem) így araszoláskor ballal próbáltam néha fékezni (változatosság miatt) de eléggé kockásra sikerült.
Jah sok ismerősöm kb fekve vezet, hogy azok nem tudnának se korrigálni se rendesen vészfékezni az 100%.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #185107 üzenetére
Igen megtévesztő lehet de attól még körül kéne néznie rendesen.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Január 11-ig még biztos marad az ingyenes parkolás: [link]
#nincsbennetarcsi
-
stickermajom
addikt
Forgalommal szemben közlekedő sofőr okozott balesetet az M6-oson [link]
65 év fölött két évente PÁV kéne, illetve a saját háziorvosa kortól függetlenül senkinek ne adhasson EÜ alkalmasságit.
-
Qru
MODERÁTOR
Az Andrassy-n miota van buszsav? Ezt az orbitalis f@szsagot megint ki talalta ki?! Lenne egy tippem...
#nincsbennetarcsi
-
-
ngaba
aktív tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ngaba #185133 üzenetére
Mert nagyon-nagyon drága lenne és természetvédelmi területeken is áthaladna ami engedélyeztetési szempontból elég problémás dolog. Ha megnézed a hosszútávú fejlesztési tervekből már múlt évben törölték is az M0 északi szakaszát.
Habár az a 10% ami visszajár építéskor lehet előbb-utóbb mégis kedvet csinál hozzá.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #185132 üzenetére
Ezért kell 4 sávos, akkor talán használnának belőle hármat...
#nincsbennetarcsi
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #184905 üzenetére
Végignyomtam a kalkulátorokat, csak a KöBE maradt a menő, így nem kell semmit csinálnom, csak utalni jövőre.
-
ngaba
aktív tag
Én spórolós is vagyok, meg természetbarát is, de ha 1.8 millió ember levegőminőségéről van szó, akkor egy kicsit több erőfeszítést várnék. Ki lehet váltani az M0 észak-nyugati szakaszát, de hogy km-ben lényegesen több lesz (és emiatt nem biztos, hogy olcsóbb), az biztos.
Bár végülis engem annyira nem érint, de így kívülállóként én úgy látom, hogy Budapest top 5 problémájában benne van az autóáradat / levegőminőség (ahogy minden más világvárosnál is). Ahhoz képest vidáman hosszabbítgatunk M6-ot stb.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ngaba #185139 üzenetére
A Pilis ott picit útban van, pedig alagutat fúrni nagy buli, látod az M6-on még egy dombot is építettek mesterségesen, hogy legyen mibe fúrni.
Am bezárul jelen állás szerint (majd valamikor, most éppen az M44-es megy) a körből egy "zsák" lesz és egy huszárvágással kötnék össze a teljes kör helyett. Majd valamikor.
#nincsbennetarcsi
-
ngaba
aktív tag
válasz Reggie0 #185140 üzenetére
Lehet, de ha nincs alternatíva, ez csak egy extra adó lesz.
Abszurd, hogy az M0 mindig be van állva, és a városon keresztül kell Szegedről Gazdagrétre mennem. Az M0-ból egy nagy kapacitású gyors külső gyűrűt kellene csinálni a _budapestieknek_, illetve esetleg több új lehajthatót építeni az M51 mintájára.
A Budapestet valóban elkerülő forgalomat pedig még az M0-ig sem vinném be, M1-M5 stb. folyosókat kell kialakítani (úgy, hogy belföldi haszna is legyen). Mivel vannak rendszámfelismerő kamerák egy csomó helyen + kamionoknak útdíj-rendszer, csak egy kis informatikai fejlesztés + akarat kérdése, hogy felmérjék a tranzitforgalmat például... Az autószámlálás önmagában kevés szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
válasz t72killer #184919 üzenetére
Megvan az eredmény: végül 1059 km-es állásnál álltam vályúhoz és 48.7litert kért csak a kicsike . Ez ugyebár 4.6L/100km. Nem málhásteve módban 4.1L volt a rekordom, szintén 90-100 környéki tempó mellett.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Reggie0
félisten
válasz ngaba #185142 üzenetére
De, van alternativa: azert akkora az autos forgalom, mert a sok fillerbszo kimegy az agglomeracioba, mert neki nagy haz kell, aztan telipofogi masok lakhelyet. Ha draga lesz ingazni, akkor nem vandorolnak el, mikozben visszajarnak dolgozni.
Ha egy ceg nem tudja megfizetni, hogy ingazzanak az alkalmazottjai, akkor majd kikoltozik.
Azert 1 lepesnel tovabb kene latni es nem csak azt hajtogatni, hogy nincs alternativa. Raadasul egy ilyen intezkedes hosszutavon csokkentheti a Budapest-kozpontusagot. Hajtogatni, hogy nincs alternativa nem megoldas, novelni a P+R-t es az elovarosi kozelkedest szinten nem megoldas, mert az autozas iranti igenyt is noveli, max penz nem lesz ra az embereknek, de ha mar egyszer van auto, akkor azt ugysem fogja letenni, csak akkor, ha jelentos extra koltseget okoz.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen