-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nandow
aktív tag
válasz SpaceKombajn #186854 üzenetére
Beltér elemek zörögnek, kifejezetten sok tulajnál előjött a tetőkárpit zörgése, ülés nyikorgása. Gyenge a klíma a nem megfelelő klímahűtő miatt, ezt garanciában cserélik. Benzinpumpára van visszahívás, de az szerintem nem érinti a mindennapi használatot. Sok akksi hamar meghalt, garanciában cserélik azokat is. Esőérzékelő össze-vissza működik. A láncnak, vagyis hát a vezérlés környékének hidegindításkor pár másodpercig van hangja (ez az 1.5T-re igaz, az 1.0 szíjas).
[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz SpaceKombajn #186857 üzenetére
Arról egyelőre nincs infóm, hogy a facelifttel sikerült-e ezeket javítani.
-
nagyúr
Nem, a Focus a Civic-hez képest jobban is megy, érzésre is! Kezdek elégedett lenni vele, komolyan, menetdinamika szempontjából legalábbis. Főleg azután, hogy vezettem egy új 1.5 Leon-t. Nem tépte le a hajam, nem volt "műsor", amit a Fóka azért előad ha padlózod. Persze az 530e más liga, de a tuningboxol 270 CDI merga is eladta magát, ha odaléptél neki. A Leon nem annyira. Oké nem is lehetett vele állatkodni 3km-en...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #186848 üzenetére
Igen-igen.
Van közte dízel alkatrészeket gyártó lokáció, amit még meg is ért az ember, de egyéb területen is van (tervben) leépítés sajnos, amit a 2019-es csúccsal egyezö szinten pörgö gyártósorok, és a következö hónapra tervezett új generációs egységek elögyártásának indítása kevésbé indokol...Illetve konkrétan be is jelentették, cél "best cost country"-k felé vinni, amit lehet.
Szóval ami itt picit korábban elhangzott, azt nálunk is megerösítétték, otthon is addig lesz "német multi jóvilág", amíg megéri nekik financiálisan. Beteg egy játék ez. -
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #186741 üzenetére
Mostanában az adott traktor eggyel nagyobb gép feladatait végezte, ekkor hallottam többször a kuplung gyanús valamit - gyakorlatilag akkor, amikor magasabb terheléssel kell elindulni, és aránylag gyorsan van felengedve a pedál. Konkrétabban mondjuk RZ-3 szárzúzó, alapból 50 lóerő körüli gép szokta húzni, ez meg 30 lovas csak; az erősebbek bírják parton is a tempót, a kis géppel csak lassan megy, és elinduláskor is leesik kicsit a fordulat (egy pedál oldja a hajtást és a munkagép tengelyét). Szóval mivel nem a lenyomáskor van hang, hanem felengedéskor, így a kinyomó szerintem jó, egyéb csapágyak remélem nem hibásak szóval csak az új kuplungtárcsára tudok gondolni.
Bezzeg 1: pár évvel fiatalabb ilyen traktor már külön kapcsol hajtást és TLT-t (két kuplung pedál)
Bezzeg 2: még a Wartburg kuplungozásakor is fel lett szabályozva a lendkerék, nem tudom, miért maradt ki. -
brumi1024
veterán
válasz focvis #186797 üzenetére
Ha jól rémlik a szerződésben 7.5 körüli összeg szerepelt. Ennek fényében különösen mókás az a 15 a tesztben, szerintem az előző gen eggyel igényesebb volt. Korrektül felszerelt 520/525d-k voltak anno ennyiért, mint most prémium kompaktok.
Drágulásra: ugyanezt a Minit ma 3M+-szal többért adják, mint másfél éve, és nyáron egy-másfél éves várakozási időket is rebesgettek.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
Nem az a vicc, hogy az autóknál pár millán puffogunk.
Ami az ingatlan piaccal (vagy építőiparral) történt... az viccnek is durva .<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
diegho
nagyúr
Csomagtartóban a cuccok rendezésére milyen tárolót használtok? Olyanra gondolok, ami tapad a kárpitra.
-
pècsimunkás
addikt
válasz focvis #186848 üzenetére
Mondjuk én a 9.gen- ben utaztam, próbavezetésen a 9.gen. faceliftével voltam, de tetszett nekem is.
Mondjuk akkorát nem lépett mint vártam az 1.8, 140 lóerővel, az 1,4 95 lóerőhöz képest, de amúgy tetszett. Felszereltség, szín, kívűl- belül tetszett. Meg is vettem volna. A kollégámnak volt extra ár engedmény, ajándék téli gumi alufelnin(!), autóbeszámítás. Nekem semmi!
Nem vett elég komolyan talán ???
Már mindegy. Átsétáltam a vele szemben lévő Toyotához, és elhoztam az Aurist! Na, ez jó döntés volt !
Aztán már a Toyotával látott a cégtulajdonos fia- vele tárgyaltam a Hondánàl- szét tárta a karjait, meg felhúzta a vállalt. Én is ezt tettem! Azóta nem köszön! Mondtam magamban: akkor rohadj meg! Soha nem megyek be többet a szalonjába!Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Magnum_
nagyúr
válasz stickermajom #186867 üzenetére
Olyan lokacioju panelek (ami, barki barmit mond, jo technologia) is vannak Bp-en (pl I.ker, dunai panoramaval, nagy erkellyel), hogy meg keveset is irtal :-)
I humbly and respectfully decline™
-
7Sony7
addikt
Srácok, a pályamatrica mindenhol ugyanannyi? Kútnál, és online helyeken is?
-
-
7Sony7
addikt
-
AMD Power
titán
-
MC Pite
veterán
válasz diegho #186868 üzenetére
A felszerelések a kínkeservesen beszerzett pótkerékben és környékén.
A M3nak van gyári elválasztója (plusz a ProLine szőnyeg) ill a dobok mögötti rekeszekbe. Még a szőrt imént alatti rekeszbe eü doboz, háromszög, rendes kerékkulcs, spanik, duct tape, marokszerszám, stb. Jah, még az utastérben a két első ülésnél láb alatt van két rekesz. Azaz a csomiban nem kell már semmi szirszar. Francia . A Leonra kevésbé jellemző az ilyen, de nézd jól körbe, lehet lesz elég rekesz neked is.
Az oroszlánban az összecsukható kiskocsi (és mögött pokróc, poroltó, stb). Meg az ülések alatt - fiók már nincs mint a Picassoban van a C3ban volt, de nem tudnak előre kicsúszni a cuccok, úgyhogy ott is van esernyő, mellény, esőkabát, jégkaparókesztyűvel, stb.Jut eszembe, mindkét autóban hátsó ülés támla fejtámlájához raktam mellényt, hogy kéznél legyen
és a vakító köcsög rohadt parasztok lássák hogy vakítanak, talán még zavarja is őket egy kicsit.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html