-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz Biqci #186277 üzenetére
Mert alapvetően nem engedélyezett, de Osztrákia kivétel, a BF17 oldala írja is. Osztrák oldalról régen így volt, ezért gyanítottam, hogy a német oldal is hasonló. (Biztosítónak engedélyezni kell mondjuk, de pl a német Allianz oldal is említi Ausztriát. )
[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz brumi1024 #186302 üzenetére
Na ma is tanultam. Tényleg lehet ott is vezetni. Csak azt nem értem, hogy miért hívták fel a fiam figyelmét a külföldi vezetési tilalomra és miért nem mondták Ausztriát. De mindegy is, már évek óta egyedül vezethet...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
-
MC Pite
veterán
válasz szabonagyur #186261 üzenetére
Nem kötelező a T hanem tilos!
ergo5991: Mi előnye van a matricának? Szerintem -ahigy írod is- többet az mint használ, én büntetném a használatát. Mindenki vezessen legjobb tudása szerint, pont. Van aki 50 évig süssék vezet, van aki fél év után már jobb nála. Sokan mentegetőzésként ragasztják fel (főként nők), hogy de hát én ennyit tudok, legyen mindenki elnéző.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz gergo5991 #186181 üzenetére
1, A magyar lengéscsillapító mérés semmit nem ér.
Semmit.
Egy számmal nem lehet leírni a karakterisztikája. De hogy azt is milyen szarul tudják itt egy példa:
Asszem 2015ben raktam a Picasso a Monroe Reflex frekvencia szelektív csillapítókat. Előtte németek a jó gyári, 69%. Ugyanoda visszamentem az extra csillapítót bemérni, 69%. Szemre is tök máshogy viselkedett és az úton is. Fék év után ekkor visszahozzák a gyárilag, a mostani tulaj bemérette (a natív, olyat kátyúzott hogy gumi felni kuka, és szivárog a csillapító, de bekérette és használja tovább) ott évvel és kb 100.000-el később, és 77%-ot méreek neki (másik műhely).2, Igen, bebicsaklik kicsit a gumi. Nyomás fokozása segít (Megane3nál +0,3bar a matrica szerint) vagy stílushoz illő gumi, esetleg felni is.
Például kezd azzal, hogy 4 rávaló méretű 195/65R15-ös jó gumit rakat rá, és máris sokat javul! Párom előző autóján 5,5" téli 175/65R14, a nyári szintén 5,5" de 185/60R14 volt, és többször tapasztaltam ugyanezt, lendületesebb kanyarodás)irányváltáskor.
Javult plusz 3-4 tizeddel (nyáron), de keskenyebb gumi vagy szélesebb felni a megoldás (ésszel persze).3, Van abban a motorban tartalék, nekem padon 124 ló a max, de főleg alul és közepén lett jobb a csipsztől.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #186309 üzenetére
Itthon nagyon engedékenyek a lengéscsillapítókkal, rugózással, kb. pattog az úton a kerék, háborgó tengert játszik a kocsi már mikor nem engedik át, mert rossz. Aztán pont, hogy itthon van mindenhol kátyú meg letört útszél ami miatt igencsak jó, ha ezek rendben vannak...
Bezzeg, ha piros színű akkor az se számít, ha gyári új, bukta.[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz MC Pite #186309 üzenetére
annyit tudok felsorolni az előnyre hogy pld hegymenetbe a piroson nem tapadnak rám annyira, meg azt is tapasztaltam általában besorolásnál mindig beengednek
amúgy próbáltam már leszedni, de most télen annyira megvan fagyva a matrica, hogy nem birom leszedni, 1-2 mili lejön és elpattan, max majd nyáron a melegben, vagy valamivel megpróbálni esetleg felheviteni hogy lejöjjön.
egyedül még úgy ahogy "dinamikus" a kocsi (1.6 16v dynamique kiadás), de 2en már elég gyengusz szerintem. Főleg dombon felfele, mert eléggé nagy dombok vannak a környéken.egy erősebb kocsinak jobban örülnék, de hát évi 10e km-rel felesleges lenne másat venni, van hogy 2-3 hétig meg se mozdul a parkolóbol.
3-5000 közötti fordulaton használom általábana legtöbb szálguldozó akikkel találkozok az út során, meg akik mindekit kielőznek általában céges passat, octavia, superbekkel járnak, de ahogy nézegetem azok is átlagba 2.0 tdi 140-150 lovasok, de mennek mint az isten nyila. Ennyire rugalmasabb a dizel a nagy nyomatéka miatt?
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
Bátran mehet függőlegesbe a fordulatszámmérő mutatója, fent van a bugi: [link]
Igen, a 140-200 lovas kétezres tádékba nyilván több akarat van, de azért a tiéd sem egy forgalmi akadály. Revmatching, mélyrenyomott pedál, rendesen forgatni (melegen mint írták, 4-6p-el később mint ahogy a vízre üzemmeleget mutat).<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Zola007
veterán
válasz gergo5991 #186313 üzenetére
Ennyivel.
2.0 szívóval (saját) szemben a 2.0 TDI-t (mindkettő 150 LE) kb. 2x olyan erősnek éreztem gyorsításkor. Üzemmelegen síkon 3.-ban padlógáz nekem már félelemküszöb a TDI-vel.
Vegyél 1.8 turbó benzint. Erő is van, élmény is van, de nem olyan büdös.[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
#89309696
törölt tag
válasz gergo5991 #186313 üzenetére
Az 1.6 egyszerű szívó abba a közepesen nehéz kocsiba ennyit tud, egy TáDéÍ ahhoz képest rakéta. Nagy csodát ne várj magasabb fordulaton se, de 6000-ig el lehet forgatni ott adja le a max teljesítményt, 6500 a tiltás. Ennyit tud, magasabb szinten lévő kocsi el fog menni így is - úgy is.
Az erősebb kocsi nem megtett Km kérdése, hanem pénzzé. Nekem 3000 Kmre is kéne valami 200 lovas gép, mert rühellem a lusta kocsikat, csak pénzem nincs rá. Itthon, cégeseknek, mindegyiknek a belét taposom ki, 110 ló és alatta szintűek. Kifejezetten örülnek neki mondjuk, a belsőégésűeket fordulatra tervezték, pláne hogy mindegyiket 2500 alatt nyektetik a többiek.[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
Auchan kúthoz: soroksárin is van 98-as az automata kúton. Régebben nem volt semmi gondom vele, mostanában azt csinálja, hogy nem nyomtat blokkot. Vagy kinyomja és azonnal visszahúzza.
Ja és talán direkt(?) ki van iktatva az a kis akasztó, hogy ne kelljen fogni a ravaszt. Az zavar kicsit.Switch Tax
-
gzbotii
veterán
válasz stickermajom #186299 üzenetére
Auchannel rengetegszer tankoltam, szinte csak automata kútnál. Olcsóbb volt a prémium gázolaj mint a máshol a sima. Egyszer volt gond vele, még a folyamat elején kihagyott, fizetésig se értem el.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
mamboo
tag
Melyik akkumulátort vásároljam meg?
-
mamboo
tag
-
-v-
addikt
Jani szétkűtte a drift verda elejét [link]
-
Ádám16
addikt
Srácok, mayköl más nick alatt van már köztünk? Nem találom a keresőt használva.
tboldi: köszi!
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
-7 volt reggel, úgyhogy mint minden igazi férfi beültem a Stiftbe és megjárattam, hogy ne fázzon. Na jó igazából a boltba mentem, pont nem érdekel mennyire fázott a kocsi , de ha már beleülök nyilván megjáratom, akkor melegedjen fel rendesen.
Még mindig baromi vicces ez a kocsi, meg az ősöreg automata. Az a váltogatós CVT-s takony viselkedés ahogy dolgozik. Király. Ha a Megane ilyen lett volna biztosan nem adom el, meg az is biztos, hogy nem 3000Km ment volna bele évente.
Mentem vagy 6-7 kört a faluban, még egyszer azon a dombon, ú de király visszavált, most nem inkább keni, még egyszer abból a kanyarból kigyorsítani, vvvaaaaaaAAAAAAAAAAAAMMMMMMM. Meg nézni az emberek fejét a -7 fokban akik nem értik, hogy Stiftből létezik automata, meg hogy biztos ennyire szarul csúsztatom a kuplungot.
Egy-két megfagyott pocsolyán el is kentem neki, azta de erős. Volt amíg el nem érte az aszfaltot. -
g.peter23
tag
Üdv!
Autóút használat, matricáról szeretnék kérdezni.
Megkukkant a gps, és egy korábbi felhajtónál mentünk fel az autóútra (M86 Csorna előtt, majd rögtön M85 Sopron irányába mentünk)Több kamerás kapu (HU-GO) alatt nem mentünk át, de volt egy információs kijelző, aminek a hátulján volt 1db kamera menetirány szerint.
Az figyelheti a matricát?
Szerencsére már van róla utcakép szóval itt az a bizonyos kamera, és a helye:
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
Lándzsás mosóban óvatosan egy srác elég nagyot perecelt a pénzváltóhoz sietve. Azért megkérdeztem hogy jólvan-e, szerinte igen, szerintem meg később nagyon fog fájni az oldala.
-
Dorian
félisten
Azt hiszem, rájöttem, mi a franctól gyűlik a víz a csomagtartó aljában a pótkerék helyén (Toyota Avensis T27). Nem ázik be sem alulról, sem felülről. (Főleg mivel nyáron is járok esőben és akkor nincs ilyesmi probléma) Hidegben fűt az ember, a meleg levegő relatív páratartalma magas, viszont az autó hosszú csomagtartó nem közvetlenül fűtött, a hátuljának az alja gyakorlatilag az alváz, ami csont hideg, ott kondenzálódik a levegő páratartalma. Szerintetek jól gondolom?
Mit lehet tenni? Arra gondoltam, hogy lehetne esetleg valahogy valami fűtőszálat ott körbe vezetni? Bár a felület nagy része akkor is hideg maradna. (A gumidugókat nem akarom kivenni, mert sokszor viszem a kutyákat a csomiban, és nem lenne jó véletlenül elgázosítani őket a kipufogófüsttel (álló helyzetben járó motor esetén)Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
ziyan
tag
Tegnapi büntetés egy Multiplával, most biztos jól megtanulta a Volvo-s [link] nem értem, pedig túl közel sem ment hozzá, annak ellenére, hogy követtük már pár perce, elég ráérősen közlekedett. Persze miután kisoroltunk, okádta a fekete füstöt...
Jól vizsgázott az ütközésmegelőző rendszer, bár mire figyelmeztetett, én is észrevettem, hogy fékezni kell (éppen akkor lestem oldalra), így nem nyúlt bele.Itt pedig szabadjára engedtem az 1 literes, 125 lőerős ménest: [link] nem egy sportautó, de ahhoz képest egészen jól megy, ha kell (4-edikben, kb. 2800-as fordulatról indultam, ritkán váltok eggyel visszább). A fél V6 hang is megvan, ahogy valaki mondta.
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
Osan saga. Telefonon azt mondták előfordul a dupla levonás de nem normális. 3 munkanap alatt vissza kell jöjjön a pénz. Ha nem akkor irány ügyfélszolgálat.
-
C0d3r
addikt
-
veterán
válasz szabonagyur #186261 üzenetére
Nem kotelezo, nekem eszembe se jutott feltenni.
A kek twingo magaban elegEverybody lies.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző