-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz Paxker315 #192647 üzenetére
Dobbetét van? Arra lehet még ragasztani szigetelést, anno nekem is ezt mondták itt, hogy ez egy különbség mondjuk egy Octavia vs Superb/Passat zajszigetelésben. Aztán használtautó felújító cikkekben szoktak áradozni az új gumikéder+ajtóbeállításról. Kérdés, hogy megéri-e.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
veterán
Megnéztem a Laptimingot, nem rossz.
Ebből az IS-ből létezik ugye 200T (2000 ccm turbó) kivitel? Hahun nem találok.
-
Integrale
veterán
Opel 1.8 140 lovas motorjaval van valakinek tapasztalata? (Vectra C, Insignia, Croma stb.)
"Bad reklám is reklám too"
-
MC Pite
veterán
válasz Paxker315 #192647 üzenetére
Quatrac sztem nincs a méretében, de akárcsak a Hankook 4S²(mi ezt vettük,mert nem volt a méretben Quatrac) inkább nyárin jó. Egyéb esetben ha belefér GY, vagy olcsóbban hasonlóan inkább télies a Nexen.
kmisi: Következőleg 5W30 menjen, ügyelve a minősítésekre! Minek vennél drágán egy liter félásványi vackot amit a szerelőd töltött bele, ahelyett hogy lecserélnéd olcsóbban (4-5l) normálisra?
Integrale: Motorvezérlő és vezérlésmódosítónak olvass utána hogy még ennél is belenyúlsz-e. Iszákos kissé (eléggé).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
válasz Integrale #192659 üzenetére
Én még nem láttam annyi hengerfejes autót, mint az 1.8 insigniat. Szinte minden szervizlátogatásomnál volt bent belőle, 3 különböző szervizben. (A18XER), a C Vectra az Z18XER azzal nincs baj, a Croma faceliftbe viszont beleesett már ez a motor, de nem találtam információt, hogy megkapta e az arculatváltáskor.
[ Szerkesztve ]
-
Ciccuka
veterán
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
veterán
Bp-tata volt ma odavissza, 2*70 km Kb, odafele 6.7-t, vissza 6.1-t irt fogyasztasra a bc, semmi durvulas, 135 tempomat, ez egesz barati az 1.5 tsi-tol. Ha raszanom magam akkor lesz egy marciusi sieles, az mar erdekesebb, hogy ott mit tud majd 2*1000 km-en.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Integrale
veterán
válasz ngaba #192667 üzenetére
Csak kalapban van tobb auto. 1-3 evre Croma 1.8, bringak miatt celszeru, na meg mindig is tetszett az FL. Vagy Prius hosszabb tavra.
Priusnak negativ a ketzonas klima miatt, es a belsejeben vannak dolgok, amik nem jonnek be, illetve most ultem tobben, zorog a bele.
Viszont gazdasagos, tetszik a forma is, idotallo stb."Bad reklám is reklám too"
-
ivana
Ármester
válasz Integrale #192659 üzenetére
Fater Zafirájában ennek az elődje van, abban nincs változó szelepvezérlés, de kb. ugyan ez a motor. Ezek általában keverékkel mennek, szóval ilyen 1l olaj / 1000km simán elfogy, valvoline maxlife olajjal kb. a fele. XER-nél tuti lesz EGR, az is szelet koszolódni. A változó szelepvezérlés hasonlóan megbízható, mint a korabeli olasz gépekben, szóval semennyire.
Az ECU szeret szétmenni belül a lehető legidiótább hibákat okozva, de tényleg. Pl. nem kap feszültséget az AC pumpa, nem gyújt az egyik henger, full random hibakódok, az autó random rángat etc. Az lett a vége, hogy megpróbáltuk javíttatni az nem sikerült, végül is cserélték egy felújítottra.
A szelepfedél tömítés 30-40 ezrenként megpusztul, ilyenkor a szokásosnál is jobban eszi az olajat, plusz elkezd félregyújtani is. Mindez az alu szelepfedeles zafira A-ban, ezekben az újabb motorokban műanyag és állítólag még szarabb.
A gyújtótrafó egyben van és rohadt drága. A fojtószelepházat érdemes minden olajcserénél jó alaposan kipucolni, mert rohadt mocskos lesz mindig.
Ha az opel féle váltót használták és nem változtattak semmit a kulisszán akkor borzalmas lesz, olyan mint szart kavargatni. Nem egyszer sikerült ilyen 4-es helyett 2-es, 1-es helyett 3-as meg hasonlój.
-
ngaba
aktív tag
válasz Integrale #192668 üzenetére
Próbálok tárgyilagos maradni, de a smiley már úgyis lebuktatott. :)
Ha te Priust vennél, akkor olyan zavar keletkezne a téridőben, mintha nesa sziesztás országban gyártott autót venne, vagy MC Pite egy kis Suzukit, esetleg focvis egy Renault-t (oh, wait).
Amúgy a Prius ellen szól, hogy olyan/olyasmi technikát fogsz tudni venni 5-10 év múlva is, szép Alfa 159 sedant 1.8 tbi-vel már csak lelakva. (Direkt hoztam fel a 159-et...)
-
ivana
Ármester
-
K Norbi
addikt
-
Integrale
veterán
válasz ngaba #192672 üzenetére
Engem ezek nem erdekelnek, szeretem az olaszokat, de ha nincs jo/igenyeimnek megfelelo kozottuk, akkor mit tegyek?
Nincs szuksegem eros autora, ha 3 millat adok autoert, akkor az mar Prius lesz, nem 159.Croma lenne most a legjobb, de lehet felmondok, ha igy lesz, nem akarok 3-4 milliot kiadni egy autora. Viszont ez tobb nyug, mint amennyit egy 16v TS Alfa produkal. :D
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
ngaba
aktív tag
válasz Integrale #192675 üzenetére
Az Alfa van ugye az épp tárgyalt szívó 1.8-cal is (nyilván tudod, nem azért mondtam), de tény, hogy jóval kevésbé praktikus. Cserébe (szerintem) a legszebb kifizethető árú Alfa. A turbósért én is sokallom a 3 milliót azért...
A Cromát én is nézegettem anno, szóval ha végül az lesz, kíváncsi leszek a tapasztalaidra. Alapvetően jókat olvastam/hallottam róla egyébként, külsőre nekem mérsékelten tetszett (inkább az, hogy ritka [nem vagyok ebben racionális] + viszonylag olcsó a méreteihez képest), az alkatrészellátással kapcsolatban voltak aggodalmaim inkább (ami nem Opel benne).
-
Azt hiszem a velostert elengedem, nem találok értelmes példányt, viszont újra lehet kapni a régebbi tipo-t az új mellett mirror/lounge ~4,5M Ft, szerintem rámegyek egyre.
Ennyi pénzért nem találok jobb új autót, (16" alu, digit klíma parkradar, ledes nappali fény, uonnect 7" érintőképernyős rádió bluetooth kihangosítóval, USB csatlakozóval, 6 hangszóróval+DAB és telefon tükrözésel, metálfény színezett üvegek, b oszloptól sötétített üvegek, 4 elektromos ablak, bőr kormány+váltógomb, elektromos fűthető tükrök...)Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
woolwich
tag
Sziasztok!
EU-s használt autó lekérdezésre melyik oldal a jobb?
Autodna, Carvertical vagy esetleg más? -
-
tboldi
nagyúr
Most, hogy elkezdtek '90-es évekbeli számokat is nyomni, így már oké, de nem mindig szeretném azt hallgatni. Jó lenne a Petőfi és a Rádió1 is, de csak elvétve foghatóak néhány foltban itt, az ország csücskében, és nem is túl tisztán.
Viszont a szlovák adók (Europa 2, Anténa Rock) gyönyörűen szólnak.Egyébként a Mindig TV-vel is próbálkoztunk anno, egyedül az M2 jött be, az is hangyásan. De a szlovákok ezen is faszán jöttek.
[ Szerkesztve ]
-
Előzőt is szerettem, ez meg még jobban felszerelt
Sokkal jobban kb ennyibe került volna az is hogyha így felextrázom.
A szívómotor miatt tartani fogja az árát és minden forrás szerint tovább fognak drágulni az új autók
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz kisza25 #192679 üzenetére
Én még várnék picit, Tipo lehet jó autó, de olyanod már volt. Ha meg szeretnél egy velostert, akkor annyiszor átkozni fogod a tipot, ahányszor meglátsz egyet. Szerintem.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz focvis #192695 üzenetére
Káros ilyen nagy szedánba a kis szívó. Ha 8v még használható, de a 16, meh ... 1 hete a Civic-kel járok, normál tempóban szuperül vezethető, de ha már félúton túl kell nyomni a pedált, akkor nagyon szenvedős, emelkedő halál. Pedig ez könnyű és 140 ló.
#kellaturbó[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz focvis #192695 üzenetére
1.6 szivoval is lehet elozni, ez egy kicsit dinamikusabb nala. 10,7 vs 10,2 0-100, olaszok raadasul 2 szemellyel es 40 kg csomaggal adjak meg ezeket az adatokat.
A teljesitmenye nekem jo, nem kell lenyegesen tobb. Maga a motor, mint foelem erdekel, hogy mennyire strapabiro."Bad reklám is reklám too"