-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz BigBlackDog #192549 üzenetére
Médzsik vörd: rekuperáció
MOD
(#192551) Snoop-y: mire gondolsz a mennyire megy alatt? Merci nekem?! Még a feltételezés is felháborító!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz grizlisandor #192523 üzenetére
Mi a fizetési határidő az új rendszerben? Maradt a március 15.?
Köszönöm!(A feleségem néven fut az autó (üzembentartó), lakcíme az anyjánál és még nem jött levél, legközelebb 2 hét múlva jövünk látogatóba. Nem szeretek kifutni semmilyen határidőbôl.)
Qru: Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Nyáron bajban leszek én is a Leon-al. Ma jó idő volt, mentem szépen, nem néztem az órát, csak jöttem... aha... 140-be belekóstoltam simán, észre se vettem. Halkabb 140-nél, mint a Meriva 60-nál volt és imádom vezetni, brutál jó futómű van alatta, nekem jobban adja, mint a céges octávok.
-
Magnum_
nagyúr
válasz focvis #192565 üzenetére
Az igazsaghoz hozza tartozik, hogy apam is a titkarnovel szkenneltette be es amikor elmondtam neki, hogy miert kell a csekk szkennelve, akkor azert picit meg volt lepodve.
O inkabb elvitte volna a postara, utalni meg a bankfiokban szokott es kitolti kezzel az utalasi megbizast.
70 eves.Anyukam meg elkuldte whatasspon a fotot a fotelrol, amit kinezett balatonra. 71 eves. 🤷♀️
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
nagyúr
válasz Magnum_ #192566 üzenetére
Nagymuter 75, hétköznaponkent 4 korul kel, elmegy úszni (covid elott legalábbis), aztan megy a McDonald's-ba dolgozni fopenztaroskent. Délután "csajos" programok a munkatarsakkal, mozi vagy hasonlo, lő par kepet facebookra az iphone-javal, aztán este haza. Még lefekves elott PC-n leadja a tesco online rendelest, benez a dedunokakra a messenger csoportba aztan szunya
Remelem az ő koraban en is hasonloan toppon leszek.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Feladatot kaptam: milyen használt tgk.-t érdemes venni 1-1,5, max. 2 millióig? Dobozos, 2-3 üléses.
Egy Transit Connect méretre talán már elég lehet, de én biztosra mennék és egy VW Transporter méretet lövök be.
Szerintetek? Tuti tipp? Vivaro és társai?A Transitot, Vitot a rozsdási hajlam miatt hagynám. Jogos?
A "Milyen autót vegyek" topikot szkippelem mostanában. Köszönöm a megértést!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Magnum_ #192563 üzenetére
inkább beszopod a kerekítést amit ez a faszkalap nav alkalmazott? kivéve persze ha te épp jobban jársz vele én is utalni fogom a pontos összeget. az utolsó pillanatban, és két részletben, minél kevesebbet tartózkodjon náluk a pénzem.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
6030D
Ármester
válasz focvis #192573 üzenetére
Az a lényeg mit akar berakni a dobozba. Havernak rövid Connect mk1 van, dízel, 500k km, imádja. 5-6 literes fogyasztás, akkor is, ha 120-szal megy az Adriára, a csomagtartóban motorral, bringával, cuccokkal. Most gondolkodik a cserén, mert a kasztni már kezd foglalkozós lenni, de nem tudja megmagyarázni, miért lenne jobb egy fiatalabb.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz bandus #192574 üzenetére
Tudod miért érdekes? A NAV levél két fura mondatot tartalmaz. Az egyik szerint a nem ezerre végződő összeg nem kerek részét nem kell befizetni. A másik oldalon meg azt, hogy mivel az adónál az ezerre kerekített összeget kell fizetni, így a két részlet fizetésekor az egy összeg kerekítését kell ketté osztani és megfizetni. Éppen ma olvastam édesapám trabijának adóját. 2660 ft. A két csekk: 1500+1500. Mostakkómivan vajh?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz 6030D #192575 üzenetére
Rendezvényekre kitelepülni kajás cuccokat, pultot, kaja alapanyagokat, esetleg rendezvénysátrat amiben az ételt elkészíti és kínálja. Súlyra nem vészes, inkább terjedelmes, főleg a sátor.
Fogyasztás kevésbé fontos. Ne legyen elromlós, ne legyen foglalkozós, rohadós.Ezek szerint a Connect is rohad, nem csak a normál Transit.
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz vans? #192567 üzenetére
Semmi karanten nem volt (keszultem szerzodessel pcr teszt is volt meg ideiglenes munkavegzes helyerol papirokkal de csak annyit kerdeztek a magyar hataron, hogy hova megyunk? Dolgozni. OK tovabbi jo utat kivanunk.
Nemet hataron ugyanez csak ott elkertek az auto papirjat is. Visszafele Hegyeshalmi atkelonel: uticel? Svajc —-> gute fahrt
Nem lehet tobb ezer embert ellenorizni. Orszagtol orszagig erne a sor ha mindent megneznenek, ugy ahogy a mediaban nyilatkoznak errol.
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #192577 üzenetére
T5 1.9 PD? Bár ha nem baj a retro, egy T4 2.5 TDI lehet többet érne. Mondanám én is a Hiace-t, de az adagolósakat kb másodszorra kell már lakatolni, CR-t meg kevés használatra necces
Bedobnám még a Daily-t, 2.3 jó cucc benne.Köztes méretben még esetleg Jumpy/Expert 2.0 HDI magas-hosszú?
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz focvis #192577 üzenetére
Ez mondjuk kint él a szabad levegőn, csak a motor + hajtás kap törődést, de ja... a szép az nem ilyen.
Ha vannak hosszú dolgok (pult, pad, sátor) én annak a méretezéséhez igazítanám.
Illetve ha talál szép Hiace-t ezen az áron, az is jó lehet. Azt meg az asztalos dicséri, rengeteg km, nagy súlyokkal is akár, és csak megy és megy. Nem vészes a bódéja, de azt mondta, ha lehetne venni a gyárból eredeti bódét, akkor venne egyet, mert a többi része hibátlan.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
veterán
válasz molnarpeter #192580 üzenetére
Én is a T4-et mondtam neki, nekem nem baj ha retro.
Neki lehet, nem tudom biztosra... hosszabb távon, vagy inkább eredetileg egy oldschool food truck volt a cél, abból a használatra kész kb. 6-10 millió. Annyit nem akar még belefeccölni, nemrég váltott pályát, majd meglátja. (Egyelőre bejött a számítása )
Szerintem nem akar ciki lenni egy nagyon lekoppant géppel a puccos placcon, de ez csak a sejtésem. A Vivarot mondta konkrétan, az pedig modern hatású.Amiket írtál, azok nem rohadnak?
6030D: Sörpadot nem szállít, csak a saját motyóját (jelenleg 2 asztalból álló pult, egy hűtődoboz, némi sütőkészülék; most még elfér egy szedán E klasse Mergában.
[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
Ez volt már, hogy direkt kerekíti a nav és nem elszámolás a csekken lévő összeg? Sőt azt írják, a kerekített összeget kell kifizetni mindenképpen, ha utalsz ha csekkezel
Gépjárműadó: kerekítéssel keseríti sok autós életét a NAV - telex
„a NAV-nak a gépjárműadó éves összegét ezer forintra kerekítve kell megfizetni, így az első és a második félévi összeg is az ezer forintra kerekített összeg fele.”
Én még nem kaptam meg, ez tényleg így van a levélben, vagy senki nem olvasta el?
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #192582 üzenetére
PSA galvanizál kb kétezres évek óta, T4 talán '96-tól (bár minél inkább Caravelle, annál jobb a helyzet elvileg, gyakorlatilag passz). Többit nem nagyon tudom sajnos, illetve Iveco esetén akkora műanyagok vannak, hogy fel sem tűnik, hiába korhadt le a fél bódé és az alvázas is a többivel ellentétben, de igazából sötétben vagyok őket illetően. Ducato viszont azonos motor, mint a Daily, egy időben a Jumper, Boxer is kapott belőlük - 2.8 bármilyen változatban kiváló, szerintem az idtd a sweet spot (=VW-ül mecha TDI).
A jellemző gond szerintem az, hogy az alap fehér akril festék keveset véd, de legalább dobbetét sincs semelyikben újonnan. Nekünk a Jumperhez pár ezerért lehetett utólagos műanyagot kapni, feláras fényezést pedig plusz pontnak tekinteném. (Erről jut eszembe, Jumper-Boxer-Ducato le tudja dobni a festéket sajnos.)
Jumpy-Partner-Scudo talán gyakoribb családi vas, kevesebb bennük a fáradságos teher km. 2.0 HDi tucat blokk, ha volt belőle Bosch rendszerrel abban a bódéban, CR vonalon főnyeremény.
Trafic-Vivaro-Primastar/NP300 szerintem 2.0, de nem mindenkinek tartós benne a lánc, és a porlasztók is nagyon bele tudnak gyógyulni.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz MasterMark #192584 üzenetére
Én még nem kaptam meg, de akkor a 11285 Ft-ból lesz 12000, azaz 6000+6000. Tök jó.
A WagonR 9660-jából meg 5k+5k lesz.
.............................................................ABS-téma:
Néztem videót, hogy ha nem a jeladóval van probléma, hanem a másik felével, a mágneses gyűrűvel, akkor az mennyire macerás. Hát... Semennyire.
Viszont ez ~30k Ft jó minőségű csapággyal, úgyhogy jobb lenne, ha csak jeladót kellene cserélni, mert az csupán 10-12k, de még jobb lenne, ha egy tisztítással megoldódna minden.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MasterMark #192584 üzenetére
ezt a részt nem találom benne. igazából leírják a forintra pontos összeget és h utald. a csekk tér el ettől. persze azért még szánalmas az egész rendszer.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
tboldi
nagyúr
válasz MasterMark #192588 üzenetére
Ennyire jószívű lenne a NAV?
-
MasterMark
titán
-
tboldi
nagyúr
válasz MasterMark #192590 üzenetére
Nem volt teljesen ész nélküli, azért a törött rugó és a fáradt lengéscsillapító így is , úgy is cserés volt már, illetve a toronyszilent felső része alá is befért már majdnem a kisujjam (nem szabadna résnek lennie). A féltengelycsukló volt az egyedüli, ami ráért volna, de már kotyogott az is elég jól, nem kizárt, hogy pár hónapon belül amúgy is hozzá kellett volna nyúlni.
Persze egyik sem oldotta meg a kattogó hangot, csak az oil catch can csavarjainak megrövidítése, de ettől függetlenül is szükséges volt (majdnem) mindegyik javítása.Az ABS jeladóval otthoni körülmények között nem tudok mit csinálni, csak úgy tudom meg, hogy rossz-e vagy sem, hogy ha kicserélem egy másikra, amiről tudom, hogy jó. Gondolom, ki lehet mérni valahogy a régit is, de ahhoz szinte biztosan nincsenek eszközeim.
BTW a gyári szerelési útmutató is csak annyit ír, hogy tisztítsd meg, és ha úgy sem jó, akkor replace. [link][ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Fényszóró párásodás javításhoz egy ügyes megoldás [csak hibakeresés], [teljes folyamat]
Kell hozzá szappan és levegő, s kiderül, hol nem tömít a búra. Egy kis ragasztó és még van oldva.[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
Sziasztok,
C-HR faceliftes modellel van valakinek tapasztalata?
1.8 hybrid a kiszemelt. -
veterán
válasz molnarpeter #192585 üzenetére
Köszönöm szépen a részletes gondolatokat!
Pit stop: Köszi Neked is, 6030D-nek úgyszintén!
Csak a margóra: a Jumpy-Partner-Scudo hármas orra iszonyat rút. 😵
[ Szerkesztve ]
-
vans?
őstag
válasz Snoop-y #192578 üzenetére
Koszi az infot. Mondjuk nem tudom, mennyire hiheto a kiscsaladdal utazoaggyal, babakocsival, hogy dolgozni megyek... De tudok dolgozni elvileg Mo.-rol is, ha megis betennenek karatenba (bar a ceges policy szerint mobile office-nal egy-ket ora alatt be kell tudnod erni a ceghez ).
hábm bábm