-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gergőke88
addikt
válasz pècsimunkás #192892 üzenetére
? Azért egy benzines autótól ez elég szegény
-
Szoszo94
őstag
Az elektronikus szabályzás miatt az 5. is kímélő
Azt még nem is láttam, csekkolomGergőke88: Qru ahogy írta is fentebb, turbós autó, felesleges a magasabb fordulatszám.
Nekem ha jól rémlik 6800-nál tilt.MasterMark: 6600 a telj. ill. 3800 a nyomatékcsúcs.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
#89309696
törölt tag
válasz Gergőke88 #192901 üzenetére
Kis turbósoknál előfordul pedig. Nem tudom a kis TSI hol tilt, mert odáig sose pörgettem még, annyira elfogy belőle minden addigra. Ezek nem fordulatra vannak hangolva, a turbó miatt nincs is rá szükség, le lehet hozni nagyon lentre a nyomaték és teljesítménymaximumot is. Szívónál meg muszáj magasra hangolni, mert más opció nem nagyon van ilyen kis méretben.
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz #89309696 #192899 üzenetére
Az enyém sajna nem lépi át.
Néha eljátszom a gondolattal, hogy kellene egy kis optimalizálás , de hagyom. Egyelőre .
Nagyon pöpec a motor, viszonylag jól is megy, keveset is eszik, de... Ott van az a de
A téli gumi alufelnin kombinációra is rá szántam magam, lehet, a chipre is rá fogom .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
-
pècsimunkás
addikt
válasz BigBlackDog #192905 üzenetére
Egymás után voltam próbavezetésen a Civic- el és az Aurissal.
A Civic olyan volt mind a döglött ló az Auris mellett. Euro6 ide vagy oda, a 140 lovat inkább 100- nak éreztem.
Aztán rácsodálkoztam, hogy jobb a Civic 0-100- a, de érzésre gyengébb volt.
Akkor vezettem először turbó benzinest, teljesen elvarázsolt.
Aztán kicsit utána jártam, az Auris a több nyomatékát előbb leadja, azért volt olyan különbség a két autó között.
Amúgy tetszett nagyon a Civic is. Jó kis autó az is.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
válasz Peter.70 #192886 üzenetére
Ezzel nem is lenne gond. De - mivel az adófizetők egy részénél emiatt adóemelés jelentkezik, így hátrányos megkülönböztetés éri őket. Ha a NAV odatenné, hogy a különbséget az adószámlán nyilvántartják és legközelebb levonják v hozzáadják akkor ok. Így meg a kvranyat a NAVnak.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz pècsimunkás #192906 üzenetére
6500 az az 5900. Nem mered forgatni? [link]
-
-
#89309696
törölt tag
Megane1 6600-nál szabályozott, 6000 volt a csodálatos 95 lóerős maximuma.
-
-
pècsimunkás
addikt
-
válasz rbalint88 #192921 üzenetére
Köszönöm
Elkezdtem hívni a hirdetéseket és már alig volt élő hirdetés, a Győri kereskedés még időben berendelt 40 db-ot az 1,4 szívóból, ott volt még 8-10 db különböző tipo, amúgy már nem rendelhető. Tegnap szóltam nekik holnap ott vagyok. Tegnap még 2db ezüst volt, ma már csak ez az 1db. Amúgy még Esztergomban van egy alacsonyabban felszerelt ugyanennyiért, mint ezt vettem.
Kicsit alkudtam azért és kértem egy árat az ibizára, annyit adnak érte, mint amennyiért tavaly vettem, úgyhogy nem vacakolok az árulással. Ma autóztam ez miatt 400km-t[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
MunezXBK
nagyúr
válasz pècsimunkás #192920 üzenetére
Há mittudomén.
240-nél forog 6.000 körül.
-
Szoszo94
őstag
válasz kisza25 #192918 üzenetére
Simson 9000 és még menne feljebb másik gyújtással. Én nyertem
Tboldi még mielőtt írnád, ex-motor nem számít, csak jelenleg birtokoltSzép, gratula! Sok balesetmentest
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
brumi1024
veterán
Mini is 7000-nel szabalyoz le emlekeim szerint. Panaszkodtak is ra, hogy keves.
kisza: Gratula!
[ Szerkesztve ]
-
válasz rbalint88 #192925 üzenetére
171km, de visszafele volt valami baleset ami miatt a gps kerültetett velem, mert amerre jöttem arra +31perc menetidőt írt, így vissza egy darabig az e60-on hozott 380 km volt összesen
jól van az ott (hirdetés) 5-en írtak rám 1 nap alatt, lehet valaki többér viszi
tboldi, brumi1024, Szoszo94[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz molnarpeter #192935 üzenetére
ja ok, de ez egy pukkanat autón volt, akkor a rendszám többet ért, mint az autó
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #192900 üzenetére
Na az már döfi, nekem 4400-nál van nyomatékcsúcs és 6000-nél a teljesítmény csúcs (6200-nál a rev limit).
#nincsbennetarcsi
-
-
meg ez sedan, meg sokkal jobban felszerelt (4elektromos ablak, automata klíma, tempomat, elektromos fűtött tükrök, metálfény, teljes pótkerék, 7" érintős uconect tükrözhető telefon, telefon kihangosítás, mindenféle króm bizbasz )
Integrale: 6500[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #192940 üzenetére
Skordéval is így megy. Engem az tesz sírba, hogy a nagy átlag akkor kezdi el keresni a váltóbotot amikor a lámpa zöldre vált... Na meg az, hogy képtelenek az emberek egyszerre indulni az előtte állókkal. Érdekes nyugaton ez vhogy megy az embereknek csak itthon nem.
#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
Lekérdeztem az egyik Fordot. Ez konkrétan egy 2019 októberi darab, 3.2-es dízel 200 lóval. 6 fokozatú automata, 2250Kg saját tömeg. Ranger 2AB típus.
SA2W motorkóddal. Jármű kategória N1G.Gyanítom a többi is ugyanez, legfeljebb más motor és váltó.