-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Snoop-y
veterán
Az meg egy dolog.
Tegyuk fel hogy majd termelik tiszta forrasbol.
De hogyan termelnek majd annyit illetve mi fogja adni ra a fedezetet? Azert mert megvesznek egy 20 millas kocsit? Es? Benzinesek is kerulnek annyiba es meg tankolni is kell oket.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Kornel
veterán
Vagy autozunk elektromos autokkal, vagy nem autozunk, vagyha megis, akkor megfulladunk.
Ahogy irtam korabban is, jelenleg is kepes lenneaz emberiseg az energiaellatasat szenhidrogenek nelkul biztositani.
-
TaaT
veterán
válasz EQMontoya #23054 üzenetére
"nem a város közepébe pufog."
Ennyi az össz előnye a villanyverdának zöld szemmel nézve.
"erőműnek is lényegesen jobb hatásfoka van"
A hatásfokról annyit hogy: "a sok szempontból mintának tekintett Németországban, ahol éppen azon munkálkodnak, hogy lejöjjenek az atomenergiáról, nagyjából 50-100 g/km CO2-vel autózhatunk elektromosan"
Papíron az egyhatos golfom 160g CO2-t puffog ki.
Indiában ha elektromos autózol a szénerőművek miatt olyan mintha egy 8L átlagfogyasztású benzines autót használnál.
Amúgy simán villanyautóznék ha megtehetnék, mert csak... Nem érdekel különösebben a környezetvédelem ilyen szempontból.
Give them hell Ukraine!
-
Kornel
veterán
A nemeteket hagyjuk...
Jo dolgukban nem tudjak mit csinaljanak.
Merkelt szerintem szimplan megbolomdult.
Lesz itt meg nagy nemet atomeromu epitesi projekt, akar a ruszkikal karoltve, mert ugye sokan nem tudnak am par ev alatt komplett atomeromuvet felhuzni a vilagon.
Amig nincs fuzios eromu, es a zold energia is gyerekcipobe jar, athidalasnak muszaj lesz az egyetlen alternativat kihasznalni az emberiseg, ha nem akar a sajat "mocskaba" (karosanyagkibocsatasaba) belefulladni. -
EQMontoya
veterán
Sajnos, pedig kb. többet fingunk. (nyilván költői túlzás)
A még nagyobb baj, hogy a CO2 csak a kisebbik rossz, mert üvegházhatást ugyan generál, de közvetlenül nincs egészségkárosító hatása.
Ellenben pl. a lentebb említettekkel, amiknek bőven van.
Ilyen szempontból az euro6 elég rossz irány, a közvetlen befecskendezéses benzinesekkel, kis turbókkal, adblue-val és az összes szarjával együtt.Same rules apply!
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #23047 üzenetére
Szerintem is az emberek nagy része ellene ezzel a távval, ha nem is a 95%.
Szoktad látni a gyárak parkolojaban a rengeteg autot? Mert en sok-sok százat látok és nem hinném, hogy 120km-ről messzebbről jönnek. Plusz nem nyaralni sem hiszem, hogy olyan gyakran jarnak kulfoldre es ez alap autó. Pár év múlva 200-250km már tökre élhető a középosztály nagyrészének. És atomot a villanyautókhoz. -
szőröscica
addikt
Hát, nem lett jó az autó a jeladó cserétől, úgyhogy mindenképp megy a mesterhez januárban.
Viszont rövid időn belül kétszer is csinálta (vasárnap reggel és ma), hogy a szokásosnál jóval többet forgatott az önindító mielőtt beindult a motor, pedig mindig pöccre szokott indulni.
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #23070 üzenetére
Dobd ki azt a fost es vegyel egy sor6os benzinest
-
szőröscica
addikt
Hidd el, ha nem a lakástörlesztés mielőbbi letudása lenne az elsődleges célom, akkor már a héten vennék egyet. De ezt a fost jelen állapotában még eladni sem lehet, akármennyire követhető multú, elsőtulajos és szervizkönyves, szerintem senki rá sem nézne egy alapjáraton leálló, váltóhibás autóra, ami úgy tűnik, hogy most már nehezebben is akar indulni.
Pedig én aztán tényleg minden karbantartást megadtam neki, mindig gyári vagy legjobb minőségű utángyártott alkatrészeket kapott, azt is cseréltem benne, amire a gyártó élettartam töltetet mondott (pl. váltóolaj), a legkisebb neszre is vittem a szervizbe. Ez a hála, széthullik 210 ezer km-nél.
-
válasz szőröscica #23072 üzenetére
Olyan nincs h valamin nem látszik meg a használat. MAx olyan aminek már újkorában olyan a bele mint másnak 210k nál
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #23072 üzenetére
Hát igen, lehet most kell eltapsolni rá azt a pénzt, amit az 5.6432 literes fogyasztással megspóroltál, ilyen ez Na meg ha nem is kell eltapsolni rá, én ezért irtózom a bonyolult technikától, kezdődik a pingvinezés, vonogatják a vállukat a pékek indul a cserebere találomra, baszod el az idődet, ezen jár az agyad, viszed ide, viszed oda .. ah..
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zoo8800 #23075 üzenetére
Pedig igaza van. Ingyen ebéd sosincs.
Mindig is sárgultam az irigységtől, hogy a 2.0 tdi fele annyival beéri mint Bubu. Jah csak amikor most megnéztem kb mennyibe fáj a dsg váltó cseréje... Na abból azért pár km-t elautózok még úgyis hogy dupláját eszi.
#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
És már Te is tudod, hogy még egy jó szívó hathengeres benzines sem a régi már. Az újabb 330i/530i-k a piezos gyújtással, dupla vanos-szal, millió szenzorral szintén egy csomó költséges hibát rejthetnek, miközben inkább 9.7319-et fogyasztanak.
Anyagilag még mindig jobban jövök ki, mintha ugyanezen autó 2 literes benzinesével járnék, viszont a szerelők pingvinezése, a bkv-zás, cserekocsi-vadászat olyan kellemetlenségek, amik ezt a pénzbeli előnyt a szememben már eléggé elhalványították.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #23078 üzenetére
Persze, hat hengeres bimmert sem spórolni vesz az ember
miközben inkább 9.7319-et fogyasztanak
Vagy inkább 10< ha rendesen használja az ember
N52 amúgy nem olyan szopó még, inkább az N53viszont a szerelők pingvinezése, a bkv-zás, cserekocsi-vadászat olyan kellemetlenségek, amik ezt a pénzbeli előnyt a szememben már eléggé elhalványították
Igen .. ezek nem is annyira mérhetők pénzben, egyszer lukra fut az ember úgy istenesen, akkor simán elege lesz ezekből, mindegy hogy forintban végül jól vagy nem jól jött ki a matek.
[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
Sziasztok!
Ha már a sokrétű hibákról van szó, mennyire érdemes megvenni egy 318i-s bmw-t 305 000 bevallott km-rel?
Konkrétabb műszaki adatot nem tudok róla, mi mikor volt benne cserélve, állítólag rendszeresen szervizelt autó. Bár én is ezt mondanám, akkor is ha nem igaz ...
[link]
Persze nem azt várom hogy egy link alapján ti többet tudjatok róla, mint én, csak hátha esetleg ismeritek az eladó céget, hallottatok már róla, stb, jobban ismeritek a bmw-ket.
A másik kiszemeltem:
[link]
Illetve ő:
[link] -
Skillet
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz brickm #23080 üzenetére
A másik kettőben sincs sokkal kevesebb km, az a 305 ezer legalább őszinte. Ez egyébként eléggé a kínálat alja szerintem, szerényen felszerelt, lelakott példányok ezek, sokat kellene rájuk költeni, hogy legalább nyomokban emlékeztessenek hajdani fényükre. Kicsit gyűjtögess még, ha E46-ot szeretnél, mert egy jó példány a helyszűkét leszámítva a mai napig szerethető, jó autó.
-
EQMontoya
veterán
-
válasz stickermajom #23083 üzenetére
Mit jelent a bivaly erős ajtó?!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
brickm
őstag
válasz szőröscica #23084 üzenetére
Köszönöm a válaszokat!
Elsősorban nem az ára miatt venném, azért ezeket néztem ki mert kb ennyi manuális váltós van a környékemen. Automatát semmiképp nem vennék, már csak a váltogatás élményének hiánya miatt sem, meg állítólag ha baja van a gatya rámegy.
Eredetileg 320i 6 hengerest terveztem, de
[link]Nem túl sok van belőle errefelé sajnos. Az a fullMpakettes navis kék tetszett, de automata...
Arra meg sajna nemnagyon van lehetőségem, hogy az ország túlsó végeire járkáljak autókat megnézni.
Egyébként ha már szóba jött, az ország nyugati részén nem tudtok esetleg olyan embert aki foglalkozik autóbeszállítással? Természetesen olyanra gondolok akitől vettetek\ismerősötök vett járművet és megbízható.[ Szerkesztve ]
-
válasz brickm #23088 üzenetére
Soha, de soha nem szabad szempontként kezelni az autó lakóhelytől való távolságát. Én szegedről Pécsre, Budapestre, Kecskemétre, Pozsonyba elmászkáltam h nekem megfelelőt találjak. Nem is ért soha nagy meglepetés.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
EQMontoya
veterán
válasz stickermajom #23090 üzenetére
Nagyon beteg.
Szegény festő, mikor ezt fújnia kellett...
Mi pénz mehetett vajon ebbe a fosba?MunezXBK: ez tényleg korrektül néz ki.
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
A színes kormánycérna mennyire kényes koszolódás szempontjából? Mik a tapasztalatok? nyilván nem fehéret akarok...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #23098 üzenetére
Vacilálok a fekete meg a piros között.. De ha bírja a strapát akkor inkább a pirosat választanám, mert a műszerfal megvilágítás is piros.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- OLED TV topic
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...