-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz SzlobiG #23201 üzenetére
Komolyan vette a "nagy gáz, nagy szerencse" mondást.
Btw engem is lepett meg már a gép, azóta alázattal kezelem a témát. Alagútnál túltoltam az éles kanyart és 4 kerékkel csúsztam a padka felé, na ott azért vigyázzba állt bennem a kakk rendesen.
mod:
Munez: Erről te jutottál eszembe: "És varázsütésre tele lesz az ország piros-fehér fénygömbökkel; ködlámpázó rettegőkkel egy reflektorozó idegbeteggel a seggükben." - [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
kisza25
félisten
Ez rossz elmélet, mert én pályán jobbra tartok és városban meg nem, ott abban a sában megyek amerre dolgom van, ha jobbra kell mennem akkor a jobb oldaliba, ha balra akkor meg abban.Simán csak valaki ismeri a kreszt és be is tartja vagy nem.
A pályán előfordul, hogy a belső sávban megyek, mert a külsőt sz@rrá járták a kamionok, de valaki jobban jön mögöttem elengedem.
A halálom mikor valaki a belsőben megy 100-110-el, külső sávban senki és hiába villogtatsz nem megy le, jobbról megellőzöd te vagy szabálytalan, seggébe mész akkor is, nem sajnálnám a kocsit ilyenen szivesen löknék egy kicsitEladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
-
G@ben
addikt
Múltkor írtam, hogy a 96-os, 1,5-ös benzines Kia Sephiam rángatott, erőtlen volt, lefulladt, nehezen indult. Azóta ki lett cserélve az összes gyertya, az elosztófedél, a rotor, nem oldotta meg. Utána cserélve lett a MAP-szenzor, az megoldotta a gondok nagy részét, de alacsonyabb fordulatokon még mindig rángat, de statikus gáznál és gázadásnál is, valamint az alapjárat is ugrál kicsit. A benzinszűrőt is kicserélték, de nem oldotta meg az sem. Pontos fordulatot nem tudok mondani, de eggyel kisebb fokozatban kell használnom és akkor nem rángat, azaz 50-től hármasban, 80-tól négyesben ok. A kábelek állítólag jók, a trafó jó. Mi okozhatja mégis a hibát?
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
kisza25
félisten
Úgy szoktam, csak nem akartam reklámozni
ezt akkor is alkalmazni szoktam, mikor minden majom a belső sávban van összetorlódva és senki nem sorol vissza visszasorolok, majd normál sebességben el haladok mellettük a kövi kamionig, majd ki és vissza, tartom a jobbra tarts szabályt és még jobban is haladok, mint a többikek[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Qru
MODERÁTOR
Levegő-üzemanyag-kipuff részt marad akkor mint fő esélyes.
Szűrők voltak cserélve? Légtömegmérő, benzinpumpa is lehet megérne egy ránézést, meg az EGR...
Diagnosztika nem mutat semmit? Jó lenne ránézni obd-vel menetközben, hátha mutat vmit...
mod:
kisza25: A kresz módosítás óta ez tök szabályos. Amúgy is a külső sáv az új belső sáv.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
G@ben
addikt
A légszűrő, nem tudom, mikor volt cserélve, de ránézek majd.
A diagnosztika nem mutat semmit, mert nem volt hozzá programjuk a szervizben. Egy ilyen obd-s ránézés menyibe fájhat hivatalos Kia szervizben? Nekik tuti van hozzá programjuk, de az egész autó érhet 200-250k-t, és csak erre a hibára ráment eddig 34k és nem szeretnék értelmetlen pénzeket belerakni.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #23207 üzenetére
Amúgy is szeretem ha az emelő és a kocsi közé berakott 5-6 fadarab kirepül emelés közben, ez lenne akkor a nekem való autó.
Most megyek kipróbálni egy Civicet, azt se tudom melyik évjárat, sosem vezettem ilyet, kíváncsi vagyok átjön-e a Honda életérzés. (vagyis a Civic jön hozzám, mondtam a tulajnak, jöjjön ki, nézze meg a Sierrákat/Scorpiokat, lássa hol lakik az Isten )
-
McSzaby
őstag
Pedig a kompútert érdemes lenne megnézni.
Én nem vagyok nagy hozzáértő, vannak nagyobbak is itt, de az ecu-ban vannak általában mérési adatok, amiket tárol a legtöbb ecu. Ezeket gyári resettel ki kell ütni belőle. Lehet neked is ennyire egyszerű lenne a MAP-szenzor cseréje után.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
Remekelek28
őstag
Szerintetek az mitől van,hogy a legtöbb dizel,leállitáskor rángat egyet.? úgy áll le ? Mig a benzines nem
-
TheProb
veterán
válasz TheProb #23132 üzenetére
Erre valaki?
Annyira nem férek hozzá semmihez, hogy az hihetetlen. pedálok és a biztosíték panel minden helyet elvesznek mind a látásból, mint attól, hogy hozzáférjek kézzel vagy pl csavarhúzóval.
Neten találtam 1-2 képet, de érdekes módon ahol náluk volt lyuk a tűzfalon a motortérből nézve, nálam ott nincs semmi. Sokan azt írták hogy az anyósülés előtt is kellene lyuknak lenni, de ott meg ott a kesztyűtartó, amit már kivettem, de mögötte megint van 1 műanyag takaró elem.
Aztán biztos csak én vagyok ennyira balfasz...
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
mycso
veterán
válasz Remekelek28 #23219 üzenetére
Fárad bennük a kéttömegű lendkerék.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Remekelek28
őstag
Az elvileg az inditáskor szokott csörömpölni. Amit én irok,az a leállitásnál van,de ez nem hiba,ez egy 0 km es dizelnél is igy van. De nem mind. Pl az olasz dizel nem csinálja,mig a renault,hyundai,kia dizele csinálja.
Épp azért kérdem,mert nekem is rángat leálláskor,de néha hosszabb út után nem csinálja és megfigyeltem ilyenkor előtte duplájára nő a fogyasztás.
Amikor nem csinálja úgy áll le mint egy benzines.
A rángatást ne úgy értsétek,hogy ugrál össze vissza a kocsi,akinek dizele van szerintem tudja. -
válasz Remekelek28 #23223 üzenetére
Lehet (biztos) hüle vagyok de a kettőstömegű leállításkor szokott hangot adni és rángatni, nem?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Morris
veterán
válasz Remekelek28 #23223 üzenetére
Ez nálam is ilyen néha. Kb fele fele arányban. Egyszer szépen áll le, egyszer meg "csúnyán". Nem tudom mitől van.
És én is mindig kuplunggal indítok és állítok le.[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szőröscica #23227 üzenetére
Ja, főleg a V motor.
-
McSzaby
őstag
Én nem akarlak bevinni az erdőbe, de a következőket tudom neked ajánlani tippként.
Mivel szikra,levegő és benzin kell a dologhoz, így ezen az egyszerű vonalon mennék tovább. Azt mondtad a gyújtásrendszered teljesen rendben van már, illetve ki lett minden cseréle rajta. Az további égéshez szükséges két dolog még a levegő és a benzin. A levegő és benzin aránya rendben van, akkor ha a MAP-szenzorod vadi zsír, illetve a gyújtást beleértve be lett állítva a dolog. Nem tudom mikor cserélted a légszűrőt, de mindenképp cseréld le. Igazából 1000 ft. és amúgy is illik évente cserélni. Ezekután a tankban elvileg van egy benzinszivattyú. Na, én arra tippelnék, ha itt minden rendben.
Ezt persze véleményem szerint butaság lenne kikapni és kicserélni egyből. Szóval ha 100%.ig biztos vagy, hogy a szikra és a szívócsonk rendben van, abban az esetben ajánlom az üzemanyagrendszer nyomásmérését, esetleg a pumpa tesztelést.
Elektromos gondod nincs a kocsiban, ugye? A benzinszűrőt cserélted is, nem?
Ezeket ne vedd tutira! Én csak hobbizok itt!
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
Remekelek28
őstag
válasz Morris #23228 üzenetére
Én kuplung nélkül szoktam leállitani. Inditásnál fontos inkább a kuplung.
A kettőstömegűnek ehhez biztosan semmi köze,mivel az enyémbe nincs.De mért megy fel a fogyasztásom előtte,mikor rángatás nélkül áll le.? Ezt már direkt megfigyeltem. Magyarul ,amikor rángat,akkor a hengerek vagy mi dolgozik?(mondom ez nem hiba) És valamelyik henger hagy ki,amikor nem rángat?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #23228 üzenetére
A fojtószelep hibája vagy hiánya okozza. AVF-nél vákumos,meg kell nézni a csöveket,de ha csak odébb parkolsz vele reggel,akkor csinálja,mert még nincs elég vákuum.
Dízelnél nem a szikrát veszük el hanem a befecskendezés szűnik meg,viszint emiatt hengerenként áll le,nem egyszerre a négy,emiatt rángat,viszont ha a levegőt is elzárjuk egyidejűleg a szívósortól,akkor szépen áll le,mint a benzines. Nem mindegyik dízelben van fojtószelep,pl A4 adagolós tdi-ben nincs.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Remekelek28 #23231 üzenetére
Nyomd be leállításnál is, olyankor is szép pofont kap a lendkerék, ha nem kuplungolsz.
---------------------
Más. Csak, hogy [rvilike] ne maradjon le semmiről: ma hidegen nem fulladt az autó, középmelegen és 20km pályázás után melegen viszont egyszer-egyszer igen. Szóval fos ez mindenhogy. Viszont az elmúlt 700km-en csak 5.8983-at evett. 306-ért tankoltam a prémium Auchan gázolajat.
-
-v-
addikt
-
tomiii.
aktív tag
válasz szőröscica #23236 üzenetére
Felétek már lassan olcsóbb, mint itt a buszos gázolaj.
(#23237) [rvilike] : Én is szembe találkoztam a mumus led csíkkal Szezonja van, bár itt egy fokkal jobb az elhelyezés
[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
válasz tomiii. #23213 üzenetére
nekem nem jött át civic, 3 ajtós, 98-as (békalámpás)... mentem vele, le-fel... nem az én világom.
(#23212) G@ben
akkor más szervizben kellene kiolvastatni. vagy kiolvassák a kia-nál, aztán a maszekod megcsinálja.
de az, hogy nem akarod kiolvastatni, mert az drága, de közben elment felesleges dolgokra 34ezer...
hát, ez így picit visszaütött lehet olcsóbban megúsztad volna a márkaszerviznél a dolgot, mint majd egyszer a végösszeg lesz, mire nagy nehezen kiderül a valós probléma[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
tomiii.
aktív tag
válasz Skillet #23242 üzenetére
Ez talán '96-os. Megvette a legolcsóbb Civicet, amit a közelben talált( talán 300k volt) Nem variálta túl.
Fék nulla volt, beltere szép. Kipufogó jó, motor, váltó jó. Jobb hátsó sárvédőn kicsit megindult a rozsda, de 1-2 évet ott kibírna, de tavasszal csináltatja. Nyárra meg kerít kisebb felnit, mert ez kicsit kilóg és miután lemossa, 2 nap után körbe dobálja mocsokkal a kocsit. Ja, meg egy lambda szonda kellett. 36K volt a gyári, más most nem volt sehol.Nekem se jött be, kemény az ülés, nem kényelmes. Műanyagok sem jöttek be annyira. Nem az én világom. Nekem a gyári sport, kagylósított ülések is milliószor kényelmesebbek. Szóval nekem unalmas, semmilyen, de úgy nem volt vele baj. Hétvégi autó, esetleg néha munkába járós lesz, arra túl jó is Mondjuk, aki 5km-en belül vesz autót, annak nem sok választása van.
[ Szerkesztve ]
-
G@ben
addikt
válasz McSzaby #23230 üzenetére
Ha a légszűrő elkoszolódik, akkor ilyen hirtelen jön elő a hiba? Egyszer semmi, aztán meg hirtelen rángat? Persze régebben volt cserélve, mint egy év.
Skillet:
Eddig 2 szervizben járt. Az első gyertyát cserélt, a másik MAP-szenzort. Ki akarom olvastatni, de a márkaszervizek árairól mindig horror dolgokat hallani. És nem feleslegesen ment el a pénz, mert a gyertyák is nagyon régiek voltak, illetve a MAP-szenzor cseréje használhatóvá tette az autót, azaz indul rendesen, nem fullad le, van ereje, ez az egy rángatás maradt meg.
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
F_Zolee
veterán
Hey Emberek!
Elgondolkoztam, hogy beregisztrálok az ügyfélkapun, hogy le tudjam kérni a kiszemelt autónak az adatait(ugyan sz@rnak a pofon de mégis látni valamit ). Viszont ide csak úgy lehet ha okmányirodában is megjelenek? Mert ír valami elektronikus regisztrációt is de ahhoz meg valamilyen digitális aláírást kérne, gondolom ezért is kellene befáradozni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Spórolós topik
- Gumi és felni topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Linux kezdőknek
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Interactive Brokers társalgó
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest