-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabe_
őstag
ha túlélnéd a ladás padlógázas műsort pár100 km után, motorgenerál lenne. már ha nem történne valami nagyobb baj, mint például hajtókar törés, vagy egyéb nyalánkságok. mert akkor motorcsere is lehet belőle...
mikor még 'kissrác' voltam, életem első autójával, egy ezerkettes ladával, amiben az ezerhatos motorja volt, énis csináltam ilyen extrém dolgokat, de max 5-10 km-en át tartott, akkor nem lett különösebb baja a technikának...Sovány szakácsban sose bízz!
-
mbit
tag
meg vannak azok a motorok tervezve azért, a padlógáz szerintem normális üzem. Ha szétmenne a motor (főleg olyan durván, hogy hajtókar törne), akkor vmi alul van méretezve, vagy el van barmolva, mert akkor jobban le lenne korlátozva a teljesítmény/fordulat.
RGB voltam
-
djyuri
őstag
Sziasztok!
1000*bocsi,hogy ide írom kérdésem,de úgy érzem,hogy ti jobban tudnátok nekem segíteni.
A kérdésem pedig a következő volna:
Nekünk (apukámnak) vagy egy fullos 7-es BMW-je.
5000 cm3
(a lóerő vitatott,de annyit mondhatok,hogy az S8-as AUDI csak lesett,hogy hova tüntünk a gyorsulás versenyen (2/a-n így hírtelenben vett verseny).
Autómata váltós,klíma,téli-,nyári-gumik alu felnikkel (tehát 8db)
stb.....
A lényeg az,hogy magyarországon ez mint a fehér holló.
Asszem tavaly még csak 8 darab volt belőle hivatalosan.
A lényeg,hogy sajna a szüleim elválnak.....És ezért el kell adni ezt a gyönyörű csodát
De sajna sehol nem találunk példa hírdetést,hogy mennyiért lehet eladni egy ekkora autót. (2830KG)
Szal szeretnélek titeket megkérni,hogy segítsetek olyan oldalakat keresni vagy ajánlani....vagy csak árat mondani,hogy ez a dolog nyélbe üthetővé váljon.
Köszönöm segítségeteket.
Ha valakinek kellenek képek,akkor majd ha visszakapom a kábelt a fényképezőhöz,akkor csinálok. (amúgy is kell az eladáshoz) -
djyuri
őstag
Nos:
- Full extra /kivéve a xenon fényszórók
- BMW 750 I
- Benzines
- gyári adat szerint 220KW-os (300LE)
- Teljesen üresen (gyári adat szerint) 2320KG
- Gyártási év: 1991
- Forgalomba hozási év: 1992.02.28
- Színe: 08 szűrke
- 12V (12 hengeres)
- Sebességváltó kódja: 2 (autómata felezőkkel) ((de nincs szüksége felezésre,mert a falon is felmegy ))
- KMh állás: 307000 (háromszázhét-ezer)
- Állapot:
1- motorikusan tökéletes,nincsenek olajfolyások,ketyegése,tágulások,egyebek
2- külsőleg a szokásos hajszálkarcok az évek során (rendszeresen átesett balzsamozáson,egyebeken)
- a KGFB-díja (nemn rizikós tulajnak) 22692Ft (és persze fizetve mindig)
(generali-providencia rt.-nél
Egyenlőre ennyit tudok mondani.
Ja és mi az az ect. ? -
djyuri
őstag
válasz Integra #2414 üzenetére
Figyusz. Egy lánnyan beszélgettünk erről. (épp tegnap)
És ha arról lenne szó,hogy úgy keresnék,hogy a kocsit fent tudnám én tartani teljes mértékben,akkor bőven elég volna neki és odaköltözhetnék,de cserébe ugyebár vinnem kell őt látványos helyekre,meg szal tod hogy van ez,amikor ott egy brutál verda.
Amúgy nincs spojlerezve,minden gyári.
Neki a robusztus megjelenése és a motorter elárulja,hogy mit tud. Egy csavart nem tudsz beleejteni a motortérbe úgy,hogy az ne akadjon fel sehol
Ja. kb 130Literes tankja van,de belvárosban kb250-300km alatt ki lehet belőle vinni.
Amúgy tempomattal autópályán 20-21 literrel megy.
A látható fogyasztásmérő csak 35-ig látszi,de a búra mögött 60-ig be van skálázva,de azt is kakasztja induláskor.
Amúgy van mikor 15-17 lirert eszik egyenesben,de ez függ a sebeségtől gondolm. -
gabe_
őstag
Ekkora bömit nem tartasz el minimálbérből az biztos...
Amúgy persze a motorokat úgy tervezik, hogy simán bírják a padlógázas száguldozást egy jó ideig. Persze ezt a gyártók sem ajánlják... Namost szerintem senki sem várhatja el egy legalább 15-20 éves ladától, hogy padlógázon menjen mondjuk egy balaton-budapestet... Szerintem ott valami elszállna, vagy a hűtés miatt kéne lassítani, mert felforrna...Sovány szakácsban sose bízz!
-
onlysony
tag
Hellosztok,én 17 vok és most kaptam meg a jogsim...még meleg
Citroen c3-es fogok kapni1.6 16 szelepes 110LE-s mi a véleményetek róla? úgy a citroenről általában....''..az utat építeni kell, és nem lezárni...''
-
#16741888
törölt tag
a 4.2es, V8as, régi jó öreg blokk, de az 5000ezres Bömösnél még ígyis 30lóval több, +szerintem az önsúlya is kevesebb, bár ez nem biztos.
A W12es az teljesen új, most olvastam az újságba, belerakták azt a 6ezres W12es mocit a touaregbe, 453pacival, és a Tou 5.9mp alatt gyorsul 100ra. természetesen 250nél limitálva van. Azért az a nem semmi egy akkora kasznival 250el száguldozni, ez már majdnem Porsche cayenne, VOLKSosabb verzióban. -
-
zoley[HUN]
tag
S8, igy tippre 4.2 quattro biturboval... egy 300 lovas motor 2,5 tonnas kocsit azert annyira nem virgoncan dobal... legalabbis szerintem akkor annak az S8-asnak nem ment legalabb 4 hengere, vagy be volt huzva a kezifek, esetleg no vezette... meg a 300000km az 300000km. ennyi ido alatt a 7es bombi boruleset is ki lehet ulni nehez lesz ra vevot talalni
''A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább.''
-
zoley[HUN]
tag
válasz #16741888 #2426 üzenetére
az meg semmi. allitolag a lexus rx 440h hajtaslancat at akarja venni a porsch is a cayannebe, igy megszuletne az elso benzin-elektromos porsche... de a dizel kombi jaguarok koraban mar barmi megtortenhet
mod: elsokerekes soros negyhengeres dizel kombi jaguar
[Szerkesztve]''A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább.''
-
escie
őstag
válasz zoley[HUN] #2430 üzenetére
tökön is szúrom magam, ha valami japán bizbaszt tesznek egy Porsche-be.
I'm back, baby!
-
escie
őstag
válasz zoley[HUN] #2432 üzenetére
kell a francnak hibrid Porsche.
inkább egy jó kis dízel. lehet köpködni.I'm back, baby!
-
janati
őstag
Integra!
Hi! Régen vitáztunk már...
Most lenne egy kérdésem:
A Honda 1.6-os VTI motorja mennyire finnyás a benzin minőségre?
Eljött ui. az autócsere ideje...Csak ha megnézed az aláírásomat,láthatod, nagy dilemmám van...
H vagy B
????A "Kivel érdemes üzletelni" topikot NEM én, hanem Thunderzolee tartja karban!!!
-
Szeke
senior tag
Vigyázz a kijelentéseiddel mert nagyon hamar megszűnsz termékenynek lenni
Egy csomó autógyár elkezdte licencelni a toyota hibrid hajtásláncát, és a kör egyre csak bővül. A Fordokban már most is az van..A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
zoley[HUN]
tag
benzin-elektromos: nyomatekosabb mint egy dizel, takarekosabb mint egy dizel, nem kattog mint egy dizel. ez is a yenkik miatt van nem kellett nekik a dizel, ki kellett talalni valami mast.
de a dizel 3000es soros hatos duplaturbos bajor csodanal tenyleg nehez jobbat alkotni
[Szerkesztve]''A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább.''
-
escie
őstag
válasz zoley[HUN] #2437 üzenetére
nem kell meggyőznöd, nem tudsz.
nem vagyok ámerikai.
és ha kattog a dízel? ez most hátrány? ilyen hangja van. áá, hülye amcsik. van aki szereti a dízel hangját.
külöben is ketyeg.I'm back, baby!
-
zoley[HUN]
tag
jok a dizelek, en is szeretem oket, de mondjuk a kattogas cimszo alatt szerintem a regi 2.5os audi dizelt kene emliteni. zetorokat megszegyenito modon kattogott az a6-osokban. szornyu volt hallani
''A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább.''
-
Szeke
senior tag
Egy dologért irigylem az amerikaiakat: a relatíve csendes városaikért. Minden autó benzines, nem veri föl az alvó embereket 1-1 1.3D fiat uno és egyéb csattogós büdösítő dízelcsoda. Nem vagyok sem elvakult benzines sem elvakult dízelpárti, de igenis jó dolog, hogy nem kell megsüketülni a dugóban.
A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
zoley[HUN]
tag
azert az amcsiknal nincsenek 1947ben atadott meg ma is Uj Villamos cimszo alatt futo (47es 49es villamos) sarga csodak se, amiknek a gordulesi zajuk szerintem siman gyalaz egy 15 eves unot
''A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább.''
-
escie
őstag
nem a dízel veri fel az embert, hanem az akár 10k-t is forgó benzinmotorok, kályhacső méretű kipuffogóval. kezd mifelénk is divat lenni ez a ''nídforszpíd'' az utcákon. van egy tag, mindig így indul előttünk az ordenáréra matricázott Hondájával, padlógázzal. szerencsétlen kocsi már füstöl, mint az állat, pedig egy elég új gép.
a Fiatról meg annyit, hogy mit vársz... az olasz dízeltől az ég óvjon meg.
de ne is folytassuk, mert megint flém lesz, mint anno. én szeretem a dízelt, akármennyire is antidivat. de elvakult én sem vagyok.
''csattogós büdösítő dízelcsoda''
ez viszont szép volt.
aki ilyeneket mond, azt elküldeném tőlünk pestig, meg vissza, gyalog, aztán visszatérnék a témára.I'm back, baby!
-
escie
őstag
válasz zoley[HUN] #2439 üzenetére
ami durva, az a régebbi Transit-ok hangja. na az kerreg, mint annak a rendje. szvsz tök vagány, persze pkw-be furcsa lenne.
I'm back, baby!
-
escie
őstag
válasz hobizoli #2446 üzenetére
mint pölö a régebbi olasz dízelek! most mit mondjak? xy Fiat, nemtom a nevét, talán még Uno.
úgy füstölnek mint az istennyila. (régebben lehetett látni errefelé sokat.)
persze látni más gépet is okádni, de nem annyira jellemző...
(ha jól érzem nagy Fiatos vagy. bocs, nem akarom bántani a kedvenced, ha az. )I'm back, baby!
-
zoley[HUN]
tag
válasz hobizoli #2443 üzenetére
1.3 multijet nagyon ott van az 1000-1500as kategoriaban. de az 1500-2000es szegmensben a 2.0pdtdi sztem a tuti. foleg ha a vw kihozza majd frissiteskor belole az eredeti 170 lovacskat. de a 2000-3000 kozotti motoroknal meg bmw a nyero
''A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább.''
-
escie
őstag
válasz zoley[HUN] #2449 üzenetére
''de a fiat motor legalabb nem rozsdasodik, mert orrba-szajba folyik belole az olaj ''
hehehe.I'm back, baby!
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó