-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz Don Vittorio #2067 üzenetére
ez így van, ráadásul az usa verziók lágyabbra is vannak hangolva a kényelmes csipszzabálók miatt
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Don Vittorio #2072 üzenetére
valszeg ezt fogom én is idén csinálni, de már most parázok ha itthon német vagy osztrák rendszámmal fog állni az autó...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Don Vittorio #2083 üzenetére
azokból amiket a hungaroringen gyilkoltunk?
háááááááát, én meggondolnám...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Don Vittorio
őstag
válasz Integra #2103 üzenetére
Nem, azok másikak.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Integra
titán
válasz Don Vittorio #2104 üzenetére
ez márkakereskedésben bemutató autó vagy tesztautó amit a seggfej újságírók kapnak?
mert amíg első addig ok, de ha utóbbi, akkor felejtsd el szerintem...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Don Vittorio
őstag
válasz Don Vittorio #2104 üzenetére
Előbbi. Illetve utóbbiból is van néhány, és nem mind agyongyilkolt. Van, amelyikben alig van néhány kilóméter.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Integra
titán
válasz Don Vittorio #2106 üzenetére
na így már jól hangzik
utóbbit továbbra sem ajánlom, saját szememmel láttam mit kapnak ezek az autók...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Don Vittorio
őstag
válasz Integra #2107 üzenetére
Én is ott voltam...
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
#16741888
törölt tag
válasz Don Vittorio #2097 üzenetére
na azért, arra ne vegyél mérget hogy ez megeszi az RS4et, gyorsulásban biztos nem és talán végsebességben sem, lehet hogy jobb a futóműve ahogy mondtad, de az akkor is AUDI. Mondjuk én még eggyiket sem vezettem, de így asszem AUDI, még az ára is valahol ott van
Arra leszek kiváncsi milyen lesz az új RS nek a kompresszoros verzsönje. A tuningcégek biztos meg fogják csinálni, de ha ők véletlenül, kihagynák ezt a zicert akkor, még mindíg ott a Kapitány.... -
Don Vittorio
őstag
válasz #16741888 #2109 üzenetére
1 Minek utána mindkettővel van személyes tapasztalatom, úgy gondolom, nyilatkozhatom az ügyben. Neked is van?
2. Azt írtam, hogy a kompresszoros tuning után megeszi a most kapható turbós RS4-et.
3. Az nem érv, hogy az Audi az Audi, még ha csupa nagybetűvel írod, akkor sem. Mert a Nissan meg Nissan.
4. Az Audi RS4 lényegesen drágább autó, mint a 350z, emellett másra is van. Én is csak az élmény részét hasonlítom össze - mást nem is igen lehet. Élmény szempontjából a 350z nagyságrendekkel jobb. (Eleve a powerslide, ami ez RS4-en fizikai képtelenség.)40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
#16741888
törölt tag
válasz Don Vittorio #2110 üzenetére
Én hiszek neked maximálisan, mert ugye nekem még eggyikkel sem volt sajnos tapasztalatom.
Azt azért ne felejtsd el hogy újjonan nem lehet kapni a ''régi'' RS4et, mert ugye egy teljesen limitált darabszámú dolog. Ha jól tudom csak 2001ben gyártották, ebben sajna nem vagyok biztos majd utánanézek. Egy nagyon jól tartott 2001es kerül 40ezer euroba kb. Tehát tényleg drágább egy picivel mint a NISSAN.
Mondjuk ez szerintem annyira izlés dolga, én soha nem vennék japánt te meg németet, szerintem ebben meg is eggyezhetünk. -
Don Vittorio
őstag
válasz #16741888 #2111 üzenetére
Limitált az RS4. Az új nem lesz az. Ettől félnek is a rajongók. Btw fogalmam sincs, kivel keversz. Honnan veszed, hogy én soha nem vennék németet?
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
#16741888
törölt tag
válasz Don Vittorio #2112 üzenetére
És ez nagyon nincs is így jól hogy nem limitált darab lessz. Aki meg akarta, az eddig is kapott szépet, használtan is, aki meg csak eldönti hogy vesz egy gyors autót, ne járjon, RS4el, az vegyen inkább M3at vagy M5t.
Hiába a piac érdekek. De miért kell a régi hagyományokat felrugni. Mondjuk ez már úgyse igazi RS, turbo nélkül.
Bocsi, csak feltételeztem, mert ez általában így van, pl, haverom amcsi autós, soha nem venne európait vagy japánt, a másik, japán autós, ő meg ''amcsit'' nem venne, bocs akkor te egy idítő kivétel vagy. -
Integra
titán
válasz #16741888 #2109 üzenetére
már bocs, de ez nagyon LOL
mert hogy az audi... hehe
15 milla a Z, az rs meg vagy 28
tegyük fel hogy ráköltök még egy 10 millát a z-re eredeti japán alkatrészekkel.
azt hiszem hogy még a legbrutál tuningú mtm audi is elsunnyog szégyenében.
kb semmi nem szól az rs4 mellett.
de már szimplán stock állapotban sem....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz #16741888 #2113 üzenetére
miért rúgják fel?
mindig is a pörgős, szívó motor volt az igazi, örömautózás szempontjából.
a németek elkorcsosultak, azt hiszeik hogy bebasznak egy turbot meg mehetnek 300zal az autópályán és az a király ha ennyivel mennek nyíl egyenesen. meg a fan is ennek örül.
csak éppen a turbo egy kényes szerkezet ha tetszik ha nem, és soha nem lesz olyan kiszámítható, spontán mint a szívómotorok.
a bmw volt az egyetlen európai gyártó, amelyik valahogy kitartott a szívó motorok mellett. és az M gmbh meg pláne szívó mocikat dobott piacra.
az audi szimplán ''rájött'', de mondhatnánk úgy is, megirigyelte a bmw sikerét. ahogy a mercedes is úgy tűnik megint szívómotorozni fog.
arról nem is beszélve hogy nem éri meg a turbo semmilyen formában racionálisan gondolkodva....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
illusiON
őstag
nálam inkább márka kérdés az autó... dacia: kell a halálnak... pezsó: tudod mikor,! toyota: mindenek előtt! bömös: hát... egy m roadstert szivesen látnék a garázsomban, ha lenne audi: na menj a halál f@szára, talán egy régi quatro... nissan: ha nincs más, egy 350 Z jöhet mazda: max. rx7... és még sorolhatnám... és akkor msot eu-s gp kérdésére az a válaszom, hogy szeretnék s meg nem is? mert a bömösök tetszenek, de pezsót sose vennék... elég tág az a téma amit leírsz...
( : no woman no cry : )
-
#16741888
törölt tag
válasz Integra #2114 üzenetére
Újjonan még nincs RS4.
Az alig használtat meg 10milkáért megkapod ami gyakorlatilag új állapotban van, 30ezer kilométert írnak, leeht hogy vissza lett pörgetve de nem hiszem hogy annyira nagyon használt lehet.
Szerintem ebben ne fogadjunk hogy ha mindkettőre mondjuk 10 milkát ráköltenénk, akkor melyik hol lenne. Az tény hogy az új RS4 kurva drága lesz, a régit meg nem lehet újjonan kapni tehát az összehasonlítás picit sántít, még.
Picit más:
Egyébként ha csak megnézed ezt a tabellét, akkor láthatod hol vannak az Audik és hol van vannak a többiek. Mondjuk jó az tény hogy nyilván egy tőlünk fejlettebb nyugati országban nyilván más lenne a helyzet mert ott megtudnának fizetni egy full tuningos rakettát, ellentétben velünk
Bővebben: link -
Pópa
senior tag
válasz Don Vittorio #2081 üzenetére
Igen, én is egy kinnt megvett kocsit akarnék hazahozni, de úgy, hogy ne kelljen a papírokat magyarra átíratni.
Már több kamiont is vettünk a cégünknek németországból, de azokat mindet 100% legálisan, és szokványosan ''magyarrá avattuk.''
---
Én 350Z helyett inkább egy Kenworth-öt kérénk, de ez már csak ízlés kérdése.
- Autóban engem csak a tuning érdekel, maga az autózás az nem annyira fog meg.. Kamionnal sokkal feeling-esebb.
Ez régi ''beütés''... a nagy dög kamzik sokkal jobban érdekeltek már az ovodában is.Trust is good, control is better!
-
-
#16741888
törölt tag
válasz Integra #2116 üzenetére
Figyelj adva van egy nagyon nagy 25éves tradiciókkal rendelkező, hagyomány(quattro) ami ugye szintén turbos volt anno jórégen...
Az Audinak rohadt nagy tapasztalata volt a turbos motorok gyártásában, talán az eggyik legnagyobb, amikor az RS2t kiadták(szerintem te még jobban tudod) elég nagy szó volt egy 2.3as motortól 320ló, gyártottak belőle 2300darabot, aki megvette tulajdonképpen egy akkora kuriózumhoz jutott amilyennel csak kevés autó rendelkezik.
Az Rs4 már higult formában jelentkezett többet is gyártottak belőle, de az autó megőrizte a kuriózum jellegét, pl egy M3 soha nem volt olyan kuriózum mint egy RS4.
Az újból, meg csináltak egy 4.2es tucatautót.
Mndom, aki nagy teljesítményű szívómotort akar az vegyen M3at. -
hobizoli
nagyúr
válasz Integra #2116 üzenetére
Miert kenyes a turbo? Ja mert hidegen nem kell nyomni neki? Hat aki hidegen tolja egy szivo motorosnak az sincs tulzottan maganal szerintem. Meg aztan szivo motor es turbo osszehasonlitva autozas szempontjabol he-he, azonos teljesitmenynel sincs sehol a szivo a turboshoz kepest, de meg ha gyengebb a turbos papiron LE-ben, a gyakorlatban akkor is jobb, mert sokkal nyomtekosabb, szelesebb fordultszamtartomanyban van ereje, de gyozz meg ha tucc, hogy nem igy van, talan nem veletlenul gyartott a Honda is regebben turbos F1-s motort meg utcai autokat belpiacra
BMW 2002Tii mondd vmit? Ez egy gyarilag turbos BMW, M technic koze nincs hozza
A turbo nem eri meg? Miert mi eri meg? Egy 200LE-s szivo es egy 200LE-s turbo motoros auto kozul szerinted melyik autozhato jobbban? E ketto kozul melyikbol csinalhatok ''10perc alatt'' 250LE-st? Ehhez melyikhez mijen szinten kell belenyulni?
hobizolitöbb drón kell ;P
-
Avicularia
veterán
válasz Don Vittorio #2072 üzenetére
ha unióból hozol kocsit ,amig a kinti ideiglenes rendszám érvényes addig vezetheted az autót
német sárgaszélű 5 nap ,pirosszélü 30 nap
egyébként csak be kell jelenkezni olyan országba ahol nincs vagy kevés a regadó és akkor vezetheted korlátlan ideig a verdát,mivel kinti lakos vagy
igaz hogy 30 napon belül el kellene kezdeni a honosítást ,mert abban az országban kell rendszámot kapnia ahol fél évnél többet tartózkodsz ,de ezt úgy sem tudja senki ellenőrizni
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
válasz Integra #2126 üzenetére
Nem tucat autó az tény de akkor is általánosabb.
Nem egy különc dög, mint az apja, meg a nagyapja. És nekem iagzából ez a bajom, semmi más.
Régen mindíg azt mondták hogy az amcsikra jellemző a megalománia, szerintem napjainkben átvették ezt a németek, ahogy egyre másra egymás fölé licitáltak köbcentiben, és ebben volt kivétel az AUDI mert sokáig, a 4.2es motorjuk volt a csúcs. Most meg már ők is 6000. Peeersze, 12henger meg 48szelep. Csak győzze az ember cserélni. -
Lest4t
aktív tag
aston martin v8 vantage
Bővebben: link
ez az egyik legjobb verda -
#16741888
törölt tag
válasz Integra #2130 üzenetére
szerintem erre aválasz egyszerű, szélesebb körben akarják elérhetővé tenni a gépet. Azzal azért természetesen tisztában vagyok, meg a jelek szerint ők is, hogy a turbomotor nagyobb törődést igényel, és ha elromlik nagyobbak az alkatrészköltségei is, illetve költsége.
Ezért inkább hagyták a fenébe az exkluzivitást, meg a különcséget, megnézték milyük van ami jó 4.2es moci, beleraktak még pár lóerőt, és elnevezték RSnek Ez jó mert végülis nem lett egy rossz autó(bár én még nem próbáltam, meg más se), viszont a hagyományokat eggyáltalán nem viszi tovább. És itt elérkeztünk a legnagyobb problémához, tökéletesen szuper, meg tetszik meg minden csak miért RSnek hívják?
nevezték volna el R4nek és kész, és csináltak volna egy újjabb 2500 darabos RS Topp szériát ksi köbcentivel turbóval.
Most én is kérdeznék, annyira rossz dolog lenne az a turbo akkor pl. a Subaru miért nem gyárt,(hasamra ütök) 3ezres 300lóerős szívómotort? -
illusiON
őstag
neeeem dehogy... a régi gépeket nagyon szívlelem, de ezt te is láthattad, a quatro rally nagy kedvenc a japókm mellett... de ne haragudj, a mostani audik? inkább egy trabi, nemazér... vayg egy lada, annak legalább a hátsó kereke pörög
( : no woman no cry : )
-
gabe_
őstag
Láttátok már a 2006-os Subaru Impreza-t?
Bővebben: link
Basszus, először ránéztem azt mondtam: Alfa Romeo. Utána olvastam csak el a szöveget... SzomorúSovány szakácsban sose bízz!
-
illusiON
őstag
ez tiszta röhej... először a tribeca-n az orrész, aztán itt... meg az alfa romeo formatervezője mit keres a subarunál? én szégyellnáém magam
( : no woman no cry : )
-
a_tesz
Korrektor
de könyörgöm! mi a lótúróért kell szegény Imprezát
a.) másfél évente frissíteni? jó tudom, egységes márkaarculat nevű, dizájnerek és marketingesek által kidolgozott kamuhablaty, hogy a sok igen magasan civilizált amerikai ősparaszt is messziről megismerhesse, hogy milyen autó. érdekes, hogy pont a Subaru, amelynek a fentiek hiánya eddig egyáltalán nem ártott, nade ugye ha mindenki ezt csinálja, nyilván ők sem maradhatnak ki... meg is lett az eredménye, a B9 Tribeca nevű förmedvény, amiről sajnos nem írom le a véleményem, mert azonnali ban járna érte
b.) pont annak a <itt most nyomdafestéket nem tűrő, egyértelműen pejoratív jelzők egész hada sokasodik, melyet azonban jótékonyan eltakar ez a felirat> Zapatinasnak kellett végrehajtani, aki ezt a látványosnak csak rossz szándékkal nevezhető arculatot kreálta? jó tudom, ő a Subaru formatervekért felelős aktuális sztárdizájnere. indítok is egy petíciót, bizonyos Bangle-ügyhöz hasonló indíttatásból, stopzapatinas.com címen
igen, eddig eléggé kedveltem a Subaru márka összes termékét, kíváncsi leszek azonban, hogy ezek után mi jöhet még rosszabb? á már tudom is, dízelmotor az Impreza STi-be, meg a Legacy B4 Blitzenbe... remélem hamarosan felébredhetek, mert ez egy nagyon rossz álomスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
gabe_
őstag
Ez az. Énis először arra gondoltam, hogy mi jöhet még? Mondjuk nekem a hdi motoros impreza ugrot be elsőre Csunya lenne!
Hát remélem mindenesetre meggondolják magukat, és nem így fog kinézni...Sovány szakácsban sose bízz!
-
illusiON
őstag
még rosszabb álom: elő a wankel-mocival na elég legyen, ez tényleg egy ritka nmayg sz@r
( : no woman no cry : )
-
Don Vittorio
őstag
Pont az veszett el belőle, amitől Subaru volt.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
#16741888
törölt tag
Az eddigiek sem voltak éppen, szépségkirályok, de aranyos szolidak maradtak, és mégis előbb utóbb megfogta valami az embert bennük. Így visszagondolva, gyönyörűek voltak.
na de ez, hát egyszerűen valami undorító! Miért kell elrontani azt ami jó?
Tudnék pár példát sorolni, kezdem Seat teljes paletta,Fiat Stilo Punto, BMW 5-7 meg a 6os is, most az Impreza is
Hát komolyan mondom, az eggyik szemem sír a másik nevet, egyfelől rohadt szar hogy nem terveznek végre egy épkézláb desingt, (mondjuk az új Audi tetszik) de másik oldalról jó mert nem tetszik és így default az ''előbbi'' modelt akarja az emberfia megvenni, ami rendkívül jótékony hatással van a pénztárcánkra. -
_Volkovy_
nagyúr
A VW konszern megveszi a Subaru-t,és a Polo gazdaságos 1.2-es benzinét teszik az Imprezába.
Ezt übereljétek. -
_Volkovy_
nagyúr
válasz #16741888 #2143 üzenetére
Azért van kivétel.Olyan kocsi,amit nem rontottak el.
Bővebben: link -
Integra
titán
az über dacia
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Kain
senior tag
Nem tudjátok ti hogy kell élni,mien autókat kell venni.
Tessék 1 impozáns lista a kedvencekről:
Trabant
Kispók
Wartburg
Tátra (a régi hodály,akkora majdnem mint 1 limó)
D -
Integra
titán
válasz #16741888 #2132 üzenetére
ezt tőlük kérdezd meg.
talán mert olyan fogyasztása lenne a boxernek hogy kutya sem venné meg.
továbbra is úgy gondolom, hogy sokkal jobb autó lesz szívó motorral, pláne ha végre raknak mellé egy használható manuál váltót, bár kétlem, a bmw is csak smg-vel adja már az m5-öt...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Autós topik
- Jövedelem
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ldave: New Game Blitz - 2024
- Gyúrósok ide!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- PlayStation rajongói nyereményjáték
- További aktív témák...