-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
az ilyen motorcserék sajnos nem ilyen egyszerűek, sem technikai oldalról, de leginkább jogi oldalról nem
ugyanis ha az adott kasztniba nem rakta a márka hivatalosan a berekandó blokkot, akkor nagyon sanszos, hogy szétfognak szopatni a főfelügyeletnél...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
fácán 250-nél befigyelt a szélvédőn.....
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Type-R
őstag
''Kisebb felháborodást váltott ki olvasóink között, amikor az új Lexus IS és az 5-ös BMW vonalai között számunkra kissé furcsa hasonlóságra hívtuk fel a figyelmet. Pedig úgy látszik az eset nem egyedi, a német Bild internetes oldala szerint ugyanis a bajorok év elején felfrissített zászlóshajója, az új 7-es jó néhány ponton mutat egyezést az õsszel a kereskedésekben érkezõ S-osztályú Mercedes-szel. A BMW igen sikeres modelljét szerette volna megszorongatni a Mercedes, állítólag ezért húzta meg sportosabbra a karosszéria vonalait, igaz, így a hátsó rész kifejezetten hasonlít a bajor modelléhez. A Bild szerint még feltûnõbb a hasonlóság az utastérben, a középkonzolon a Merci új kezelõ gombja eléggé hajaz az iDrive rendszerére.''
-
#16741888
törölt tag
Hát nem tom, német autó ide német oda, nekem egygik sem tetszik, a külseje még csak csak elmegy, de a belsejük mindkettőnek annyira ótvar hogy az már fáj, nekem valahogy rohadtul nem jön be ez az idrive rendszer igaz hogy még nem használtam, de annyi rosszat olvastam róla hogy nem is nagyon akarom.
-
Type-R
őstag
-
Type-R
őstag
Gumpert Apollo:
Technische Daten V8-Mittelmotor • zwei Turbolader • fünf Ventile je Zylinder • Hubraum 4163 cm³ • Leistung 478 kW (650 PS) bei 6800/min • max. Drehmoment 810 Nm bei 5000/min • Hinterradantrieb • sequentielles Sechsganggetriebe • rundum Einzelradaufhängung, Doppelquerlenker • rundum innenbelüftete und geschlitzte Scheibenbremsen • Reifen 255/35 R 19 vorn, 345/35 R 19 hinten • Länge/Breite/Höhe 4250/1960/1105 mm • Radstand 2700 mm • Leergewicht 1100 kg • Tankinhalt 120 l • Zuladung 400 kg • Beschleunigung 0–100 km/h in 3,0 s • Höchstgeschwindigkeit 360 km/h • Preis 176.000 Euro
Bővebben: link -
Integra
titán
válasz #16741888 #2961 üzenetére
teljesen használhatatlan...
egyik haveromnak volt egy 760iL, bohóckodtam vele egy sort, tiszta káosz az egész.
egy lexus ls vagy acura rl rendszere meg aztán meg is adja az ilyen idrive cuccoknak a kegyelem döfést...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
B.Kox
tag
válasz #16741888 #2961 üzenetére
Na igen, de ezesetben a mercinek sikerült mégrondábbat alkotnia mint a BMW belseje. Egyszerűen borzalom ahogy kinéz az új merci műszerfala...
OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
Integra
titán
kis égés....
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
brownus
veterán
Mit szóltok ehhez? autót csinálnak vagy csak annak néz ki?
Bővebben: link
Bővebben: link -
Type-R
őstag
Euro5 szabvány 2009-re
''Nyilvánosságra hozták az új károsanyag-kibocsátási határértékekre vonatkozó tervezetet, egyelőre azért, hogy az érintett felek megvitathassák azokat.
Az Európai Bizottság dokumentuma szerint elsősorban a dízelmotorokra vonatkozó előírásokat szigorítanák drasztikusan. A levegőbe engedhető koromrészecskék mennyisége az Euro4 szabvány által előírt 0,025 g-km-ről az egyötödére, 0,005 g/km-re módosulna, míg a nitrogén-oxid kibocsátást 0,25-ről 0,2 g/km-re csökkentenék. A benzinmotorokra vonatkozó előírások kevesebbet változnak: az elégetlen szénhidrogénekre és nitrogén-oxidokra vonatkozó határértékeket is 25%-kal csökkentenék a javaslattevők.
A tervek szerint a javaslatból legkorábban az év végére lehet törvény, és 2008-ban jelenhetnének meg az első olyan motorok amelyek teljesítik is ezeket az új határértékeket, de addig még nagyon sok vita várható. Az autógyártók nyilvánvalóan szeretnék elkerülni, hogy teljesíteniük kelljen az új szabályokat, mivel ez a piac összes szereplőjének - gyártónak és vásárlónak - egyaránt komoly többletköltséget jelenthet, ugyanakkor az EU nyilván ragaszkodik majd a javaslathoz, a környezetvédő szervezetek viszont további szigorításokért lobbiznak majd.
Az autógyártók egy része még az Euro4 szabványnak sem tett eleget maradéktalanul, hiszen erre a törvények csak 2006-tól kötelezik őket.'' -
Notes
senior tag
Kijöttek az új Civic hivatalos fotói. Előröl meg oldalról nagyon brutál, a ''szpész-édzs'' műszerfal nekem kicsit sok, meg a hátulját is szoknom kell még, de amúgy tetszik. Mondjuk az 1.4 i-dsi szerintem kevés lesz neki, az 1.6 VTEC passzolna bele, de arról egyelőre szó sincs, csak valami 1.8, meg a 2.2-es dízel
Romanes eunt domus!
-
Archer
őstag
Nem tud valaki jó képeket egy Chevrolet Yenko Camaro-ról, vagy az új Shelby Cobra-ról.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Type-R
őstag
Valmiért nem jelennek még a képek, sorry.
[Szerkesztve] -
Type-R
őstag
Képek az E90-es M3-ról:
-
Integra
titán
ural vs samara....
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#16741888
törölt tag
válasz Integra #2978 üzenetére
Ez így van.
Nekem mostanában nagyon az az érzésem hogy sokan csak azért vesznek/szeretik a BMWt mert húú az BMW és eggyáltalán nem azért mert tetszik nekik...
Néhány embernél az a név hogy BMW =azzal hogy gyönyörű autó, teljesen mindegy hogy hogyan néz ki... és ezekből már annyira elegem van mert én akkor is azt tartom hogy ez az új BMW ''termékskála'' egy elég undorító dolog... a régi 6szor szebb volt.
Én tudom a régi Passatról hogy egy undorító autó volt, nem fog csak azért tetszeni mert VW. -
Integra
titán
válasz #16741888 #2980 üzenetére
sajnos a bömisek nagy többsége pontosan a névért vesz bömbit.
ezt a nem kívánt státusszimbólumot sajnos már nem tudják levetkőzni.
viszont bőven van réteg amelyik eltartja a márkát.
a hardcore fanok meg lassan bottal üthetik a kemény bömbik nyomát.
hondánál is sajnos ugyanez van...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz lestaylor #2982 üzenetére
nem, az király lesz újra a kisiklás 7 gen után, csak az hogy a motorpalettán látványosan kevesebb lett a 100le/liter teljesítményű blokk, illetve veszettül bedrágultak és a profit miatt a nagyobb piac felé nyitottak és a kisebb, de hard core fanatikus mag meg nehezebben találja meg az autóját. érted, nagyon csak ez a réteg használja az autóját 5000rpm felett, ez meg természetesen nem a legjövedelmezőbb csoport, mert kevesen vannak
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Egy kis Samara tuning:
Bővebben: link
Bővebben: link
[Szerkesztve]“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
B.Kox
tag
válasz Integra #2974 üzenetére
Sztem így feketében türhető, de abban egyet értek hogy a régiebbi BMW-k ''az igazi BMW-k'', ez sajnos már nagyon nem az.
Ez még az: Bővebben: link Bővebben: linkOO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
brownus
veterán
kis minik
Bővebben: link -
maddog
tag
honda
honda
honda
honda -
brownus
veterán
oups:Bővebben: link
-
--TIKI--
tag
Szerintem a legjobb autó a honda.
Szépen megcsinálták a HSC-t.
Meg a s2000-t -
New civic Bővebben: link
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
golyani
addikt
na szóval az van h ha lesz jogsim meg kapom az 206-ost ami anyámé csak nme használja.
1.1-es 60 lovas. ezt kéne vhogy megpiszkálni. giondoltam motorcserére de az annyira drága lenne h nem éri meg. aztán eszembe jutott h turbo + csiptuning vagy csak turbo.
kéne vmiféle link vagy egy kis eligazítás h mit kellene ehhez csinálni és mennyiből jönne ki illetve h hány Le-t nyernék vele???
más megoldás nincs anyámék elég valószínű h nem adják el azér h vegyek vmi erősebb használtat meg anyámék sose venének használtat ze iylen berögződés.
köszi. -
Florida
tag
válasz golyani #2996 üzenetére
Bővebben: link itt nézz szét a tuningok között,sok jót nem ígérek 60 lóerős alapból..
-
golyani
addikt
én lyan 80-90 pacinak már úúúúgy örülnék h nagyon.
fogyasztás mennyit ugrana most olyan 7,5 körül és 160 körül a vége?
olyan 8,5-re tippelte fater vagy 8-ra ha csak az eggyik tuning a kettő közül. -
Florida
tag
válasz golyani #2999 üzenetére
Megnézted a linket?
1-1.5millió a turbóssá alakítás.Megér ez legjobb esetben +50 lóerőt
Más:zsír új jogsival vezetni kezdj el tanulni,ne fogj rögtön tuningolásba mert rövid úton árok lesz a vége..Tudom,hogy én milyen voltam mikor először vezettem egyedül,a többi,úton lévő ember vigyázott rám,hogy ne csináljak faszságot.Észre se vettem.
[Szerkesztve]