-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #241399 üzenetére
Ha borul is, akkor kocsitól ellentétes irányba borulhat a fellépő, nem?
⭐ Stella
-
grizlisandor
addikt
válasz radi8tor #241387 üzenetére
Komám hasonló magassággal a Punto tetejét nem mosta, mert az úgy se látszik.
Mondom komám neked, én a 2 méteremmel látom, hogy retkes.(#241398) albiosz:
Engem tavaly nem akart felismerni a rendszer jogosítvány újításnál.
Én hivatalba kértem és le is adtam a régi jogsimat. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Shadowbull #241406 üzenetére
Nem a mosással van a gond, mert a lándzsa 1 méter hosszú, azzal elérem minden részét.
Pl szárazra törlés is elég macerás mert lábujjhegyen érem el a középső felét a panorámatetőnek.
De ma azzal szenvedtem, hogy egy kosz foltot lekaparjak az üveg közepéről, amit mosásnál nem láttam.⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz K Norbi #241410 üzenetére
Ez jóó, ilyet néztem csak alu-ban.
Mondjuk az alu-ra rá lehet ülni... [link]focvis: mondasz valamit lassan a felnit is meg kéne pucolnom. Szálló rozsda már van rajta. Ahhoz kefét is kell még vennem.
De kerék tisztításhoz kisebb kell ezeknél, pl: [link]
Durva árak vannak.Próbálok egy ilyen minőségi darabot lőni: [link]
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #241393 üzenetére
Ha már említetted... Hosszú volt a karosszériásnál a várólista, de végre sorra kerültünk, így most megszállt az ihlet Golf 4 OT "recept".
Rozsda szempontból nem rossz OT alap egyébként, galvanizált az egész bódé. Golf 5 jobban rohad már. Korlátozott futás mellett, télen extrán figyelve, garázsban parkolva sima ügy (és Norbinál kb így is van tartva ). Ha oda van figyelve a dobbetét mögötti komposztálóra, ki vannak dobva a sárvédő ív tetejéről a szivacsok, lehet még azt sem kell cserélni... Küszöb elején kicsit bevágva alul lehet tovább enyhíteni a helyzeten, hogy a falevelek tudjanak azonnal távozni.
Csomiajtó kritikus még, zár és üveg körül. Ha sok a pörsenés, megérheti kivágni az üveget és alaposan kijavítani a fényezést.
Karosszéria alján összes gumi dugót érdemes lehet ebben a korban már cserélni.
Hátsó híd ha látványosan rozsdásodik már, nem árt újra festeni.
Nameg bármi beázás van, egyből tömíteni, pl antenna talp nálunk is elöregedett.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz radi8tor #241411 üzenetére
mi ilyesmit vettünk még annó: (csak példa)
Már a Galaxy-nál világos volt, hogy az autómosás más lesz, mint az Astra-nál.
Na meg ugye a bicikik tetőcsomagtartójára tevése is megkövetelte az ilyen segédeszközt.Amúgy Astra már a 4. esetben kb. ugyanazt a fogyasztást produkálja. 6,7 6,6 6,7 6,7 6,8 - teljesen jó.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #241418 üzenetére
De nem hátra billenek mert a kocsi fölé hajolok (elrúgom magamtól a sámlit). Na mindegy, ezt nehéz lesz elrúgni. [kép] Másra is jó lesz, pl szalonnasütésnél ráülni.
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #241420 üzenetére
Jaja, pont emiatt nem akarok sokat pipiskedni mellette.
⭐ Stella
-
6030D
Ármester
-
simonjoe
senior tag
válasz Shadowbull #241426 üzenetére
Sok dolgot döntöttek már el, majd masszív fejvakarás lett a vége. Azt gondolom, ha akku fronton nem lesz nagy áttörés, akkor ismét fejvakarás lesz a lítium hiánya miatt.
Joe
-
-
simonjoe
senior tag
válasz Shadowbull #241428 üzenetére
Majd ha a városi ember, és az urak asztalára nem kerül táp, mert nem lesz mivel kiszállítani, hidd el meg fog állni a "folyamat". Valahogy nekem is az az érzésem, h nem jó az irány, de ne legyen igazam.
Joe
-
opr
veterán
Ki lett tolva 2040-re? Ezt nem is hallottam! Megyek is guglizni, erre kíváncsi vagyok rendesen.
Szerk: Nem értettél félre valamit?
Ezt találtam, mint utolsó hivatalos infó:
"As governments, we will work towards all sales of new cars and vans being zero emission by 2040 or earlier, or by no later than 2035 in leading markets."Tehát nem változott semmi, pénzes ország 35, nem pénzes ország 40.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Shadowbull
addikt
Ennek a dátumnak nincs jelentősége. A folyamat sokkal hamarabb lezajlik.
Eleve az Euro7 beteszi a kaput sok gyártmánynak. Még nem tudjuk a végső határértékekeket, majd ősszel jön ki, de több gyártó már eldöntötte hogy nem fog olyan motorokat fejleszteni, mert nem éri meg.
Sőt, mondok jobbat: már a beszállítók is elkezdték a rugalmas elszakadást, már most jönnek az első infók a tervezett beszüntetésről néhány alkatrész esetén. A beszerzőknek már most fáj a feje emiatt.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Qru
MODERÁTOR
-
avl
aktív tag
válasz Shadowbull #241434 üzenetére
Euro 7-tel szerintem sok igazságod van
datum kapcsan van valami jo forrásod ? én csak ilyeneket tudok (haszonjarmü érdekel, onroad, offroad):
The publication of the proposal for Euro VII is scheduled for 12 October 2022 (changes to the date are possible)
The publication of the proposal for revised CO2 emission standards for heavy duty vehicles (more stringent targets than in current regulation, possibly also including buses) is scheduled for 30 November 2022 (changes to the date are possible)en ilyesmit tudok, pl. 11.-oldala: [link]
másrészt, ahogy én értem, a litium (és más "hasonlóak") mennyisége, elérhetösége nem teszi lehetövé akkora mennyiségben az elektromosokat [link] [link]
-
Amíg fényezték az i30- at (egy hét) beletoltam újabb 1000km-t seatba. Országúton, pályán, mindenhol mentem vele, helyenként x60-al. Hibátlan kis autó az áráért, de továbbra is az a bajom vele, hogy mindig el akarnak taposni, meg sehol nem adják meg az elsőbbséget 😏
A lényeg, hogy nexen 4s van rajta és igazából a seaton sehol nem éreztem eddig még kevésnek, 40 fokban is állta a sarat. Eddig 4000 km-t mentem vele ezzel a gumival.
Seat: Nexen 4s wh17 185/60 r15 88H
Hyundai: nexen 4s wh17 195/65 r15 91H
Ami ide tartozik, hogy a seat ~1000kg
Tegnap a hyundaial Pécsen voltam, országút, a mecseknél eléggé dimbes dombos és kanyargós.
Hááát, sikerült elérnem a gumi határait, bár meg nem csúsztam az autóval, de kanyarokban érezhetően nyúlósabb volt. Hazafele is erre jöttem az autóval, de akkor még a 17" 215- ös nyári gumik voltak rajta, azzal nem éreztem ilyet.
Az i30 1360kg.
A seattal is voltam erre, azzal néztem meg az i30- at, azzal nem tapasztaltam ilyet és siettem, előzgettem végig, mert időre kellett vissza érnem.
Szóval, a 4 évszakos nexen egy bizonyos súlyig ok, de az felett már azért könnyebb elérni a határait.
Azt hozzá kell tennem, hogy kicsit forsziroztam a tempót. Szüleim 9:25- kor indultak, én 9:40 kor és én értem oda előbb[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz kisza25 #241437 üzenetére
Az i30 1260kg, elírtam
A seat meg 1055kg
Tboy93: csak robogóval van tapasztalatom, azt meg tudom erősíteni[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz macilaci78 #241440 üzenetére
Az megy 50-et. Elektromos rollerrel az igazi, belső sávban 25-el
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz tboy93 #241441 üzenetére
Az említett szakaszokon 70 a megengedett. Mióta Zuglóban lakom, nem a kézenfekvő Hungária-Rákóczi híd vonalom megyek a Trófeához dolgozni, hanem Örs-Kerepesi-Blaha-Petőfi híd-Bogdánfi utca. Majdnem végig buszsáv, kerékpársáv...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
válasz tboy93 #241441 üzenetére
A rollerekkel most mi a helyzet, most azok minek számítanak, egyre zavaróbb ez a rengeteg rolleres akik mindehol is mennek, a járdától, a kerékpár úton keresztül, az úttestig
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
-
z0d1@Ku$
senior tag
Van egy használaton kívüli saab 9-3-asunk. Sajnos már több sebből vérzik, augusztusban a biztosítása is lejár. Mi a legolcsóbb módja, hogy elkerüljön tőlünk?