-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyyyyy
addikt
Vectra csomiba is csak akkor fér be a szett, ha kiveszem a helyéről a kalaptartót. Az kicsit alacsonyan van, nem lehet tőle lecsukni az ajtót.
Néha hiányzik egy jó kombi. Kinyit, bepakol, becsuk.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #245804 üzenetére
Jah csak ha tartjuk a meretaramyt akkor meg nem... Talicskakerekbol a Jazz is elnyel rengeteget.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #245804 üzenetére
Pont az a lényeg, hogy a saját kerekeit lehet így bepakolni. Kisebbekkel minek raknád tele a Lexust?
-
barnam_
nagyúr
válasz SzlobiG #245800 üzenetére
Az ülést szerintem nem vészes cserélni, akkor meg lesz ülésfűtés is. Csak kelleni fog hozzá kapcsoló meg másik ajtópanel díszléc -> akkor már inkább teljes belsőt vegyél hozzá
De a karcra valóban rámegy még egy panel festése.
-
6030D
Ármester
Nekünk ingyen tárol a gumis, szóval nem tudom mennyi kerék fér a csomiba. Viszont az 1x1-es járóka lapja pont becuppant fektetve, szóval 4 db 205/55 biztos.
E11 sedanba is befért a csomagtartóba a 4 db 175/60R14, és le lehetett csukni.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
joshua7
veterán
válasz BigBlackDog #245790 üzenetére
Igen, nekem is ott van a VI CAXA 1.4 TSi. Alig 1 liter volt a diffi, sőt, pályázva annyi sem.
Qru: az sem marad el. A 21-es út körforgalmaiból kifelé meg szokta kapni a magáét
focvis: az is korrekt, mikor városból kivergődöm, egészen mást mutat nekem is. Ha úgy használnám én is, akörül lennék.Semper Fi
-
-
-
BurgBurg
tag
Fogyasztas tema.
Toyota Rav4 hybrid, 2021 evjarat
Varos, autopalya, dugok 5,6l/100km
Kivancsi vagyok a telre! -
Na igen, az 1,4 crdi már 1320kg
Majd azért kíváncsi leszek, hogy viszi a 120 ló, az 1200kg-ot, elvileg 9,7-9,8 a 0-100
NKH november 8ra adott időpontot🥴Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
szőröscica
addikt
Megvolt a Pecs tura. Tisztan benzines fogyi 6.6l/100km. Ez 120 tempomat mellett. Igaz, fujt a szel mindket iranyban, de ebbol azert latszik, hogy ez az 1.4 ecotec egy oskovulet. Szerencsere tudtam toltikezni a hotelben is, meg kirandulohelyeken is, igy sikerult 4.5 ala hozni a vegere.
CC2 jo, csendesen fut. -
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #245821 üzenetére
Pont azert nem rossz a 6.6 mert egy oskovulet az a motor.
#nincsbennetarcsi
-
válasz szőröscica #245821 üzenetére
Az i30- ban folyamatosan változó szelepvezérlés van és akkor sem tudom 6,5 alá vinni, de mostanában még 7 alá sem, eddig egyszer sikerült 6,3, de akkor szinte csak országút volt.
most is 285 km-re 20,8 liter
Qru: azért az 1,6 kicsit nyomatékosabb is, az 1,4 el sincs sok bajom, a váltó nagyon jól van kiosztva.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Vismajor01
addikt
Valaki segitsen már érthetően elmagyarázni a KÉT SÁVOS KÖRFORGALOM szabályait... Nem turbó meg sávos, hanem sima körforgalom csak két sávban.
Mindenféle infót találok róla a neten, de semmi konkrétat.
Ahogy én tartom logikusnak: két sávosnál csak akkor sorolj a külső sávba ha az első kijáraton el is hagyod a körforgalmat. Amennyiben a második, többedik kijárat a cél, akkor sorolj a belső sávba és a kijárat előtt sorolj ki és a külső sávból hagyd el a körforgalmat. NEM IGY VAN?
Az alábbi körforgalom a soroksári IKEA és Auchan között van, és konkrét bolondok háza. Kimennek a külsőbe és körbevonatozzák az egész körforgalmat, hogy az M5 kivezető felé elhagyják azt. És itt aztán van forgalom bőven. Fele társaság egyébként azt se fogja fel hogy ez egy kétsávos körforgalom és dzsal a középen.
Csak konfirmálni szerettem volna h jogosan dudálgatom le a népeket
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
BigBlackDog
veterán
válasz Vismajor01 #245827 üzenetére
Mondjuk a kép alapján nem lennék benne biztos, hogy kétsávos. Széles, de nem látok felfestést a körforgóban és sávinformációs tábla sincs kint.
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #245827 üzenetére
Ahogy én tartom logikusnak: két sávosnál csak akkor sorolj a külső sávba ha az első kijáraton el is hagyod a körforgalmat. Amennyiben a második, többedik kijárat a cél, akkor sorolj a belső sávba és a kijárat előtt sorolj ki és a külső sávból hagyd el a körforgalmat. NEM IGY VAN?
Azt nem tudom hogy igy van e, de en is igy hasznalom.
-
válasz Vismajor01 #245827 üzenetére
Mert szerintem ez nem két sávos, bele sem kettő sáv megy, jelezve sincs és felfestve sincs.
Amúgy ahogy írtad én is úgy használom a kétsávosat.
pl. Blelle Kaposvár között az összes körforgalom ez szerint van "beton bogyózva" nem is tudod másképp használni[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #245827 üzenetére
Ez nem kétsávos. Akkor kétsávos, ha előtte a tábla jelzi. De nem jelzi:
Fóton legalább nem voltak lusták felfesteni egy sávelzárót a körforgalom előtt:
Ilyen egy kétsávos körfori előjelző táblája:
És az útburkolati jelei:
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
-
-v-
addikt
válasz Vismajor01 #245827 üzenetére
KÉT SÁVOS KÖRFORGALOM szabályai
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #245835 üzenetére
2.5 ideges. Eleg sok alvariansa van, reszelgettek egy darabig mielott kukaztak volna a konstrukciot. De az enyem egy korai viszonylag fejletlen darab. Ugyan mar tud vvt-t de csak a szivooldalon. Kesobb kapott kipuff oldalra is, meg konnyitett HF-et, konnyitettt kipufogorendszert, kisebb ellenallasu szivosort, stb.
#nincsbennetarcsi
-
forceberg
veterán
Csinálnak egy 2x2 sávos utat, ahol a határig a kb. 60km-es szakaszon van 11 db körforgó a határig, ebből 5 vagy 6 LT-n kívül magasabb sebességű szakaszon, ahol olyan 100-ról kell fékezni 25-30-ra.
Már előre felb@x az út, amikor indulunk a Tátrába. Pedig a hegyi rész még bőven a határ után jön
Alternatíva: Miskolc-Kassa nagy kör...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
veterán
válasz tboy93 #245829 üzenetére
szerintem ez a logikus. de mivel mindenki máshogy értelmezi ezt, én mindig a safe-sideon maradok és végigszambázok a külsőben, nehogy sávváltáskor belemenjek valakibe btw a fenti példa szerintem is igazából csak egysávos. classic kétsávs körforgalom a budaörsi auchan előtt van. [link] két sáv felfestve az úton és a kürforgalmon belül is.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
opr
veterán
válasz Vismajor01 #245827 üzenetére
Szóval gyakorlatilag itt a többi válasz alapján... Egy egy sávos körforgalmban dudálsz meg vegzálod a népet ki tudja mióta, mert a sok hülye nem használja rendesen két sávosnak?
Szerk: fuck, azóta láttam a kiegészítést. Francba, pedig nagyon vicces volt.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Vismajor01
addikt
válasz bandus #245845 üzenetére
Nna, de itt ugyanazok a táblák vannak, úgyanúgy két sáv megy bele (de nem mindenhol), csak itt még friss a felfestés és nem lekopott. De ez se csoda, mert ott soroksárnál kb sehol sincs felfestés mégse mondom h mindenhol 1 sáv van.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
válasz forceberg #245847 üzenetére
Nna nálam már az se érthető ami a képen zajlik, külsősávba megy de nem ment ki az elsőnél hanem megy tovább. Ezzel netto akadályozza az én kisorolásomat, és balesetveszélyt idéz elő. Holott ha mindenki igy használná akkor besoroláskor csak azokra kellene figyelnem akik éppen besorolnak a körforgalomba h ki is menjenek.
Ez meg már a full hardveresitás, itt már lámpák is vannak. Aztán mégis mindenki másfelé megy ennél a résznél
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
Látom mást is érdekel a téma
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H