-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Zolee
veterán
válasz tasiadam #246849 üzenetére
Mai világban ez van sajnos. Én pereltem is már jó munka után de véletlenül semmi sincs a nevén így majd egyszer lesz valami belőle. De más munkák kapcsán is csak ha rugdosod az embereket akkor csinálnak valamit. Most is nyár óta várok egy kicsi javításra tetőn, mert azóta jön...
-
veterán
válasz F_Zolee #246846 üzenetére
Nemtom, ezért gondolom, hogy célszerű személyesen is elmennem a szervizbe. (Munkaidőben át kell vergődni hozzá a városon.)
Vilike: Illene. Eddig mindig basztatni kellett őket ha infót akartam, vagy elmentem a szervizbe eddig 2x. Nem szívesen húzom fel magam még ezen is, eleve hirtelen borul el az agyam.
Az a helyzet, hogy én a kereskedéssel (belváros) állok jogviszonyban, tőlük vettem az autót. Egy kapcsolt vállalkozás a szerviz (Óbuda külső), náluk pedig a kereskedés rendelte meg a javítást.Két emberrel tudok beszélni, az értékesítővel, aki azt hitte már el is vittem a kész autót. (???) És a szerviz vezetőjével, akihez nincs jogi kapcsolódásom. Jövő héten vele gondolom találkozni (értelmes ember, nem igazán bízom a szavában, tudja hogy nincs hivatalos közünk egymáshoz). Illetve állítólag hívni fog valaki, aki a csoport összes cégének a vezetője vagy a működésük koordinátora.
[ Szerkesztve ]
-
tasiadam
veterán
válasz F_Zolee #246854 üzenetére
nekik nem szokott véletlen eltörni valamilyük, montjuk térd, házon üveg, stb? Ez a bohóc, akinel most pereskedem, az volt olyan retard, hogy minden létező információt átadott, minden is valid, és így csinált segget a szájából. Az ügyvéd röhögve vette át a meghatalmazást és a szerződést.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
válasz focvis #246845 üzenetére
4hónap már? Pfff egy hónapja várom az autót, már ez végtelen időnek tűnik
bandus: még csak két éve van meg neki, meg az Ő felhasználásával 14 litert is eszik az 1,8 szívó, nem erre való
Amúgy még lehet motor lesz[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Szoszo94
őstag
válasz molnarpeter #246825 üzenetére
Audi TTRS durrogós módját pont így lehet aktiválni, 0,5-1s váltásokkal kell lökködni D és N közt, félgázon. Rotyog
Veztech tréningen a feladatoknál ki kellett néha húzni N-be a Lexust is, majd a végén vissza D - ha nem adtam gázt közben, nem történt semmi említése méltó, de ha volt fordulat, akkor rántott egyet, azt nem szerette.
Mindenesetre saját autón, saját akaratból nem cseszegetném menet közben az automata váltót feleslegesen, de amiből indult ez a szál (pályán véletlen N), ott nem állnék csak ezért félre és tenném úgy D-be. Inkább megvárnám, míg leesik a dordulat és áthúznám újra D-be.Ja igen, DSG-vel mi is játszottunk kollégákkal a menet közben rükibe húzott váltóval. Ott sem történt semmi érdekfeszítő, csak az integetés a mögötted jövő kocsiból, hogy h.lyegyerek ne ijesztegess
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
veterán
válasz tboy93 #246858 üzenetére
Nem vagyok roppant türelmes , inkabb igyekszem megfontoltan viselkedni, mert ismerem magam.
9 hónapig vadásztam. Nem picipénz volt, de alkudtam egy millát az árából. Nem tűnt rossz vételnek, a német ára alatt 5000 euróval (+ honosítás, behozatal költsége). Kiglancoltam, költöttem rá, Android Autot kapott, faszántos volt, keresztbe ment -> örültem neki.
Aztán beszart, 2 hétig nagyon bántott, inkább elengedtem a dolgot ha úgysem tudom befolyásolni, ne egyen a méreg.Mikor még működött, olvasgattam egy usa és egy angol blogot / fórumot. (Onnan volt az AA telepítés leírása és további jó ötletek.)
Azon írta valaki, hogy meghalt a motorja és egyszerűen nincs hozzá, neki szerencséje volt, a tesója összetörte az ugyanilyen autóját, abból lett végül cseremotor. Emlékeztem a sztorira, így sejtettem, hogy jobb ha türelmet erőltetek magamra (és hessegetem a gondolatát).Remélem, elkészül egyszer még az idén. Utólag inkább MX-5-öt kellett volna. (De annak nincs ilyen hangja, abban a váltó hullik szét, bár az sokkal kisebb gond és macera.)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #246862 üzenetére
Pont láttam amúgy nemrég egy posztot Grande körökben, hogy T-Jet motorból MultiAir lett faragva egy műhelyben, de akkor szerviz ügyben kötve vagy. Váltóra tudnék szakit (járja az országot, kamionnál olcsóbb a mobil szerelő egy trailerhez képest) - persze inkább ne legyen rá szükség
Kis pozitív hozzáállással egyébként mondhatjuk, hogy infláció álló helyen van legalább a pénz? -
veterán
válasz molnarpeter #246865 üzenetére
Ugye ez hosszmotoros. Mondtam a szervizben, hogy felőlem tehetnek bele Mazda motort vagy Giulia motort vagy akár Tjetet, nem számít, csak papírozzák le. Mikor másodszor voltam, akkor mondták, hogy a normál Fiat kivitel motorja se papírozható bele. Keressek bele én is a nemjutazeszembe lengyel oldalon, erre mondtam, hogy nekem nem kell értenem hozzá, keressenek ők (hadd ne foglalkozzak vele, hogy aztán egyen a méreg).
"Kis pozitív hozzáállással egyébként mondhatjuk, hogy infláció álló helyen van legalább a pénz?"
Eleinte ezzel is nyugtattam magam. Azóta egyszer sem néztem meg a mobile.de-n az aktuális értékeket.
Ugyanakkor az MX-5 ND-k hazai ára elkezdett csökkenni a nyári csúcs óta, hasonlóan az általam követett egyéb típusokhoz. Most picivel a tavaly ilyenkori árak fölött kínálják őket. -
Gergőke88
addikt
válasz focvis #246873 üzenetére
Nem zárom ki, hogy 2023-ban is állni fog egy a garázsban
Viszont most egy g184-t néznék meg, az pedig 9 alatt eddig még nem volt. A sima G160 motor nem pörgős. 1,5-t megint nem akarok.
De most a prioritás, hogy a nagyfőnit hétfőn meggyőzzem, hogy RAV4-t mondjuk le, és egy Passat vagy Rs Octavia jöjjön helyette. (Sajnos az Rs-ről nem olvasok jókat, nem tudom mi az igazság )[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz cOxeR #246875 üzenetére
Másfél hónapot használtam, május közepétől június végéig, arra a következtetésre jutottam, hogy nyáron nem a legjobb kabriózni. Talán a tavasz és a kora ősz az igazi?
Ha itthon lenne, ilyenkor is azzal járnék dolgozni, mert durrog-csattog és megy keresztbe.Gergőke: Passzolom a VAG dízelek mély lelki világát, azt mondják a 2.0 TDI jó, de hogy azon belül melyik, azt nem vágom. Cimborám jobbnak tartotta a B7 Passat 140 lovast a B8 150 lovasnál, jobban ment.
[ Szerkesztve ]
-
-
mandleee
tag
válasz focvis #246877 üzenetére
Miataval esőben a legjobb, akkor van +30 LE
Én pl. autópályán mindig felhúzott tetővel megyek, szélzaj nem komfortos akkora tempónál. Városban nyáron csakis kora délelőtt, késő délután van értelme, amikor nem sülsz meg a 40 fokban a dugóban állva. Mondjuk attól függ mikor mész/jössz dolgozni, akár még kellemes is lehet.
Nyáron viszont országúton szívesen megyek bármikor, de naptej + sapka kötelező. De ahogy írtad a tavasz/ősz az igazi kabrió idő. -
veterán
válasz mandleee #246884 üzenetére
Próbáltam autópályán tetővel és anélkül is. Mindkét esetben zajos. Gergőke inspirációjára ellőttem 1x 180-ig nyitottan, de zártan se mentem többel (talán 1x 200?). Olyan 120-ig vállalható volt nyitottan.
Reggel 8:30 körül járok dolgozni, elment. Délután 5 felé haza, az nem oké júniusban. Sapka van. -
-
radi8tor
MODERÁTOR
Scarlett Johansson and Matthew McConaughey in a D&G commercial shooting with a 1964 Alfa Romeo 1600 Giulia Spider Pininfarina! https://youtu.be/bvgTUpmWaq4
⭐ Stella
-
molnarpeter
nagyúr
válasz malagutif122 #246897 üzenetére
Vanilia korong? De lehet autókozmetika 10 perc alatt megoldja pici pénzért.
-
veterán
válasz malagutif122 #246897 üzenetére
Matricaeltávolító spray (pl. OBI), esetleg sebbenzin. Den.szesz növényi, állati eredetű szennyeződésre az igazi.