-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
sutszi
veterán
Bizony... láttam ma egy X6M-et a budai oldalról tartott a Vörösvárin az Árpád híd felé...buszsávon alázott mindenkit IS. Még a jövőheti dugót is... Odalépett neki... és volt hangja rendesen...aztán csak úgy suhant a konyhakredenc...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
nagyúr
Dec 1. Wallis akku vizsgálat, vajon garis hiba-e hogy 1 hónapja 10km-t csökkent a hatótávom egyik napról a másikra?! Nálam lehet fogadásokat kötni. De azért szurkolhattok is kicsit.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Chereiose #246261 üzenetére
Ha nappal 20+ fokban lekapcsolt fűtéssel és szellőztetéssel is 23km-t ír a 30 helyett ott szerintem baj van.
És így volt. Szeptember 7-én mentem délután valahova. Utána másnap már csak 23km volt a max táv.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
radi8tor
MODERÁTOR
Tovább gondolva ezt a benzinstopot: [link]
Szerintem találtam egy kiskaput
VW azt mondja 2033-tól már nem gyárt EU-ban belsőégésű motoros autókat.
Na de rest of the world igen. És ki gátolja meg, hogy egy USA-ban üzembehelyezett autó EU földre lépjen?[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
nagyúr
válasz szőröscica #246268 üzenetére
Persze én se nagyon hiszek benne, de... Legalább megpróbáltam és nem feleslegesen szomorkodok picit, hogy buktam ennyi megtehető km-t.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
veterán
válasz Tsebacsi #246262 üzenetére
Mennyit tudott amikor megvetted?
A Volvo D6 hatótávja érezhetően csökkent 5,5 és 7 éves kora között. Nincs meg pontosan, illetve régen is volt már... kábé 35-ről 30-ra (nem írta ki a pontos számot, mindig 50 km-ről indult a számláló). Az elején egyszer mentem 40 km-t igen óvatosan.
Nem kizárt, hogy egy "factory reset" segít rajta.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz Shadowbull #246273 üzenetére
Olyan mennyiségű pénz és erőforrás megy az elektromos autó fejlesztésbe hogy igazából nem lesz alternatíva. Lehet lesz egy - két nagyon drága üzemanyagcellás autó, meg egy-két nagyon drága belsőégésű amit szintetikus üzemanyaggal hajtanak majd, de átlagember nem fog tudni mást venni csak villanyt, és erre nem kell 2035ig várni, már 5-6 év múlva ez lesz a helyzet.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Shadowbull #246279 üzenetére
Tudom persze, csak az infrastruktúrát nem látom át hogy fogja ezt kiszolgálni.
Mondjuk mi sokkal jobb helyzetben vagyunk ilyen téren mint USÁkok. Nálunk nem olyan nagy a grid, gyakrabban vannak alállomások (bár ez bandus szakterülete ).⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Shadowbull #246282 üzenetére
Az oké hogy pénz kell hozzá, de azt velünk fogják kifizettetni.
Szóval nem lesz olcsó az autózás, sokan fognak gyalog járni. Én ezt jósolom.⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
molnarpeter
nagyúr
válasz radi8tor #246284 üzenetére
Q5 vs Q7 viszonylatban lehet itt a gyárilag elérhető off riad okosságok a perdöntők, Cayenne cuccok mondjuk még többet tudnak ha jól rémlik.
Érdekes lenne, ha egyik prémium gyártó beleállna és csinálna pickupot, bár az X osztály is befuccsolt
Nekem ez kéne, csak dízel (netán +PHEV) Mercedes E-Klasse All-Terrain 4x4² (2017) prototype, portál tengelyekkel.[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz molnarpeter #246288 üzenetére
Európában okkal nem igazán népszerű a pickup, pakolhatósága erősen kérdéses (fedés nélkül azt érdemes ott tartani itthon ami nem hiányzik ), fedéssel a Ranger pl jóval kevésbé praktikus, ebbe beszállni meg minek? USA-ban sem biztos hogy versenyképes lehetne egy prémiumgyártó, az ottani cégeknek nagyobb tapasztalata van.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
A kettő tök ellentettje egymásnak.
A sok napelemet azért nem bírja el a hálózat mert nincs elég fogyasztó rajta. (ergó van tartalék bőven)
Azért, mert nincs rajta sok fogyasztó hamar megemeli a feszültséget a napelem és letilt az inverter.
Majd ha lesznek (nappal) otthon töltött autók akkor más lesz a szitu a napelemekkel. Szóval én nem féltem a hálózatot.⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ezt szerintem kb úgy fogják megoldani ahogyan Angliában van most:
E tarifára van kötve az inverter, ami akkor olcsó, amikor sok tartalék van a hálózaton (hajnalban pl).
Ha ez neked nem felel meg töltheted nappal is: 2-4x annyival drágábban. Ehhez persze szabályzás kell, szabályozni kell az E töltő inverterek üzembe helyezését.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
veterán
válasz radi8tor #246281 üzenetére
nem mondanam, hogy rossz a halozat, de az biztos, hogy nem kepes mar kiszolgalni onmagaban az uj csatlakozasi igenyeket, sem termeloi (napelem), sem fogyasztoi oldalon (ugye a bejelentett oriasi fogyasztasu akksigyarak). nem veletlenul vezettek be korlatozasokat a csatlakozasokra, csak bizonyos feltetelek teljesulese eseten tudsz mar pl. uj naperomuvet a halozatra kotni (a nagy ipari napelemparkokra gondolok. a kapacitasuk meg nem is olyan kicsi, boven meghaladja mar paksot
de mar egy honapja kulfoldon elek, nem vagyok annyira tisztaban az otthoni dolgokkal. magyarul si nehezen jutnak eszembe a szavak, meg meg miket szokas ilyenkor mondanu?
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
F_Zolee
veterán
válasz szőröscica #246295 üzenetére
Napi 20kmt járok melóba. De rossz is lenne nekem bármelyik opció.
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...