-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flashback
addikt
válasz sagesz93 #245050 üzenetére
Hát igen, ez tényleg elég old school kinézetre de legalább fizikai gombok és nincs azért szem előtt. De azt mondják legalább jó kapcsolgatni: [link] Azért az az usb csati tényleg a raktár mélyéről maradt. De legalább könnyű kicsrélni, és meg is jelentek már az ebayen a modernebb verziók.
Engem jobban zavar a fölösleges sebváltó de talán nem túl nagy kompromisszum.
Szintén ebben a tesztben külön dícsérik az autót hogy halk. Nem értem a magyar tesztben miért mondják hogy hangos: [link]
[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
sagesz93
addikt
válasz Flashback #245051 üzenetére
Én Swace-t használok(a.k.a Corolla kombi), ugyanez a középső rész mint a crossnak, a sebváltó egy *aszott felesleges dolog ott középen. Max annak jó, aki menet közben szereti rajta pihentetni a kezét.
Kicsit másabbak ezek a gombok a swace-n, de szerintem borzalmasan kattognak(ugyanúgy ahogy a linkelt videóban is hallani.)(#245055) Flashback : nekem is mecha a bill, de sajnos a kocsiban nagyon nem adja azt a feelinget inkább az aliexpresses utánzatot. Csak legalább a swace-ben ez a rész el van dugva, nincs annyira szem előtt.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
barnam_
nagyúr
"Mondjuk a kezifeket se talaltam meg egy konnyen."
Jó az mondjuk kicsit logikátlan, mert minden Mercedesben bal lábbal rögzíted, bal kézzel meg kiengeded. Pl. még az előző E-ben is így volt.
Ebben meg egy gomb a rögzítés meg oldás is. Viszont múltkor kipróbáltam, valóban oldja a rögzítőféket indulás után (eddig mindig kézzel oldottam). -
Petyyyyy
addikt
Egy fél napig nem nézek be aztán máris elszabadul a minden?
Nagyon meglepne ha 4-500K lenne egy szett felni gumival. Két éve 160 volt a Michelin Alpin6 225/45 R17. Patika használt felnit lehet kapni számlával is szerintem.Kedden találtam egy csavart a bal1-ben. A kitörő örömünnepet egy 6K javítás koronázta.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
nagyúr
válasz molnarpeter #245070 üzenetére
Szerintem mindenhol IS kukaccal javítanak.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz molnarpeter #245067 üzenetére
user error
-
Petyyyyy
addikt
válasz molnarpeter #245070 üzenetére
Annyira eldumáltuk a műhelyvezetővel (klubtag), hogy el is felejtettem kérdezni.
brumi1024 - Az kösz :|
radi8tor - Csak nem gondolná az ember hogy a gumma ára is ennyire megborul, relatíve ilyen rövid idő alatt.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
cOxeR
Ármester
válasz radi8tor #245074 üzenetére
Lassan bármit is érdemes venni most azonnal, míg ki tudjuk fizetni… az eddig 990Ft/kg-os termék ma 1540 Ft/kg volt a boltban. Vagy tapéta hétvégén 17 ezer, hétfőn mire küldtek ajánlatot meg segítséget a mennyiség kalkulálásába már 23e volt. Lassan bevezetem én is, heti kalkulált áron lesz a fotózás.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #245065 üzenetére
A tengelytávja is rövidebb (2700 vs 2640 mm), szóval ha csak 2-3 centivel magasabb akkor is jóval jobb lesz a középső terepszöge.
Amúgy az "emelt hasú" Impreza XV is csak 2 centivel magasabb a simánál. Persze aztán a SUV divat miatt már később kapott rendes emelést (vagy +10 centit).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #245066 üzenetére
Attól függ, honnan nézem... Moduláris platform szóval ugyanabból az építőkészletből van de se a hossz, se a széle, se a tengelytáv nem azonos a se a kombival, se az ötajtóssal. Szóval inkább igen minet nem.
#nincsbennetarcsi
-
őstag
Ja, és még múlt évben ki lehet gurítani fullosat 12 alatt... Bár kis hotel mélygarázsából kiállva már a rav4 is hosszú volt, anyáztam (20+ % felfelé, középen majd derékszög kanyar) rendesen miközben arra gondoltom ha lezúzom még az alkatrészhiány is betehet...
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz barnam_ #245068 üzenetére
Sokat nem mentem vele de röviden: b e s z a r á s. C400 azaz 3.0i V6 biturbó 333 ló (ez a második legerősebb autó amit vezettem). MÁr ahogy beröffen az maga a csoda. Jó a futómű, nem pattog el úthibán és van alatta rendes fék is... Az automata megforduláskor lassan vált D-ből R-be meg vissza, azt nem tudom, hogy csak ez vagy mind ilyen. Nagyon nem próbálgattam, Sport módban is eszelős, Sport+ -t nem néztem, mert a tulaja azt mondta ott már kicsit idegesen viselkedik a kocsi én meg egyben akartam visszaszolgáltatni.
Kívülről oké a méret, városaban parkolni vele sem nettó önszivatás. Belül viszont meglepően szűkös, utoljára az Opel Insigina volt ilyen, ami kívül nagy belül kicsi volt. Az ülés tág tartományban állítható, és egész kényelmes. Nekem egy kicsit túl kemény tömésű. Betn kb semmit nem találtam elősőre annyira más mint az általam megszokott VW-en vagy japános elrendezés. Pl a kéziféket sem találtam elsőre, se az auto holdot.
#nincsbennetarcsi
-
barnam_
nagyúr
Jól sejtem, hogy kupé vagy kabrió? Ha jól emlékszem egyik fórum tagnak van innen olyan autója.
Kupéban én is ültem egyszer, kegyetlenül klausztrofóbiás érzésem volt: szerintem alacsonyabb a tető ezért is szűkös. Meg hát hosszú a motorháztető, a maradék helyet kell beosztani.
A kombiban már szellősebb a hely, elöl - hátul is jól elférni. Leszámítva a jobb egyet, ott valamiért rövidebb a lábtér, hátrébb kell húzni az ülést.Nekem nem tűnik lassúnak a váltó D <-> R között, bár nem is vagyok kapkodós
Én a VW konszernnel vagyok így hogy semmi nem áll kézre Pl. A4-ben hol találni auto hold-ot? Nem láttam semmi gombot rá (Miles autó megosztó). -
Qru
MODERÁTOR
válasz barnam_ #245087 üzenetére
Sima szedán volt. A váltó az kb olyan lassú volt mint a DQ250-es DSG-nél a D->R vagy R->D váltás (DQ500-nál ez már megoldott dolog szerencsére)... Akkor biztos csak ebben volt leélve a váltó. Amúgy finoman váltott, nem rántott.
Ki mihez van szokva...
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Mikori C400? A 2018-tól gyártott? És az szűk volt?
Valahogy nekem már nem adja ez az újkori Merci dizájn, nem mintha sok új BMW jobb lenne... A 3-as meg az 5-ös még oké, de persze utóbbiból várjuk meg az újat.
De merciből... Háááát... Már ez a 2018-as széria is csücskös nekem.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
barnam_
nagyúr
válasz Tsebacsi #245089 üzenetére
Amit én nehezen tudok befogadni (pedig szeretem a márkát), az a mindenhol kapacitív gomb, belső dizájn nulla: majd a középső kijelző meg hyperscreen "megoldja" Az ősszel bemutatásra kerülő új E osztályban is ez lesz a belső formaterv, hasonló mint az EQE/S típusokban.
-
Qru
MODERÁTOR
Ne felejtsétek, hogy ma munkanap van hivatalosan, fizetős a parkolás.
#nincsbennetarcsi
-
I30 coupe 1,4
482km, 34,19 liter, bc 6,5 (hazudik) 7,09
Blelle-Kaposvár-Blelle (gyorsforgalmi)
Blelle-Szombathely-Blelle (70 km pálya, többi országút)
Siettem, amúgy sokkal jobban megy az i30 1,4 100 ló, mint a tipo 1,4 95 ló
A tipoban rövid az első 3 fokozat, 0-100 jobban mozog, de azután elfogy az erő 5-6. fokozat hosszabb.
I30 3.-ban majdnem annyit megy, mint tipo 4.-ben, így a 0-100 lassabb, de 4-5-6 fokozatban csak 500-500- at ejt a fordulatból.
És a tipo 6000rpm 95 ló és ott már piros is a fordulat,
az i30 5500rpm 100ló és 6800- ig pörgetheted és váltás után nyomaték maximum és max ló közé ejt.
Párszor elforgott 6800- ig
Kíváncsi leszek 1,6 120 ló hogyan megy[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Zsianett
tag
Sziasztok!
Másfél hónapja írtam, hogy szlovák autópályára hajtottunk fel matrica nélkül. Sajnos jött a bírság, 150 euro (olcsón megúsztuk ahogy olvastam), amiből ha jól értelmezem, 100-at időre befizetve teljesítettnek tekinthető. Kérdés, hogy jól értelmezem-e, és hogy utaláskor a közleménybe melyik adatot írjam be? a Swift karaktersort vagy azt a variábilis jelet? Nem akarom, hoyg elkallódjon az államkincstár rendszerében. esetleg valami más adat kell?
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
Elférni benne, de hiába olyan hosszú mint egy Passat, a hosszmotor hátsókerék hajtás miatt nem lesz benne annyi hely.
Hagyni kell valamit hogy az E osztályt is megvegyék a vásárlókBtw nemrég kaptam egy levelet a Mercedestől hogy a vízpumpára van egy visszahívás, SW frissítés meg valami alkatrész csere kell ('19 C220d).
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Zsianett #245095 üzenetére
SWIFT az egy deviza utaláshoz tartozó paraméter (mint a számlaszám).
Közleménybe a variábilis jelet vagy mit kell írni.Figyelj oda rá, hogy az utalás költségeit tőled vonják le (van olyan opció is hogy az utalt összegből vonják).
Nem az államkincstár rendszerében kallódna el, hanem az amerikaiaknál.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
válasz Zsianett #245095 üzenetére
A swift az a deviza utaláshoz kell, nem az kell a közleménybe, az is tutira le van írva valahol, hogy az autó rendszáma, vagy mit írjál be
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Spórolós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen házat vegyek?
- További aktív témák...