-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
válasz grizlisandor #244847 üzenetére
1100kg körül volt, nagyon kényelmes volt, relatív keskeny volt és hosszú mai autókhoz mérten
Tengelytáv2600 mm
Hosszúság4432 mm
Szélesség1706 mm
Magasság1400 mm
És ami mai szemmel vicces:
Gumiabroncs méret175/70 R14Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Shadowbull
addikt
Kicsit zavaros a cikk, pláne amikor belekeverték a CO2-t.
Amúgy várhatóan ma nem publikálják, tudtommal eltolták két héttel.Lehetetlenné nem fogja tenni a belsőégésűeket, de mindenképpen megdrágítja. Ezért az olcsó kategóriában mozgó, relatív kis darabszámban gyártó cégek egy része valóban fel fogja adni a piacot.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Shadowbull #244860 üzenetére
Nem arról volt szó, hogy a relatív kis darabszámban dolgozó cégek (sportkocsik) felmentést kapnak?
⭐ Stella
-
Shadowbull
addikt
válasz szőröscica #244862 üzenetére
Igen, erre gondoltam. Olcsó, egyszerű autók minimális árréssel.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Flashback
addikt
Az Euro 6 is hozta a 3 hengeres szörny motorokat, meg a drágább részecske szüröket... Mivel tudnák még trükközni? Egy elektromos autóba raknak egy kis benzin motort ami csak autópályán kapcsol be?
[ Szerkesztve ]
profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
brumi1024
veterán
válasz Shadowbull #244865 üzenetére
De gondolom B58-ból indultak ki, nem? Elhiszem amúgy, én csak deepdive cikkeket olvastam nem bennfentesektől, ott emlegették úgy, mint a B58 high performance változata (nyilván a két turbó, hűtések, bore/stroke eltérésekkel együtt).
-
Shadowbull
addikt
válasz Flashback #244866 üzenetére
Még nagyobb részecskeszűrők, meg nagyobb katalizátorok, lamdba 1 a teljes jellegmezőben, esetleg motorstart előtti elektromos katalizátorfűtés, illetve a teljes bemelegítésig erősen korlátozott teljesítmény....
A vicces része szerintem a fékpor határérték lesz, először kerül bele, és előreláthatóan jól telibeveri az elektromos autók egy részét is, csak hogy azok is érezzék a törődést
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Monya78
veterán
Ha már 3 hengeres motorok...ebben a témában Én is érintett vagyok.
Mi velük a baj? Egyenetlen járás? Hangosabb?
(Nekem előtte egy 400eKm-t futott dieselem volt, annál halkabb és egyenletesebben jár )Ha időben megkapja az olajcseréket (10eKm) akkor sem megy ki a világból? Kb. 200eKm-nél kifekszik bármilyen gondos használatban van?
-
Shadowbull
addikt
válasz brumi1024 #244867 üzenetére
Blokk teljesen új, főtengely, hajtórudak, dugattyúk újak, olajozás teljesen új, hengerfej nagyon jelentősen áttervezve (égésterek, szívó és kipufogócsatornák, víztér, olajozás, kartergáz elszívó rendszer, stb.) Szelepfedelél új, turbók újak, dupla nagynyomású üzemanyag szivattyú, és meg lehet sorolni.
Nem véletlenül kerül a motor minimális módosításokkal versenyautókba. Gyakorlatilag pár alkatrészt kell csak cserélni, és simán bírja.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
brumi1024
veterán
válasz Shadowbull #244868 üzenetére
teljes bemelegítésig erősen korlátozott teljesítmény
Mondjuk ez nem feltétlen negatív felhasználói oldalról sem.
#244870 Shadowbull: Aha. Gyanítom nem véletlen a bejáratós szerviz, és a jelentősen magasabb szervizcsomag ár sem.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz brumi1024 #244871 üzenetére
Hát... Simán elképzelhető olyan helyzet, hogy mész tempomattal az autópályán, az alacsony teljesítményleadás miatt kihűl a katalizátor, aztán amikor lepadlózod akkor az autó kiírja hogy kérem várjon, teljesítmény korlátozva, és csigalassúsággal kezd el gyorsulni
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
BigBlackDog
veterán
válasz Shadowbull #244868 üzenetére
Fékporparára megoldásként majd visszajönnek a dobfékek.
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #244873 üzenetére
Meg a csikorgos tarcsafekek egyebkent az tenyleg nem
normalis, amennyire nemelyik autonak porol a feke, biztos van olyan fekbetet osszetetel, ami ugyanazokat a jo tulajdonsagokat megtartva kevesebb fekporral is tudja a kotelezot (jo lassulas, jo pedalerzet, nem csikorog). Nyilvan dragabb eloallitani, mint a hagyomanyost, de erre mondjuk pont nem sajnalnam a felarat.
Villanyautokon ugye a rekuperacio miatt mar sokszor van hatul dobfek ujra, a Golfon is kell neha direkt nagyot fekezni, kulonben berohad a tarcsa, de ez mar a Priusnal is problema volt - kiveve usankaban, ahol dobfekes volt hatul -
Qru
MODERÁTOR
válasz Shadowbull #244864 üzenetére
Nem csak azok, latod a Focus-t is kinyirta a Ford. Pedig az itt az EU-ban is jol fogy(ott).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Szada85
aktív tag
válasz BigBlackDog #244873 üzenetére
Most még csak mosolygás, de az ovális kék logós autógyártó nemrég szerzödött le olyan fékrendszerre, hogy csak az elsö tengely lesz "hidraulikus" tárcsafék, míg hátul "elektromos dobfék" lesz...a trend pedig a legtöbb beszállítónál a "száraz fékrendszer" a jövöre nézve...
-
Szada85
aktív tag
válasz Monya78 #244878 üzenetére
Bármilyen köbcentis motornál igaz, hogy minél több powert próbálsz kicsikarni, annál jobban nö a rizikó, hogy elöbb térdel le a technika.
Hozzáveszed, hogy a mai fogyasztói világban mindenhol, úgy a motoroknál is grammra ki van számolva az anyagvastagság, összetétel, és egy "olcsóbb" kategóriás autóban még a spórolás is jobban tettenérhetö.
Ezt megkínálod a turbó adta "terheléssel", és máris potenciálisan nö(het) a rizikó, hogy nem fogja olyan tartósan bírni.
Grátiszban jön mellé a gyár által elöírt soktízezres olaj-szüröcseréket, és máris kész a tökéletes menü. -
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #244885 üzenetére
Pontosabban nem csak a 3 hengereseke. Ami MPI es nem csak FSI, ott a 3 henger sem kokszolodik.
#nincsbennetarcsi
-
Monya78
veterán
-
rbalint88
addikt
válasz Szada85 #244882 üzenetére
Megneznem egy kor Nordschleife utan, mennyire forrnak fel az elektronok
Shadowbull: nincs olyan, hogy nagyobb motor nagyobb literteljesitmenyt visel el? Vagy pusztan csak a kis motoroknal nem meretezesi szempont, hogy literenkent akar 200 lovat is elbirjanak tartosan -
Szada85
aktív tag
válasz BigBlackDog #244884 üzenetére
Ugye a hibrideknél eleve nem tudsz a motorról vákuumot "venni", hogy a fékrásegítö müködjön, emiatt "alap" kezd lenni az újabb generációknál, hogy a vezérlönyomást is maga a fékeröelosztó "hozza létre" egy motor és dugattyú segítségével.
Egyelöre még van fizikai kapcsolat a fékpedál és a fékeröelosztó között, de a jövö már a teljes "brake by wire" felé tendál, aztán jönnek majd idövel az elöbb említett megoldások is.
Gyanítom mindenki át fogja venni elöbb-utóbb, föleg, ha a kínálat is ilyen elemekböl fog csak állni. -
Monya78
veterán
válasz krono. #244892 üzenetére
Kicsit túltolták... kb úgy néz ki mint a 20ével ezelőtt az NFS underground játékban egy európai kocsira a legdrágább (de nem a legszebb) tuning pakkot rárakták.
Ilyen képekről eszembe jut: gyakran látom amikor itt a kisvárosunkban, Lidl-Penny előtt 70+ nyanyóka egy pár éves honda civic-el jár bevásárolni, azon is kicsit túl van tolva a NFS undergroundos tuning pakk, jókat mosolygok rajta. Azt várná az ember hogy húszonéves fiatal ugrik ki a kocsiból, de nem...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #244894 üzenetére
Mire forgalomba engedik ki lesz. A fek nem jatek...
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz BigBlackDog #244894 üzenetére
A Mercedes W211-ben már volt ilyen/ilyesmi 20 évvel ezelőtt; pár év után elengedték a gyakori meghibásodás okán. Feltételezem, azóta is fejlesztik és majd beérik.
-
Shadowbull
addikt
válasz rbalint88 #244891 üzenetére
"nincs olyan, hogy nagyobb motor nagyobb literteljesitmenyt visel el?"
Szerintem nincs, sőt inkább fordítva van, mert minél nagyobb a motor, annál több teljesítmény van bezsúfolva egy relatív kis helyre, és egyre nehezebb megoldani a megfelelő hűtést.
De szívesen meghallgatok ellenkező irányú érveket is.
[ Szerkesztve ]
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Shadowbull #244899 üzenetére
Igen, a hengerfejesedo Subaruknal is a hutes alulmeretezese a gond.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest