-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
6030D
Ármester
válasz tboldi #244502 üzenetére
Amihez hozzájárultak a gyártók/szabályozás is. Nyugodtan kötelezővé lehetne tenni az elöl hátul drl-t, attól a pár W-os ledtől ne függjön már a kvóta. Én is több olyan embert ismerek, akinek a szalonban elmondták, hogy automata a fényszóró, egyszer be kell kapcsolni, és kész. Példák:
1. késő november, megyünk az M3-on, ködös idő, délelőtt 10. Megelőz a furgon és dudál, meg mutogat. Sofőr: - Mi baja? Én: - Lámpa világít? - Persze, automatán van. - Akkor nem biztos. - Dehogy nem, fényérzékelős, ha kellene, bekapcsolná... pont kellett tankolni, ott mutattam, hogy nézd, nem világít hátul, meg elöl a tompított sem.
2. Telefonon hívom: Szia, most mentél el előttem, nem ég a lámpád. - Basszus, mert most volt szervizben, szoftvert frissítettek, és ilyenkor lekapcsolják 0-ra, pedig mindig auto-n van (tegyük hozzá, ott jól is működik, hátul is világít és érzékeny).Mindegyik kocsiban virtual cockpit van, tehát még az sem segít, hogy nem látja annyira a mutatókat, mint anno a kőkorszakban. És ők nem a hétvégi sofőr kategória, csak a jóhiszemű, hogy amit eladnak, az működik (arról is volt vita, hogy mit ér a szakszerviz, meg kell-e előbb olajat cserélni, stb...)
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Doki16
addikt
válasz 6030D #244504 üzenetére
Skandináv DRL kellene kötelezően minden kocsiba. Egyszer beprogramoztam és azóta kikapcsolhatatlanul világít elől hátul mindig. [kép] [kép] [kép]
Ezt a sok erős fényt még ködben is jobban lehet látni mint a fényszórót.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
szabonagyur
félisten
válasz stickermajom #244500 üzenetére
Suzukinál ahogy én is tapasztalatom eléggé furán megy az automata világítás néha.
Reggel garázsból indulok felkapcsol a normál fény (ez okés sötétből indulok), majd elfelejt átkapcsolni menetfényre.
A köd pedig rendszeresen nem elég sötét neki ahhoz, hogy kapcsoljon mást is, mint a menetfény.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Flashback
addikt
válasz rbalint88 #244488 üzenetére
Mi most ezért is választottuk a Toyota Hybridet. Pedig itt csak a közhelyeket kaptuk: automata, meg hybrid és akkor biztos tönkre megy az akku, stb...
Viszont se kettöstömegü, se kuplung, se váltó (hagyományos)... 60K-t gyürtünk a mostaniba bele. Valahol 150K körül áll az óra. Néha szoktam futtatni a hibakód olvasást, de eddig semmi deviancia nem jelentkezett. Még mindig stabilnak érzödik. Még 50K és annyit teszek bele mint az elözö CTDI Accordomba.
Az egy bámulatos gép volt. 300K-val adtam el végül. De csak azért mert Euro 4... amúgy nem volt semmi hibája. Abban se volt kettöstömegü, egr, pdf... Ment mint a rakéta 5.0körüli fogyasztással.Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
opr
veterán
Az egyik görgő gyári hibás volt. Az, amelyik a legközelebb van a generátorhoz. Ez nem sokkal az után volt, hogy megvettük a kocsit, és ugye az első dolgom az volt, hogy minden szűrő, gyertyák, olaj, ékszíj, görgők csere, biztos ami biztos alapon. Kb egy hónappal később... Nyekeg az egész. De csak alapjáraton. Megőrített. Pláne, hogy ott olyan kicsi a hely, akárhogy tekergeted a fejed, nem fogod tudni megmondani, melyiknek van hülye hangja, amíg más jel nincs rá, hogy valami rossz.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
nagyúr
válasz rbalint88 #244488 üzenetére
En ezt ezert nem mondom. A 20 literes fogyi a mostani 8 litereshez kepest piaci aron pont egy kuplung-dmf-el tobb (780k diff pluszban a 12L többlet) 10.000km alatt
Abban egyetertek hogy kvazi nulla élvezet van ezekben az autokban, de hogy en semmilyen autoba nem lennék hajlando 20 litert tankolni az is biztos. Mar csak elvbol sem. Inkabb ott a motor, joval nagyobb elmeny szamomra, toredeke üzemanyag felhasznalasbol.
Elektromosba amúgy atulnek szivesen. Mondjuk egy ilyen 4-500km hatotavval biroba minden kerdes nelkul. Csak nyilvan legyen az is kombi
-
6030D
Ármester
Hyundai Tucson 2016 2.0 CRDi 136HP motorról robbantott ábrát hol találok? Az érdekelne, hogy a motor alján az olajleeresztő csavar körül hogy van megoldva a karter. Mert nem egyben van a teknő, hanem valami betéttel.
Após odaverte, csöpögött belőle az olaj, azt hittük valami brutál számla lesz kartercserével, erre valami 40x40 cm körüli lemezt cseréltek 50e Ft-ért.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
brumi1024
veterán
válasz tboy93 #244517 üzenetére
Minivel (B48 2 liter turbó, 231 le gyárilag + okosság) 8.96 48700 km átlaga (budapesti lakosként), most a 4-es 5000 km alatt 9.51-en áll. Hajtós hegyi utakon (sport plus végig, 400+km, 3000 szint volt benne) 11.9-et kért. Ha valaki végig araszol vele a dugóban akkor lehet, hogy 13-at fog mutatni (de ott egy 1.4 TSI is sokat fog enni), de meglepne, ha átlagos felhasználás mellett ez ne menne le (vagy nagyon nehéz a sofőr lába).
[ Szerkesztve ]
-
tepenzed
őstag
válasz BigBlackDog #244493 üzenetére
Mi az app neve? én is tesztelgetnék
-
brumi1024
veterán
válasz rbalint88 #244523 üzenetére
De varosra az elektromos a tuti
Igen, ott szinte csak az fog jól fogyasztani, a VAG 1.4 is mutat 10+ litereket, pedig az tényleg keveset eszik.A BMW féle sor6 a rövid utakat kevésbé szereti, az eddig rekord az a tegnapi, meglátogattuk a modenai és maranelloi Fiat ( ) múzeumokat, korlátokat betartva autópályán:
-
opr
veterán
válasz brumi1024 #244515 üzenetére
Meg a kinai csoda, az MG5. Bar nem tudom, hogy az elmegy-e 400km-t.
szerk: Nem megy el, WLTP ~330km.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
szimi57
őstag
Sziasztok! Jól gondolom, GFB nem köthető üzembentartó csak tulajdonos nevére?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
A BM besorolás szempontjából jön ez a kárdés. Az asszony nevére (per pillanat be nem jegyzett élettárs) menne a kocsí. Én, mint üzembentartó ebben az esetben megtartom a BM besorolásomat? Ebben a minőségemben újra kell kötnöm a biztosítást vagy csak egyszerű adatmódosítás?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Vismajor01
addikt
válasz szimi57 #244535 üzenetére
Ezek mind 1 eprc googlival kiderithetők amúgy
Ha lekerül a nevedről egy autó amire biztositásod volt, és ugyanabban a kategóriában nem kerül másik akkor két évig tartja a besorolásod, utána A00 leszel.
Ha már van másik autód, akkor az új is A00-ból fog indulni. A tulaj személye teljesen mindegy. Ha átkerül az ő nevéről a tiedre akkorúj biztositást kell kötni, és mivel nem vagytok házastársak pénzbe is fog kerülni, kivéve ha egyből vásárláskor csináljátok, de lehet akkor is ezt nemtudom mi házasok voltunk.
Ha eladtad az autód, most veszel egyet de a barátnőd nevén lesz de te leszel az üzembentartó akkor természetesen megtartod a besorolásod.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
-
Vismajor01
addikt
Üzembentartói szerződést kell irni, olyan mint egy adásvétel, illetéke is van. Ezt elengedik ha családtagok között történik a szerződés.
Tudom mert nálunk nem volt a házassági okirat, elküldtek érte haza, visszamegyek, erre köszönik és utának jönnek rá hogy ja zöldrendszámos akkor amúgyis illetékmentes
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #244540 üzenetére
Most csak a gfb-rol volt szo. Amugy igen, ugy van ahogy irod.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #244542 üzenetére
Igen azt a biztositora ertettem mert vegigva gfb-rol szolt a hsz, nem az atirasra. Kozbe bele is szerkesztettem ne legyen felre ertheto.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Ügyes voltam, centiztem (Köszi szomszéd hogy a kijárattal szembe álltál, hogy **** *****):
Hagyjam a faszba, vagy ezt lehet javítani? Fújatni? Kőoszlop volt a tettes, szóval köröm megakad benne.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Szoszo94
őstag
válasz brumi1024 #244515 üzenetére
Hehe, 3/4 tankot hajtottam ki belőle (M850i) 170km alatt Igaz, az Németországban volt és 90-260 között ugráltam folyamatosan attól függően, ki vágódott be éppen elém a belsőbe és honnan.
Tsebacsi: aucs Így képről és leírásból én a fényezést mondanám, ha mélyen beleszántott az oszlop - ezt már polír nem hozza ki, gondolom a műanyag is sérült.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
K Norbi
addikt
[link]
Látod vilike, itt kezdődik a racsing autó.
Nem amiket te linkelsz
Ez felbassza bármelyiknek[ Szerkesztve ]