-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Az megvan, hogy egy vw polo 1.0t 8M Ft és itt egy teszt(yt!), kicsit extrázva 11M Ft felett van
Lassan tényleg inkább elektromos autót kell venni ennyiért[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
Akinek van lemezgarázsa, szerintetek mennyire lenne rossz ötlet alul körbe vízszigetelni? Esik az eső és befolyik a víz hátul, nagyon zavaró.
2 ötletem van:
- Venni pár milli vastag pár centi széles gumicsíkot valahonnan, fellazítani (akár egyesével) a betonba rögzítő alapcsavarokat, alátenni, és visszahúzni a csavarokat.
- Simán kívülről körbenyomni szilóval.Így néz ki ha esett az eső, nem elől kell nézni, mert ott a kereket mostam le, hanem a hátsó falnál be van folyva:
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Bdanyy
addikt
Sziasztok!
Szeretnék egy dashcam+tolatókamera kombót ami parkolásnál és menetrögzítésnél is jól jöhet. Valamelyik topicban ajánlották a Xiaomi 70mai Rearview Dash Cam Wide -ot, de sajnos nem szerezhető most be könnyen.
Hasonló cuccot esetleg tudtok ajánlani helyette? Nem muszáj, hogy a tükörre menjen, de mivel alap rádió van a kocsiban, így ez tetszett, hogy nem kellene ahhoz sem nyúlni, hogy legyen tolatókamerám is.http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
brumi1024
veterán
válasz Bdanyy #245107 üzenetére
Van autós kamerás topik.
-
tboldi
nagyúr
[link] #fbalert
-
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #245106 üzenetére
Akinek még csak lesz lemezgarázsa, az ebből talán megtanulja, hogy a betonnak érdemes lejtést adni, legalább a szélső 20 centin.
Az a baj az általad elképzelt vízszigeteléssel, hogy a belülről jövő víznek is útját állja, ami fagyos estéken gondot okozhat.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #245120 üzenetére
Mittomén, padlopon? Gyémánt korong?
-
macilaci78
nagyúr
válasz brumi1024 #245110 üzenetére
Igen, azért 8-11mFt-ból kijön mondjuk 5 élhető használt autó. Veszek kettőt azonos típusból, a jobbikkal járok, amíg a másikat kiglancoltatom, aztán csere. Így át lehet hidalni a szerelőnél töltött időt, illetve meg kell annyira csinálni, hogy gond esetén saját lábán menjen el a szerelőhöz.
Nagyon nem tudok azonosulni a gondolattal, hogy 8-számjegyű összegért vegyek új autót. Még azt is ízlelgetnem kell, hogy hatszámjegyű összegért vetessek főnökömmel céges telefont pár hónap múlva...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz molnarpeter #245121 üzenetére
Padloponnal a többit tudod megemelni, ráadásul olyannal érdemes, ami bírja a fagyot, sót, olajat, savat. Inkább gyémántkorong, de sok dolog lesz ott útban, baszogós munka. Bár ha kiveszik az összes rögzítőcsavart, 4-6 ember simán felkapja és arrébb viszi azt a lemezgarázst, ha van hova.
Nem kell nagy lejtés, 20 centin 2 mm már 1%, bőven jó. 4 mm már arra is elég, ha direkt slaggal locsolod a garázs oldalát.Még egy ötlet: bádogot meghajlítani Z-alakba, belül az egyik függőleges fele, kívül lefelé a másik. Popszegeccsel rögzíteni. Kintről a vizet nem engedi be, a benti meg alatta ki tud folyni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
veterán
válasz macilaci78 #245123 üzenetére
Nem egészen értem ezt a bádoghajlítóst.
A beton nem lett egy telitalálat.
A nagyja full sík, illetve ahogy sikerült, az első fél méteren rálóg egy korábbi betonra ami előre lejt.
Egyik oldalt teljesen a beton széléig lóg, talán 2 centire van a szélétől. Hátul és a másik oldalt vagy 90 centi van.
Belül amugy nem sok viz szokott lenni.Egyébként meg ha alapanyag vagy alkatrész én úgy szoktam mondani, hogy betnot, bádgot, motrot.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Flashback
addikt
válasz radi8tor #245101 üzenetére
Uhh kösz! Remélhetőleg a AWD tényleg jobban rugózik.
Amúgy 40K EUR ársávban mi az alternatívája? Rav4, Tucson?
Ránéztem az X1-re de az alapmodel elég gyenge (1499ccm, 3 henger, 136Le). Viszont a beltér sokkal jobban néz ki.
A 223i már frankóbb (igaz ez nem compact SUV, de hasonlít) abból az alap model is 218Le. De ha a két kötelező extrát berakod akkor már rögtön 45K-nál vagyunk... A CC-is amúgy annyi lenne de most van előrendelési kedvezmény, majdnem 5K EUR.[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
őstag
válasz Flashback #245125 üzenetére
XC 40-es Volvo. Világ életemben volvo mániás voltam (még kocka volvok korából), de nekem vállalhatatlan volt sajna utóbbi idők megbízhatósági statisztikájuk (elég vacak). Meg nyilván máshogy fogja kortyolgatni az üzemanyagot (CC * 2 szerintem simán benne van). De maga az XC40 kasztni és belső tér elég pöpec.
-
őstag
-
őstag
válasz BigBlackDog #245129 üzenetére
Mondjuk annyit érdemes hozzátenni hogy legalábbis toyota hibriddel azért nehéz. Mész a városban jó úton 80%-ban elektromosan és tényleg kb síri csend van. Ahhoz képest bármi hangos 130-al a pályán... És nehéz lehet a relatív hallást és a tényleges hangszintet megkülönböztetni. De jó lenne ha valaki rendesen mérné. Eddig kb a max amit láttam hogy bevitt egy rendes hang érzékelőt, de semmi egységes módszer.
-
Flashback
addikt
válasz Tom1939 #245127 üzenetére
XC40 ahogy nézem most 51-65k körül mozog.
Csináltam egy gyors keresést a mobile.de-n. Amik ebben az ársávban mozognak és hybridek:
- Mitsubishi Eclipse Cross
- Ford Kuga
- Kia Sportage
- Kia Niro
- Honda CR-V
- Toyota C-HR
- Jeep Compass
- Cupra Formentor
- Toyota RAV 4A KIA-k jól néznek ki. Valaki látott már ilyeneket?
- Hyundai Tucson[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
őstag
válasz Flashback #245131 üzenetére
Azt a durva, ránéztem az árlistára (jól eldugták) most tényleg drágább a rav4-nél kicsivel, múlt októberben még kb egálba voltak ha jól emlékszem. A felsoroltak nagy részéről írtam én már valamit (majd a többiek), de CHR belső helyet (hátra ültetni aki ott ülne, illetve csomagtér) azért gondosan nézd meg vásárlás előtt. Mitsubishit nem nagyon vennék amíg el nem dől hogy megy ez a renaulttal (lásd új ASX = Captour) és Európával (marad e hosszú távon).
-
Flashback
addikt
válasz Tom1939 #245135 üzenetére
Igen Több típust már kitárgyaltunk. Kb végig néztem a teszteket. A Toyota most ezzel a CC-al nagyon elől van technikailag, biztonságilag. Azt hiszem a hibái ellenére ez a típus lesz a befutó. A kettes BMWkre még ránézrk azért
radi8tor: Az égéstér Podcastban az autó piaci elemzők azt mondták +20-30% az új autó árakra két éven belül.
[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
opr
veterán
válasz kisza25 #245116 üzenetére
Pfhuh hallod, reg lattam ennyire fos tesztet. Egy oran at beszel a semmirol, raadasul olyan szinten elfogult, hogy az nem igaz. Amik az Alfa-nal csak ugy le lettek soporve az asztalrol, azert kb barmi mast darabokra cincalt volna.
Megmondom, nekem hogy jott le az Alfa a teszt alapjan:
Mint auto, hasznalhatatlan. Mert varosban rangat (ne mar gyerekek, ilyen szintu hibaert ma mar egy dacia-t is porra szokas gyalazni egy tesztben) meg raz, de cserebe olyan reakcioideje van gazadasra, hogy nem versenykepes egy 30 eves 3 hengeres ezres swifttel sem, cserebe varoson kivul meg mar gyenge. De a kormanyzas legalabb fasza.
Egyeb szempontbol pedig a kezelessel vannak gondok. Mi a picsa mar az, hogy 3 oraja vezeti, es meg mindig nem biztos benne, hogy sikerult-e tenyleg kikapcsolni a radiot? Hat ez mi mar?
Na meg milyen vezetesi elmenyrol beszelunk egy olyan autoban, ahol megnyomod a gazt, es masodpercek telnek el, mire tortenik valami?Es akkor a teszten a vegkovetkeztetes az, hogy O azert csak az Alfat venne maganak. WTF. Mire? Miert? Ha kanyarvadaszni akarok, eleve nem SUV-ot veszek. Hasonlo arban biztos van olyan auto, ami nem valami golyalabas fos, van neki ereje is, es jo is vezetni.
Ezen felul hogy a picsaba lehet az, hogy valaki 40 eve autos ujsagiro, de meg mindig nem tanult meg Toyota hybridet vezetni? Hogy lehet az, hogy valaki autos ujsagiro, de meg minidg nem fogja fel, hogy egy csaladi utazos-suhanos crossovernek nem az az ertelme meg a lenyege, hogy jot lehessen vele veretni szerpentinen?
Oszinten szolva nem is ertem, mert amugy szoktam szeretni Csikos munkassagat, de ez valami borzalom volt. Lehet az van, hogy irni tud jol (bar ott is szereti fosni a szot), de videozni nagyon nem tud szegeny. Csak akkor meg azt varnam egy olyan portaltol, aminek a fo mediuma a video, hogy megtanitjak neki, vagy legalabb segitenek.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
Mondjuk, ha folyamatosan nézel speedzonos videókat, akkor tudnád, hogy Ők egy kicsit bele viszik saját karakterüket a tesztbe. Nekem átjött, hogy melyik autó milyen. És mivel alafa "buzi" elnézem neki, hogy az alfa kellene neki jobban, amúgy minden hibája ellenére nekem is
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
őstag
Minden elfogultság nélkül minél több CC tesztet nézzek annál inkább elégedett vagyok hogy Rav4 lett, de ahogy lejött nekem Ő nem akar igazán ekkora batárt (amit jól megértek, én sem akartam először). Mondjuk én amúgy is furcsa vagyok nekem toyota fronton igazán racinálisan és érzelmileg is nézve csak a yaris és a rav4 tetszik (aygo: nagyot nőtt mégis hátsó ülések használhatatlanok, corolla elöl kicsi, Yaris cross: mindenhol kicsi méretéhez képest is kivéve talán csomagtér, CHR: egész nagy autó ötvözése a börtön hátsóval és pici csomagtérrel, Camry meg Highlander igazából tetszik de azok már tényleg túl nagyok illetve a CC tetszene de a csomagtér lépcső ledöntött üléseknél illetve maga a csomagtartó és hátsó ülés méret fáj azért).
-
őstag
válasz Vismajor01 #245147 üzenetére
Megértem, bár én mindig amikor szívok egy kis parkolóhelyen a rav4-el akkor arra gondolok hogy mi lenne a highlanderrel Szerintem a legutóbbi mélygarázsból egyszerűen nem tudtam volna ki és behajtani (vagy kompaktáltam volna méretét...)...
szerk, tboldi: ja megy vesz egy CC-t és felhajít rá egy szett CC-t Vagy CC2-öt
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Noble Chair EPIC
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000