-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz MunezXBK #28851 üzenetére
Ha mondom h nem öli. Agárdi takarítás után a pályán hazáig klímáztunk. Utána 2 napig nem is indítottuk be, de visszajött nagyon gyorsan. Utána a Szegedi Marsóban megbontották és tizensok ezer forintárt kimosták a hőcserélőt. És még ez sem vette el teljesen a szagát.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz bitpork #28852 üzenetére
Én tisztíttattam 1x ózonnal, 1x habbal és ózonnal egymás után, 1x direkt tisztítást kapott, ahol az elpárologtatóra nyomtak valami ipari cuccot, meg egyszer magamnak is kiszedtem a fűtés ventit, és a helyén 1 teljes flakon habot küldtem az elpárologtatóra. Nekem sem oldotta meg egyik sem
Ebből kiindulva szerintem amit egyszer elhanyagoltak sosem lesz már jó .. vagy ha igen akkor kb. szétszedni és 1 teljes napra beáztatni az egész hőcserélőt valami brutál cuccba. Addig kell vigyázni rá meg rendszeresen pucolni amíg nincs baja.[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz stickermajom #28854 üzenetére
Az enyémben egy sapka szr volt a klíma, minden újra lett cserélve. Azóta sincs semmi szaga, kapja minden tavasszal az ózont.
-
-
-
Skillet
addikt
Annyi az
Hátul pedig 284mm.(#28793) gooool
Ugyanazt ajánlom, mint tresh. Egy jó bt fülest. Pl plantronics m55.(#28816) Pumma
Mert kidobni aztán ésszerű lenne egy javítható, hátárokon belül lévő szettet. Enyémet sacc 3 éve vettük le, rozsdás volt. Rámértünk és hibátlanul adta a szinte gyári méretet. Homokolás, szabályozás... ennek már 3 éve és még teszi a dolgát.(#28821) aero
Olajnyomás gond? Pontosan mikor, alapjáraton, fordulaton? Hogy, mivel mértétek?Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
válasz Skillet #28861 üzenetére
Műszerrel mérték. Valószínűleg a főtengelycsapágy körül engedi, vetemedés is bejátszhat (sok példa volt rá mind ennél, mind a 2.3-asnál). Nem tudom mióta lehet ilyen, mert az előző olajgomba rossz volt valószínűleg. Ki lett cserélve, most alapjáraton ha bemelegszik löki is a háromszöget. Feljebb húztam az alapjáratot, megy ameddig megy. 1.8-1.9 bar 2.5 helyett 2 ezres fordulaton.
Ugye ez úgy kezdődik, hogy motor ki, minden lebont, dugattyúk ki, főtengely ki, konzultáció hogy nem menthető, új főtengely legyártatása, majd kb. 300 pisztolyorrú mátyás után távozás, most ezt már kihagyom inkább. Alapból motor ki-be az 130 bruttó szervizben ... Van aki 50-ért kivenné, de utána még mindig lehet egy 150-200 ezres ráköltési opció.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
Tegnap hívtak, hogy diagolni kéne egy 2005-ös 320D-t mert nem akar elindulni. Ránézek túl alacsony üzemanyag nyomás inditásnál(magas nyomású). Valószínűleg a nagy nyomású szivattyúval lesz valami kérdem hol tankol? Hát ő okosba veszem a gázolajat olcsón vmi hajóból. Akkor mondom meg is érkeztünk a hiba forrásához.
Egyszerűen nem értem az embereket ha nincs pénze tankolni mi a fenének vesz ilyen autót? Amit megspórolt a gázolajon azt most ráköltheti nagy eséllyel vagy még többet is.
-
rbalint88
addikt
válasz SzlobiG #28864 üzenetére
kolléga a tdci mondeon-ján nyert meg egy 300ezres felújítást az okos gázolajjal... mondom megérte, spóroltál vele 50ezret, de fél év alatt taccsra is tette a kocsit. azóta nem csak gumit fújni jár a benzinkútra
egyébként nem fillérbaszásból, hanem nettó ostobaságból tankolnak ilyen helyen. a szerviznél már a kettő keveredik... -
-
SzlobiG
félisten
válasz bitpork #28867 üzenetére
Amúgy ez tényleg így van, kell valami amit jó áron tud szerezni és elégedett legyen, mert hogy ő jelenesetben nem 300ft-ert tankol hanem 200.
Balint: Na hát a tdcibe meg kifejezetten jót tesz az ilyen. D
Ehhez is sok ész kellett: 100 ezret ment a BMW olajcsere nélkül, fotókon a motor
[ Szerkesztve ]
-
Lehet ezen nevetni de inkább szomorú. És ezért vagyok én is feszt bszogatva, hogy mennyit költök autóra. Meg hogy szart veszek. Hát ja. Inkább költök rá és legyen ronda de üzembiztos , mint hogy másnak teccen de mindketten csak a ház előtt lássuk.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kalmanchris #28876 üzenetére
ET betűpáros előtt ott van hogy 42. Vagy csal a szemem?
#nincsbennetarcsi
-
Skillet
addikt
Tiéd nem turbos? Ott nem mehet el a nyomás? Lehet, hülyeséget mondok
Olajpumpa probléma semmiképpen nem jöhet szóba?
Esélytelen az is, hogy "csak" csapágy csere?
Persze, az is igaz, hogy a csapágy kérdés megbontásnál derül ki(#28878) tboy93
Igen, H2. Talán 37 lehet az ET?
De igazából mindegy. Tényleg fel kell próbálni. Amúgy azt hittem, micuknál a 114.3-as osztókör a menő[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
veterán
rápörgettetek a klímatisztításra is, erre eddig nem is gondoltam, hogy kellene. bp-n (ha lehet budán) van valakinek jó tapasztalata bármely szervizzel ebben a témában? vagy ez olyan művelet amit kb. bárki megcsinál?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
gooool
őstag
-
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bandus #28884 üzenetére
Ózonost tisztítást nézzél, elég sok helyen csinálják. Az ilyen bombás megoldás annyit ér mint halottnak a homlokcsók.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tomiii.
aktív tag
Volt valaki mostanában futóművesnél? Egy képet betudna dobni esetleg a papírról, amit adtak neki? Most épp a lengőcsapszeg hátradőlését akarom változtatni, de fogalmam sincs, hogy milyne formában adják ki a szögeket a papíron, mert még sosem láttam. Leírják a szög nevét? Na, szóval a formátumra lennék kíváncsi. mondjuk tuti egyszerűen néz ki, de ettől még megnéznék egy ilyen lapot
-
tresh
addikt
-
-
Skillet
addikt
válasz #94529552 #28885 üzenetére
Na mesélj, mi a baj? Az idézőjel fogalmával nem vagy tisztában, vagy valami más baj van?
Figyeltél, amúgy? Volt szó főtengely cseréről is. Nem tudom, de az anyagilag nem rosszabb egy hangyakönyöknyivel egy "csak" csapágy cserétől?Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
válasz Skillet #28894 üzenetére
Hát igen ott max megspórolható egy főtengely, de nem hinném. Ha sokat hajtották régebben akkor ilyen idős és futású korára már elfárad. Van egy kis füzetecském, ami az előző tulaj által van vezetve tollal, aminél 25 ezerrel ezelőtt szerepel a csapágyazás, köszörülés a főtengelyen. Az érdi injektorosokhoz már sok száz saab főtengelyt vittek bevizsgáltatni és nem túl rózsás a helyzet és mondta is, hogy köszörülés után nem is bír már sokat a főtengely.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Skillet #28894 üzenetére
Pont ezért: Lehet, hülyeséget mondok Igen, sajnos ezt teszed. Totál képtelenségek, amiket irkálsz most is, meg előtte is:
Tiéd nem turbos? Ott nem mehet el a nyomás? Lehet, hülyeséget mondok
Olajpumpa probléma semmiképpen nem jöhet szóba?
Esélytelen az is, hogy "csak" csapágy csere?
Persze, az is igaz, hogy a csapágy kérdés megbontásnál derül kiLehet, hogy olvastál, vagy hallottál ezt-azt az autókról, de ezeket a tippeléseket ne erőltesd, mert semmi értelme, csak billentyű koptatás. Ezt jó szándékból mondom, ne vedd sértésnek. Nagyon sokba kerülne ezeknek a találgatásoknak utánajárni. Motor ki-be 130k, és még semmilyen anyag nincs benne, és az autó értékét is figyelembe kell venni ilyenkor.
-
válasz Skillet #28896 üzenetére
Pumma: Semmi szükség erre most, békével vagyunk itt, vagyok annyira képben a dolgokkal, hogy ki tudom szelektálni ki milyen szándékkal ír.
Annyira nem jellemző de azért volt rá sok példa, sok okozat vezethet ide, elnyújtott olajcsere, rossz olaj, tiprás. 314e
Most jelenleg nem szeretnék vele foglalkozni, másra kell a pénz, na meg igen amúgy is, az autó árának a fele lenne ez a hiba.
Márkatárs múltkor olajfolyásra panaszkodott, a generátort meg a környékét is szétszórta. Most itt járnak
Ráadásul neki ősszel volt kint a motor vezérléscserén.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Macska topik
- Hálózatokról alaposan
- Vezetékes FEJhallgatók
- Sorozatok
- Politika
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- World of Tanks - MMO
- Automata kávégépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen