Új hozzászólás Aktív témák

  • Qtya123

    őstag

    válasz focvis #39779 üzenetére

    Neked legalább ilyen horvát élményeid voltak. :) Én parázhattam az autó miatt, mert jól megszívatott az is, meg a szerelők is:
    A történet ott kezdődik, hogy pár hónapja fékezéskor megállás előtt néha recsegett kicsit a jobb eleje. Pont volt egy ingyenes futómű átvizsgálási akció nemrég az egyik szervizben, amit sokan dicsérnek + nekem is jó volt a tapasztalat velük, mert az alvázvédelmet nagyon korrektül megcsinálták. Elvittem, hogy nézzék meg. Azt mondták, hogy überf@sza minden, jó a komplett futómű, feszes minden, meg különben is a Toyotáknak nagyon tartós a futóműve. Azt mondták az alkalmankénti recsegés a fék lehet, vagy a rugó alatt a kosz, de semmi olyan, ami hiba lenne.... Mondom oké.

    A héten a nyaralás 2. napján elkezdett minden fékezés végén recsegni, majd délutánra már a kormánytekerésre is ropogott az egész jobb eleje. Na mondom ez alsó gömbfej. Egyik ismerős tanácsára injekciós tűvel nyomtam be a gumiharang mögé olajat, elhallgatott. A baj az volt, hogy megemeltem az autót és egy fémcsővel megmozgattam a futóművet. A gömbfej függőleges irányban mozgott jó fél cm-t. :W

    Tettem egy reményvesztett kísérletet (horvátoknál japó autó alig van, a fő csapásirány a VW és az Opel) egy műhelyben, tudnak-e rendelni gömbfejet. Mondta, hogy semmit nem tud rendelni ehhez az autóhoz.
    Innentől kezdve a Montenegrói kiruccanás és a szerpentinen csapatásnak lőttek, pedig azt vártam a legjobban...
    Maradt a ~40 km-en belüli mászkálás, lehetőleg nem kátyús utakon és az imádkozás, hogy hazahozzon minket úgy, hogy a kerék nem fordul ki. Hazahozott...

Új hozzászólás Aktív témák