-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #40285 üzenetére
Én azt vallom, hogy 200k-t el kell mennie minden autónak anélkül, hogy enné az olajat.
Ezt nem csak a japók tudják, de amelyik motor nem, ott a gyártónak illenék piromkodó arccal kérnie az elnézéseket. Volt amúgy ilyen baki a japóknál is, pl. a Toyota zz szériája (Corolla és Avensis 1.4, 1.6, 1.8 vvti motorjai). Azzal a különbséggel, hogy 7 év vagy 180k futásig gariban cserélték a fűzött blokkot, mert hogy "szériahibás". Nah, ezt szeretném én látni egyszer a VW-től meg a BMW-től. Pedig ott is voltak azért csúnya dolgok, pl. szakadó láncok, blokkban darabokban kikötő pillangószelep, stb.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #40303 üzenetére
Soha nem fogsz ilyet látni tőlük. Azokat akkor is megveszik ha köztudottan sz@rok.
Haver BMW-jében most halt meg a 4-ből 3 injektor 150k km után (már mint összesen ennyi van a kocsiban). Csere. Majd két hét múlva a 4. is meghalt. Köszi...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #40306 üzenetére
Lízing és helló. Próbáltak rábeszélni de nagyon ódszkodtam tőle anno. Mai fejjel simán belemennék.
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #40303 üzenetére
Nem ertem miert nincs ilyen szerintem sokkal jobb kommunikacio, marketing es minden egyeb lenne....pl ami volt multkor a totalcaron, hogy 35d motor 160k vagy mennyinel elszakadt a lanc....aztan ment a mosakodas, hogy helytelen hasznalat....aztan csak kiderült, hogy a bmw szervizekben (akik nyilvan nevnelkül nyilatkoztak) csak ott sorakoznak a nyult es szakdt lancu 35d -k......Mennyivel maskepp csengene, ha azt mondana a bmw, hogy kedves uram, 160k km nel elpattant az ujjonan 30 millios, hasznaltan 15 millios felsökategorias auto lanca? Elnezeset kerjük, termeszetesen a javitas teljes költseget alljuk a csokit meg viszi a postas
(#40306) BigBlackDog Nyilvan...."A" BMW......a 116i töl az M4 en keresztül a hibrid 7 esig ez igy igaz mindenre....anyam....es A Benzines autokra nem tudsz valami jo mondast? vagy esetleg "A" Toyotanal ez maskepp van?
-
stickermajom
addikt
Na lehet én sem rendelek többet a Kovács Autótól. Egy literrel kevesebb olajat küldtek, nekünk meg vasárnapra kellene. Kaptam ígéretet, hogy megpróbálják még ma elküldeni, hogy holnapra itt legyen. Kíváncsi leszek..
(#40304) Qru És a negyedik nem lett bevizsgálva ha már szét volt kapva?
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #40309 üzenetére
Ezzel egyetértek, ez hosszú távon nagyon rossz stratégia szerintem is, de sajnos ez van.
Főleg, hogy az első néhány hiba után egy visszahívással meg lehetne oldani a dolgot: csak a kérdéses alkatrészt cserélik, nem kell megvárni, hogy szétrepüljön az egész motor, százszoros méretű kárt okozva, mint amibe az amúgy gyári hibás alkatrész cseréje kerülne.Same rules apply!
-
veterán
Hogy minden frakció lenyugodjon, linkelem az aktuális napijárósautó-álmomat, se nem nazi, se nem rizsfőző: Chevy S-10.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Declare #40309 üzenetére
Szerintem igen, igaz. Véleményem alapján sikerült részben nekem is egy kicsit hiányosan megfogalmaznom a közölnivalómat, illetve Te sem olvastad teljesen pontosan el a leírtakat. Benzinesre autókra sajnos nem tudok sajnos semmi mondást. Amit írtam, az sem mondás volt, csak az én véleményem. Illetve azt sem írtam le, hogy miért is kell így tenni szerintem. Ebből kiindulva feltétezem, hogy valamit esetleg félreértettél.
Lehetséges, hogy 100e km után sem lesz semmi gondja az autónak, az általam hallottak alapján kb. ilyen futásteljesítmény után jönnek a nyűgök elő az újabb, "általánosabb" BMW-knél (értékesítő ismerős elmondása alapján). És valóban pl. az M4-ről nem volt szó, de 3-as, 5-ös, i3-as típusok tulajdonosaival napi szinten találkoznak és általában komolyabb javítás miatt.
Szóval gondolom, hogy nagyobb valószínűséggel lesz probléma 100e km felett, mint mondjuk 10-15 évvel ezelőtti, hasonló kategóriás járműveknél márkán belül. Illetve még az is gondolom, hogy más márkákhoz képest is nagyobb eséllyel lesz gond egy 1-4 éves bömösnél a saját kategóriáján belül, ugyanakkora futásteljesítmény mellett. Értelemszerűen a fent leírtak mind csak a saját véleményemet tükrözik.
De kéne már egy bimmer, hogy lássam is a gyakorlatot!
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #40312 üzenetére
Ezen legalább elfér a mosógép.
Tegnap láttam egy párost, szegény srácot már megsajnáltam. Rakták be az E46-ba a mosógépet, amivel két probléma volt:
-A csaj managerként közelítette a problémát, tehát csak a srác végezte a munkát
-Az autó egy coupe volt, elég minimális csomagtérnyílással.Same rules apply!
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #40311 üzenetére
Talan a hirveresre tudok csak gondolni igy lesz egy ket felhaborodott cikk, ami eljut x emberhez.....ha viszont hivatalosan elismeri/visszahivast csinal, akkor orias cimlapos cikkek a sz@r fos bmw röl....talan
(#40314) BigBlackDog öööö...talan azert, mert egy szervizbe az megy akinek baja van (?) amugy valoban meglepö, hogy nem 10k km es autokkal mennek szervizbe, nagyobb javitasokra....total nem ertem mi lehet a hatterben A Honda es toyota szervizben meg valszeg pinpong asztalok es salakos teniszpalyak kerültek kialakitasra, hisz azokat nem kell szervizelni, se 100k alatt, se 100 k felett.
A bmw i3 bol meg aztan gondolom kigyozo sorok allnak...plane a 100k km futasuakbol
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Declare #40317 üzenetére
"...talan azert, mert egy szervizbe az megy akinek baja van..."
Ő, szerintem nem csak az, hanem az is, aki megelőzés miatt megy (alias rendszeres szervizmutatvány), feltéve, ha ugyanúgy definiáljuk a 'baja' szó jelentését.
Az eladott példányokhoz képest sok megy vissza állítása szerint. Valóban, nem 10k-nál, de 50-60k km-nél már nem ismeretlen a történet.
(#40318) EQMontoya: +1
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #40318 üzenetére
Ez azért nem igaz, mert nem csak a km számít hanem a kor is. Ha az a 200k 15 év alatt ment bele, akkor de, 15 éves autó már nem mai gyerek, nagyon nem, azon nagyon sok minden elöregedhetett, meg bármi tönkremehet. Meg nem mindegy hol volt használva, viccelsz velem, 15 év alatt 200k és mondjuk csak város
Áll a csillaggarázsban, bassza szét a sós víz alulról telente ..
Egy céges dízel amibe 3 év alatt belepörgetnek csak pályán 200k-t, na persze, az más. -
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #40319 üzenetére
"aki megelőzés miatt megy (alias rendszeres szervizmutatvány" na most vesztettem el a fonalat vegleg.... de ok gyöztel, belatom, szar a bmw, csak a honda
(#40318) EQMontoya alapvetöen igen. Mutatsz ilyen markat? Mert ugye most "A Bmw röl beszelgetünk"
Amugy meg azert azt is vegyük figyelembe, hogy egy hülye tulaj barmit tönkretehet 100k km alatt is....a sz@r utak is kinyirhatjak a legjobb futomüvet es a sz@r üzemanyag is odavaghat barmilyen motornak.
-
EQMontoya
veterán
Nyilván, de olyan problémáknak, hogy szétszáll a lánc, megeszi a motor a pillangószelepet, szétesik a kettőstömegű, eszik 100-on fél liter olajat, stb... Ezek nem kéne, hogy előforduljonak.
Ha városban használod, szétmehet pár futóműalkatrész, esetleg a váltóban valami elkopik, kormosodik a motorod, stb.
De a fentebb említettek inkább típushibák, mint a használat számlájára írhatók.Same rules apply!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz stickermajom #40310 üzenetére
Nekem kommunikációt illetően voltak problémáim velük, mikor ajánlatot kértem. Nekik kell legyen szoftverük, ami alvázszám alapján megmondja, milyen cucc kell a kocsihoz, illetve mikor a beszállító oldalán szerepel 5 dolog, és náluk csak 3 van feltöltve, nem akarom elhinni, hogy a másik 2-t ne tudnák beszerezni... Kenőanyag olajszigettől, alkatrész Autó-Nnm kft-től/7600GS fórumtárstól jóárasítva jön általában. Mindkét utóbbi forrásnál volt már csere/visszaküldés, csak különbözetet/sima levélként küldést (100-200Ft) kellett fizetni
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #40314 üzenetére
Biztos, hogy az i3-ra gondoltál? Ott motorikusan sok minden nincsen, egy faék villanymotor hajtja. Az első kötelező (és ingyenes) szerviz (két év után) 3 dologból áll: fékfolyadék csere, pollenszűrő csere és szoftverfrissítés.
(#40325) BigBlackDog: Nem fair az összehasonlítás, a Hondákban a "fedélzeti intelligencia" kimerül a szent quartzórában. Komolyra fordítva a szót az ottani hibákat nem emlegetném egy szinten egy láncszakadással. Főleg úgy, hogy az teljes mértékben garis probléma (nagyon elhasználódni nem fog a lapka).
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz molnarpeter #40323 üzenetére
Azt hiszem innen bandus kollégának is volt velük baja mostanában.. Én általában megoldom máshonnan a dolgokat, van egy budaörsi autósbolt ahova járok, de most 1-2 dolgot azért beledobtam rokon rendelésébe 1, hogy meglegyen az ingyen posta. De ha nem ér holnapra ide a maradék egy liter akkor az szívás, mert vasárnap álltunk volna neki az autójának, utána egy hónapig nem nagyon lesz időnk. Márpedig nagyon úgy tűnik, hogy nem ér ide, mert az ég világon semmiféle értesítést nem kaptam arról, hogy elindult volna a csomag..
[ Szerkesztve ]
-
válasz EQMontoya #40303 üzenetére
A Toyota 1NZ-FE blokkja is sajnos hajlamos olajat eszegetni. Mondjuk ez "ismert" hiba és 150.000 fölött jön elő. Saját bőrömön tapasztalom. 5500 km alatt megevett 2dl olajat a kis rühes.
Egyéb ismert 1NZ-FE hibák itt, ha valakit érdekel vagy rendelkezik ilyennel.
Bár most nézem, hogy Oil consumption L/1000 km: 1.0
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Evil Snowman #40327 üzenetére
"Standrad" érték, Opel/VAG autóknál is ezt írják a kezelésibe.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Elvileg 6-tól van ma a tali ehhez képest én még bent. Fél 8 fele érkezem csak szólok.
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz z123456789 #40331 üzenetére
Nekem is gyerebe, kár, hogy nincs hang a videóban. Meghallgatnám, mit hoztak ki a jenkik egy v6-ból.
Same rules apply!
-
MunezXBK
nagyúr
Viliii. 325Ci begyün? Itt áll előttem, műszakin. Elkérjem neked?
-
-v-
addikt
válasz stickermajom #40336 üzenetére
Az gondolom ez lesz. Bebookmarkoltam már, bár ez a bél annyira nem tetszik.
-
-
Kornel
veterán
20:30-kor érnék oda, van még értelme?
Lesz még ott valaki? -
roberto211
őstag
válasz Elektrosokk #40344 üzenetére
"Egy hondát nem nehéz "
Ugyan kérleeeeeek.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Új hozzászólás Aktív témák
- Alkoholista nevelde
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- Yettel topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Aliexpress tapasztalatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest