-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Elektrosokk
addikt
Hogy lássatok valami szépet is ma!
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
brumi1024
veterán
válasz #94529552 #40201 üzenetére
Csak hogy egyáltalán nem biztos, hogy a cseheknél gyártják a Skodákat és a spanyoloknál a Seatokat, hanem ahol épp hely van. De az MQB lényege, hogy bárhol gyárthatják. Nyilvánvalóan vannak zajcsillapítás, felhasznált anyagok, elérhető extrák közötti eltérések, de ez inkább a belső hierarchia szerinti sorrendben van.
(#40199) Declare: Az utolsó blokkra részemről +1.
(#40194) rbalint88: A legnagyobb probléma a vevői elégedettségi felmérésekkel, hogy elképesztően bias-oltak. Ahogy Declare írta: nem ugyanazt várod el egy Fabia-tól, mint egy S8-tól.
[ Szerkesztve ]
-
M43g
aktív tag
Sziasztok,
Elnézést kérek, ha nem megfelelő topic lenne a kérdésemnek
Az érintett kocsi: 2004 Astra G, futott kb. 90 ezret (újonnan vettük...).Hosszú kálvária után megadta magát . A kálvária alatt azt kell érteni, hogy kb. fél évig panaszkodtunk rá a szervizben, ha valamiért bevittük, hogy traktor hangja van, pörög a hűtő ventillátor, de csak a vállukat vonogatták - jár, ha melege van. Az utóbbi hónapban 3 (vagy 4, már nem emlékszem) alkalommal vittük szervizbe, miután elfüstölte a hűtővizét, majd a repedt csövet kicserélve kiderült, hogy szomjas is a lelkem, és issza a vizet.
Nálam a cérna akkor szakadt el, amikor a szervizből elhozva eszméletlen fehér füst jött ki a kipufogón. Addig is tudtam, hogy nagy a baj, de ezek szerint az urak nem értenek hozzá. Elvittem máshova, egyből mondták, hogy hengerfejes. Szétszedték, hengerfejet javították, illetve azt mondták, hogy a motorban a hüvely is csúnya, megmarhatta a víz, vagy bármi más, de nem kéne olyannak lennie, amilyen, nem is lehetne olyan - menjek el, nézzem meg (rohadtul nem értek hozzá, ezért vittem hozzájuk), és döntsem el, hogy mi legyen vele.
A javítás teljes költsége 3-400 rugó körül fog alakulni, ha motort is kell (akarok) benne cserélni. Különben talán 250ből megúszom (ez már elsüllyedt költség, megcsinálták, ki kell fizetni). Szerintetek érdemes rákölteni, vagy inkább bontóba kell megpróbálni eladni - ha igen, akkor hol lehet érdeklődni? Holnap reggelig kellene eldöntenem, mert a szakember urak jövő héten nyári szabadságra mennek...Köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
h a 250-et mindenképp ki kell fizetni, akkor már érdemes rászánni a maradék 150-et, hogy jó legyen a kocsi. bontóba ha leadod, akkor kb ott vagy, hogy se pénz (mert a szerviz elviszi), se kocsi. 150-ből meg nem kapsz ilyen autót. szopóág, de ez van, így éri meg még mindig.
-
brumi1024
veterán
-
Skillet
addikt
90 ezer van az autóban és lefeküdt?
mi a pi*a van itt? azért a G astra eléggé igásló kategória. hogy a túróba jöhetett ez össze?
amúgy, ha tényleg ennyit futott, akkor az egy nagyon "fiatal" autó, tehát érdemes lenne menteni. viszont kérdéses, mennyire nagy ötlet belerakni egy ki tudja mennyit futott motort. én inkább a mostanit újíttatnám fel, már ha olyan állapotban van, hogy ez lehetséges. de ezek az összegek, amik itt röpködnek, elképesztőek. nem is igazán értem, de remélem megoldódik ez a dolog.(#40185) z123456789
legfeljebb a tali után majd rakok fel képeket, vagy talán más is lő majd komolyabbakat, nekem csak telefonos van.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
M43g
aktív tag
válasz Skillet #40214 üzenetére
Hát, ha én azt tudnám
Elmentünk vele egy éve Olaszországba, előtte olaj és szűrő csere. Utolsó nap, napnyugta után, 25 fokban a parkolóban csinálta először azt, hogy ha fel van kapcsolva a légkondi, akkor be-bekapcsolja a hűtő ventilátort. Meg a hangja is traktoros lett. Akkor már volt szervizben. Valamikor már hűvös időben (lehetett az nagyon késő ősz, vagy kora tavasz) néztem az olajat, kifogástalan volt. Utána elfeledkeztem róla, hogy nézzem, de nagyjából városban jártunk vele 1-2 alkalommal egy héten, nagyobb utak nemigen, sok kilométer sem. Amikor elfüstölt a hűtővíz, a feleségem állítása szerint kb 10mp múlva már parkolt, tehát nem hajtotta meg. Akkor néztük, a pálca csak a kiverődött olajat mutatta, ami korom fekete volt, nyugalmi helyzetben teljesen üresnek látszott. Persze szűrő és olaj csere megint, és hát ahogy kibe jártunk a szervizbe-ből, egy egy nap nagyon enyhe városi használat, ami alatt észre vettük, hogy megint nem jó, és vittük vissza. talán a 2. alkalom szerviz után 300 kilométert beletettünk pályán is.
Mindenesetre hidegen megtépve sosem volt, még melegen sem. Persze nézhettem volna az olajat gyakrabban (a jövőben fogom...), de ilyen használat mellett fél év alatt akkor sem ürülhetne le és fáradhatna el ennyire. Javítsatok ki, ha tévedek, és hogy mit rontottam el
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #40196 üzenetére
Az. Arra még Bitpork is azt mondta, hogy fos (0 km-esen vette) pedig ő aztán nem az a típus aki ok nélkül lefosoz bármit is. Ha belegondolok, hogy anno én is majdnem ezt a HTP-t vettem az i-DSI helyett... Szerencsére az ismerős kereskedő lebeszélt róla.
Pumma: Persze a TSI-ben is gyenge pont a vezérlés de ebben e mellett átégett katalizátorok, problémás pillangó- és EGR-szelepek jellemezték műremek mivoltát...
A hidraulikus láncfeszítő visszafelé feszüléskor is átugrott. Hát én valószínűleg fel is gyújtottam volna ha ilyet csinál a kocsim.#csakajapppán
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz brumi1024 #40222 üzenetére
Az a kontroll csoport a viszonyítási alaphoz.
mod:
Skillet: Simán, nekem 2 G Astrám is volt, mind ette az olajat. Minden tankolásnál kötelező nézni annál az olajszintet. Mikor már egy Bp-Eger-Bp távon bekért 0,5 liter olajat ment is a francba...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
albiosz
őstag
Sziasztok!
Kicsit átaludtam az elmúlt egy évet KGFB ügyben. Szeptemberben fordul a biztosításom. Nem volt károkozásom az elmúlt időszakban (sem), tehát feljebb lépek egy kategóriát. Mégis valami oknál fogva 8,5K-val többe fáj a legolcsóbb ajánlat netrisken a mostanihoz képest. Normális ez? Nyilván nem, de ennyivel emelkedtek most a díjak másnak is?
-
#94529552
törölt tag
válasz mdani01 #40235 üzenetére
Sokáig cégessel jártunk mindenhová, mert lehetett minimális használati díjjal magáncélra is használni, de nemrég jött a házhoz egy Pug 106 1.1-es Roland Garros. Idősebb kis kocsi, de jól egyben van. Sok évig nem volt saját.
kornelka Navigare necesse est.[ Szerkesztve ]
-
albiosz
őstag
válasz stickermajom #40233 üzenetére
Jelen esetben Union a legolcsóbb és fillérre ugyanannyi az oldalukon, mint a netrisken.
Akkor ez van, ezt kell szeretni, ezek szerint. Köszönöm a választ!
szerk.: ja amúgy régi 1.3 16V stift, látom épp ez a téma. Most jártuk meg Dubrovnik környékét, 1000 km körül egy irányban. Minden probléma nélkül teljesítette a távot a gép.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz Kornel #40215 üzenetére
Bakker az tényleg majdnem évente egy autó!
Nekem is 2007-ben lett meg az első autó, de nekem eddig ez "csak" a 3., ha nem úgy alakul az életem, hogy a teljes országot át kell szelnem havonta, akkor még a 2. autónál, az 1.0 Swiftnél tartanék. A jelenlegit 2014-ben vettem és úgy 2021-ig tervezek vele. Megbolondulnék, ha évente átírás, olajcserék, vezérlések, az eladás során benyelt értékcsökkenés, esetleg új gumik égetnék a pénzemet, ráadásul pont addigra adjam el, amire mindent lecseréltem, rendbe raktam rajta.
-
roberto211
őstag
Fhuuuu de besz*ptam ezzel a német technikával alias g3 1.4 benya..
Megrendeltem denso gyertyakat ,.elosztofedelet kabelt mivel ugye 4ből 3 henger ment. Kezdem legegyszerűbbel elosztófedél,fél mp alatt fent ,illesztes viszonylag jó mondom correct.
Kezdem kábellel utana,fedélre rádugdosom ugye 1-3-4-2 gyújtási sorrend. Felmentek kábelek oke,correct. Jöjjenek a japan gyertyak a nemet verdaba.
3-4. hengerre sikeresen "feltekertem" a gyertyát, 1-2. henger kozul meg nem hiaba nem ment valamelyik mert tekerhettem volna este 11ig is kiderült nincs menete Gondolom a "sűrű"gyertyacsere követzmenye h vagy szetrohadt a menet vagy tulhuztak kettőnél.
Tehát most kell találnom valakit aki vagy csinal egy új menetet vagy valamilyen menetjavító keszlettel megcsinalja. Gondolom plusz 1 het. Sebaj. Lenyeg az remelhetoleg jó lesz...
Bezzeg a literes swift. Annal nem voltak ilyenek
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz Qtya123 #40240 üzenetére
Kevés kivételtől eltekintve mindet többért adtam el, mint amennyiert vettem.
Persze a karbantartás és a gumik azok nyomták a költségvetést.
Illetve a vezérlést se sokba kellett cserélni.
#csakajapanlancosmotorRoberto:
#olcso(nemet)verdanakishigaleve
#literesswiftetmindenkinek
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz roberto211 #40241 üzenetére
HeliCoil/BaerCoil
-
Srácok, ha nem gond, akkor holnap én is elvonszolnám a szutykos testemet a meetingre.
Pontos címet tudna valaki adni?
-
#03969024
törölt tag
válasz brumi1024 #40192 üzenetére
Nem tudom, hogy mostanában ez miként van, de régebben javítottam ablakemelőket, zárakat, s meglepődve tapasztaltam, hogy pl. a Fabiaban mennyire gyengébbek ezek az alkatrészek, mint egy Poloban. A Skoda nem is csavarozta a betétlemezt az ajtóra, egyszerűen szegecselte. Octavia/ Golf ugyanez...
-
Skillet
addikt
válasz Evil Snowman #40245 üzenetére
Jobb felül ott van a helyszín google maps-en.
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen