-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter.70
őstag
Skillet, ha a Matizal jönnél el vihetnél egy körre vele
-
Skillet
addikt
válasz molnarpeter #40610 üzenetére
Avtos? Öööö.... nem értem
(#40611) Peter.70
Jazz nem elég tuti, mi? A matiz kellene...
Eddig valamilyen fura oknál fogva senkit sem érdekelt a matiz, rá se bagóztatok. A galant bezzeg...
Most meg, hogy nincsen, csak a matiz kellene?
CsakazértsemMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
-
Kornel
veterán
Srácok benéztem a 18-ai időpontot, nyaralni leszek
Szóval marad a legközelebb majd, de ahogy kezdem megismerni a bagázst, nem kell majd sokat várni a következőremás:
találtam egy márkatársat, aki megcsináltatta a chipet a kuvikon, ez lett az eredmény:
8 mp környéke lett a 0-100, és teljesen eltűnt a gázpedál lagg, lenyomod, és megy, ahogy amúgy is kéne neki
(155 ps, 189 Nm)[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz rbalint88 #40619 üzenetére
ez a lapjuk szerint 100k környéke, kicsit talán kevesebb is, 80-100 között.
2 méréssel.
elvileg hasonlót, vagy még jobbat tudnak a k tuner nevű usa cég SW-jével egy másik helyen, az 85k.
itt nem is a teljesítmény a fontos, legalábbis nekem, hanem hogy normális gázpedál reakció és karakterisztika legyen, ne vegye már el a gázt magától, mert szerinte "sok".[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz rbalint88 #40621 üzenetére
ennyi.
vágom.
viszont így már használható lenne az 1.8 benzin is.
mert most ilyen megy is, meg nem is.
3500 felett most is jó, mert ott már nem néz semmit az ECU, alatta meg a tizenX féle motorállapottól függően helyettem akar spórolni
szvsz ha minden mást meg tudok oldani, akkor a végén felmegy egy jó SW, aztán ülök a seggemen -
nagyúr
válasz Kornel #40618 üzenetére
Szép-szép, de akkor is. Jön egy kis emelkedő, autópályás domb, és a kocsi megint kicsit fulladós lesz. Folyton 4000 felett meg hajcsa aki akarja, nincs annyira szép hangja a sornégynek És eszik, eszik, eszik. Nagyonsokat, cserébe meg...
#Nekemakkorisdízelkellbiszibaszib@sszamegMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
SzlobiG
félisten
válasz rbalint88 #40621 üzenetére
Ott a turbo miatt lehet többet kihozni. Szívó létére egész jó amit kihoztak a kuvikbol. Nem tudom a fogyasztás mennyivel ugorhat meg.
Apropó tegnap volt egy kis racsing a városba kanyarodó két sáv mellettem vmi a4 vagy a6 os régebbi audi benzines elindulunk egyszer csak hallom üvölt mögöttem a tuning kipuff jobbról akart megelőzni na mondom ezt nem hagyjuk már csak azért se nyomtam egy padlót az egyik váltást elqrtam, akkor éppen mellém ért aztán megjött a turbo nyomás pápá fel is adta.
Nem szokásom ez pláne a belvárosba, de mondom ezt most nem hagyjuk.
-
SzlobiG
félisten
Már úgy is rég volt csaló a nem csaló ellen.
Van a cikkben egy nagyon jó rész: "Az egész történet végén egyetlen kérdés vetődik fel, a legfontosabb, amelyre talán sosem kapunk választ. Ha ugyanazon a motoron lehet olyan szoftvert futtatni, amely bármilyen hátrány nélkül tudja ugyanazt, mint a csalós, de megfelel az előírásoknak, miért nem egyből azzal hozták ki?"
Kíváncsi lennék amúgy, hogy pontosan miket módosítottak az ECU-ba, de majd a hekkerek megfejtik idővel, vagy nem.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Qtya123 #40635 üzenetére
Naja.
A suly sokat számít.
Mondjuk ha a kuvik is könnyebb lenne, sokat számítana.
Lehet kidobom a potkeret, meg ugye valami konyebb felnit se ártana nézn a kisebb rugozatlan tömeg miatt.Mod: szerintem az IS-en is sokat segítene egy csipsz.
Ja basszus, fogyozni kell, így 90- kg korul 😂
Bár a min. a 85 kg a 184 cm-hez, így inkább csipsz kell a kuviknak 😉[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Kornel #40639 üzenetére
Én most egy valamit nem értek, ha ennyire fontos hogy jól menjen az autó, akkor miért nem vettél valami combosabb verziót? Most komolyan kiszednéd a pótkereket meg kidobálnál belőle minden sz@rt csak hogy könnyebb legyen, de állítom észre se vennéd hogy jobban megy pláne hétköznapi használatra.
(#40642) kornelka Bíztam benne, hogy poén még be is akartam írni, de kitöröltem, nálad sose tudni.
[ Szerkesztve ]
-
hurenzon
senior tag
Találkozón lesz 200 környéki vagy több lóerős kocsi ?
-
Kornel
veterán
-
SzlobiG
félisten
válasz Kornel #40646 üzenetére
Van itt más is aki csinálja ugyanazok az értékek, annyi hogy ki kell forrasztani az ECU-t és külön rá flashelni megfelelő eszközzel.
Viszont van tuning box is, ahhoz meg nem kell megbontani sem, csak rá kell dugni és kész ez is ugyanazt tudja. Viszont a tuningboxot általában nem szokták ajánlani a működése miatt egy chip tuning sokkal korrektebb, jobb megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
hurenzon
senior tag
válasz BigBlackDog #40643 üzenetére
úgy legyen
-
tomiii.
aktív tag
Mai túra: Jóformán a szlovák határ mellől lementünk ezért a gyöngyszemért Szegedre, egy jobb kormányos Transittal, aminek haver nem rég építette a hátsó részét, mert platós volt és friss müszakis, de azért 10km után kiesett az övet rögzítő csavar és szegeden vettk észre, hogy nincs nálunk a forgalmi Na, ettől a Sierrától már tényleg drágább volt a cipőm, csak a fél beltér, a tank és a hűtő hiányzik belőle nagyjából.
Kivételesen nem az enyém és én csak utas voltam.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen