-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Snoop-y
veterán
válasz Evil Snowman #50092 üzenetére
De a gyari immo az nem ugyanaz bennuk...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Integrale
veterán
válasz tomiii. #50101 üzenetére
Mar ertem, hogy miert van ennyi Sierrad.
Qru: nekem is Avia az egyik ami bevallt, a masik a Lukoil, Pesti uton levonel szoktam tankolni, azzal semmi szokatlant nem produkal egyik auto sem.
tboldi: csavarhuzoval nem kell rongalni, csak egy vekonyszaruval, aminek kicsit szelesebb a feje benyulsz, es elforditod, pont mint a kulcsaval.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
choco01
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz choco01 #50106 üzenetére
MOL-nál még soha nem tankoltam benzint, nincs vele tapasztalatom de az Avia-val semmi gond nincs ugyanaz a MOL-os alapbenzin van ott is mint bárhol máshol. Nyugodtan tankolj ott.
mod:
Amúgy is érdemesebb forgalmas kúton tankolni (olyan nyálat amit vesznek nagyobb arányban) akkor tuti nem állott benyót kapsz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
MunezXBK
nagyúr
válasz z123456789 #50112 üzenetére
-
Kornel
veterán
Miért merek ilyet tankolni?
Egy: mindegyik kút az auchan tulajdonában van, nem kiadva franchise-ba, mint a "márkás" kutak fele, vagy még nagyobb hányada. (Ergo nem fog senki sem cigánykodni a benzin vizesésével, stb., egyszerűen nem érdekük)
Kettő: minden hónapban a kutakbol mintát vesznek, ami be van vizsgálatva, az eredmények pedig mind a kutakon, mind az interneten elérhetőek. Hol van még ilyen ezen kívül?
Három: olcsó, és máshol nincs is 98-as benzin már.[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Kornel #50111 üzenetére
Az lehet, hogy semmi baja, de annyi pénzért nincsenek is benne azok a tisztító, és kenő adalékok.
Meg kell nézni, mi a gyári előírás a tankolásra, ha sima 95, akkor azért nincs különbség.
A + adalék előnye nyilván hosszú távon jön ki, megnéznék 2 egyforma autót A.-os 98-al, és MM100-al, újkoruktól tankolva, mondjuk 100e km erejéig, majd szétkapni az egészet, egy összehasonlításra.(#50117) kornelka
Agipon is van 98, teljesen negatív tapasztalattal.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
Kornel
veterán
Hagyjuk már ezt az adalékos csodavaro dolgokat.
Vagy ehhez is van diplomád, mérnök úr?
Szerintem ha jó minőségű üzemanyag kerül bármelyik autóba, semmi csodát nem kell várni ezektől a csoda adalékoktol.
Ellenben ha 98-as kell az autoba, mint a swift sportba, akkor fontos, hogy ne 95-ös menjen bele.
Agipnal már sokaknak volt negatív tapasztalata, bár már megvette a mol, de valószínűleg ugyanúgy marad franchise-ban a kutak többsége, ennek minden hátrányával.
A civicet is át fogom íratni 98-as oktanhoz a reflash-nel, előgyujtast így előrébb lehet hozni, ennek minden előnyével.W333: természetesen az akart lenni, telefonról vagyok, állandóan javítgat a google billentyűzet.
-
veterán
válasz szőröscica #50122 üzenetére
Még nem gratuláltam; szép autó!
Városi fogyasztása milyen (automata, 6 henger, nagy bóbé)? Országúton - feltételezem - moderált.
Más:
Ajánlom Mindenki figyelmébe a MOL-Netrisk kártyát; benzinre 10 Ft, GO-ra 9 Ft kedvezmény. Én már használom október vége óta, azóta főleg ott tankolok (95), háttérbe szorult nálam így a Shell.Táltosbenzint csak elvétve veszek - hogy maradjon belőle a versenyautókba.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Kornel #50123 üzenetére
Végülis, ha jobban ken, akkor nyilván semmi pozitívum nem lesz tőle hosszú távon. Ez teljesen evidens mindenki számára. Nemtudom, hogy jön ide a diploma, ehhez semmilyen sem kell.
Egyébként munkatársam a műegyetemen is oktat, ja, és a kenésből PhD-zett pont.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
tomcsi23
veterán
válasz focvis #50124 üzenetére
Forensisnél meg az agip->mol miatt mol kártya jön, 8 ft, táltosra 15 a kedvezmény.
bbubby00: aztán a ferodo betéttel ne csodákozz, ha szép recsegős, nyikorgós hangja lesz, főleg lassú guruláskor. Premier betét sima tárcsával legalábbis ilyet alkot.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
bbubby00
őstag
Kis helyzetjelentés
Vasárnap (szerencsétlenségemre) megláttam egy Skunk2 Pro Series2 komplett pályafutóművet elég jó árban...
Délben azzal kezdtem, hogy elmentem Zolynet kollégához, egy Integra type r toronymerevítőért, majd harasztiba elslattyogtam a futóműért, ahol is kiderült, h a srácé volt a kocsi 4éve, ő rakta teljesen rendbe az egészet, örült, h jó helyre került.
Aztán persze siettem, hogy beszereljük a cuccokat, fél órás késéssel, de odaértem a Gondi fivérekhez.
Olajcsere motul 6100 + gyári szűrőt kapott a kocsi. A hengerfejtömítésnél a sarokban ereszti az olajat, félő h síkolni kell, de Zolynet aztmondta, h többször volt megcsináltatni és ugyan úgy fosh, talán B-s típushiba nyugtatgattak a szerelőmesterek is.
Viszont lebeszéltek a lyuggatott Brembo Xtra tárcsákról (van felesleges 1párom így), mert pályázni szeretnék a verdával. Szerintük ott sokkal nagyobb hőhatás végett félő h elrepedhet, nem kockáztatnának. Utcára, normál körülményekhez jobb ez a tárcsa, mint a társai, de nem pályázásra lett kitalálva.
Úgyhogy tavasszal a szezon előtt kap új olajat + TRW tárcsát Ferodo DS2000 betéttel.
Apropo, leszedtük a féknyerget, errefel vlamelyik vadbarom régebben ferdén húzta be a csavart, így bontóból hozatni kellett gyorsba betéttartót. Mind1... Aztmondták, h szép az ótó, csak vigyázzak rá!
Kutakról a véleményem, hogy Duankeszi Auchan kúton tankoltam bő 2évig, most kipróbáltam OMW-t. Többet is eszik a 95-ből.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
szőröscica
addikt
válasz focvis #50124 üzenetére
Még csak kb. 300km-t mentem vele mióta megvan, most 10.9-en áll a mérő.
A pillanatnyit nézegettem néha, sztem 100-110-es tempónál meg fog állni 8 körül.
Összességében 4 literes átlagos többletfogyasztással számolok a korábbihoz képest, szerintem ezzel nem lövök nagyon mellé.
-
nagyúr
válasz szőröscica #50133 üzenetére
Ez a 300km kb mibol tevodik ossze? Automata nagy benya motorhoz kepest nem hangzik annyira rossznak.
-
Horel77
tag
válasz Kornel #50123 üzenetére
Én évek óta csak OMV-nél tankolok síma 95,öst, mostanában próbáltam ki náluk a MM95-öst és érezhetően jobban szereti az UFO. Régen az öreg Accordommal jártam MOL-ra is, azzal sokszor dadogott a gép, aztán mikor OMV ment bele, egycsapásra megjavult. Ez többször előfordult, mre rájöttem, hogy a MOL trutyi okozza. Már kezdtem ideges lenni, hogy baj van az autóval, közben meg csak a hitvány benzin volt a baj, pedig nagyon is forgalmas kútról van szó. Nekem azóta csak OMV.
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #50133 üzenetére
És szépen szól? Gondolom, ha átrúgod a gázt a tűzfalon, megy a kickdown szépen, és leforgatja.
Same rules apply!
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #50133 üzenetére
Mostanában gondolkodtam, hogy idővel egy benzinesre kéne cserélni a dízelt főleg, hogy még kisebb távokat fogok menni a város miatt, de lehet nem fogom erőltetni és hajtom a dízelt ameddig szét nem esik...
Ez a fogyi számomra horror nekem 6.5-t mutat fele-fele város/pálya arányban. Kicsit számolgatok nem érné meg a benzin, mert amilyet vennék abba is van kettős tömegű, az se melegedne be télen a városba, dpf-em már nincs amivel probléma lehet marad az üzemanyag rendszer ami viheti a tárcát. Turbot nem számolom mert valszeg az is lenne a benyasba. Szóval asszem marad a dízel hosszú távon.
-
EQMontoya
veterán
válasz SzlobiG #50137 üzenetére
Lehet, hogy a benzinesekben is van DMF, csak nem megy tönkre olyan könnyen, mert sokkal kevesebb rezgést kell csillapítania, és nem kap akkora terhelést alacsony fordulaton.
IS200-ban valamelyik fórumon már állítólag hallottak egy olyanról, aki cserélt ilyet.Same rules apply!
-
szőröscica
addikt
válasz tboy93 #50134 üzenetére
Kb. fele Budapesten, fele a nulláson, normálisan közlekedve. Ezt már nem fogom úgy vezetni a spritmonitoron, mint a Nissant. Amikor kell, teletankolom majd.
EQMontoya: nagyon selymesen jár, kickdownkor pedig vidáman forgatja 6500 felé is, olyankor pedig szépen énekel. De ez az autó a teljes nyugalomban hömpölygésről szól inkább, mint a folyamatos redline-okról.
SzlobiG: ez ennyi, én is fogyasztásfetisiszta voltam, a Nissannál már a 6.5 is fájt. itt nem érdekel, olyan finom.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #50143 üzenetére
Struccpolitika. Sokáig én se vezettem a Bubinal. Franc se akar szembesülni a 12-13-as fogyival.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #50143 üzenetére
Nyilván kinek mi az igénye, biztos tetszene nekem is csendes, megy is ha kell jól el lehet lavírozni azzal. Én amúgy Mazda 6-ban gondolkodtam, hogyha cserélnék benyára, akkor esélyes lenne ők a mai napig gyártják a 2.0 szívót csak ne lenne tré a kasztni... Na meg persze a bmw ami szintén nagy eséllyel indulna.
-
trassher
addikt
ANP-n tankolok, legutóbb 237 forint volt egy liter. Az autó szereti, faterom ignise meg pláne. 351K km jelenleg az órában, első tulaj, 95%-ban kinti benzinnel, köszöni szépen tökéletes.
Redmi Note 7
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #50146 üzenetére
Mióta írom a fogyit azóta kevesebb. Fáj amikor látom a 12.5-öt, a 7.5 valahogy jobban tetszik.
Mind a kettő tiszta autópályás mérés.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #50146 üzenetére
Nekem most BC 8, ami inkább 8,5+ a valóságban.
Taposom, uzom hajtom 😂
De egyre jobban megy, valószínű el volt ám lustulva 😉Amúgy nagyatlagom számolva 7,5 10k km alatt.
-
barnam_
nagyúr
Január óta vezetem a tankolásokat, de mindig szokott kicsit ingadozni. Általában ugyanazon a 3-4 kúton tankolok, ugyanazon az úton (napi 2 x 25km BP-Budaörs, havi egyszer 200km vidék, meg vissza) megyek.
Ezt nem kifejezetten erre a hsz-re reagáltam, csak a fogyasztás témában
(#50147) trassher: hol van ez az ANP benzinkút?