-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reaper
őstag
válasz EQMontoya #50694 üzenetére
Hasonló gondban vagyok én is, hosszú évekig megúsztam a BKV-t erre most azt használom, mert Rákospalotáról az Árpád hídig egyszerűen ilyen időben az a leggyorsabb. Bicaj 20perc laza tempóban, BKV 30-35, autóval végtelen sok, a Róbert Károly felújítás, és a reggeli M3 bevezető miatt. Amióta Pestre költözött a cég alig autózom, de legalább sokkal kevésbé vagyok idegbeteg, amikor a villamos elsuhan a dugóban állók mellett.
-
z123456789
addikt
-
Declare
őstag
Persze, mindig lesz csalas, mindenhol es mindenben.....csak az arány nem mind1! Ha megszigoritjak, akkor is lesz kiskapu es lesz tekert auto, csak nem 10 böl 9 hanem csak mondjuk 10 böl 3 vagy kevesebb.
Ez a 100 ezer meg 200 ezer km ig veszek autot, hat ez meg egy ilyen berögzült generacios torzulas vagy nem tudom....idö kell mire ezek kikopnak
(#50702) z123456789 roppant jol kell, hogy fusson, ha Porschet akarsz legutobb egy normal szervizen a panameras ismerösünknek azt mondtak 7-800 bol meg kell, hogy alljon a dolog....de aztan volt meg valami kis aprosag es igy 1,2M lett a szamla aztan kapott egy defektet, mert ugye az a bazi nagy es peres gumi amugy baromi könnyen defektet is kap, hat ugrott megint egy fel milla pedig asszem tavaly vette 1,8M ert a felnit gumival....de a biztositas legalabb nem draga es nem is fogyaszt sokat az az 5literes motor az 500 loerövel
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Hat ez a hirdetes is ugy indul, hogy 1996 os e46 320d, 266k km.....szer mennyi? 266k km alatt ebben az amugy faja dizel motorban nem megy tönkre elölröl, hatulra minden....meg ha csippelve van akkor sem. Amugy en pont ezek miatt soha nem csippeltetnem a kocsimat, meg nem is vennek csippeset....Ezk az autok mar nem ugy vannak tervezve, mint egy zsiguli, hogy örökke . Ha meg elkezdik feszegetni a hatarait, szvsz garantalt az elettartam rövidüles ezerrel.
-
-
Toobee
veterán
Hobbi felhasználásra tudtok ajánlani nekem légkulcsot? Nem feltétlen újra van szükségem, de ajándékba lesz, úgyhogy újszerű használt, ami még belefér. 10-15, esetleg 20k a keret. Személyautóhoz, kisteherautóhoz (Master, Jumpy, Jumper, Scudo kategória). Köszi előre is!
https://barbieripnk.hu/
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #50707 üzenetére
Azért ésszel konfigolva nem lesz bajuk (bár a pékipar itt is erős). Egy "gyári" chippeléstől soha (gyári gyengébbre írt ecu gyári erősebbre átírása (pl S60 2.4i 140 vs 170le, Passat 2.0 tdi 140 vs 170 le) de egy óvatos kezelés is belefér. Benzinesnél pl lehet azzal kezdeni hogy a gyári 91-eshez igazított szoftot átírni 95-ös nyálra máris beugrik pár plusz lovacska.
Ismerősi körben van autó ami ABT chippet kapott és 260k km után is köszöni jól van. Szóval abban a Bimmerben 2x szorzó alhangon van.
Zsokszám: Haha ismerős tesójának van Boxtere (meg nem mondom 986 vagy 987) sima olajcserére (olaj + szűrők + munkadíj) 125k-s ajánlatot kapott.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #50712 üzenetére
Jó akkor már csak egy nőgyógyász diploma kell, hogy pl tudjál otthon is gyertyát cserélni benne.
#nincsbennetarcsi
-
mokus1
addikt
Melyik szélvédőmoso folyadekra eskusztok? Ami nem budos amjt használtam tavaly annsk tomeny palinka szaga volt.
-
-
Declare
őstag
Vannak esetek, amikor valoban meg lehet tenni jo esellyel minden gubanc nelkül....viszont en eddig mindig csak olyan peldat lattam, hogy ha csipszes volt a kocsi, akkor annak több baja jött elö, mint a nem csipszeseknek altalaban (elöbb feküdt ki a turbo, hamarabb jöttek elö olyan bajok, amik a masikaknal kevesbe, vagy annal a km nel meg nem stb)
Nekem pl ezert szimpi a bmw nek a 25d motorja, ami ugye kb 1:1 ben megegyezik a 30d vel, csak valamivel (talan 50 loval kevesebb a kraft). Igy ha ütve vagva van is talan jobban birja, mint a 30d....nem biztos ez, de igy gondolom. -
EQMontoya
veterán
válasz concret_hp #50715 üzenetére
Igen, kb. ez az átlag.
Ezért ide járok is bringával, de 20km-es távra már nem feltétlen mennék.Same rules apply!
-
tresh
addikt
válasz Declare #50719 üzenetére
Ez se jelenthető ki így ebben a formában. Nagy átlagban a chip-ek többsége a gyár által minden körülményre optimalizált általános programot módosítják. Ergo a motor bőven tudna egészségesen többet, de vissza van "butítva" a vezérlés, hogy mindenhol megfeleljen. Vagy direkt van gyengébb programmal ellátva. Na ilyen autókkal semmivel sincs több baj mint a gyári programossal. Persze mondjuk a gyári 0,8-0,9 baros turbónyomás 1,0-1,1 -en járatva biztos hamarabb fog elfáradni de addigra már az autó is kirohad alólad.. Szóval összetett dolog ez és ezért nem is jelenthető ki hogy egy chipes autó kevesebbet fog bírni, főleg akkor nem ha utána mennek hardveresen is a dolgoknak. Nagyobb turbó, porlasztó,injektor stb stb...
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Jo ez a nagyobb turbo/porlaszto ez mar azert a komolyabb dolog, en most elsökörben erre az "átirjuk és késsz" tipusu tuningra gondolok. Azert ez a gyakoribb.
Nyilvan nem azt mondom, hogy +20 lo es holnap kifekszik az egesz, de azert csak jobban kell hogy birja minden, ha van böven tartalek. Az autogyarak sem fognak 200% ra meretezni, mert azok is profitot akarnak maximalizalni. Mondjuk pont a 325d egy olyan moci ami mondjuk ha lazan csippelve van az valszeg nem zavar semmit, de ha mar mondjuk egy 30d t nezünk, ott mar azert szerintem nem ilyen egyertelmü a helyzet.
De mondom ez inkabb csak ilyen laikus filozas es velemeny szvsz ha valaki hobbyzik az autoval es szeret vele bütykölni/bütyköltetni, az nyomassa a csippet. Ha a megbizhato, üzembiztos, hosszutavu autozas a cel, akkor szvsz ezek a csippek jobbara a cél rovasara mennek (hacsak tenyleg nem ilyen minimalis kis modositas van benne)
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #50717 üzenetére
+1 A Prelixre! Teszteken a legjobb volt!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz Tsebacsi #50724 üzenetére
Szerintem is eltalálták nagyon + az UI is jó lett, egy dolog választja el a tökéletestől csak. A rendes kormány-műszerfal elrendezés.
Fura dolog amúgy, hogy akár BMW, Merci stb. minden modelljének a belseje ugyan az, nem úgy itt, szinte mindegyiknek más a belseje, teljesen más műszerek ...
[ Szerkesztve ]
-
-
Magnum_
nagyúr
I humbly and respectfully decline™
-
brumi1024
veterán
válasz Tsebacsi #50728 üzenetére
Ebben nem tudom, de a 308-nál nálam egyértelmű volt a gond, pedig nem vagyok egy különleges magasságú ember (187 centi). Egyik akkor próbált konkurensénél (Mazda 3, Ford Focus, Opel Astra, Audi A3, Seat Leon, VW Golf, A osztály) se tapasztaltam ezt. Az 1-es BMW hajlamos még erre, de ott azért egészen minimalizálható.
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
-
sagesz93
addikt
sziasztok,
[link]
Ilyesmi izzókkal valami tapasztalat? esetleg valaki tud segíteni itthon kapható e h6w-ben minél fehérebb fényű izzó? Xenonhoz nem igazán passzol a sárga.... -
B-L-A-C-K
titán
-
z123456789
addikt
-
rii
nagyúr
sziasztok
hol lehet megkérdezni, hogy van-e valamilyen büntetés parkolásbl kifolyóla a kosira?
a fegyverek utcába em ettem lszre ,mhogyy mozgáskorlátozottaknak fentartott helre álltam be (ez nem kamerűval megfigyelt) mikulászaskót nem kaőtam (amit el is vihetett valaki poénbül)
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Magnum_
nagyúr
-
Magnum_
nagyúr
válasz pit stop #50744 üzenetére
van gyárilag ledes is. nappal meg nem olyan feltűnő, tompított (és helyzetjelző) kapcsolásnál meg nem ég ugye.
tehát nem.Black: szerdán hozza apám fel a diplomát (holnap veszi át- nem, az avatás később lesz, de ugye attól még kiállítják), csütörtökön irány az ocsmányiroda, aztán ugyse fognak dr. §aint-el nagyon vitázni
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Kornel
veterán
válasz pit stop #50744 üzenetére
Nem kötnek.
Civicnel nekem a kodlampa lesz DRL-nek megcsinálva, rendesen szabályosan bekötve, LED-el a foglalhatban.
Sokan használják igy, a rendőrnek fogalma sincs hogy milyen autók jöttek gyarilag így ki.
Funkcióját tekintve tökéletesen működik, autó állásban nappal a DRL kapcsol gyujtasra, ha sötétedik, akkor meg kapcsol a tompított. -
pit stop
addikt
válasz Magnum_ #50746 üzenetére
Pedig reménykedtem, hogy nem volt és tudsz valamit Előző tulaja kocsimnak kicserélte helyzetjelzőt ledesre. Műszakin mondták hogy necces, más viszont azt hogy nem foglalkoznak vele. Rengeteg utólag átalakított búrán kívüli ledes helyzetjezőt látok, az inkább gázos szvsz. (vagy csak nyugtatni akarom magam? )
Kornelka Köszi én is így gondoltam
[ Szerkesztve ]
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
K Norbi
addikt
válasz pit stop #50748 üzenetére
Ledes helyzetjelző meg rendszámvilágítás az utólagos nem engedélyezett. [link]
Ezek után azt gondolhatnánk, hogy a retrofit LED-ek kitűnően használhatók pl. a parkoló vagy a rendszámvilágító lámpáknál is. Erről azonban elviekben mindenkit le kell beszélnünk, elsősorban a jogszabályi előírások miatt. Retrofit lámpát tilos használni parkoló lámpában, irányjelzőben, helyzetjelző vagy féklámpában, a jogellenes használat elvileg a forgalmi engedély bevonásával járhat. Ez nem azért van, mert az elavult előírások nem követik a technika fejlődését, hanem mert a jelenlegi LED-ek másféle fényt adnak, mint az izzólámpák. A LED-ek fénye általában irányított, szemben a teljes térbe sugárzó izzólámpákkal.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- További aktív témák...