-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
Giulia, elvből
valamikor elmegyek má' egy tesztvezetésre... ha elférek benne úgy, mint a 156-ban, akkor nálam nyert ügye van, ez lesz a színházba járós/fagyizós autó, gyerek és kutya nagyon ritkán fogja beletenni a lábát, arra ott lesz az asszony Volvo/Audi kombájnjakornelka: majd elhiszem, ha kipróbáltam de alapvetően egyedül használnám azt az autót, meglátom mennyire kényelmes.
[ Szerkesztve ]
-
Toyota Mirai
-
raczger
őstag
Most nézem, üres a hűtővíz kiegyenlítőtartálya...
1 hete hoztam el a kocsit a szerelőtől, többek között termosztát és hűtővíz is lett cserélve, de azt gyanítom, hogy nem töltötték fel rendesen hűtővízzel... Kell nekem most az idegeskedés.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
K Norbi
addikt
Gyalázat ez a Cool blue, este szép, reggel ronda! Kék gyász virít benne. Panaszkodtam is a Lumenetnek. Tegyenek észrevételt az Osram és a Philips fele.
Miért nincs Cool blue Chrome
Mint pl ennél is megoldották [link][ Szerkesztve ]
-
válasz BigBlackDog #50981 üzenetére
Ultel mar repulon? Akar world traveller, akar eu-s, csapnivaló az osszes. 6 ora utan szabalyosan ki kellett hajtogatnom magam, hogy kibirjam a tobbit, 2 orat meg csak csak ki lehet birni benne karomkodva. Ennel a szutykos mav jaguar zold mubor ules egy alom.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
1. Alfa Romeo Giulia
2. Volvo S90/V90
3. Renault Scenic -
Integrale
veterán
válasz Kornel #51053 üzenetére
Erezhetoen nagyobb a Giulia belul mint a 159. Gyakorlatilag akkora mint a most futo 3-as, talan hossziranyba kicsit nagyobb a hely.
Munez: amig egy F30 es egy C osztaly minoseget (belterben) rohogve hozza, technikailag fejlettebb, addig baj nem lehet. Nyilvan egy A4 belul otthonosabb es jobban ramegy az anyagminosegre, ellenben dizajnban oskori, elobbit nem is varjak el az Alfatol, utobbiban viszont jobbat kap.
A vezethetoseg pedig azert erdekes, mert az osszes hiteles (nem, nem a TC) lap kifejezetten jonak allitotta be.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Kakaduku
senior tag
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy nem tudtok esetleg olyan szervizt, ahol az elektromos ablakemelőt lehetne megcsináltatni? Renault Clio II ről lenne szó.
Sajnos nem találok sehol. Olyan szerelő kellene, akihez akár szombaton is el tudom vinni az autót. -
Kakaduku
senior tag
válasz Kakaduku #51065 üzenetére
Még egy dolgot... Akinek esetleg volt, vagy van 2 személyes Renault Clio II-je. Meg tudná nekem mondani, hogy a csomagtartóban a pótkereket csak a kárpit fedi, tehát csak azt kell felemelni, hogy hozzáférhetővé váljon a pótkerék, vagy van rajta valami más is, tehát valami fém ajtó.
Bocs a hülye kérdésért, csak szervizben volt az autó és úgy kaptam vissza, hogy nincs síkban a padló. Sajnos nem nézegetem a pótkereket és így nem tudom, hogy mi történhetett, de mikor bevittem egy síkban volt minden hátul. -
-
Integrale
veterán
válasz MunezXBK #51066 üzenetére
Én meg nem csak a vezethetőséget írtam.
Kornelka: Igazából belül minden irányban nagyobb, csomagtérrel együtt. A középkonzolt aláírom (mindegyik hátsókerekesre igaz ez sajnos), szélesebb lett mint az 59-ben, de ettől még nem lesz a 156 hajó hozzá képest, mivel az minden férőhelyen passzos.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Ironizer
tag
Hallottatok már olyanról, hogy menet közben kiesett a fékbetét? Csak mert velem ez történt. A bal hátsó, külső oldali fékbetét. Szétszedéskor nem volt lelazulva semmi a féken, amikor meg összeraktam új betétekkel, akkor szintén lehetetlennek tűnt, hogy bárhogyis kiessen, nyilván, hiszen így van tervezve. Bassza a csőrömet, hogy mégis hogyan történhetett ilyen. Sajnos nincs meg a kiesett betét, azzal talán okosabb lennék.
-
Declare
őstag
Ez igaz
Amugy a figura megszallott...[link] ha igy nezzük nem is sok ez az összeg egyaltalan. Persze nagyon derék, hogy igy karban tart egy autot, bar igazabol ez mar ujraelsztes.
Ennel a kategorianal ez mondjuk kesöbb mar megterülö befektetes is lehet. Itt mar biztos lehet azert olyan vevöt talalni, akinek penze es igenye van egy ilyen allapotu autora.
-
Ironizer
tag
válasz tomcsi23 #51075 üzenetére
Nem, legalábbis a belső nem, a külsőt ugye nem tudom, mert nincs meg, de mondjuk átvizsgálásnál tavasszal az sem volt, szóval nem valószínű.
De még ha el is lett volna kopva, azt néztem, hogy még akkor sem fér ki a tárcsa és a keret között amiben van. Haverom azt vetette fel, hogy esetleg levált a betét az alaplemezről, és akkor a kettő darab külön-külön önmagában talán már elég vékony ahhoz hogy kiférjen a tárcsa és a keret között, de nem, még annyi hely sincs ott. Pedig mást én sem tudok elképzelni. De látszólag nincs annyi hely. -
Ironizer
tag
válasz tomcsi23 #51078 üzenetére
Jó kérdés, nem tudom, nincs rajta semmi.
Ja, nem lett baj, a fékerő nagy részét ugye az első fék adja, szóval nem volt ebből gond. A tárcsát sajnos kukázni kellett (nem is volt kopott szinte, eltekintve attól, hogy a nyereggel való fékezés kicsit azért meglátszott rajta de nem sokat kellett volna rajta szabályozni), mert az oldalába ütött vmi egy gödröt... és ettől lett a tárcsának egy kis ütése... 3 mm. A kieső alaplemez talán befeszült a tárcsa és a... mi közé is? A féknyergen nem láttam nyomot, pedig a tárcsa derék anyagból van, ha abba akkor gödröt nyomott a fékbetét, akkor a másik oldalán is ki kellett támasztania valahova, és ott is nyomott kellett volna hagyjon. A felni belsején látszott egy kis nyom, de.. nemtom, az túl kicsinek tűnt egy ekkora erőhatáshoz. Nagyon rejtélyes ez.
https://drive.google.com/file/d/0B_eM-wCAWutCaFVndUdMQ3BKMU0/view?usp=sharing
[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
Kia Optima GT Sportwagon
Az első ázsiai autó, ami kellene[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Ironizer
tag
válasz tomcsi23 #51084 üzenetére
De de, bőven jó, komolyan, 20mm. Gyári vastagság 20.066mm...
Ja új tárcsa, új betét. Csak tényleg zavar, hogy nem tudom a pontos okát. Tudod, kicsit ilyenkor benne van az emberben, hogy hogy bízzon így benne ezek után. Mert mi van, ha olyasmi volt az oka, ami még mindig fenn áll, akármennyire is úgy tűnik, hogy minden rendben van. -
gooool
őstag
Az év autója szavazásra a tippeim így a nagy merítésből:
Szívem szerint: Volvo S90/V90, Alfa Giulia
Realitás szerint: Renault Mégane, Peugeot 3008(Érvényest majd én a szűkített lista után. )
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
barnam_
nagyúr
Használ valaki Osram Night Breaker Laser-t?
Emagnál 5 ezer ma a H4-es párban, rendeltem egyet.Most Tungsram Megalight 120%-os van, de ha jobb az Osram, ennyit megér, ezek meg mennek tartalékba.
-
rbalint88
addikt
Karaszynal valos 30%-os akcio van a koni cuccokra. Aki tervezi a futomuvezest, nezzen szet, hatha van okossag.
-
tomcsi23
veterán
válasz barnam_ #51095 üzenetére
Hm, ez a Philips RacingVision +150% nem lehet rossz.
Be is akciózták most itt h7-es, h4-es.A Philips H7 RacingVision körülbelül 200 órás élettartammal rendelkezik, ami az emelt fényerejűek között a legrövidebb, de cserébe a legmagasabb fényerőt kínálja az összes kapható izzó közül! Ha ennél hosszabb élettartamot szeretnél, akkor válaszd a Philips X-tremeVision-t, az Osram Night Breaker Laser-t vagy Night Breaker Unlimited-et.
hehe[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...