-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Kornel
veterán
válasz tomiii. #51192 üzenetére
Nem tudom hol néztél és mit, tavaly és tavalyelőtt pl. simán végig lehetett volna gurulni nyári gumival is Budapesten, annyira nem volt tél.
Ha mondjuk tényleg csak 10 fokra tudnak optimalizálni, akkor tényleg 3 szett gumi kell 😉
Abban tényleg egyetértünk, hogy nem mindegy a felhasználás körülményei, nyilvan hegyekben jobb eséllyel lesz hideg, esetleg esik némi hó is.
Eddig csak száraz, vies és jeges úton volt módom tesztelni ezt, egy alulmotorizaltnak nem mondható autón, inkább sportos, mint nyugodt vezetési stílussal, és ugyanúgy feltenném, mint mielőtt még nem volt vele tapasztalatom.
Ezt még mindig érdemes megnézni, és értelmezni, hónapról hónapra, évről évre. -
nem gondoltam, hogy ezt nagyon ragozni kellene, de 4 évszakos nyáron kenődik és csúszik, télen meg nem tapad, más bordázat kell télen és más nyáron, sose lesz olyan jó, mint a külön téli és nyári. Nézz meg pár tesztet, a legjobb is csak elfogadható. Akármilyen autóm van a gumi mindig jó rajta, mert csak az köt össze az aszfalttal
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Kornel
veterán
válasz kisza25 #51211 üzenetére
A legutóbbi évek tesztjein egyedül az adacnak volt ez az értékelése, az osszes többi teszten ajánlottak voltak a legjobb negyevszakosok.
Emelett még mindig áll a feltevésem, hogy mi van abban az esetben, ami az elmúlt napokban is megesett, hogy 15-20 fok közti levegohomerseklet és nyilván ennél melegebb aszfalton kell közlekedni, vajon hogy teljesít ilyenkor egy hora és jégre optimalizált téli gumi? -
Magnum_
nagyúr
autodoc.hu-rol rendelt mar valaki?
I humbly and respectfully decline™
-
válasz Kornel #51212 üzenetére
ja mondjuk én Ausztriában voltam az Alpokban az elmúlt 10 évben, télen napi 50 cm hó is szokott esni
Ha meg nincs hó akkor -10-20 fok van
Na szóval, a conti ts850-nel szinte meg sem csusztam ott, ahol a barum polarisal rükvercben kellett felmennem, mert előre menetben csak félútig lehetett felmenni, onnan meg a keresztben visszacsúszás a szakadék szélén, mosolyom nem volt őszinte, csak mint a vonatsinre kötözött emberé. Ja és ez az út vezetett a szálláshoz, tehát minden nap meg kellett tenni.
Ezért van mindkét autón most is ts850, bár most már itthon vagyok, de a sarasabb részeken pl. ma is jól jött a téli gumi. Igazad van ennyire nem lehet általánosítani, a főváros azért teljesen más, mint itt a mellékutak, tavaly a 20 cm hó mikor leesett pont fonyódi dombon kellett mutatnom házakat, ott sem tudtam volna felmenni egy 4 évszakossal az is tuti
amúgy a gumi az miért off egy autós topicban
melyik az ajánlott 4 évszakos?, mert azt mondjátok ennyire ok itthon, a 2. autóra most tavasszal kellene vennem nyári gumit, beneveznék egy 4 évszakosra, arra a 4-5e km-re jó lenne[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Magnum_
nagyúr
-
-
értem, ránéztem, 100eFt egy garnitúra, ahova raknám az max a második autó, de arra meg sok ennyiért, hacsak...
mennyit lehet vele elmenni és mennyi idő után érezhető, hogy öregszik(nem úgy tapad...)?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Kornel
veterán
válasz kisza25 #51225 üzenetére
Pont itt jön ki bármelyik negyevszakos előnye.
3-4 év alatt elkoptatod, gyakorlatilag addig egy gumi minimálisan oregszik csak.
Viszont ha két szetted van, akkor 6-8 év alatt koptatod el kevés futás mellett, amikor is már 5-6 évesen kuka lenne, tehát vagy nem fog már tapadni a végén, vagy kidobsz még egy jó profilmagassagu gumit.
Mindez kevés 10-15k-s évi futásra vonatkozik. -
modflow
veterán
A Shell vagy az OMV benzinre a jobb szerintetek?