-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #51799 üzenetére
Splash nagyatlaga sincs 6,5 liter.
Ahhoz képest ez 200 kg-al konyebb, arányaiban pedig ugyanaz az autó, bőven 6 liter alatt, de inkább 5,5 körül lesz a nagyatlaga a valóságban is.
A sulycsokkentesnek köszönhetően így ezek szerint még a szivoban is van tartalék 😉Rbalint: 1.4T kéne a GTI-be, kicsit megultetve, kemény gép lenne 😂
-
veterán
válasz BigBlackDog #51788 üzenetére
Nekem nagyon bejön a formája, ezzel a mild-hibriddel szuper városi gép lenne egy autópályás csatahajó mellé. Kéne.
-
pit stop
addikt
válasz BigBlackDog #51792 üzenetére
Szerintem elejét szokni kell, de az még jó is formailag - modern és jól el van találva.
A hátulját viszont mint ha egy 20 évvel ezelőtti rosszabbul sikerült kocsiról emelték volna át... Nekem ez nagy kontraszt.
Belső tér ötletes, de tippre csak elől lehet elférni. Hátsó tologatható pad mindegyik autóba kéne. Viszont ha beülnek hátra is, akkor fogyasztás sem ennyi lesz+: Örülünk most, hogy Japán, de aztán alkatrészárakban is meglátszik majd szvsz.
[ Szerkesztve ]
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
MunezXBK
nagyúr
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #51788 üzenetére
Botrány ótvar. Nem hiszem, hogy itthon túl sokat eladnak majd belőle...
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz BigBlackDog #51788 üzenetére
dafuq
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #51788 üzenetére
Kicsit olyan az eleje, mint a Polo&Q2 hátulja
-
bobooo
addikt
Na sziasztok,
Mostmár jogos tagja lehetek a topicnak egy 2001es vw passat 1,9 tdi variantet örököltem családból. Kozmetikai bajai bőven vannak, de azokat szép lassan majd megcsinálgatom [kép]
Kérdés: a jobb első fényszóró elég botrányos állapotban van. Szerintetek elég neki egy políroztatás (ha igen akkor hol érdemes szerintetek?) vagy inkább új fényszóró? [kép2]
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz Kornel #51793 üzenetére
Fateromnak az ignis helyett ez az ignis tökéletes lenne. Pályára sosem megy csak főúton oda meg bőven elég ez is. Évi 30-35K km-t autózik de annyira nem érdekli semmilyen szinten, hogy a dízel nem való neki. Ebben is épp akkor cserélteti le az olajat amikor a szerelőnél jár vagy én szólok neki. Kíváncsi leszek lesz e olyan strapabíró mint az első ignis 1.3-as motorja.
Redmi Note 7
-
-
Magnum_
nagyúr
Segitsetek pls, to be on the safe side...
ez az akksi J+ ugye?
Koszi elore is.I humbly and respectfully decline™
-
brumi1024
veterán
válasz MunezXBK #51805 üzenetére
Sokaktól láttuk már ezt, de sehol nincs még engedélyezve/gyártásba adva.
(#51788) BigBlackDog: Látható, mi volt a kiindulási alap, szerintem szörnyű. Az pedig továbbra is vicces, hogy rengeteg gyártónál 2016-ban sem egyértelmű a 4 automata ablak. Annyira faék filléres technika...
(#51826) roberto211: Csak az aktuális távolkeleti design nyelv Európában nem túlzottan sikeres a nagy tömegeknél az utóbbi időben. Lásd új Hondák pl.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz brumi1024 #51828 üzenetére
Viszont volt egy renaultom (tudom-tudom, nem sokaig volt meg, ne oljetek), azon magam tudtam ki-be kapcsolni ezeket. Szimpatikusabb volt
Roberto: igen, szubjektiv. De a sajat velenyet kozolte. Azt pedig megteheti. Meg akkor is, ha nem ertesz egyet
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
K Norbi
addikt
válasz Magnum_ #51821 üzenetére
Ez nagy jó cucc, ugyanez van nekem is. [link]
Erre figyelj tetején jobb felül találod. [link]
Az első szám az évet jelöli, 5, a második betű a hónapokat, A-január,B-Február és így tovább.
Az enyém (2015) F(Június)Az "i" betű nincs használatban, mivel könnyen összetéveszthető az "1" számmal.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz roberto211 #51826 üzenetére
Ezt nem is vitatom.
-
tboldi
nagyúr
Lehet, hogy inkább a milyen autót vegyekbe való, de most nem az a kérdés.
1 millió körül keresünk autót apummal, és tegnap találta ezt az Ignist. Második autó lenne, a jelenlegi WagonR-rel apum jár dolgozni, ez meg anyumnak és nekem lenne itthonra/suliba járni, illetve ha valami történne a WR-rel, akkor is lenne egy "pótautó". Felhívtam, minden lényegeset elmondott az eladó (magánszemély), bácsiautó volt, magyarországi, vezetett szervizkönyves (végig márkaszerviz, elvileg leinformálható), garantált kilométer, stb. Le is kérdeztem a kekkh rendszerében, ott sincs tekerésre utaló nyom, úgyhogy köv. szombaton megyünk megnézni élőben.
Tudom, nem olcsó egy Ignishez képest, meg butácska, ennyiért jobbat is kapni, de most nem ez érdekelne, hanem az, hogy Ti láttok-e valami gyanúsat, esetleges sérülésekre utaló nyomot a képeken. Nekünk jónak tűnik.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz tboldi #51836 üzenetére
Apámnak is ugyanezek voltak a kritériumok, ő is ignist nézegetett.
Próbálj ki egyet, maxra állított üléssel simán ugyanolyan be és kiszállni, mint egy ignisbe.
Azon kívül persze mindenben jobb, nagyság, kényelem (nagyobb ulolap és háttamla), anyag minőség, összeszerelés, megbízhatóság.
Apámét 130k km korul vette, simán benne van még kétszer ennyi is.
Szerencsére apámat sikerült lebeszélni a merev hátsó hidas szekér ignisrol, próbáltad már azt az autót a magyar utakon? Kirazza az ember fogabol a tömést is.Mondjuk most nincs fent egy se amit megvennék, de neki is hónapokat keresgettünk, aztán amit kinéztem neki hahun, meg is vette, eddig még nem bánta meg.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz tboldi #51834 üzenetére
1milláért nincs épkázláb splash? ignishez és vagyonőrhöz képest űrtechnika, agilánk volt 10 évig, utána jött a splash, hát ahhoz képest ferrari. abban a bp-zsámbék távot végigrettegtem (még a volánnál is), annyira fosul bizonytalanul kanyarodik, míg a splash-sel ma végignyomtam óra szerint 100-110-zel és nem volt para egyáltalán. mondjuk földszintes autóból átülve először el kell hinni, hogy befordul, aztán némi szokás után lehet vele gokartozni
-
tboldi
nagyúr
válasz Kornel #51837 üzenetére
Végül is nem lenne rossz egy Liana sem, de már szeptember óta nézegetjük a hahu-t, eddig semmi épkézlábat nem találtunk. Most jött szembe ez az Ignis, ami teljesen meg is felelne, sőt, a WR-nél még több extra is van benne (GLX vs GS).
Vezetni még nem vezettem Ignist, de a WR-ben ugyanilyen a futómű, elöl MacPherson, hátul merev híd. Nem túl komfortos, az tény, de a célnak megfelel.
Nem tagadom, kicsit elfogultak vagyunk a Suzukik iránt. A WR+ (M13A) új kora óta a miénk, az eddigi 103k km alatt egy fillért nem kellett költeni műszaki problémára a kopókon kívül, még a híresen szar váltó is hibátlan.
Ráadásul a fogyasztás is megáll nyáron 5, télen 5,5-6 literben (város-országút 50-50%).rbalint88: 1M a plafon (mármint csak az autóra), annyiért meg nincs élhető Splash, se gombóc Swift. Meg talán kisebb is, mint a WR+/Ignis. Amikor megjelent, lett volna lehetőségünk becserélni a WR-t egy Splash-re, de azt hiszem, pont emiatt nem léptük meg.
szabonagyur: Akkor már nem is kell.
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz focvis #51771 üzenetére
A Wolf Blue Moon nekem nem így működik. Sajnos az nem jött be ilyen téren. Vizet pergeti, de mosásnál fullra átt kell szivacsolnom így is.
Egy napom elment vele, szóval nem hiszem, hogy szarul raktam fel. És ugye a vizet is dobja szóval szerintem rendesen felkerült rá. Valószínű ez ennyit tud. -
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #51848 üzenetére
Azért, mert nincs időm, se kedvem ilyen idiótákkal foglalkozni.
Miféle zöld szörny? Ez a (Marx) Károly út.szerk.: Jaaaa, az Unimog. Igen, az a Kossuth Lajos utcán van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Fujifilm X
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...