-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bögre
aktív tag
válasz EQMontoya #52075 üzenetére
Ezzel mondjuk nem teljesen ertek egyet. Persze fugg attol is, hogy gyari alkatreszekkel szeretned a karbantartast megoldani, vagy megfelel az utangyartott. Eleg csak a par napja irt hozzaszolasomban megnezni a gatlok arat az IS-hez. Szerintem kornelka a civic ala komplett futomuvet rakott annyibol, amennyibe ket gyari gatlo kerul. Nem tudom az IS200-ban mennyi elelktronika van, de a 250-ben pl. a kulso-belso levego keringetest allito szervomotor tonkrement. Bontottat sikerult szerezni kozel 30eFt -ert. Es ebbol a szervobol lattam benne legalabb 4-et, amikor csereltem. Vagy mondhatnam a gyari fenyszoro 200eFt-os arat.
Azert a civic/golf alkatreszek ara nem egy ligaban van az IS alkatreszeinek araval, amennyire en emlekszem.Mas: Ajandekba szeretnek egy kisebb autoapolasi csomagot, hol es milyen termekeket erdemes venni?
-
Bögre
aktív tag
Néztem, elsőként bontott fényszóróval próbálkoztam amcsiból, ami ugyanúgy párásodott, plusz side marker is volt benne. Szóval erre kidobtam közel annyit, mint a gyári fényszóró ára. Plusz ne felejtsük el, hogy EU-n kívülről 27% Áfa + vám terheli a csomagokat bizonyos érték felett.
-
lenko
aktív tag
válasz Kornel #52072 üzenetére
Életben tartani... Öcsémenk 2. 328i- je van. Előző E36, most E46, egyik sem az életben tartásról szól.
Mostanira olajcserén, szűrőcserén kívül nem kellett költeni. Előzőre is kb 50e Ft-ot.
Attól, hogy te félsz a magasabb fogyasztástól/adóktól, és a beletöltendő 7 liter olaj kifizetésétől...[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
z123456789
addikt
Wolf viszonylag elérhető áron kapható, jók is a termékeik, szerintem az egyik leggusztusosabb csomagolásuk is nekik van, magyar, és kedvesek. A gumiápolójuk, a felnitisztítójuk, a samponjaik nekem bejöttek. Többit tényleg az ápolós topicban. Biztos vannak más cégek csomagjai is, amit az ottaniak jobban figyelemmel kísérnek.
Szerk.: bocsi, felnitisztítót még nem próbáltam, de mindenki dícsérte.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz HoaryFox #52110 üzenetére
Csak szerintem néz ki tökmáshogy, mint jobbra hátra tőle az A4?
Az mondjuk más, hogy a motorháztető alatt ez olyan messze van az átlag Auditól amennyire csak lehet.
(#52113) K Norbi: Hát idénre már nem hiszem, hogy vállalják, de ha most bemész egy szalonba és összerakod, szerintem február végére meg is kapod. Mondjuk így sok időd nem marad alkudozni, de 6 millió kedvezményt szerintem simán kapsz.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz szőröscica #52091 üzenetére
Szerintem csak sz*pórollerezni nem szeret amivel egyet is értek kivételesen.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Bögre
aktív tag
200GBP a gyári gátló, ami ~74k HUF és még nincs itthon. Szerintem nincs akkora különbség, hogy megérje, de azért köszi. Viszont ez sem változtatna azon, hogy továbbra sincsenek a Lexus alkatrészek egy árban a civic/golf alkatrészekkel.
Többieknek is köszönöm, átnézek az autóápolós topikba.
-
lenko
aktív tag
válasz K Norbi #52113 üzenetére
Én megelégednék egy RS4 avanttal is. Szerintem ennél nem indokolt nagyobb auto.
(#52114) roberto211 Továbbra sem szopóroller egy ilyen, persze vannak szétvágott darabok, de nem abból kell választani, kint annyi ilyen megkímélt van mint a tenger...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
EQMontoya
veterán
válasz Kornel #52086 üzenetére
Egy könnyebb, pörgős 1.8 szívónál egyenesben, 0-100-on nem.
Akár pályán, akár kanyargós úton azért kijön a különbség.bögre: az árak elég meredekek, de még kb. semmit nem cseréltem, mióta nálam van a kocsi, ami nem kopóalkatrész. 137-tel vettem, most 215 van benne, ami eddig cserélődött:
-Hűtő, valami megütötte, javítható lett volna, de kapott egy nagyobbat.
-Motortérben a kitámató pálcát tartó műanyag eltört - 20gbp bontottan az a műanyag szar...
-Egy féknyereg elkezdte engedni az olajat, valószínűleg nem szívlelte, hogy üt alatta a tárcsa.Ennél a Corollámnak több baja volt.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Declare
őstag
válasz K Norbi #52108 üzenetére
Hat igen....ez egy "jonapot kivanok"
A tennisz klubban az egyik csoka a helyi audi vezetöje, ö jön mindig valami mas ilyen szörnyeteggel. Volt nala ez is feketeben, multkor meg RS7 szürkeben brutalisak ezek a gepek....rajöttem, hogy elbatyarintottam....audi/bmw hez kellett volna menni valami izének , felküzdeni magad, aztan amikor mar ott tartasz, hogy eppen azt a kocsit hozod el, amelyik nincs kint ügyfelnel mezesmadzagkent, akkor azert az egy egeszen jo pozicio. Autora/benzinre/fenntartasi költsegekre gondod nincs es mindig a legujabb gepeket nyuzhatod....mellette azert gondolom a havi fizubol is ki lehet jönni -
EQMontoya
veterán
Tény, hogy drágábbak az alkatrészek, de figyelembe véve, hogy a gyári gátlók, futóműelemek, szilentek bőven kibírnak 200k fölötti futást, a hajtáslánc meg aztán főleg...
Azért ismerősi körben a középkategóriás autókkal (Corolla, Polo, stb) bőven több baj van, mint ezzel.
Arról már nem is beszélve, hogy én azzal is költségként számolok, ha néhány napig nincs autóm, mert szerelőnél van.
Same rules apply!
-
brumi1024
veterán
válasz Declare #52127 üzenetére
A 8-as a "spórolós" fokozat, az azért kell, hogy foroghasson 3 ezret a motor 200-nál, nulla zajjal. Az a meglepő, hogy ez a szerkezet több, mint két tonna, és ahhoz képest irreálisan dinamikusan mozog. Szentendrein szoktam találkozni eggyel, illetve az Info Parkba szokott járni az Audi Centrumé.
[ Szerkesztve ]
-
-
Jaffa75
őstag
Tegnap haverom hívott este, hogy nem indul be az Octavia-ja.. (1.4 MPI - 2008) Elmentem hozzá, autó csontra lefagyva - beült, tekertetett ügyesen, pumpálta neki, talán 3 indításból egyszer kapta el egy másodpercre (mint egy régi rossz dízel). Beültem én, 5 másodperces padlógázas indítózás, majd gáz nélkül elkezdtem tekertetni, a másodiknál elkapta, de hihetetlenül összevissza járt, ám sikerült olyan 1500-on stabilizálni a beteget..
Olyan volt a kipufogógáz szaga, mintha nem benzint, hanem valami adalékot égetne...Néhány másodperc múlva volt alapjárat is - mondtam hogy irány a szerelő, tartsa 1500-2500 között, ne terhelje. Szerencsére 1 km-re volt csak, mire odaértünk teljesen normálisan járt az autó, már büdös sem nagyon volt. Beálltunk, otthagytuk (szabad ég alatt aludt), reggel elsőre indult, mintha semmi nem történt volna...
Mi lehet a hiba? Benzinpumpa zúgott hátul, tehát üzemanyagot kapott... Én vmi gyújtásra gyanakodnék (gyertya, kábel, elosztó) inkább...
# 52129 Kornélka: a Suziban nem a motortól kell félni, hanem ami köré van építve.. A motor az 100+2 év...
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
-
Srácok. Mit kell művelni egy IS220D-vel, hogy 60-nál olyan színű füstöt okádjon ki magából, mint egy benzines ami eszi az olajat?
-
nagyúr
válasz Evil Snowman #52136 üzenetére
Abban nem az a fos dízel motor van, amit senki nem ajánl mert tipik szopóroller?
-
footy
addikt
válasz Evil Snowman #52136 üzenetére
Nem sokat, a 2.2D a toyotatol normalis hasznalat mellett is betegagy lesz...
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #52135 üzenetére
Azért nem naés, mert azt hinné az ember, hogy van kis önállóság bennük, és nem állnak be másolni a konkurenciát. Persze így is lehet autót gyártani meg eladni, akár még haszonnal is, csak épp a stílus kicsit kínais
Kornél: Nem rossz amúgy, csak ránézek, és nem az jut eszembe, hogy igen, ez egy opel, hanem ez most VW, vagy BMW, vagy miafene? És nem csak nekünk fog ez eszünkbejutni. És amikor a hátad mögött röhögnek rajtad. Oké, van aki elviseli, én kevésbé élvezném.
Vicces, mert ha új autót kéne vegyek ebben a kategóriában, akkor csak vakarnám a fejem. Mondeo-Passat-i40-Insignia-Talisman között vergődnék.
(#52141) Declare: De ez most a hivatalos kép Ismétlés a tudás fattya A memóriám meg olyan, amilyen Az én koromban jó, ha az ember emlékszik, hol lakik
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
Arcképgyáros
Nem tudjátok véletlen, hogy aki most vizsgázik kresz-ből melyik programon kell átmennie?
-
Kornel
veterán
válasz Jaffa75 #52143 üzenetére
Egy splashnek jobb a torestesztje, mint egy tetszőleges kora beli és méret beli társának.
Nézd meg az euroncap teszteket.
2011-tol pedig a kategóriájuk vezetői mindegyik típus, ld. swift 5 csillag, vitara és scross szintén, úgy, hogy közben a kategóriájuk legbiztonságosabb autói lettek az eredmények alapján. -
Magnum_
nagyúr
Stay cool, holnap reggel 7re megyek preventiv gyertyacserere, olyan helyre, ahol lattak mar tsi motort es van gyertyapipa kiemelo.
I humbly and respectfully decline™
-
szőröscica
addikt
válasz Evil Snowman #52136 üzenetére
Ez ilyen, gyakran latni oket okadni a fustot. Majdnem mint egy smoke&charm tdi.
Új hozzászólás Aktív témák
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...