-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jaffa75
őstag
válasz Kornel #52145 üzenetére
nem tudom mi véd meg azon az iszonyat hosszú motorháztetőn, ezért írtam, hogy nekem nem..
A fogyasztásokkal is játszanak, mit gondolsz a törésteszt csillagainak számával nem? Meg mire kapta az 5 csillagot? Gyalogosvédelemre? /nem néztem, nem is igazán foglalkoztat a Suzuki kérdése/ -
Declare
őstag
Elvan forditva az elsö kerek a legtöbbnel, de egyikben sincs abs. Talan azzal ki tudtak volna kerülni En is szerintem tuti kapcsolok egy 1 est vagy rükit es megprobalok valamit tenni....ez a nezem, hogy hogy csuszok neki a masiknak....ennyire csak nem sokkolnek le
Vagy egy kezifekkel valamit....bar lehet jobb ha az eleje koccol le, mint ha a kettö oldalso ajto
Amugy szerintem ugyan erröl az utcarol jöttek tavaly is ilyen videok....vagy valami kisertetiesen hasonlo utcarol. El kellene kezdeni sot importalni lehet ott nem ismerik es tatong egy örült nagy piaci res
(#52152) Jaffa75 ez egy demagog hozzaallas....a suzuki mar nem az, ami 1990 ben volt Az hogy mekkora a motorter, az nem egyenesen aranyos a biztonsaggal. Ha jol, jo anyagokbol van felepitve, jobban megved a Splash, mint egy Buick 1960 bol, ami "na aztan massziv, mert van benne anyag...".
smart vs S-Klasse
Buick (1960) vs uj ChevroletNyilvan mindennel manipulalnak, persze, meg a töresteszt sem szentiras, de azert messze nincs nagy baj ma már a suzukikkal szerintem sem.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Jaffa75 #52152 üzenetére
Majdnem, az elkó vezetéstámogató rendszer miatt kapható +1 csillag.
Amúgy az amcsi töréstszre többet adok. Pl a Rav4 ami csak a sofőrt védi: [link] de ez az ncap-ból nem derül(t) ki.
mod:
Declare: Jégen az abs se ér semmit. Sőt még talán rosszabb mintha nem lenne. Kormányozni kellett volna meg kis gáz. Az talán segít.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
roberto211
őstag
válasz Jaffa75 #52152 üzenetére
Látom leragadtál a 90es évek swiftjénél... A papírsuzuki megszünt kb a régi swiftek gyártása után.. a II-es azaz a gombóc swift 4 csillagot kapott és nem potyacsillagok h van benne gyalogoslégzsák vagy éppen figyelmeztet h egy nénike egy km-es körzetben battyog hanem a kasztnira kapott.
Nem tudom láttad-e de kb egy éve volt h gombóc swift frontálisan ütközött autópályán egy másik autóval asszem vw kombi. Vagy bimmer passz, nem akarok hazudni.. Való igaz h a suzka összegyűrődött mint egy harmónika ajtó de karcolásmentesen kiszállt belőle az ember... Ezt nevezik védelemnek és erre adtak csillagokat.. A legújabb swift meg 5* ami még jobb. Lényegtelen h nem érdekel téged a suzuki kérdés csak akkor butaságokat ne állíts pls,köszi... De úgy látszik tudtak bizonyítani az embereknek ahogy az eladási listán is látni..Egyenes illetve csőlátású embereknek sajnos nem tud bizonyítani nem h a suzuki, de senki sem..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
Ezek szerint januárban a kis corsám "p" rendszámot fog kapni. [link]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Magnum_
nagyúr
-
Jaffa75
őstag
válasz roberto211 #52157 üzenetére
köszönöm a titulust, be is bújtam a skatulyába...
Ha elolvasod nem azt cáfoltam amit a fejemre olvasol(-tok), hanem amit én éreztem amikor benne ültem - de tudod mit? Legyen igazad, de remélem sosem kell megtapasztalnod...
Kapcsolódjatok már le a write only üzemmódról plíz...
-
Declare
őstag
Tök igaz....jegen valoban nem segit az abs, most belegondolva....szöges gumi rulez
(#52160) Jaffa75 ha érzésre megmondod a gyürödesi zonak hatekonysagat, akkor jelentkezz valamelyik autogyarban, mert felvalthatod a töresteszteket Nyilvan a suzuki Splash nem lesz olyan biztonsagos, mint a korabban linkelt S8 Audi , de ettöl meg nincs baj ma mar a biztonsaggal, amit nem megerzesek, hanem tesztek bizonyitanak
Ettöl függetlenül, ha benned ez ragadt meg regröl, hogy suzuki=nem biztonsagos, nem szabad olyat venni, mert sose fogsz szivesen beleülni . Van konkurencia a piacon dögivel szerencsere Olyat kell venni, amiben jol erzi magat az ember.[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz roberto211 #52158 üzenetére
– K: 2005.12.09-én szállították az első rendszámot, 2007.10.25-én adták ki az utolsót.
Van itt valami zavar a zerőben, mert a 2005. december 8-i taligám már KBJ-s volt....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
barnam_
nagyúr
válasz Kornel #52129 üzenetére
Nem nagyon akarok beleugatni a témába, de muszáj
Amennyire a topic alapján "ismerlek", neked a 0-100-as gyorsulás számít, abban egy könnyű, de erős motor bármikor jobb lesz egy nagyobb autótól.Másnak meg a kényelem, ezért én is szívesebben ülnék az IS200-ban, még ha a 150 ló kevés is a huligánkodáshoz. Kit érdekel, nem arra való Van egy barátomnak IS200-a, gyönyörű hangja van, amennyire kell, megy, más nem számít.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Jaffa75 #52160 üzenetére
a kalapos swift nálunk 91től volt gyártásban, de 80as évekbeli volt maga a terve. a korabeli kisautók pont ugyanolyan rosszul viselkedtek. de ha megnézed a mai suzukikat, tele vannak nagy szilárdságú acéllal, azért könnyűek. tervezésileg sztem nagyon jól nyomják, és a töréstesztjeik is igazolják a jó tervezést. új vitarát láttam pl G astra ellen félátfedésben, és sokkal szebben tört a vitara, mint a Gastra. plusz légzsákban is jól el vannak már látva.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Integrale
veterán
válasz Jaffa75 #52152 üzenetére
Azt tudni kell, hogy az elso itthon gyartott Swift is csak abban a mezonyben volt szar, amibe beleeroltettek.
Az egy 80-as evek eleji modell atoltoztetve, (igaz ez a Wagon R+-ra es az Ignisre is) Renault 5, Uno stb ellenfele, az, hogy ezt gyartottak ennyi ideig, az tok mas kerdes.Most futo Swift sport pirosban kurva jol nez ki, semmilyen teren sem rosszabb egyik kozvetlen konkurensenel sem.
Bajnokpityu:
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
roberto211
őstag
válasz Jaffa75 #52160 üzenetére
Nem hinném h write only vagyok. Naponta vagy 2 naponta ha 1 hsz-t ejtek kb, akkor is a kritikusabbakra.
Saint: Hát úgy h kb 3 napja takarítom a fojtószelepet, gumicsöveket,alapajárati motort, egr-t, stb-t az ingadozó alapjárat miatt.. Most a fojtószelepről annyi kormot takarítottam le h kb csavarhúzóval kellett felkaparni volt vagy 3 centi Akkor ma összeszerelem, visszateszem egr-t ha szerencsém van akkor egr nél csak a kosz miatt nem tudott nyitni-zárni ha nincs szerencsém akkor az egr elektronika szart be így vennem kell egy bontottat egy tizesért amit eldugok valamerre így nincs minek bekokszolódnia,/elromlania, nincs p1405 hiba. Akkor kell egy olajteknőtömítést cserélni mondjuk ez nem nagy tétel 1000 ft kb gondolom mert alul könnyezik egy picit ez kb egy hét mire megjön a cucc, aláfekszek a 0 fokba, stb.. Akkor lecserélem a kötelező cuccokat motorolaj,váltóolaj,fékfolyadék, olajszűrő-légszűrő,benyaszűrő,az első lökösön van egy kissebb repedés azt kigittelem, leködölöm, és itt tartunk kb december közepén. Akkor kitakarítom kívül belül ,stb aztán ekkor megyek vagy megy nem tudom ráér e az emberke nkh ba vizsgázni, papírozni magát a kicsi corsa. Meg ebbe a hónapba nincs nagyon szükség autóra januárba annál inkább és 1 vagy 2 nap alatt megvan az egész....
Más(mindenki): Hány fokra keverjem be a hűtőlöttyöt? -40 elég szerintetek?
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Qtya123
őstag
válasz barnam_ #52164 üzenetére
Ennyi.
Az IS tervezésekor a csíkszeműeknek nem az volt a fő szempont, hogy 0-100-on ezzel legyenek a leendő tulajok a telepi királyok. (arra ott vannak a 900 kg-os kis tejfölösdobozok)Szerintem inkább az volt a cél, hogy legyen egy olyan autó, amiben diszkréten, csendben utazhatsz, aztán ha úgy van kedved kicsit élvezd a kanyarvételt akár íven, akár lapjával, valamint hallgasd a motor hangját, meg legyen öröm minden egyes váltás. Helyén kell kezelni. Nem sportautó, hanem sportos autó, ami ad egy kis élményt és ehhez azért inkább a hátsókerék kell, hiába megy jól egy könnyű 1.6 FWD.
A zeperfs oldalon lévő diagramok linkelgetése egy dolog, nem az ott látható csíkok döntik el, hogy egy autó milyen vezetési élményt tud nyújtani....
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz Declare #52161 üzenetére
köszönöm hogy elolvastad az utolsó offos mondatot is, bár az értelmezés szintje nem érte el a 100%-ot! Olvass vissza még egy hsz-t kérlek, és talán világosság is gyúlik, hogy én a szubjektív tapasztalatomat írtam le, nem NCAP értékekkel és csillagokkal dobálóztam... Annak kifejezetten örülök, hogy fejvadászként is működsz, ha nem lesz melóm, ígérem jelentkezem!
Szerk.:
(#52165) bajnokpityu : köszönöm az infót!
[ Szerkesztve ]
-
kovacsroli
senior tag
Csöpögött a fagyálló az autóból, ezért kicseréltettem a tartályt. Megmutatták aamit kivettek, kb 5-6 centi hosszan el volt repedve és a repedés végig volt kenve pillanatragasztóval
Nálam több, mint két éve van, nem is értem hogy bírhatta eddig (40k30k km)[ Szerkesztve ]
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #52150 üzenetére
Jaja, a 2.2-es Toyota dízel egy szarkupac, nem véletlen, hogy a másfélszer annyit fogyasztó 2.5 v6-ok mennek bőven drágábban.
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #52167 üzenetére
-35-re is elég bőven.
Qtya123: Igen, az IS-ből (Inteligent Sport) inkább az I a mérvadó nem az S.
#nincsbennetarcsi
-
Jaffa75
őstag
válasz Declare #52173 üzenetére
52143-52152-52160: számomra nem biztonságos--
Remélem legalább ezt eldönthetem én, és nem kötelező érvényű elfogadnom a Ti érveitek
Mit hívsz szubjektív tapasztalatnak? Én a saját véleményt, saját megítélést... nem tartottam biztonságosnak, nem éreztem, annak. De mindegy is, nem tartozik Rád, hogy hogyan érzem - miért is vitatnám meg Veled?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Jaffa75 #52174 üzenetére
Velemen es tapasztalat azert nem eppen ugyan az
Amugy ha mar olvasas ertelmezesre okitasz, ajanlom ugyan ezt neked is Pont ezt irtam le a hsz emben fent, hogy a tesztek azt bizonyitjak, hogy semmiben nincs elmaradva a konkurenciatol biztonsag teren, de ha nem tetszik, nem erzed jol magad benne, nem szabad megvenni. Ez alap igazsag
-
válasz Declare #52153 üzenetére
Van azokban az ABS, de blokkol a kerék, kicsit engedi mozogni, tükörjégen ez ilyen. 1-est meg nos, elég nehéz kapcsolni ha a automata az autó (több, mint valsz, hogy azok), főleg menet közben, R-ről meg ne is beszéljünk, kukázhatod a váltót.
Illetve, ha féken állva kifordított kerekekkel (elég hibás döntés szvsz) is gyorsul, akkor ugyan mit segítene, ha hátrafelé forogna a kerék.
-
Kornel
veterán
Pár gondolat a maiakhoz.
Igen, zeperfs-ben gondolkozok, fontos a 0-100, de nem minden, ezt is tudom.
A swift sport és a civic egy az egyben ugyanaz a számok szerint, mégis máshogy adják elő, nyilván igaz ez az is200-ra is, ennek ellenére a számok nem hazudnak, ami gyors az gyors, ami nem, az nem.A suzuki és a biztonság kérdésére pedig annyit tennék még hozzá, hogy 2015-ben az osszes autó közül a vitara a jazz mögött a második lett a kategóriájában, tehát kicsit tévedtem.
[link]
Ennek ellenére ha valaki veszi a fáradtságot, és a részleteket is megnézi, láthatja, hogy nem a biztonsági extrák miatt kapott ilyen magas értékelést, hanem magára a karosszériára.A lenti két képen az scross (ugyanaz a platform, mint a vitara) szerkezeti váza látható.
Aki tudja mit jelentenek a számok, annak nem kell részletezni, miért a jó teszteredmény. -
Qtya123
őstag
válasz Kornel #52178 üzenetére
"ennek ellenére a számok nem hazudnak, ami gyors az gyors, ami nem, az nem."
Akármit mondanak a számok, szerintem hamarabb jönne rád a vigyorfaktor a kanyarokban mondjuk egy "egyszerű" GT86-ban, mint egy Lexus GS460-ban, pedig a számok alapján a Lexus szétalázza.
Vagy ennyi erővel egy 4.2 TDI Q7 is tudja ~ 6s körül a százat. Papíron és egyenesben gyors autó, de azon kívül mit tud vezetési élményben, hogy gyors?[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz Jaffa75 #52179 üzenetére
Én szereztem benne tapasztalatot ráadásul egy régi 2000 évjáratú 3ajtós swiftbe.. Talán még a topiclakók is emlékeznek rá képet is csatoltam.. Siettem haza mint a barom mert jött hozzám valaki, jöttem itt a főúton ahol lehet aratni azért, öreg kigurult elém b corsával egy kapukiállóból, kikerültem gyorsan, tükröt sasoltam mire visszanéztem a g astra 0-ra megállt előttem 60-65el bumm bele g astra is repült kb 4-5 métert én megálltam "benne".. Elejét gtk ra vették volna ha kresz szerint nem én lettem volna a hibás, de 130ból új lett az egész eleje fényezve.. Jelentem a nagy lábujjam eltört, vagyis megrepedt, fél évig nem nagyon tudtam behajlítani most már az is megy csak hidegbe nem.. És nem hazudok mert lehet még ide is linkeltem képet.. Senki nem hitte el h karcolás nélkül szálltam ki egy suzukiból.
Azt hozzáteszem h frissjogsis voltam, tehát ez is közrejátszott.. Időben fékeztem de csúsztam tovább. És ráadásul új gumikkal.. Ha abs em lett volna lehet kikerülöm.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz Qtya123 #52180 üzenetére
Egyébként nekem is fontos volt a vezetési élmény,m valamilyen szinten.
De úgy érzem mára kinőttem ezt.
34 eves vagyok, fontosabb a nyugalom.
Amúgy meg ha vezetési élményt, akarok, veszek egy második autót, amivel lehet okorkodni, pl. Mx5.
Következő (első) autóm legkevésbé fog szólni a vezetési élményről.Ja és szerintem egy is200 se arról szól, ha már azt hoztuk fel példának.
Tudom, hátsó kerekes, meg sor6, de ez lenne az élmény faktor?[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz roberto211 #52181 üzenetére
Annyi lehetett a "szerencse" hogy telibevágtad, és nem rézsútban, vagy félben találtad el - nagy felület jobban elnyelte az energiát! Jó hogy nem lett komolyabb a sérülésed!
Ha van ABS, akkor a kormányozhatóság megmarad, és a végén kikerülhetted volna talán!
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
ezzel is megvagyok :-))
I humbly and respectfully decline™
-
Qtya123
őstag
válasz Kornel #52182 üzenetére
A GT86 egyik tesztjéből idézve:
"Egy jó hátsókerekes, sperrdifis autóval gázpedállal szűkítjük vagy tágítjuk a kanyarívet, az utolsó lóerőt is be tudjuk osztani, a gumik tapadáshatárán táncolunk"Nekem nagyjából ez a lényeg, hogy néha ezt kicsit megtapasztalhassam. Erre bármilyen meglepő, egy 155 lóerős autó is elég tud lenni (persze ésszerű keretek között), akármit mond a 0-100as gyorsulás, meg a számadatok összehasonlítgatása. Számomra ez élményfaktor, számodra nem. Nincs ezzel semmi baj, csak ne örökké azok alapján a diagramok alapján próbáljuk már meg értékelni az autókat vezetési élményben, hogy huhúúú az egyik 1 másodperccel gyorsabb, mint a másik, akkor az a király, mert körbeautózlak vele.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz roberto211 #52181 üzenetére
Ha már saját tapasztalat, én is tudok egy ilyen sztorival szolgálni. És igen, sikerült karcolás nélkül kiszállnom (a háttámla egy pöppet meghajlott), igaz a fejem kicsit fájt egy pár napig. Természetesen a kedves vezetőtárs nagyon sajnálta, csak a fiának mutatott valamit és nem vette észre, hogy a domb aljában ott állok balra kitett irányjelzővel. Szóval fék nélkül belém jött. És ami érdekes, hogy a bakancsban nem nyíltak a légzsákok (a fiú panaszkodott is, hogy beverte a fogát a műszerfalba).
Így visszagondolva már csak "emlék", de azért az első 50 egyedül vezetett kilométer után nem volt az kvára. 2 évig nem ültem nagyon kormány mögé (igen, lehet mondani, hogy én vagyok a farok emiatt).
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
Mától én is az Apollo Alnac 4G All Season-t használók táborát erősítem. Már a gumistól hazafelé jobban tapadt, mint a nyári Good Year Eagle F1. Egyelőre pozitív. Azt azért érezni, hogy kicsit ballonosabb, mint a nyári volt.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Kornel
veterán
válasz !Overdose! #52189 üzenetére
Méret?
Nekem az a meglepő, hogy fagyos jeges úton jobb, mint vízen.
A vizet nem szereti annyira. -
Kornel
veterán
válasz !Overdose! #52191 üzenetére
Üdv a klubban.
Nekem is ugyanez.
Kíváncsi leszek a tapasztalataidra.
Nekem eddig jobb, mint a tavalyi téli falken hs449. -
roberto211
őstag
válasz BigBlackDog #52188 üzenetére
Nekem nem volt szokatlan már,előtte 3 hónappal lágymányosin lenullázta a 2000-es scenicet.. Az cirka 320k-s kár volt.. egész eleje, stb,stb.. Nézte a dunát és mire visszanézett megállt előtte egy zsír új megane , ráadásul ukrán faszi volt... Azthittük valami magnumal száll ki de rendes volt végül. Traleren hozták haza a scenicet kapun beemelte nem is tudom h hívják mivel..
Nekem a saját balesetem után pr hónapig mikor álmos voltam előjött mindig a fejemben alvás előtt, állandóan felijedtem. De végül nem felejtettem el csak csillapodott ez.. Azóta csak akkor ökörködök néha ha nincs előttem senki meg majdnem üres az út..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Magnum_
nagyúr
válasz !Overdose! #52189 üzenetére
Nem is kell oket picit sem bekoptatni?
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz !Overdose! #52195 üzenetére
Ena ket unnep kozott, amikor hazaviszem az uj gumikat videkre tarolno, felrakatom a felnikre. Mert jobb lesz a lelkemnek :-)))
I humbly and respectfully decline™
-
szőröscica
addikt
Ha wazze, micsoda soforok vagytok, egybol kierzitek, hogy valami mennyivel jobban tapad.
En vezetek 8 eve, boven tul a 200 ezer km-en, jartam vezetestechnikai treningen, de max az tunik fel, hogy hangosabb es razosabb egy gumi az elozo utan.
-
EQMontoya
veterán
válasz Kornel #52187 üzenetére
Elég megbízható szerintem.
De azt ugye érzed, hogy az általad említett MX5 sem a lóerő/teljesítmény aránya miatt élményautó, hanem mert jó a futómű, a váltó, a kormányzás... És pont ezek azok, amikből az IS-be is jutott, meg az E46 BMW-be is, csak azt mondják, hogy az IS-be kicsit több. Én nem tudom, nem vezettem még E46-ot.
Ma alkottam egy furcsát, hátsókerekessel sikerült orrtolósan megcsúszni egy körforgalomban, pedig még gázt is adtam közben (igaz, nem padlót). Meglepett, hogy ilyet is tud.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #52197 üzenetére
Ebbol csak az kovetkezik, hogy nagypapasan vezetsz
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #52197 üzenetére
Akkor ott baj van.
Simán érezni egy falken vagy egy conti között a különbséget, minden helyzetben.Montoya: nem azt állítottam, hogy rossz autó, hanem azt, hogy elmeny autónak szeritnem az is kevés.
Őszinte leszek, nekem egy clio sport nagyobb élmény autó lenne pl.
De kinek a pap, kinek a papné.