-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz B-L-A-C-K #74697 üzenetére
De az dízel. Ez 7,6 lett benzinből.
@(#74700) EQMontoya: En becsszó megnézem azt is hahun mikor eladtam a Saabot, mert itt istenititek... ne mondja senki, hogy csőlátásom van... de ez egy nem túl erős autó, nem autópályára való, ill. kicsi is lenne (csak 1 autóra van lehetőségem).
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
seadrone
őstag
Ford Mustangot honnan lehet bérelni egész napra?
Nem az ilyen Hungaroringes sofőrös élményautózást gondolok, hanem kölcsönzőre, de akár magánszemélyre is
-
barnam_
nagyúr
Srácok, nem tudom voltatok-e a TC-s Múzeumok éjszakáján, de én igen, és eszméletlen volt!
Ezeket ültem végig sorrendben:
- MB Ponton
- Opel Omega
- MB W124 230CE
- MB W140 S320
- Peugeot 205 GTI
- MB R129 SL500
- MB W124 200ESajnos többre nem volt lehetőségem, mert rengetegen voltak... pedig azért a Merciken kívül is volt bőven érdekes autó. A tanulság számomra az, hogy S osztály kell Teljesen más világ még az E-hez képest is.
Képeket nem nagyon csináltam, mert úgyis mindenki fényképez... de azért a 3 milliós S500 LONG bálna a LingLONG gumikkal kiverte nálam a biztosítékot. Nyilván, 18" méretben nem olcsó mulatság gumizni, de aki ezen spórol, az valószínűleg máson is. [1] [2] [3] [4]
Előtte a Huszti úton mostam a kocsit, s mivel a sötétség és a távolság úgyis szebbé tesz, gondoltam leparkolom a kocsit benn
Amúgy lehetett volna ebből egy PH-s talit is kihozni, pl. szentkuti11 kollégával összefutottam
[ Szerkesztve ]
-
-
-
rbalint88
addikt
válasz barnam_ #74725 üzenetére
kimentem én is iRico kartárssal. próbafutamokra nem ültünk be, ellenben csinált fasza fotókat.
azt kell mondjam, hogy -régenmindenjobbvót- a Parkoló Parádé is elvesztette a varázsát, nagyon felhígult a társaság. sajnos a kezdetekben megszokott kulturált szórakozás egyre kevésbé valósul meg a sok kihaénnem türhő miatt. pedig a posztokban direkt felhívták a figyelmet a kulturált viselkedésre, de úgy éreztem addig nem olvastak el sokan...
kár egyébként, mert volt sok szép és érdekes autó a sok szar mellett, biztos Csik előadása is jó volt - rohadt párás volt a csarnok és voltak millióan, jó lesz az majd itthon jutubról - az autóztatás is jó ötlet és tényleg különleges gépek voltak, szóval az elképzelés jó, csak ugyanaz volt a probléma, mint a majálison: jók a programok, csak sok a köcsög. -
blt.62
őstag
Szio! Valaki megtudná nézni ezt az autót Makón? Egy tesztelés kellene hogy mennyit érhet mert én sokallom az árát?
MegtorloXp
-
gzbotii
veterán
válasz barnam_ #74725 üzenetére
Tegnap amikor ereszkedtunk le a fogaskerekessel, akkor ment el mellettünk 10+ amcsi oldtimer. Gondolom lagziba mentek, mert a többsége fel volt díszítve lufival meg színes szalaggal. De guess what...a menetet egy treler zárta
Lehet akár véletlen is, de ki hisz azokban[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Shade45
senior tag
Esztergom és környékén tudnátok ajánlani egy megbízható és jól dolgozó karosszériást?
-
válasz pècsimunkás #74732 üzenetére
Nekem meg mostanában több a város, illetve klíma non-stop, így inkább 7l-ert nyalogatja alulról.
Illetve ilyen fogyasztástöbbletet még semmilyen autónál nem tapasztaltam bekapcsolt klímával. Itt simán van 1l difi/100km.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
madmike
őstag
Sziasztok!
Autó honosítással kapcsolatban lenne szükségem némi infóra. Remélhetőleg van itt valaki aki tapasztalt e téren.
Vettem egy svájci autót.
Vámolás már megvolt. Pénteken volt az autó első forgalombahelyezésen. A műszakin viszont megbukott (gyenge kézifék miatt...).A kérdésem a következő. Forgalomba lett az autó helyezve. A bukott vizsga ellenére a regadót befizthetem e, illetve kiadják e a rendszámot? Mert ha ez így működne, akkor elvihetném bárhova vizsgázni és nem kéne újra kpm vizsgán szenvedni a patkány emberekkel.
[ Szerkesztve ]
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
pècsimunkás
addikt
A start- stop rendszert kikapcsoltam . Ha be kapcsolva hagytam volna , lehet 4,xx lett volna a fogyasztás , mert pâr lámpa megfogott azèrt .
A klíma nálam âltalában megy . Nèha , ha vârosban autózom , vagy szerpentinen megyek , akkor szeretek lehúzott ablakokkal menni , akkor lekapcsolom a klímát .Règebben olvastam , hogy a klíma 10-15 %-ot tesz a fogyasztáshoz . Az 1 l amit írsz , tènyleg picit sok .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
tomcsi23
veterán
válasz pècsimunkás #74732 üzenetére
Itt az ~52 km/ó-s átlagot kell nézni?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
válasz madmike #74735 üzenetére
Szia!
Hogy lett az autó forgalomba helyezve, ha nincs érvényes műszakija? ÉS ezt most nagyon komolyan kérdem, mert nem értem.
Amikor a vámot megfizeted, és a regadót, akkor kerül be a magyar rendszerbe mint itthoni autó - tehát a honosítása-regisztrációja megtörténik. Tudtommal az első forgalomba helyezést csak NKH (régen KPM) végezheti import autónál.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
madmike
őstag
válasz bitpork #74738 üzenetére
A vám megfizetése után NKH-hoz vittük első forgalomba helyezésre.
Ez meg is történt, kiállítottak egy műszaki adatlapot. Ez alapján állítják majd ki az okmányirodában a forgalmi engedélyt. Az autón van egy spoiler szett, sport kipufogó rendszer. Ezek mivel a svájci forgalmiban benne vannak, így szó nélkül felvitték az adatlapra. Tehát az okmányirodában ezeket is bele fogják írni a forgalmi engedélybe.
A műszaki vizsgán viszont megbukott. Tehát ha ujra megyünk akkor nem kell megint a 39e ft-ot kifizetni, hanem csak a műszaki vizsga díját.
A reg adót majd csak most kell befizetni. Ezt nem tudom, hogy ezzel a műszaki adatlappal mehetek e regadót fizetni, majd utána rendszámot kiváltani és ráérek ezek után leműszakiztatni, vagy amíg az meg nincs addig nem léphetek tovább?Egy Megane 2 kombiról van szó. Nem nagyon szeretnék most ezzel a kézifék kérdéssel foglalkozni. Az üzemi fék, elől hátul hibátlan. Megane-os forumokban azt írták, hogy egy kalap kaki a kézifék mindegyiken. A minimum az egy féknyereg felújítás, bowdencsere, tárcsacsere és akkor talán hozza azt amit elvárnak...
Róla van szó:
[ Szerkesztve ]
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
z123456789
addikt
Szevasztok!
Szeretnék rendelni innen pár cuccot.
Ha valakit érdekel, és Győr mosoni, akkor osztozhatnánk a postán.
9,88 Ł a posta, ahogy nézem. Ca. 3500 Ft, ha jól saccolom.Tudom, hogy nem autóápolás, de itt nagyobb az autós közönség, remélem nem gond. Ha igen, Qru barátunk majd jól kitörli és elnézést.
És most megyek a Honda topicba.
-
Skillet
addikt
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
nagyúr
válasz z123456789 #74744 üzenetére
Simlis detailing? Nem valami bizalomgerjesztő
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
madmike
őstag
válasz tomcsi23 #74742 üzenetére
Nem feltétlenül. Benzines Megane 2 kombit szerettem volna. 5 magyar autót néztem meg és szarabbnál szarabbak voltak. Ennek meg az össz problémája egy gömbcsukló csere volt. A végösszeg pedig annyi lesz amennyiért egy lepukkant magyart kaptam volna, ennél sokkal kevésbé felszerelve.
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Trollok komolyan
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Stellar Blade
- Opel topik
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ubuntu Linux
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...