-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
emre
veterán
válasz Teasüti #37290 üzenetére
A CB500 olyan semmilyen motor, teljesen jellegtelen, és igazából azon kívül hogy brümmög, megy több jót nem tudok róla (ez valszeg az én hibám, utálom a postás motorokat). De ha neked ez kell akkor legyen. Úgy látom bármi áron képes vagy CB500-at venni. Ha nekem néccázam lenne vasra valszeg az YZF750-et vagy a josungot venném meg, bár nem szeretem a sport gépeket.
Ja, azt a hondás megbízhatóság meg marketing duma, szóval marhaság, mintha más nem tudna jó gépet csinálni.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Teasüti #37290 üzenetére
Nyomos ok kell (számomra) ha más színre kell/kéne fényezni a masinát. Arra futott a lóvéból ,hogy átfesse gy teló szimmering/porvédő na meg a kipuff csövet is lefesthette volna szerintem. Ha már ennyi idős és km van benne én jobban örülnék egy gyári közeli állapotnak/fényezésnek. Nem tom milyen a többi,de azért én még körbenéznék. Gondolom a nagy távolságok és azzal járó költségek riasztanak el,hogy többet megnézz. Új gumikról se feledkezz meg.
A linkelt az egy kereskedő és kintről (Olasz) hozza be a gépeket. Ott van helyben nézd meg,nem kerül semmibe sem. A kettő közül inkább ez. De látni kell/kéne mind kettőt,hogy az összkép,állapot milyen.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
emre
veterán
válasz Teasüti #37297 üzenetére
Tudom miről beszélsz, mert nekem egy 100 pacis FZ750 a első és jelenlegi motorom. Mindeközben a kocsim meg egy 900-as városi biszbasz ami padlógázzal lejtőnek megy 120-al. Én meg arra a sebességre voltam szocializálódva, erre ez a gép ott még csak 6000-et forog. Szóval nekem is tanulni kellett nem keveset. Az erőnek a hiányát azért nem érzed, mert még nem tapasztaltad meg mi is az valójában.
A választásba nem szólok bele, de azért ennél jobb ár/értékű gépek is vannak a piacon.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz Teasüti #37299 üzenetére
Nem kell mindig padlógázzal menni, és jó ha van tatalék a gépben, életet menthet.
"Két személlyel felmálházva 90-nél kielőzni egy autó mögül 6. fokozatban?"
ezt meg majd kommentálja más
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
sziada5925
aktív tag
válasz Teasüti #37268 üzenetére
Nem akarok beleszólni, de a Kawa ER-5 külsőre hasonló ehhez és 400e-ért 8-10 évvel fiatalabbat is találni, szintén 2 henger, 50LE.
Csak a teló ennyibe fájna kb: Porlehúzó: 4000Ft/pár az utángyáriból, szimmering 2500Ft/pár körül van az Athena, olaj 2500-3500Ft, munkadíj 5-6e Ft, amennyiben nem otthon csinálod magadnak.Üdv: Ádám
-
fattyu
veterán
válasz Teasüti #37310 üzenetére
mert a kawa szar és elromlik és a kopófogyódolgokon kívül is kell rá költeni.
röviden: nem honda.
amugy az er5-ökkel azért óvatosan. sok sok sok autósiskoláknál szolgált mint tanulómotor.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Polemius
aktív tag
válasz Teasüti #37293 üzenetére
Mit kell még tudnia egy motornak azon kívül, hogy "brümmög és megy"?
Eddig én GS500-asokat nézegettem. (Olcsóbb mint a CB500, de megbízhatónak tartják.)
Amióta a forgalomban megyünk, azóta viszont SV650-ek közt nézelődöm.
Kényelmesebbnek találom a termetemhez, na meg a V2 meg a több paci...(Vendingóé igen jó vételnek látszik, csak az S változat kormánya nem nagyon jön be, túl hasalós már nekem.)
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Teasüti #37299 üzenetére
Majd amikor már 1 éve motorozol az 50 lóval, megkérdezlek hogy mire nem elég az 50 ló és litániát fogsz tudni írni arról hogy mire nem elég.
Ne abból indulj ki hogy egyeseknek a kocsiban nincs 50 ló. Persze nincs, de az autó az helyváltoztatásra van a motor meg az élvezetekre...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Archer
őstag
válasz Teasüti #37387 üzenetére
Én vennék egy használt de jó állapotú bőr kétrészest 50-60 körül amit esetleg később cserélhetsz újra ha lesz pénzed (meg ha szükségét érzed), 25 körül kesztyűt, ennyiért már nagyon jó kesztyűket lehet venni, azt később sem kell cserélni, maradékból meg bukót. Gerincvédő sem ártana még ha csak valami olcsóbb is de a semminél mindegyik jobb. Mondjuk 20 körül már láttam apróban Forcefieldet is.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Teasüti #37411 üzenetére
Most nézem, nem pesti vagy. Ott tudnék egy manuszt, aki Honda alkatrész beszerzésében nagyon ott van.
szerk: egyébként meg hívd fel a KARASNA-t, ők is szinte bármit be tudnak szerezni Hondához. Az alvázszámot be kell diktálni, anélkül szóba sem állnak veled!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Archer
őstag
válasz Teasüti #37409 üzenetére
Hát akkor igen, kompromisszumot kell kötni. Akkor lehet tényleg jobban jársz a cordurával, alátuningolni külön protektorokkal (mondjuk akkor már majdnem ugyanott vagy időben mire lehámozod meg felszereled magadra mint egy bőrcuccal, abban alapból benne vannak, végül is felvenni nem tart semeddig, viszont valóban meleg nyáron). Neked kell eldönteni, hogy akarod/tudod-e vállalni (gyak. nem-e leszel benne rosszul nagy melegben) a bőrt a nagyobb biztonságért.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Teasüti #37411 üzenetére
Nem is fogsz. Bemész valamelyik hivatalos Hondáshoz (Karasna vagy nem tudom még mik vannak), megmondod mi kell és 1-2 hét alatt beszerzik. De egyébként 91254-KAZ-003 a cikkszáma ha jól néztem és több újabb típuson (CBR 250, CBF 250) is ugyanez van.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
-
PoLizei
aktív tag
válasz Teasüti #37750 üzenetére
Nekem meg a keret volt igénytelenül felrakva. Mikor nekiálltam orvosolni a problémát, szét is tört - ezek ilyen 1x használatosak, úgy látszik. Ment a fúró a táblába, bele 2 normális csavar (fejük fehérre festve! ), alá egy prizma. Szerintem így jobban néz ki + nehezebb elhagyni.
P*L****
-
Xaels
félisten
válasz Teasüti #37752 üzenetére
Ez a konkrét járgány rendesen össze van gányolva. Rengeteg a nem gyári alkatrész is. Amúgy maga az XJR400-as elég jó kezdő motornak, ha rendben van.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
vlevi
nagyúr
válasz Teasüti #37927 üzenetére
Egyszer láttam egy olyan öngyilkosjelöltet, amelyik fülhallgatóval a fején, a telefonját babrálva lelépett a sarkon az úttestre, átment az úton, satöbbi. Hozzáteszem, zebra a közelben sem volt.
A másik, amelyik babrálja a telefonját a gyalogos lámpánál, meghallja a sípolást és már indul is. A gond csak az, hogy nem az a lámpa sípolt Félúton fordult vissza, miután páran rádudáltak. -
citkar
addikt
válasz Teasüti #37997 üzenetére
És (#37998) Feree13 :USB aljzat, de ahogy nézem drágább lett azóta, így már elgondolkodtató megéri-e az embernek, de minőségi darabnak tűnik.
Bár az előző szivargyújtó aljzaton (érdekes, hogy sok másikon) az oldalán nyílás volt...direkt akarják, hogy korrodálódjon?
Nekem ez bejött, bár érdemes körülnézni, olcsóbban is találni valószínűleg, de mindenképp gyújtás után kell bekötni, mert világít rajta a dugaszok körüli kis halvány fehér műanyag (halványan, nappal nem is vettem észre, de este jól jöhet).(#37999) fattyu :
Ha egy elég és úgy is eldugod, végül is mindegy. Nálam a kormány közepén van, ha a tanktáskában töltök valamit így érdemben nem tudja húzni a kábelt semerre, a mágnesek mellett, tanktáska alatt előrevezetem a kábelt és nem is gabalyodik semmibe.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #53834 üzenetére
Az arajanlatot jobb lenne egy szerviztol kerni, nem a forumtol.
A szerviz pedig szet fogja bontani, es attol fuggoen, mit talal benne, arat fog adni.
Addig hasrautes minden.
Meg ugyanazt tudom tanacsolni, mint az elozo kolleganak, cserelj olajat, ma2 re.
Hatha megoldja. Olcsobb, mint szetbontani a valtot.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Teasüti #53849 üzenetére
Kipróbálhatod azt, hogy amikor egyből tennéd felfele és mondod,hogy beragad, akkor miközben próbálod felhúzni üresbe, finoman lassan kicsit engedd kintebb a kuplungot. Néha nekem is van hasonló és akkor így simán beakad.
fattyu: Akkor ez még szerencsésebb eset volt.
Amúgy épp a minap mérgelődtem,hogy az elmúlt pár hónapban meg vannak hülyülve az emberek, de teljesen. Olyan szinten mennek át a piroson, hogy nekem már zöld van és van,hogy még hárman kifordulnak. Már ott tartok,hogy a telefonálós a jobbik fajta, mert rendszeresen látom, hogy bizonytalan, benézek, hát persze, emailt ír vagy faszbukozik.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
ujskodas
tag
válasz Teasüti #53834 üzenetére
Akkor próbáld kettesből lefelé üresbe tenni, az könnyebb szokott lenni, bár nekem, még soha, egyetlen motoromnál sem (vagy kipróbált) motornál sem volt semmi gondom azzal, hogy ne lett volna meg az üres. (bár az is igaz, hogy mikor állok, addigra az esetek 99 %-ban már rég üresbe raktam a váltót) Nem tudom mennyit motoroztál eddig, de talán a rutin is segít. Meg ahogy írták, az olajcsere. Nekem a tavaszi csere óta (Honda márkaszerviz) keményebb a váltó valamiért.
[ Szerkesztve ]
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
ludsimon
veterán
válasz Teasüti #54028 üzenetére
Tölts bele Xado-t! 1000 km alatt meggyógyul ha nincs vele nagy baj!
[ Szerkesztve ]
undefined
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen