-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz csongi #132657 üzenetére
Majdnem
Erre ráülve éreztem már, hogy a transalpnál ez mennyivel jobb lesz az aszfalton. Egyszerűen muszáj volt nem otthagyni. Terepen meg nem hsizem, hogy a Transalp-ot annyival jobban kihasznánám, mint amennyivel rosszabb aszfalton az. A sárban elveszni nem akarok ezzel sem. Varadero-val sem akartam, csak úgy sikerült
Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #132809 üzenetére
Ebbe a reszebe nem latok bele. Az alapjan amit olvastam, nem a szamitasba kell energiat olni, hanem abba, hogy egyaltalan megirj valamit, ami annyi valtozoval bir, amire szukseged van ahhoz, hogy ne hulladek adat jojjon ki a vegen.
Szerintem csupan szimulacioval dolgozni nem lehet, es nincs koze az eu normakhoz. Az eu norma az egy eloiras, hogy milyen emisszioja legyen a motorodnak. Nem tudsz lemodellezni egy mikrohullamu gyujtast, proba nelkul, tehat anelkul, hogy ne epotsd meg. Ha nem teszteled le, amit szamoltal, az nagyon amator lenne. A fejlesztes meneteben benne kell legyen a teszteles, mivel a valosagot nem tudod kiszamolni, es sok dolgot a mai napig nem tudnak, hogy mitol van.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #132842 üzenetére
A motorok fesszabalyzoja nagyreszt shunt. Ahol epp nem gerjeszteses, de az ritka.
Nem vagyok penge elektromossagbol, de tudtommal annyi aramot enged vissza a tekercsre, amennyi ahhoz kell, hogy a feszultseg leessen a megfelelo mertekben, a tekercsen meg elfutod a felesleget. Tehat a rendszer mindig koppon van, ezt igy nem lehet nezni, hogy mennyi aramot ereszt at.
A tekercs hogy mit bir, pedig fugg a hasznalt fogyasztok szamatol, es hogy hutve van-e, meg ott lenne az onszabalyzasa az impedenciaval.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #132849 üzenetére
Ennyi hot a szabalyzo maga nem kepes elviselni, es nem feladata, hogy hove alakitsa a feles aramot. Azt a generator fogja, igy amit a tekercselo mondott az nekem nem tiszta. Ennek jo lenne utananezni.
Nem a hutokozeg allapota befolyasolja, hanem maga a konstrukcio, hogy eleve van- e olajzofurat a fotengelyben, amivel spricceli a tekercset, vagy csak felig el van meritve az olajban. Teljesen mindegy az olaj allapota.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz csongi #132877 üzenetére
Akkor fogd meg a töltő fejed és olvasd el, mit ír
Feltéve, ha nem tégla fonod van
(pl. QC3.0 szabvány)Pietrrr: Jó az A1B, de előtte nem árt némi váltós motoros gyakorlat. Egy ötvenes váltós biciklit nyugodtan beszerezhetsz gyakorolni, áprilisig úgyse lesz oktatás már, gyakorlati. Kreszt télen letudod, de annak is hosszú a vizsga váró listája. Tudom, mert tavasz végén álltam neki, a leghosszabb várakozási idő jött így hát. A vezetés viszont 4 hónap 50-es supermoto rutinnal 2 hét alatt megvolt, 3-3 órában, beleértve a vizsgát is.
Persze abban az esetben, ha biztos vagy a motorozasban (mármint hogy szeretnéd űzni), akkor a korlátlan valóban jobb ötlet, aztán mondjuk egy 390 Duke-kal kezdesz. De ha nem vagy benne biztos, mint ahogy én sem voltam az (ráadásul 22 voltam) mikor nekiálltam az ötletnek, kvázi hirtelen felindulásból, akkor az A1B-vel sokkal kevesebbet veszítesz, ha esetleg mégsem akarsz motorozni.
Viszont az is fontos, hogy. 125-osok nagyja csak bicikli inkább. Persze én elvakult vagyok, a legnagyobb 125-os motorról nézve, egy Varadero-rol.
(mondjuk cg125, TU125-el nem indultam volna el utassal meg 3 dobozzal az országot átszelni, ráadásul mindezt friss jogsival, az akkori barátnőm akkor ült mögöttem másodszor [előtte az otvenesen vittem, de csak az erdőbe 😛], de a Vara megcsinálta gond és kérdés nélkül.)
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
-
FeniX-
aktív tag
válasz csongi #132925 üzenetére
Múltkor egy bicajos videóból néztem hasonlót és ott leszólták a kommentelők a videó készítőjét, hogy ez nem is "barn find" lelet volt, hanem direkt kinthagyta a hátsó udvaron az esőben "megrohadni" a járgányt..
Gyanítom, hogy itt is hasonlóról van szó.
(Beqrta víz alá kb.) -
duni84
aktív tag
válasz csongi #132944 üzenetére
a kínai csodával én is kukacoztam autót is (kb 2 éve téli gumit, most is az van fent) és 600-as motort is (azzal elmentem még 6000 km-t. volt benne egy kósza pályanap is).
a motor dobozában fixen van egy slime patronos szett is, de a kínai cucc jól vizsgázott, így a slime-ot sose használtam. érdemes a gumi kukacokat valami légmentesen záró pakettban tárolni, hogy ne száradjanak ki, mire szükség lenne rájuk#metszéspontok
-
DJGABI
addikt
válasz csongi #132996 üzenetére
ilyen újrahasznosítható kézmelegítő? [link] múltkoriban néztem róla videót, srác is arra panaszkodik iszonyat energiát kell beletenni (újrafőzés) hogy lehessen használni, rövid ideig melegít, de akkor nagyon
(#132997) Methionyl kismotoros topicban is kartont írták mellkasra, kabát alá. ki is akartam próbálni, csak hidegben már nem volt motorom
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
norbert1998
veterán
válasz csongi #133038 üzenetére
260W a Honda 5000-nel. De ő úgyis szinte mindig 9 ezer felett dolgozik, ráadásul abban csak 25W-os gyertyák vannak elől, és a tavolsagival nem ég együtt a tompított. Az a markolat fűtést biztos elbírja még, mást meg nem aggatok arra már. Aux lámpák is 30W csak. Legalább a fesszabalyzo jobban érzi magát 😅
-
yodamastah
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #133046 üzenetére
nincs ezzel semmi baj.
par kiegeszites. Nem ertem ezeket a jelzoket, hogy ez a motor egy allat, vadlo. Ez egy paraszt leghuteses gyenge 2 szelepes. Velemenyem szerint olyan nagy ereje nincs. Az 1100 es blokknak mar inkabb van nyomateka, az tenyleg elvezheto mindenhol, de azert ettol ennyire szetesni... egy 180-200 lohoz szokott ember sirvafakad, annyira gyenge.
A testasttetta blokkos, az mar fasza, az kozelebb van egy superbike-hoznekem is ketszelepesem van, ~82 lo, sok nyomatekkal alul, de hogy ereztessem, ezt a "vadallatot" kisebb fogaskerekem van elol, ugyanez a lengovillam van, ami az elhangzottakkal ellentetben vas. Nehez mint a szar, es olcso. Elol az a showa teljesen jo. A villaszoge egyaltalan nem szuk, nincs hajlama csapkodni, az a terhalos vaz eleg jol meg lett csinalva, nem instabil. Tenyleg jo csomag. Kerekezni akkor kerekezik, ha hatul puha a rugo, vagy faszul ulsz. Ha rakeszulsz, nem kerekezik. Nagyon konnyen dontheto, es eleg nagy a dontesi szoge ugy, hogy nincs a nyakadban a labtarto, mert keskeny v2.
Egy sornegyhez kepest alul egy csodanak tunik, mert egy hayabusahoz kepest is eros. De hogy vadallat, meg ideges, meg rossz uton vezethetetlen. Hat en nem tudom, parhuzamos univerzumban elek.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bajnokpityu
félisten
válasz csongi #133051 üzenetére
nekem nem lógótt semmi a triple hátsó fékén, csak üveges volt a tárcsa (és nyilván a betét is). az egyszerűen nem fogott. Sarokkal belerugva se blokkolt. Ennél nemtom létezik-e szarabb fék fogáspont volt, megemelve, lehetett érezni, hol kéne elkezdenie fogni, csak nem volt fékerő.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #133060 üzenetére
En is neztem par reszt belole, mert erdekelt volna a blokk szetszedes, de az nincs benne. (Ha van, akkor addig nem jutottam el :D ) par dolog nagyon haztaji, szijat mosni?? :D miert nem csereli le? Ilyen idos motornal a szelephimbakat mindenkepp ellenorizni kell, a krombevonat le tud jonni, meg minimum egy szijcsere/ hezagallitas. Nem rossz, nem azt mondom, de ez nem restauralas.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #133067 üzenetére
Vmi savval valszeg citromsavval lemaratja a cinket, majd ujracinkeli. Nehez jol megcsinalni hazi korulmenyek kozott az ujracinkelest, a nagyobb csavarok pl egykaru lengovilla anya - egyaltalan nem sikerulnek szepre meg profi minosegnel se.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #133069 üzenetére
Igen, desmoquattro-nal igy kell, de regebbieknel nem.
Az eredeti szij 120-140€ szoval atlag magyarnak draga, 2 evente vagy 20 ezrenkent cserelni kell, viszont ha barmi baj van vele, van garancia, es allja a helyreallitasi koltseget a ducati.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #133073 üzenetére
Nalam biztos :D
Magyar forumokon irogatjak, hogy 50 ezret is elmegy, nem kell annyira cserelgetni azt.
Az enyem 3 eves, de mivel jovore lesz benne 20 ezer, ezert kovetkezo olajcserenel cserelem, addig remelem nem szakad el, de nagyon ritka az ilyen jellegu problema.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zolee5016
őstag
válasz csongi #133077 üzenetére
csak itthon tolom,nincsenek kinnti tervek.....(belföldön is összeáll az az évi 14-15000-km....főleg ha koncertek mennek..... )
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #133122 üzenetére
Persze, minden kopik, de az o gyuru eleg vastag anyagu, raadasul a heveder odanyomja rendesen a csapra. Azt szetkoptatni odaragadt dolgokkal nem hiszem hogy lehet. en lenyegi kulonbseget nem latok ragacsos vagy mas viszkozitasu olaj kozott.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz csongi #133204 üzenetére
Igazából 850ért odaadnam. Az alatt nemigen.
2002-es, már a faceliftes. Könnyített dugattyús. Kombinált fékes.73000 km.
Szeptemberben kapott új aksi, új gyertyák. új kuplungot, szelephezag allitast, karbiszinkron, olajcsere, kardán olajcsere, karbi membrán, fékek elmosogatva, új fekolaj.... Új hűtőközeg. Kopoltyus legnagyobb plexi van rajta, plusz eggyel kisebb Kappa... Ülésfűtés.
Szóval nekem most 950ben áll. Így 850nél "csak" egy szazast bukok rajta.[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #133204 üzenetére
A tervezest komolyan vettek, es barmelyik modellt meg tudjak konnyebbre csinalni, de az megdragitotta volna, es ha a fajdalomkuszobon tul lett volna, akkor a foldbe all a sokkal jobb motor ahelyett, hogy a koronazatlan kiraly lenne.
Ausztria mar bekemenyitett es nemetorszag is be fog, de ha van eu qr kodod, jossz-mesz a hatarokon, nem oszt, nem szoroz. Ez a nagy inflacio inkabb hatassal lesz a hasznalt arakra.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
LógaGéza
addikt
válasz csongi #133219 üzenetére
Pont ezt gondoltam normális támasztásnak, ugyanis a fenti szállításnál az volt a probléma, hogy elöl nem tudott a futó lemezén normálisan megtámaszkodni, és a jó magyar utakon a rázkódástól kicsit fordult a kormány, a kerék is, és szép apránként dölt oldalra... Sose voltam egy spanifer-maestro...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs